Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Evi,nou toch een leuke foto hoor met dat drukke strans en gebouwen op de achtergrond :)

en je borsten,jeetje die zien er echt natuurlijk uit in je bikini,als je het niet zouw eten zie je het er niet vanaf,heel mooie B)

hihi er zitten wat foto,s bij met bh,s die je te klein zijn ja,dan heb je wel enorme roekoe,s he hahahahaha :o:4:

als je bukt en de beugels prikken in je borst,zou ik idd een maat groter nemen,want dat is niet goed als beuegels prikken,met ene goede maat bh kan je bukken en alles doen,zonder dat er wat in je borsten prikt,dus neem eens een maat groter,goed idee :3:

Nadja,super bedankt voor je lieve reaktie,ja ik vind dat zelf dus ook,mag echt niet klagen,heb geen ballenefect,niks,maar goed,dat zie je zelf anders dan een ander,dus vind het extra leuk en gerustellend te horen van anderen :)

met mij gaat het verder super,soms vergeet ik dat ik 3x onde rmes ben geweest in een jaar tijd,zo super voel ik me verders.

hoe ist met jou?en je mooie en zeker grote boobie,s?

Vlinder,ook al wist ik je reaktie al,doet me altijd goed als jij reaktie en menign geeft,weet je he,wardeer ik extra van jou :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Met mij alles goed hoor , kan niet beter.Wat wil je ook he , heb de borsten waar ik al zo lang over droomde , kan alle soorten bh's dragen , zelfs bloot kan ik ermee rond lopen(alleen thuis dan he hihi :153: )en heb ook zo goed als geen last meer van de operatie dus wat wil je nog meer he...

Heb nog wat foto's bijgeplaatst , kan je even piepen als je wil

:53:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje

bedankt voor je complimentjes :126:

Was vergeten dat ik aan jullie gedacht had om een fotootje te maken in tenerife :125:

Had dus echt wel een grotere maat nodig ben net terug van de lingeriewinkel, mevrouw heeft mijn maten genomen en heb een D/E nodig in plaats van een C/D.

Nieuwe foto staat in album.

Is waar hoor wat nadja zegt je mag echt fier zijn op je mooie grote borsten, en op die buik natuurlijk ook.

3x al dit jaar, was dit 3 x voor de borsten op een jaar tijd???

Werkt verslavend hé, zou ook nog wel wat vet uit mijn billen willen laten halen :106: maar zullen eerst maar sparen en denk dat mijn ventje gek word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi,ja toch zie je wle dat je echt achter de spier hebt he,aan het groeien zie je het,je had een normale maat zeg maar en nu zijn ze net iets groter dan standaard,hele mooi en zeker natuurlijke borsten heb je,echt als ik het niet zou weten,en nog een miljoen mensen bij wijze van,dan zou je het niet zien.is een goede keus geweest zo joh!

ooh in je nieuwe bh zie je toch wel echt een mooi decolete he,heel mooi dat spleetje hihi ik heb dan iets grotere maar weinig spleetje(helaas) :rolleyes: snap dat niet,maar ligt aan feit dat ik weinig ronding/randjes heb denk ik,me huid dus die zo dik is :blush:

ja dit was de 3de keer aan me borsten,vanaf oktober 2009 in totaal 3bv en de laatste zelf in combie met die liposculpture,dus je snapt wel dat ik er eens klaar mee ben :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Moontje ,

Dankjewel meid voor je leuke lieve reactie , doet deugd...Ben er inderdaad ongelooooofelijk blij mee

Tot snel :53:

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Hoe gaat het met je?

En ben je tevreden van de resultaten, ik vind het er allebei in elk geval goed uitzien hoor

Zijn jouw borsten ook al terug mals?

De mijne willen maar niet mals worden, heb dit 1 x gehad maar voor de rest.

Ze zijn ook niet super hard maar toch hoop dat dit nog in orde komt

En gevoel in mijn tepels heb ik ook niet en dat vind ik wel echt jammer want wat heb je nou aan borsten zonder gevoel (nooit content hé) wist wel dat dit een risico was maar ja misschien moet ik gewoon geduld hebben.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Moontje,

Hoe gaat t met de boobs en de belly?

Heb even gekeken of je nieuwe foto's hebt geplaatst maar helaas..... Ze veranderen zeker niet zp erg meer nu. Bij mij iig niet, misschien dat anderen het zien, maar ik niet. Ze zijn wel erg zacht geworden.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh Moontje, ik ben nog eens in je album gaan kijken, wat zie je er goed uit, amaai!!!! Die foto's met die zwarte joggingbroek aan, wat heb je een prachtig lijntje meid, echt niet normaal. En die borsten komen zo heel mooi uit he, met die mooie platte buik en superslanke taille. Ben maar gerust supertrots!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi,ik had je al dagen terug in je topic geantwoord :6:

ja ze worden bij mij al zacht,al ik ze nooit echt stug heb gevonden,de mac ghan vond ik stugger en steviger.heb het eens gevraagd aan me arts hoe dit verschil kan,maar dat heeft grotendeels met de ruimte van binnen te maken,hoe meer ruimte van binnen hoe zachter je borsten,ik had al genoeg ruimte gemaakt van binnen waardoor de 1000cc er zo inging,dus vandaar dat ik weinig last van strakke boobs heb gehad de laatste keer,was best een wereld van verschil hoor,van de 375 naar 750cc heb ik wel strakke stevige boobs gehad een dik half jaar.

Daffy,als me bh,s binnen zijn zal ik weer eens foto,s maken,zullen mischien verlopig laatste zijn,merk geen verandering meer,enkel merk ik op dat ze wat gedaald zijn en meer hang erin heb,zie k aan de bolling van boven,die wat gezakt is :74: maar aan de andere kant,vind ik ze er nu nog meer natuurlijker uitzien B)

dus foto,s binnekort weer....

Ingrid,bedankt! :5: ik ben totaal veranderd he hihi sta soms ook best van mezelf te kijken in de spiegel en zeker ook op foto,s...zo van ben ik dat! ben toch blij deze stap te hebben gezet toen.

wat ik soms wel erg eigenaardig vind is,dat ik de plekken vind jeuken,niet van buiten maar echt van binnen,en dat zijn de plekken waar de meeste vet is weggehaald,rond me navel en op me nderrug,die kussens zeg maar,jee die jeuken soms erg van binnen,vraag me soms wel eens af wat dat is,denk zelf pure wondgenezing van binnen,me arts zei toch dat dit maanden duurt,dus denk dat dat het gewoon is,maar best vreemd hoor en zekers irri :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik nog niet gaan wanhopen als het bij jou toen ook bijna een half jaar heeft geduurd.

Die van mijn schoonzus zijn ook al superzacht :139: zou het echt wel jammer vinden dat ze niet zachter worden, en mijn man zeker...

Qua zachtheid is nu geen ramp voor mij maar wil echt wel mijn gevoel terug, begin toch al lichtjes te panikeren is nu toch al 2 maanden geleden...

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi,ja denk toch nog even wat geduld hebben hoor,mischien zit het allemaal nog wat strak van binnen,en logisch he,iets wat strak erin zit,is wat steviger,en bij sommige duurt het net wat langer eerder je ruimte hebt gemaakt van binnen.

ja dat gevoel,je bedoeld echt een soortje dof gevoel,soortje uitwerking gevoel van een verdoving ofzo,je kent het wel als je verdoving van de tandarts gaat uitwerken krijg je een dof gevoel,ook dit hoort,kan je zelfs tot een jaar houden,met pech blijf je het houden :ph34r:

snap dat je het vervelend vind,ook je man,maar ook hier weer,geduld!

Veel patiënten hebben aanvankelijk last van een vervelende overgevoeligheid rond de tepel. Vooral schuren van kleding of BH worden dan als zeer vervelend ervaren. Dit komt door oprekking van de gevoelszenuw naar de tepel en verdwijnt vanzelf na weken tot maanden. Gevoelsstoornissen in de tepel komen meer voor bij plaatsing via het tepelhof. Plaatsing via de borstplooi zal steeds een gevoelloze zone net boven het litteken veroorzaken. Deze zone wordt geleidelijk kleiner maar dit proces neemt meerdere maanden tot een jaar in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor je toelichting, zal nog maar "geduld" hebben dan en blijven hopen.

Mijn schoonzus heeft juist overgevoelige tepels nu en als het allemaal terug in orde komt heb ik dan toch liever geen gevoel. (inderdaad dof zoals na een verdoving)

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh Moontje blij verast,me bh,s uit Polen zijn binnengekomen vanmiddag :3:

luxe verpakt in een bhdoosje per bh,erg netjes dus.

en wat een mooie kwaliteit!!! :57:

mooier in echt dan op afbeelding van de site,en dat is vaak andersom vind ik,plaatjes mooier dan in echt,nou dit is andersom ,nu weet ik niet of dat bij allen zo is,maar deze 2 die ik besteld heb dus wel,en blij dat ik ben,echt wel dus he!!! :14:

de ene is een 75F en de andere een 75G,zitten beide goed,al de 75F net aan ermee door kan,hihi

de witte is zooooo mooi,ik wou al zo lang een mooie aparte witte,en die heb ik nu,ook de andere,ben ik verlieft op :123:

ik word vaste klant vermoed ik,al ik nu eerst ook eens bij La senza en Asos ga bestellen en uitproberen :126:

foto,s staan in me album :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: :43: :43: Yeahaaa!!! Eindelijk de buit binnen hihi, wat fijn dat de kwaliteit zo meevalt!!! :101: Nou, ben natuurlijk meteen gaan spieken, wat staan ze je supergoed!!! :123: Die witte zit echt perfect!!! 75G is echt de maat voor jou!!! En inderdaad heel mooi afgewerkt!!! Ben stik blij voor je, eindelijk mooie bh's in jouw maat gevonden!!! Geniet er maar van! :136:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Net je foto's bekeken.

En hoe noemt die site???? :141:

Die witte is echt supermooi en sexy, zit perfect de andere is een beetje nipt maar mag nog net hé!!

Ik heb al een hele lijst bij mijn favorieten staan van jullie site's, zal flink mogen gaan sparen :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Evi

ja die witte zit ook iets fijner,en die is mooi he,jammer dat het er lastig afstraalt op de foto,s,maar hij is echt heel mooi,en idd sexy ook,zocht al zo lanmg een mooie aparte witte,en nu heb ik er dan 1 hihi

ja die andere is net aan,eigenlijk niet echt de goede maat voor me, :blush:

verders heb ik gereageerd in je topic :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Ook hier effe reageren op je mooie gescoorde bh's :123:

Die witte is super sexy en heeft wat romantische helemaal

mijn ding ook,mooie stof en je boobs zien er daarin Super uit.

Die andere bh haha past ook maar zo te zien net, lijkt het wel een push-up,

maar ziet er toch mooi en uitdagend uit,zal je man wel leuk vinden :123:

Ik weet nu dan ook dat ik daar ook mooi kan bestellen,nog denk

ik 4 weekjes wachten en dan laat ik me kaart rollen :153: haha, o ja,

ben gisteren al stiekum wat gaan passen in de lingerie zaak,

kon het niet laten,75F past niet te klein :67: ,

maar een 75G is net aan,pfff,die beugels zitten nu niet

echt als ik zeg comfortabel dr omheen,groter hadden ze niet!

Nou van mij mogen ze nu zo blijven :1bouncingboobs: hoor anders heb ik dadelijk echt

probleempje met leuke lingerie.

Misschien dat ze nog gaan slinken hahaha :),tjee zeg heb nu ook echte meloenen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ik ga zo eens even spieken naar je nieuwe bh's!!! Mij uitlachen dat mn bh's uit Polen komen en daar heb je zelf ook besteld hahahahah. Gaaf zijn ze he? Jammer dat die ene bij mij te klein was en dat ik hem terug moest sturen maar die andere past wel heel goed gelukkig. Het zijn echt mooie bh;s, idd leuk ook dat het apart in doosjes komt. Ik ga er ook zeker vaker bestellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.