Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Ze staan erop, voorlopig de laatste!!

Mag ook wel eens een lipo laten doen aan mijn buik amai, als je dat zo op foto ziet pff

Maar ja daarvoor zijn we aan het sporten hé :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Evi

wat een mooie bh,s!!!

en zeker de soortje groene man,die is echt apart,heel mooi,en de sapph,s ook,staan je prachtig,als gegoten gewoon :1big_boobs:

je hebt jezelf echt dus wel verwend joh,heel mooi!

en je buik?welke? zelfs als je erover begint,moet ik nog zoeken en kijken,zal wel loslopen met je buik :P:):6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Ben ook supertevreden met mijne nieuwe aanwinsten en dat voor 30 euro voor de 3!!!! Maakt me nog blijer!!

Die groene is wel iets feller echt dan op foto maar is een specialleke

Enne dat buikje is er wel degelijk hoor hi hi :wacko:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bambie

nee heb me bikini nog niet binnen <_< komt mischien omdat ik op zaterdag online betaald heb,weet dus niet waneer hun dat dan binnen hebben?

ga hopen dat ie zeker eind de week er is.

ooh zag je die van jou nog wel online,heb je die in meerdere kleuren dan? die van mij is van Spax die van jou ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi ja sorry,verkeerd geschreven,mij fout :ph34r::153:

ja ben benieuwd,dacht dat dat wel 4werkdagen duurde eerder hun het op hun rekening hebben staan?

ja als hij past,maak ik meteen foto,s uiteraard :101:

vind die van jou ook leuk met bruin en roze,maar die was er niet in mijn maat helaas, :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt want zag denk ook ergens staan dat vanuit het buitenland de levertijd 4 a 7 werdagen was! ik snap ook niet dat ik hem al binnen 3 dagen had zal wel geluk zijn geweest haha ! dan hebben we hetzelfde merk, moet je maar is kijken in het broekje daar staat dus in welke maat, bij mij stond er M/34 haha raar he dat is toch een XS dus als je XXL heb besteld dan is dat maat 40 dus ben benieuwd of het gaat passen! is het trouwens een triangle bikini of hoe noem je dat haha want dat past meestal wel snel vind ik !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh bij mij passen triangels juist nooit,dus probeer altijd haltermodelletjes te zoeken hihi die vind ik vaak wat breder.

ja ben ook benieuwd,heb nu een XXL bovenstukje en een M broekje,zal meteen kijken wat er in staat ja op label,laat je het zeker ook weten,wat goed man,jij al binnen 3dagen,mazzel ja! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

bambie,thanks :blush:

had beetje rode huid van de bh die aanhad ervoor ook,dus zat nog te twijfelen hihi maar ben er zelf ook wel trots op,hihi

en de mooie bh,heb ik te danken aan Jayro :3:

vlinder,thanks,of jij te klagen hebt,vind jou maat boobs enorm voor 500cc,kan ik nog wle 100x zeggen,en je bh,WOW! :43: lekker knalroze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Yep! Echt mooi, en je borsten zijn ook super. Ben je er zelf ook helemaal tevreden over? Ik ben nog wel eens benieuwd ook naar het totaalplaatje, om te kijken naar je mooie buikie :3: Owja, en je armen vind ik ook zo mooi. Echt nog helemaal zo strak enzo. Dat is denk ik omdat ik mij nu zo stoor aan mijn eigen armen, dat ik daar zo naar kijk...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

*** ;-) Moontje haar topic onder t stof vandaan!

Hoe ist met je Moontje? Helemaal tevreden over je buik? Is de lipo je achteraf meegevallen? Ik krijg volgende week lipo aan de bovenarmen en bovenbenen (en gelijk lift, dus overtollig huid wegsnijden), en was wel benieuwd of je het mee vond vallen. Ze zeggen dat het erg pijnlijk is.

Prettige kerst!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.