Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

vlinder,verkoop niet al me bh,s hoor,zitten kei mooie bij,vind ik zonde,en mischien als ik over 10jaar uitgemergelt en oud ben,pas ik ze wel weer :106:

hahahaha gek wuuf :115::P

Marie,ja ik slaap hele week al op me zij,mag gewoon hoor,heb het zelfs er nog over gehad met draadjes verwijderen :6:

en het slaapt heerlijk zonder bh en korset,dacht even dat het wel onwennig zou zijn,maar alles viel me mee,echt wel,is gewoon een soortje vrijheid blijheid slapen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie
me boobs,nou ik ben in de wolken hoor,ze beginnen nu wel een beetje te veranderen,zie het toch wel savonds na bh uitdoen om te gaan douchen :101:

en nog steeds enorm tevreden,het is toch nog iets groter dan ik had gehoopt en gedacht,dus mij hoor je niet klagen :105:

Wat geweldig!!! :104: Ben blij voor je!!! :43:

vlinder,verkoop niet al me bh,s hoor,zitten kei mooie bij,vind ik zonde,en mischien als ik over 10jaar uitgemergelt en oud ben,pas ik ze wel weer :106:

hahahaha gek wuuf :115::P

Over 40 jaar zul je bedoelen zeker! :20::3::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,jaaaaa hoe blij kan een mens zijn he,hihi maar helaas wel met 3x(1x te veel :83: ),als ik niet de eerste keer naar me andere arts was geweest,is me al bevestigd :80: dat ik het in 2x voor elkaar had,heb me eerste bv en 4460,- weggegooit :23:

maar oke,ben er nu en ben super happy! :43::43::43:

hoop het wel hoor,dat het nog 40jaar duurt :70: maar goed,met mijn verdrinktprobleempje,sta ik nergens meer van te kijken op dit gebied :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het ouder worden maakt je veel slanker he,en zie het dus al voor me dat ik over 40jaar best eens uitgemergelt erbij loop hahahahaha :152:

nee grapje tussendoor, :)

ik heb geen aanleg snel dik te worden,ben van me eigen altijd slank geweest,heb wel enorm snel aanleg tot spieren te krijgen,en als ik sport merk ik dat dan ook meteen,en dat maakt je ook groffer he,en met kleding aan lijkt dat voor andere dikker zeg maar,terwijl ik zelfs gewoon slank ben.die vetschort en me rugkussentjes die ik HAD,waren echt van me zwangerschap,nu verleden tijd,en ga weer vol er tegenaan over 2weken en dan ben ik alles behalve uitgemergelt, :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, veel oudjes zijn toch niet echt mager vind ik, hihi, de kilo's die erbij komen na de overgang! :152:

Ja, je was voordien ook niet dik hé, die rug en vetkussentjes van je zwangerschap das alles, daar had je geen invloed op en mooi gespierd is helemaal niet dik hé! :155: Oh leuk, ga je al weer sporten binnen 2 weekjes! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

yes,ga maandag weer met cardio beginnen,en over 2weken full body en krachttraining weer he,heerlijk!

ook ben ik weer al vollop met werk bezig,dus weer druk druk drukjes,maar afijn,ben liever in de weer dan dat ik niks te doen heb,ben dan soortje mezelf niet :blush:

ik heb trouwens vanmorgen me tankini gepast,maar denk niet dat dat nog goed ga komen,niet openbaar,denk dat ik die dus enkel nog maar op de camping aan doe,waar ik prive zit :( baal er wel van eigenlijk,had het niet gedacht,aan maar aan de andere kant wle een goed teken natuurlijk.

weg doen wil ik niet,en achterin me kast gooien ook niet,dus het word nu me prive tankini, :1: en dan hopen dat ik er niet uitscheur,want hij zit bij me borsten mega krap,dus dat word erg stilzitten als ik hem aanheb :o:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk Eefje,maar baal er wel echt van,dus zit er echt aan te denken om een nieuwe te bestellen hihihi want vind hem heerlijk zitten en past gewoon echt in me plaatje die tankini,dus ga eens opletten waneer hun sale hebben,dan kan ik hem voor een prikkie bestellen mischien?

ooh eef,ben zo happy,ze gaan nu toch al wel veranderen hoor,zie het zeker als ik savonds me bh uitdoe en ga douchen,dan merk ik toch al een rondere vorm op hihihi,joepie!!! kan het wel van de daken schreeuwen hoe blij ik ben,al moet ik het 1000 keer opschrijven,zou het ervoor over hebben,zo blij ben ik met me borsten!!!!

heb uit blijdschap een mail naar Bruno gedaan,vind hun service zo super en ben zo blij dat ik deze arts heb uitgekozen en hij heeft me weer zo kundig geholpen en afijn,hun hebben even te lezen gekregen dat ik ze top vind,en dat ik dat openbaar hier op forum ook niet vaak genoeg kan melden :D (hoe bedoel je promoten) :P

en me buik he Eef,die is ook aan veranderen,vocht zit er nog wel,maar stukken minder en voel me echt beter ebij,afijn,wat wil je nog meer horen hihi val geloof ik in de herhaling,van blijdschap :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde tankini zullen ze niet meer hebben hoor, want ik had mijn tweede daar in de sale kunnen kopen en dus waren het de laatsten, maar gewoon verder zoeken, kijk ook wel eens voor je als je dat wilt!:P

Nou, van al jouw happiness word ik ook heeeel vrolijk, hihihi :4: Bruno zal ook blij geweest zijn met je mail, je krijgt vast antwoord terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh jammer zeg,ja zeker wil ik dat wel graag,dat je meekijkt :14::59: 4ogen zien meer dan maar 2 :P en onze smaken komen goed overeen :6:

ja Bruno heeft me al terug gemailt en was zeker onder de indruk dat ik zo blij ben,en zou heel het team bedanken voor hun service en kundigheid en hulp(na operatie) want zelfs hun heb ik bedankt,maar zeker ook Bruno him self :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:53:

Ja, dat hoop ik ook zo erg!!! Zou niet graag bij een andere moeten gaan! :103: Maar ach, we zien wel tegen dan.

Goh, ben echt zooooo benieuwd naar je nieuwe foto's volgende week! :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar moeten we nu nog maar niet aan denken,is nog ver weg gelukkig.

ja ik ga zeker dan foto,s maken,had al geprobeerd ,maar heb ze snel gewist,me ongie buik erbij hahaa nee ff wachten dus,wel vind ik op foto,s dat ze nog beetje zelfde lijken,terwijl dat in echt niet is,maar mischien dat een ander het toch anders ziet :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje

ben jaloers op je hoor, zonder bh mogen slapen!!!

ik heb toch nog altijd bang om op mijn zij te slapen, doe het al wel enkele dagen hoor maar zit me dan druk te maken dat ze misschien opzij gaan schuiven of zo (kan waarschijnlijk helemaal niet :blush: )

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's volgende week.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Goed om te lezen dat het al zo goed met je gaat! En dat je zo supertevreden bent overal mee, echt heel fijn!

En wat lees ik nou, ga je morgen al beginnen op de sportschool? Ahhhh heerlijk man, ik wil ook echt heel graag weer gaan pumpen! Morgen ga ik naar de pc en ga dan vragen wanneer ik mag starten, ben a.s. woensdag 6 weken po. Misschien met heel weinig gewicht dat het al mag, hoop t echt!

En lekker he, zonder bh slapen!! Ik slaap nu ook al anderhalve week zonder, echt zalig, en inderdaad lekker op de zij!

Nou, hopelijk ben je snel niet meer ongesteld want ben razendbenieuwd naar nieuwe foto's :10:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evi

je kan gewoon op je zij slapen hoor,er verschuift niks :rolleyes:

en je zal zeker volgende week nieuwe foto,s kunnen bekijken in me album :43::43::43:

Ingrid,

ja maandag weer sporten,maar enkel nog maar Cardio hoor,de rest komt over 2weken pas he,maar een begin is er dan weer,heerlijk! mis het zo !

ja volgende week heb ik nieuwe foto,s en dan kan je weer zien waar ik nu zo happy mee ben en trots op ben,me buik ook,is echt al stukken platter,al het vocht er nog niet geheel uit is hoor,maar al wel weer stukken minder :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Me2!!! Wil je foto's zien! ;-) Ik heb je verhalen in een vogelvucht mee gelezen en het klinkt allemaal toppie. Succes de komende periode met al je plannen en ik weet zeer dat je er super uit gaat zien.

X Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi onderonsje wat bijna naar buiten kwam :75:

nou me pukkeltjestijd is aangebroken :22: dacht dit keer er geen last van te krijgen-hebben,nou tot ik vanaaf onder de douche stapte,ondekte ze,kan door me ongie zijn,maar denk zelf van de wisseloperatie,zo irri he :30:

hopenlijk gaan ze snel weer weg,en laat ze wegblijven :7:

ik ga eind deze week foto,s maken weer B)

sinds ik zonder bh en korset slaap,kom ik de nachten goed door,maar owee na me koffie smorgens,de rommel weer aan,oei valt tegen zeg,kan er maar niet aan wennen,zeker niet aan de korset :39:

nog 2weken en dan ben ik ervan af,gelukkig.

verders gaatie super hoor,of er eigenlijk nooit iet sgebeurd is met me borsten,op de zwaarte na dan,die merk ik nog steeds wel,dat wennen duurt net iets langer denk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.