Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey girly, klopt. De zwaardte is bij mij ook altijd aanwezig gebleven. Ik voel ze nu ook nog. Goede bh's en sportbh's dragen in de toekomst want ook je schouders en nek ga je voelen door de zwaardte. Maar mooi zijn ze dan weer wel en dat is ook belangrijk! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

nou,ik moet zeggen,de 750 die voelde ik echt niet hoor,dus had gedacht dat deze 250 meer een kleine overgang zou zijn,maar nee,idd me schouders en nek voel ik,met bh aan,dus zal ik zeker voelen als ik)eens' overdag zonder bh mag.

heb ook besloten dat ik het niet meer doe met triangel bikini,s verlopig,ga voor as zomer een leuke hippe met beugel zoeken,vind het vaak nog mooier staan ook :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah de zomer, was het al maar zover hé!!!

Voor de rest alles goed met je?

Hier gaat alles prima enkel terug redelijk stijf 's morgens is door op mijn zij te slapen denk ik.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

Hoe gaat het met je?

Jij mag al lekker in blote tieten slapen he , hm , lijkt me zaaaalig :P .Klote dat je het dan 's morgens weer aan moet doen , wanneer mag alles bij jou volledig uit ?

Ben nu terug aan't werken dus veel minder tijd om op het forum te zitten ;) maar ja , that's life he !!

Heb er echt wel veel plezier aan gehad tijdens men herstel , allemaal leuke meiden hier dus ik ga het wel een beetje blijven onderhouden he :)

Werken vandaag viel goed mee eigenlijk , lekker terug onder de mensen dan voel ik me weer nuttig he.En met de boobies gaat het eigenlijk heeeeeeel erg goed , slapen gaat ook al veel beter , ze zijn al aan het indalen dus wat wil je nog meer he :35::35::35:

Veel liefs meid :1big_boobs:

Nadja xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

Dankje voor je berichtje :53:

Ik zat te denken , toch raar dat al die prive klinieken op een andere manier werken he.Bij de ene moet die bh 3 weken overdag aan en mag die 's nachts uit zoals bij Marie of ligt het er dan aan dat zij boven de spier heeft?Bij de andere moet de bh 6 weken aan en zoals ik al heb gezien werkt alleen Dr Plovier met zo'n harnas en die moet dan weer 4 weken constant aan.En bij jou mag het al na 2 weken 's nachts uit.Toch heel verschillend allemaal he :6:

Liefs en prettige avond

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! mega drukke dag gehad,lees ik me topic door,allemaal nieuweschierige aagjes :4:

ben tussen me drukte uiteraard nog wel wezen douchen he,en meteen dus maar snel kiekjes gemaakt,van de boobs,buik komt dus later,ben dus nog wel ongie he Ingrid :30: grrr ben het echt 7a8dgn! hihihi al ik ergste al wel gehad heb hoor,maar me bolle (baarmoeder) buikje,naja me uitpuilende baarmoeder trekt echt pas weg bij mij na ongeveer 3dagen na me menstruatie :122:

dus alvast nieuwe boobfoto,s in me album te zien,met bh en zo naakt als een poedel :75:

3weken po(vrijdag) en moet je eens op 3weken po van de 750cc kijken en dan erna deze nieuwe van (op 2dgn na) 3weken,wat een verschil!

hihi zag wel op me bh foto,dat het lijkt of me bh te klein is,maar dat is nog stukje dalen wat ik nog moet behalen,dat duurt altijd weken bij mij,bij de 750 daalden ze ook pas tegen de 5de week.

of ik heb echt een te kleine bh :69: moet bekennen dat ik hem niet kleiner had moeten nemen hahaha zit krap zat zo :01:

verders gaat het top met me,super zelfs,slapen doe ik als een roos en heb geen pijn of niks en ben gewoon weer als vanouds druk met werk en van alles wat erbij komt kijken,dus het dagelijkse gangetje is hier weer volledig aan de gang.

Lady,s super bedankt voor jullie altijd leuke en lieve reakties,doet me goed :116:

(hmm ga nu echt maar eens slapen :48: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon,

Ik zit met verbazing naar je foto"s te kijken..wat zijn ze al veranderd en zo mooi en GROOT,echt een geslaagde wissel deze keer.

En wat ziet je middel er al tiny uit ( ja,mijn kritische oog probeerd alles te spotten op de pics)

Gut,wat ben ik blij voor je,wat moet jij je heerlijk voelen zeg en wat goed dat je toch voor deze operaties gegaan bent.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Er is inderdaad een reuze groot verschil met die 750 cc zeg! Ongelofelijk!!! Ze zijn voller, meer bolling bovenaan en wat een projectie, en net als Els heb ik inderdaad ook gespot dat je er al een stuk smaller uitziet!!! :33: Hihi, ziet er echt heel mooi uit al! Mag je zeker terecht heeel blij mee zijn!!! Geniet ervan meis! En die bh staat je inderdaad super! :123:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Waar kan ik je nieuwe foto's vinden??

Ik kan er echt niet meer aan uit :25: weet niet meer wat van wanneer is en waar ik de nieuwe vind, boven of onderaan, in je buik of borstenalbum????

En ben ook oh zo nieuwsgierig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Nu heb ik ze gezien hoor!!

Inderdaad wat een meloenen maar wel hele mooie meloenen en je hebt ook een hele mooie huid vind ik.

Ik had ineens helemaal naar beneden gescrold vandaar dat ik ze er niet tussen had zien staan, nu weet ik het hoor.

Welke maat heb je nu?

Volgens berekeningen op internet zit ik nu op een 75 D maar ben nog altijd niet gaan passen.

Volgende week toch maar eens langs die lingeriezaak gaan denk ik.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje!! Heb zopas je nieuwe foto's bekeken!!! Man, ze zijn echt mooi geworden, en GROOT!!! :101:

Je hebt echt een mooie huid idd, je ziet het totaal geen randen of niets! Echt super!

Veel succes met je nieuwe aanwinsten!!!

Liefs

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje ,

Ik wou ook even piepen naar je nieuwe foto's , ik heb nog de linkjes die je me vorige keer had doorgestuurd maar daar kan ik ze niet in vinden , kan dat ?

Ben vandaag 3 weken po en heb nog 2 pics bijgeplaatst , kan je even piepen als je wil.....

Veel liefs meid

:1big_boobs:

Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reakties,ja he,ze zijn echt veranderd,maar vermoed dat ik nog niet klaar ben ook,dalen moeten ze nog een beetje.

ook vind ik de vorm zelfs mooier als de 750 en ze voelen ook zachter aan,maar dat viel me al vanaf de eerste dag op,de vulling is hetzelfde,vaste gel,maar toch voelen deze fijner,minder stug,niet dat de inspira stug was,maar wel stugger-steviger dan deze.

deze borsten lijken breder,kan niet,want diameter is gelijk aan me vorige,enkel zijn deze boller en mooier rond.als je ze ziet ook,gewoon in je hand of op tafel,zijn het echt bolletjes,de 750 is net iets platter zeg maar.

ik ben blij :136:

ook het gewicht begint al te wennen.

me buik(en rug enz) heb ik nog wel moeite mee,heeft gewoon langer de tijd nodig,en zie ik wel steeds keer op keer in de spiegel.

toch maak ik even foto,s na me ongie :6:

Evi heb je terug geschreven in je topic,Nadja jou heb ik een pb gedaan,en vlinder,super lief je reaktie :53:

patries,ook jou heb ik geantwoord in je topic

Nilu,bedankt voor je reaktie en Itsme,en of ik happy ben,word enkel maar meer en geniet nu ook echt van me bv,mag wel eens na 3x :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als ze maar niet gaan slinken bij dalen,dan weer water bij de wijn doen,hihi :ph34r:

ik heb me albums opgesplitst,heb de dual plane(die 4foto,s die ik nog heb van die afschuwelijke dingetjes) en de 750 zoals gewend bij elkaar

en de 1000cc apart gezet,geloof dat de meeste anders door de bomen het bos niet meer zagen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje..

Zit net je link te zoeken en op die link die ik heb van jou staan geen foto's meer van je 3e bv?

zit ik nu scheel te kijken? Snap er niks meer van..

Iedereen zegt dat je boobs zo prachtig zijn, ik wil ook ff meegenieten !!!! :1bouncingboobs:

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.