Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Moontje!

je raad t al... Ik ben ook even nieuwsgierig naar je nieuwe kiekjes :blush:

Ik houd je buik album ook goed in de gaten, want ben ook razend benieuwd hoe dat er uit ziet. Iniedergeval fijn dat je zo tevreden bent meid, het is je echt gegund!!!

Alweer een ruime 3 weken geleden is het toch alweer? Wat gaat dat toch ontzettend snel!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

A70 ik heb je inmiddels al een pb gedaan met me linkje,en bedankt voor je super lieve reaktie erop :)

update,24dgn po nu,en het gaat super! maar dat wisten jullie al uiteraard.

moet wel bekennen dat ik nog erg schrik steeds van me buik en rug :9::79:

vind ze nog steeds spuuglelijk en baal van de kuilen en harde stukken,deze week al beginnen met bindweefselmasage en ga hopen dat het dan beterd.

ik zie me eigen buikje en rug gewoon niet meer erin terug,had nooit gedacht dat dit zo veel inmpact om me zou hebben,eigenlijk baal ik soms zelfs een beetje,waar ben ik aan begonnen,maar....ik weet ook wel dat het beterd,maar ooh wat een geduld heeft men toch nodig ermee.

heb geen rol mee rover me boxers en jeans,dat doet me dan wel weer heel goed,met kleding aan ben ik dan ook stik happy en gelukkig,maar owee naakt...nee daar moet ik nog steeds aan wennen :18: zo lelijk vind ik het dus nog,en het voelt ook niet als van mezelf,door die kuilen en harde plekken :31: heb foto,s geplaatst,van dag 24(vandaag dus) een mag niet klagen maar toch...kan het niet uitleggen.

ook baal ik van me heupverschil,is niet veel,maar in bikini en of ondergoed en of naakt zie je het goed,en kan ermee terug in februari,oke krijg zeker ene corectie als dat nodig is,weet ik ook wel,maar phfff idee alleen al hihji

ook beken ik dat ik in me zij,richting boven,op me heup dus,ook had gewilt dat het daar weggezogen wou worden,is niet besproken toen,dus mijn fout,maar zie nu wel in dat dit nog een mooier efect zou geven aan me lijntje,dus mocht ik een kleine corectie krijgen op me heup,laat ik dus meteen die kleine vlakken mee doen :76:

verder doe ik gewoon alles weer,en voel ik me super,nog me laaste weekje met bh en korset aan en dan ben ik bevrijd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,ik bedoel met niet meer herkennen,ik had een zachte mooi buik,oke te dik,maar wel zacht en glad en ingehouden sexy zeg maar,en nu is het ene karatergebied man,kuilen,harde bulten,niet zacht en al helemaal niet sexy!

stuur je ff prive me buiklinkje,ben benieuwd naar je mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon, ik heb gekeken,

Ten eerste zie ik vooral veel borst haha,is gewoon het eerste waar ik naar kijk en wat prominent opvalt,djiezus wat mooi groot toch!

Ten tweede,nu ga ik je toch ook eens hier toespreken..dat je nog niet blij bent met hoe je buik aanvoelt kan ik begrijpen,maar dit veranderd toch nog wel?

Kijk,een strakke buik voelt nu eenmaal sowieso niet zo zacht als 1 met een beetje knuffelvet.

Wel schrik ik er een beetje van dat als je het over kon doen nog meer weg zou laten zuigen..Moon het is goed zo!!Je hebt een hardstikke slank middel nu,je gaat nu in mijn ogen voor het onmogelijke en onreële..

Dat laatste beetje ieniemienie vet ( wat je moet zoeken op de foto"s) krijg je echt nog wel weg met trainen.

Ik ben bang dat je nu een beetje doorschiet..Wees tevreden met hoe je er nu uitziet,dat is ver boven gemiddeld hoor!!

En voor de dames die nu denken :dat je dat allemaal zegt...moon en ik hebben veel pb contact en ze weet heel goed hoe ik over dingen denk,maar reageer nu bewust even hier omdat ik me afvraag of ik de enigste ben dit vind?Uiteraard mag een ieder doen wat ze zelf wil en mooi vind,maar ik denk dat we op dit forum ook eerlijk naar elkaar moeten zijn en onze mening moeten geven,ook al is die niet altijd leuk.Toch?

Dikke knuff voor jou Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

itsme,klopt,je moet zoeken op de foto,dus dat is ook me reden om het eraf te sporten,proberen dan,maar kreeg toch wel te horen dat dat hele gebied verkleeft vet was,en aangezien ik pas in feb terug hoef,heb ik nog tijd zat,maar me verwachtingspatroon ligt te hoog zeker?of ik ben nu onrieel omdat ik in een buikdip zit :blush: ik kijk soms wel te kritisch ja,klopt,maar goed,had toch wel gehoopt dat ik na 3weken een duidelijk beeld al had van het eindressultaat,me probleem is gewoon,ik betrap mezelf ook steeds erop dat ik gewoon niks nada nul komma nul geduld heb erin :ph34r:

en jij mag dat allemaal zeggen hoor,wat je schreef,klopt we hebben zat genoeg pb contact en ik wardeer je reaktie,s dan ook altijd,even iemand die dde feiten op een rijtje zet,k ben gewoon een zeikwijf soms :P:D

vanaaf ook,foto,s zitten kijken van grotere prothesenboobs,met de aantal cc ,z zoals mijn ongeveer,en jee dan lijken die van mij weer klein,ook zoiets,ik weet dat ze niet klein zijn,maar grrrr ik blijf vergelijken ondanks dat ik nu dubbel en dwars me verdrinkprbleem weet en ken,zucht,is gewoon moeilijk me bij neer te leggen ook ondek ik steeds keer op keer,dat vergelijken he dan,dat zou ik eens moeten stoppen ermee -_-

maar ben gewoon ondanks alles wel stik happy,maar toch,die maar steeds he,blijf het oneerlijk vinden ,punt uit :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon,ik vind je figuur nu echt mooi hoor,maar jij bent gewoon een perfectionist..en je hebt idd geen geduld,zoals velen onder ons.

Je wist van te voren dat t lang ging duren eer je echt resultaat zou hebben,en ik moet zeggen,had niet verwacht dat t er zo uit zou komen te zien,positief bedoeld dan..rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen dat wel heeft toch? (ik wel) Of is dat Ram eigen??? Je hebt een bepaald resultaat voor ogen en als dat niet (meteen) behaald wordt dan kan dat een teleurstelling zijn. De een spreekt dat hardop uit en wordt een zeur gevonden....nou ja zeur maar die wordt erop aangesproken en de ander houdt het voor zich en doet net of ie gelukkig is maar ondertussen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii Moontje!

Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat! Geduld hebben wordt zwaar onderschat, dus het is heel normaal dat je sommige dagen gaat twijfelen of jezelf gaat bedenken. Maar vergeet het compleet plaatje niet!! Je hebt een zware ingreep achter de rug dat gewoon tijd nodig heeft om te herstellen. Wat je nu ziet is niet het eindresultaat! En zoals iedereen al zegt, grote went snel, dus weet zeker dat dat ook voor je taille geldt. Kijk goed naar je voor-foto's, want je ziet echt een groot verschil!! Je ziet er echt super goed uit!! Wees niet te kritisch op jezelf, wees trots!! En het wordt alleen maar mooier ;)

Ik ben zelf iemand die 'happier' is bij een actief leven. Ik wordt sneller 'down' wanneer ik heel passief ben, waardoor ik vaak van die dipjes heb (gehad). Jij sport ook normaal veel, dus wie weet wanneer je alles weer oppakt voel je je weer lekker in je vel!! Dus hierbij weer.... geduld!! :116:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha.ja laten we het maar weer op het RAM eigen houden ,lol..154.gif

Goed he???? Ik gebruik het voor alles hoor :101:

Mn dochter is er ook 1. die kan ook lekker (d)rammen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja joh, mn dochter en ik vliegen elkaar regelmatig in de haren hoor, nu vind ik zelf dat ik nog wel meeval natuurlijk :14: , maar zij is een ECHTE ram pfffff. En ze is pas 4 dus dat wordt nog wat :92:

Mn zoontje is een maagd. Die was als baby super makkelijk en meegaand maar speelt iets teveel met zn zus en krijgt ook opeens al die rare eigenschappen. :45:

En dan woont mn ex hier nog en dat is een steenbok.....laten dat nou juist de ergste zijn :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme,weet ik wel,maar besef wel dat ik afnetoe een zeikwijf ben gewoon,en dat komt gewoon boven water als ik een dipje heb blijkbaar :107:

hahahah Daffy,je hebt wel gelijk,er zijn er zat die zich niet uitspreken en die kan je dan ook geen zeikwijf noemen,maar goed ik spreek me wel eerlijk uit,is forum ook beetje voor he,anders word me manneke gek van me :126: maar goed,dan ben ik maar afentoe een zeikerd,boeien.

ik ben soms te kritisch terwijl ik normaal roep dat ik dat niet ben,ook stom :122::86::46:

het is idd gewoon een ram eigenschap,en ideaal om iets de schuld te kunnen geven,ipv elkaar ahahahahah :44::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand mijn eens aan een sapph vraag/probleempje helpen???

snap er ff geen zak van,en baal ook nog eens ervan :80:

had vorige week een nieuwe sapph gekocht,niet me eerste want draag ze bijna niet anders,nooit geen probleem ondervonden.

me nieuwe een 80F ging net aan aan,beetje wurmen en tada no problemo,dus hup een witte besteld,vandaag binnen,ga passen,past ie niet,ook gewoon dezelfde maat,niet enkel de cups,die net aan zonder bewegen net me tepels bedekken,erger nog,de beugels zijn mega te kort tegenover de breedte van me borsten,gevolg,doet zeer en zit of ik uit het circus ontsnapt ben,hoe kan dit nou ???? :30: want me zwarte past net aan wel -_-

heeft Sapph verschillende inval van cups en beugels op dezelfde maat bh?dit is toch vreemd,droeg voor me 3de operatie altijd sapph,altijd dezelfde maat en niks aan het tietje(handje) en nu krijgen we dit,aggrrh :28:

weet iemand hoe dit kan en hoe de vork in de tiet(steel) zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaah ja sorry dat ik lach hoor, maar dat komt door de manier waarop je het schrijft, en dan moet ik ook nog denken aan die laatste pb die je me stuurde over bh's :154:

En dan krijg je dit.....heb jij weer!!!

Ik heb geen ervaring met Sapph bh's, daar had ik tot een week geleden geen tieten voor, dus aan mij heb je niks. MAAR ik denk dat je gewoon een misdruk had, misschien had degene die jouw bh gemaakt had een drankje teveel op en heeft ie er het verkeerde kaartje aangedaan en is het de maat niet die je besteld had?

Gewoon ff langs een winkel gaan waar ze die bh's verkopen en vragen hoe of wat.

Je hebt toch niet het kaartje en de labels er al afgeknipt en hem achter in je kast gegooid he :159:

OF je tieten zijn in een paar dagen giga gegroeid, dat kan natuurlijk ook :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Heb je foto's bekeken, en ik vind je ook fantastisch goed vooruit gegaan meid. Ik snap dat het heel moeilijk is om geduld te hebben met die harde plekken en kuilen enzo... Ik heb ook geen geduld met die stomme plooi bij mij, maar ik prent me altijd maar in dat het wel goed komt, eventueel met na-correctie, en dat het nu al 100 keer beter is dan voor de ok. Houd die gedachten ook vast, dat helpt echt (bij mij dan... meestal :44: )

Ik merk sinds een paar dagen dat de buik een heel stuk soepeler is geworden, mijn fysiotherapeut zei het gisteren ook, die merkte veel verschil, en het doet ook niet meer zoveel pijn dat masseren, moet je kijken, ben al 7 weken po en nu begint het eindelijk wat soepeler te worden. Het komt allemaal wel goed met ons hoor!!!

Enne... vreemd inderdaad van die Sapph bh, lijkt me ook wel een mis-maat. Ik pak trouwens wel altijd die bh's van Sapph die wat hoger sluiten vooraan, dus niet die met zo'n klein verbindingsstukje vast zitten zegmaar. Kreeg dat ooit eens als advies van een verkoopster toen ik nog een grote maat had voor t afvallen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahha Daffy,nou ik keek in de verpakking en dacht nog,wat een tent heey,die pas ik wel,en vaak is het dan knippen en passen of niet eens passen en de kast in ja,ver achterin ergens hahaha,maar heb al zoveel miskoop gehad,dat ik dacht nu maar eens passen,grrrrr ik dacht echt wat krijgen we nou joh,hihi die past nog niet eens een beetje :unsure: vandaag weer de zwarte gepast,voor de 3de keer,en ja die zit ook wel enorm krap,krapper dan eerst,mischien dat de boel wat gegroeit is ja,is dan ook niet veel,zat ook 101 boven en nu alweer op 102,niks aan verschil haast dus,wel lijkt het of van onderen me boobs ineens breder zijn,snap je me,ik krijg de breedte van me borst niet eens in de beugel,zo smal istie voor me,na dan breekt toch je klomp :blink:

Ingrid,ja ik snap wat je bedoeld met dat stukje in midden,ik heb me vorige maten ook,altijd enkel die dunnne padded erin gehad,je hebt namelijk die hoge modellen met dikke padded en die iets lagere modellen te herkennen aan de dunnen soepele padded,had altijd hiervoor die hoge modellen ja,die iets dikkere padded en nu die dunne,lage,mischien zit daar hem het verschil in :2:

ja dat geduld he,phfff

ga straks me bindweefselmasage starten,om 3uur,zal me benieuwen,alles ios nog zo gevoelig bij me,merk dat echt wel met kleding en of draaien enzo in me bed,huid is nog steeds beursachtig.ga echt hopen over tal weken ook hetzelfde te kunnen zeggen,dat ik verbetering ondek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Net je nieuwe foto's bekeken

Ik vind het er toch goed uitzien hoor en het littekentje valt toch ook mee vind ik

Van die bulten niets te zien (moet je de mijne is zien) hoor stoort mij toch zeker niet

Begrijp wel wat je bedoeld als mijn buik wat dikker is is hij ook mooi van huid maar als ik dan afval krijg ik echt cellulitis op mijn buik ni normaal (hoewel ik wel denk dat dit aan gebrek aan sport ligt :blush: )

Had je die bh van sapph op die site van dutchersoutlet (of hoe noemt hij juist) besteld??

Ik heb daar ook eens een zwarte besteld in Aa cup en die was toen ook te groot, past zelfs nu nog (staat bij in mijn album) dus misschien dat er af en toe iets fout loopt met de maten???

Ga nog een beetje verder werken nu.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.