Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaaaa top weer je foto's!! Vind ze nu echt wel groot hoor!!!! :1big_boobs:

Mooi, vooral die laatste foto met dat hempje aan, echt super sexy!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi moontje,

Hoe gaat het met je?

Heb even de tijd gevonden om een beetje bij te benen op het forum en om je nieuwe foto's te bekijken.

Ze zien er nog altijd even goed uit hé.

welke maat had jij nu???

Hier gaat alles prima ben al terug in het stresserend wereldje gesukkeld ga naar spanje verhuizen denk ik gaat er allemaal veel relaxed aan toe.

Ben 3 dagen thuis en alles al kwijt van het vakantiegevoel, huishouden, sint, tijdsdruk pff.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Las ik het goed?

Ga jij Eefje ontmoeten :101: op 5 jan?

Reuze gezellig joh,trouwens zou ook leuk zijn als wij

hier van het forum eens bij elkaar kwamen om mekaar te

ontmoeten,dat wordt een dolle boel!

Alleen maar gesprekken over Boobs hahaha en andere

leuke dingen die je kan gooien in de groep.

Je weet maar nooit toch.

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Evi

met mij gaat het uiteraard prima,en ben al weer een dikke 6weken po :101:

ooh ga je echt naar Spanje verhuizen? ja dat is een andere wereld daar he,maar wel een duur land.

hier is altijd koud en zeker altijd vocht hier,word je enkel beroerd van en de mensen hier zijn chaotisch en egoistisch ingesteld,jammer is dat!

bedankt voor je berichtje :6:

Lesilla,nee dat is niet meer bijgetrokken,is geen vocht ook he,is echt vet,voel je en zie je

in feb/maart terug

Angela,klopt,ik ga 5 januari Eefje in het echt zien,we gaan een en ander ruilen en erna gezellie naar onze held Bruno :3:

je zou ik ook wel leuk vinden ja,een meeting plannen,maar e rkomt niks van,we wouden plannen maar dan laat iedereen weer afweten en of niks meer horen -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gezellig samen na onze Dr.Bruno toe

had ook wel mee gewild hoor hihi :D

Voor de babbel daar of moet je daar samen zijn voor controle?

Maar kunnen we niet wat plannen met dames die ECHT

zin in hebben om elkaar eens te zien mij lijkt dat Super.

Mij kun je rekenen,ben dr bij hoor en Daffy ook,misschien een

topic hierover openen en kijken of we ergens volgend jaar,tis zo,

wat kunnen plannen? :43::43::43: zodat iedereen die interesse heeft

zich kan aanmelden ofzo? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6wkn po alweer,nieuwe foto,s geplaatst :)

ze lijken minder breed,omdat nu echt alle vocht eruit is,zit nog opdezelfde maten,zelfs maatje meer wat ik gewenst had,had een F gehoopt en zit op G B)

zelfs foto gemaakt met een arm omhoog,om idee te geven hoe dat eruit ziet met grotere prothesen,meeste gaan ervanuit dat dat er raar uitziet,ja goed,lijken dan net ballen,hihi maar daar heb ik dus geen moeite mee :P

Angela,open een topic voor een meeting,leuk!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Nou mooi hoor, je boobs zijn nu echt wel groot en heel mooi van vorm! :123: Doe je ook nog nieuwe buikfoto's?

@Angela, ja moon en ik gaan wisselen bij Bruno, ik neem haar 1000cc en zij mijn 200cc whahahaha :153: hihi, neen Moon verteld zo wel wat we daar gaan uitspoken, is hier haar topic hé, dus aan haar de eer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeel erg mooi Moontje, jeetje echt niet normaal!!!! De vorm is echt prachtig, hartstikke natuurlijk. Ze zijn wel groot maar je ziet niet dat ze nep zijn!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje Maris en daffy,super bedankt voor jullie complimentjes :43::43:

ben zelf ook blij,en idd voor aantal cc,s zijn ze redelijk natuurlijk ogend,vind ik zelf ook,en ben blij dat er nu wat hang in gekomen is,maar mag nog wel een beetje,maar komt ook wel in de loop dr tijd,twijfel ik niet aan met dit gewicht van beide :D

Eef,ja me buik,had er niet aan gedacht die nog op de foto te zetten hihi want er is eigenlijk weinig veranderd,maar.....als me bikini er is,zal ik nog eens wat kiekjes nemen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Eefje,die foto,s komen er dan he :101:

is eens een totaal andere bikini voor mij doen en vind dat juist wel eens leuk :126:

Angela,Eefje en ik hebben een consult bij bruno,gezellie saampjes gaan we.....

we gaan even kijken of botox en of fillers ons kunnen helpen :P tja we worden ook een dagje ouder hihi

Eefje gaat voor de botox,en ik weet het nog niet,heb wat donkere kringen onder me ogen,gecombineerd met rimpels als ik lach ,vind die lelijk en wil dat kwijt,dus denk dat ik fillers moet in combie met botox,maar,...dat beoordeeld bruno maar :)

zoiezo krijgt Eefje meteen dr botoxbehandeling,waar ik bij mag/kan zijn,vind ik op zich al spannend ook

(ben namelijk zelf niet zo een injectie(s) heldin :69: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon

Net je nieuwe foto's bekeken.

Wat een meloenen toch he maar wel mooi!!!

Zou wel willen hoor verhuizen maar krijg mijn ventje niet mee dus blijf maar in het grijze belgie

Geluk maak je zelf hé (voor een groot deel toch) <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, als die maat goed zit zal hij je geweldig staan! Zie het al zo voor me! :101:

Ja, Angela, ik ga voor botox voor die lelijke fronsrimpel :26: zie ik er straks weer wat vriendelijker uit hihi ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evi,ooh flauw dat je ventje niet mee wilt hihi zal vast een reden hebben.

wij gaan wel ooit een keer weg hier,had al gekunt,maar heb toen niet doorgezet,heb wel een huisje in Portugal gehad,nu verkocht...spijtig genoeg!

als mijn kindjes ooit groot zijn en uitgevlogen zal moontje wel richting die kanten opflappen :rolleyes:

bedankt voor je complimentje Evi,hoe ist met jou boobie,s? krijgen we nog nieuwe foto,s?mooie foto,s met mooie boobie,s en op de achtergrond een zalig strand met blauwe zee :P:6:

Eefje,ja joh,ben er gewoon peunerveu voor hihi erg he,verwen mezelf nu eenmaal graag met leuke kleding enz en nieuwe bh,s en bikini,s vind ik altijd weer spannend :66:

gelukkig zien we je niet,maar lezen we je enkel Eef,anders denken we steeds dat je boos bent :46::38::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn man is met 6 thuis en ik ben enig kind dus niets houd mij tegen...

Enkel mijn zoontje maar is toch ook een grote droom hoor om ooit te vertrekken, als ik mijn man en kind niet gehad had was ik al lang weg geweest.

Heb net nog nieuwe foto's gemaakt met bh's van mijn schoonzus maar deze zijn te klein voor mij, zal de foto's er wel bijzetten.

Heb er eigenlijk geen van op het strand met de blauwe lucht :blush: mijn man maakt niet zo gauw foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila de nieuwste fotootjes staan erbij.

Zoveel verschil is er niet meer te zien he denk dat ze op hun plooi zijn...

Nog wel eens een vraagje als ik me buk prikt de beugel van mijn bh in mijn borst is dit eigen aan grotere borsten of moet ik dan toch een D hebben?

slaapjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Moontje ,

Heb even in je album gespiekt en WAAAUUUWWW meid , hele mooie borsten , ze zijn wel heel groot maar ze zijn bangelijk mooi groot.Telkens als ik jou foto's bekijk dan denk ik ook van "het staat haar echt" , bij vele anderen zou zo groot niet mooi zijn , het is totaal niet fake bij jou. :125: Super he.

Hoe gaat het verders met je?

Liefs meid

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.