Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Mooooooi!!!! Die 75F lijkt me wel iets te klein voor je, dat had ik ook bij die ene die ik teruggestuurd heb, maar bij jou kan hij wel want jij krijgt er geen 4 borsten door, wat ik wel had. Die witte zit als gegoten, staat je heel goed!!!!! Tja, ik zou het toch voortaan bij een 75 G houden hoor hahhahah. Gelukkig hebben ze die op die site ook genoeg!!!

Veel plezier ermee....ja mannetje zal er ook wel blij mee zijn hahahah

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Angela,zei ik toch meteen al,dat ga jij niet redden met een F hihi

me tje volle grote boobie,s :1big_boobs:

ja die witte is erg mooi he,en ik heb speciaal voor senza en asos toch maar een creditcard geregelt,daar hebben ze ook zulke mooie spullen,niet alleen bh,s maar ook topjes en zwemgoed enzo :D:D:D

Daffy,thanks,ja is erg mooi spul daar,ben normaal gewend dat je bh door de brievenbus word gepropt in een envelope,dit vond ik erg netjes,alleen had ik gewoon betaald met em bankpas dus duurde het ene eeuw eerde rik het binnen had,beter ff anders bestellen en betalen volgende keer.

ja die puch up is wat te klein ja,maar goed,had nu wel goed de kans beide maten eens te passen hahahahaha

ja dat je dubbele borsten krijgt is niet mooi nee,zeker niet in een strak truitje ofzo,maar pieker soms toch hem te verkopen en of terug te sturen,ben bang dat me bandjes knappen ofzo,zo voelt het dan in elk geval als ik hem aan heb :4:

die zwarte van jou vind ik erg mooi ook :3:

ik word er zeker vaste klant,en wacht nu met smart op de sale :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angela nou het heeft me gesmaakt hoor hihi en erg druk wa shet joh,jeetje :rolleyes:

heeft het bij jullie ook gesmaakt,en wat hebben jullie gegeten?

Vlinder,heb je inmiddels al gesproken hihi maar jij ook een hele fijne zondag morgen,en lekker genieten van het eens eten buiten de deur,heerlijk!

tot snel :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

1ste dag is toch de Griek :) geworden en het

heeft heerlijk gesmaakt,de wijn ook :3: hihi en wie kom ik daar tegen haha

me andere Boezemvriendin :1big_boobs: (800cc)met haar kerstballen,

we hebben daar in een deuk gelegen met onze tietengrapjes :45: ,andere

mensen zullen wel gedacht hebben die sporen niet!geef ik toch nix om,

lekker lol gehad.

En 2de dag thuis gebleven, s'nachts, me man was ziek geworden :88: helaas dus niet wezen uiteten

maar het eten,indiaas lekker afgehaald,heerlijk spicey food thuis zitten smikkelen.

Nog bij ons ma geweest die middag en haar lekker verwend.

Me man heeft nu antibiotica voor z'n longen,had ontsteking dat arme ventje :36: ,

wat kunnen ze dan zielig zijn haha ,maar hij maakt het goed met me hoor,gaan van de week

yes even na Antwerpen :55: shoppe en gezellig eten daar.

Zelf ben ik ook verwend met een lekker luchtje Angel en hihi zelf uitgezochte laarzen.

Enne wat had de kerstman voor jou :P in petto?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh maar die wil ik ook wel Vlinder,hihihi

10weken po alweer,tijd vliegt enorm zeg!

heb 2 nieuwe(met kleding) foto,s gemaakt voor me buikalbum,ben maar gewoon eerlijk voor de gene die willen weten wat ik e rnu van vind,ben met me buik ONTZETTEND TEVREDEN,maar..... ik mis gewoon wat lijn in de zijkanten,is iets moeilijk te zien op foto,s maar de gene die me willen begrijpen zien wel wat ik bedoel.dus wil dat toch even bespreken nog op me nacontrole,is denk me eigen fout ook,mischien heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegt wat ik precies wou :unsure:

de plekken die behandeld zijn,me rug en buik en maaggebied zijn dus nog wel gevoelig,minder als eerst,en de plekken waar het meeste vet is weggehaald,jeuken onderhuids soms enorm :wacko: verders kan ik onmogelijk nog een vetrolletje vastpakken dus dat is goed gelukt allemaal,en ben ik tevreden mee.

me boobs,ooh begin zo langzaam soms iets te balen,me borsten zijn gezakt he,gevolg weg bolling van boven,vind ze net geplaatst op zijn mooist,mits je van enorme bolling houd natuurlijk.met de vorm enzo ben ik tevreden,de grootte,tja wat zal ik zeggen,ben helemaal happy,maar is me toch kleiner uitgevallen zoals jullie al bekend is,jammer maar helaas,ga me er niet meer druk om maken na 3x :ph34r:

heb ook een foto(met kleding ) voor de verandering geplaats in me boobalbum.volgende week of eind de week 3nieuwe bh,s van Ann Summers,en dan maak ik daar ook nog foto,s van,en dan is het verlopig the end of the story voor mij :P het is me alweer gewoon en heb geen veranderingen meer :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moontje..

nou ik vind dat je fantatished boobs hebt hoor ..ik zou zo willen ruilen ...vanje buik heb ik geen fotos gezien heb de link niet van je buikalbum ..maar zo aan de fotos toe zien die in je boob album staan ziet het er goed uit...Heb je daar trouwens veel last van na je buikoperatie? heb je alleen vet latern weg zuigen of heb je lipo gehad? maar ik vind je boobs er erg natuurlijk uit zien ..

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy

klopt ik heb vet laten wegzuigen,dat is liposculpture.aan me buik,maaggebied,onderrug en heupen.

zal je zo dadelijk even me buiklinkje prive sturen.

ja ik heb er wel goed last van gehad,trwijl ik niet kleinzerig ben,hihi was ff afzien,maar had het er wel voor over.

ja me borsten zijn zekers natuurlijk,geen opgeplkate ballen ofzo,en de vorm he...i love my boobs :136:

thanks voor je leuke reaktie,stuur je nu ff een pb,tje :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moon, ik heb nog eens gekeken in je buikalbum, en vind je in dat jurkje superslank eruit zien hoor! Wat bedoel je met meer lijn aan de zijkant, meer taille ofzo? Wel fijn dat je helemaal geen rolletjes meer hebt he, is zo zalig dat je niet meer moet uitkijken hoe je zit of je truitje goed zit enzo! Dat vind ik dan tenminste, het is gewoon altijd mooi plat hihi. Ik heb alleen een heel klein rolletje bij mijn maaggebied, net onder de bh zegmaar. Als ik sta is het er niet, maar zodra ik voorover leun of wat gebogen zit dan zit het er. Maar ik maak me er niet druk om, is een kleinigheidje (net zoals dat de ene borst iets meer hangt dan de andere). Ben maar heel trots op je figuurtje hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Net je nieuwe foto's bekeken.

Ziet er goed uit hoor in dat jurkje die slanke taille en dan zulke boobies :136:

Je moet wel gaan opletten met de bloesjes met knopen lijkt me :141:

Maar je mag echt trots zijn op je verandering...

Had een mail gestuurd naar Plovier om te vragen wat het kost voor een :145: verdorie weet niet meer hoe het noemt...zo'n injectie dat vet zou oplossen.

Nog geen antwoord gehad helaas, zou graag de binnen en buitenkant van mijn dijen kwijt willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je lipolyse bedoeld Evi?

Wat is Lipolyse;

Lipolyse moet niet worden gezien als een nieuw middel voor gewichtsverlies. Lipolyse is een uitstekende methode om kleine vetophopingen te doen verminderen, of zelfs te doen verwijderen. Het gaat juist om die vetophopingen die met een dieet en sporten niet weg te krijgen zijn. De actieve stof is phosphatidylcholine (lecithine), gewonnen uit sojabonen, wordt middels kleine prikjes direct in de ongewenste vetophopingen gegeven. Het enzym phosphatidylcholine splitst het vet in kleine deeltjes die vervolgens door het lichaam op natuurlijke wijze worden afgevoerd. Het genoemde enzym wordt in de geneeskunde ook gebruikt bij een gestoorde vetstofwisseling van de lever.

De behandeling met Lipolyse;

De arts geeft meerdere onderhuidse injecties direct in het probleemgebied. De huid wordt op gevoelige plaatsen met een crème verdoofd. Na de behandeling, welke ongeveer een half uur duurt, kunt u direct uw normale bezigheden hervatten. De tijdelijke bijwerkingen na de behandeling zijn roodheid, een beurs gevoel, soms enkele blauwe plekjes, een branderige pijn bij het aanraken en een lichte zwelling. Na enkele dagen tot een week zijn de meeste bijwerkingen verdwenen. De zwelling kan iets langer aanhouden.

Het resultaat van Lipolyse;

Na de Lipolyse behandeling begint het vet in het behandelde gebied langzaam op te lossen en wordt vervolgens door het lichaam afgevoerd. Een groot voordeel van een Lipolyse behandeling is dat het vet gelijkmatig wordt afgevoerd. Het uiteindelijke effect van de behandeling met Lipolyse is na 2 maanden te beoordelen. Het aantal behandelingen is afhankelijk van de locatie en de grootte van het gebied. Over het algemeen zijn 1 tot 3 behandelingen met een interval van 6 tot 8 weken nodig om het gewenste resultaat te bereiken. Het resultaat van de behandeling met Lipolyse is blijvend. Meer dan 80% van cliënten is zeer tevreden na afloop van de behandeling

weet niet of dat voor grotere opervlakken is,heb me er nog niet in verdiept,ga ik wel eens doen,want wil van me dubbele kin af,die de lijn uit me gezicht haalt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Ingrid

ja ik vind het lastig uitleggen wat ik bedoel,ja bij me taille,die had ik meer gevormd gewilt,ik loop nu te netjes af,dus weinig lijn kan je terug vinden.ik heb geen overgang nu van heu naar taille,ben nu beetjre vormloos daar hihi

maar idd geen rollen meer die hier en daar uitpuilen ,heerlijk is dat zeg,kan en durf alles wel aan nu,en had toch best een soortje klein complexje van me buik hiervoor :blush:

jij dan,met je super sexy jurkje en laarzen,in je album,super!! had nog gereageerd in je eigen topic,stond echt verstelt,wat ben je aan andere vrouw geworden he,echt super te zien die verandering!

thanks voor je altijd lieve reaktie,s....en trots ben ik zeker,en jij ook,je volle terecht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.