Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Moontje!

Het is niet altijd makkelijk he! En je hebt natuurlijk een zware ingreep gehad, onderschat het niet. Zoals je al weet, geduld! Komt zeker goed! Op de foto's ziet het er echt super goed uit! Je krijgt je eigen zachtje huid ook terug, maar het heeft nu wat zwaars meegemaakt. Het heeft echt tijd nodig!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meis,

goed te horen dat je verschil merkt met je borsten! alleen jammer dat je miss last ervan krijgt van de zwaarte. was te verwachten als je ff logisch nadenkt?! maar miss moet alles ook nog wennen. hoop het voor je!!

en tja,mijn ene borst is ook nog steeds gevoelloos. das het risico he. kun je daarmee ook houden denk ik. maar ach,als dat alles is?! hahaha

ben benieuwd wat Bruno ervan vindt. ik vind ze iig heel mooi nu! en zoals je weet worden ze nog mooier!!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb weer stiekem naar je foto's gekeken :blush:

Het word steeds mooier he! Je buikje heeft het wel een beetje zwaar denk ik? Maar ik weet zeker dat het over ene aantal weekjes prachtig gaat zijn :D

En je boobies, pfff echt waar wat een meloenen maar je kan het zo goed hebben vind ze nu al prachtig!

Heb je veel last van het gewicht? Gaat wel over denk ik? Ik dacht dat ik voorover ging vallen en dat al met 325 cc dus denk dat je lichaam even moet wennen, 1000 cc is niet niks he!

En gooi alles hier er maar lekker uit hoor, hihi jij stelde ons altijd gerust dus nu kunnen we jou gerust stellen ;)

Een hele fijne zondag meid, ik blijf je lekker volgen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het gewicht voel je wel in bh ja,hihi maar is niet vervelend zwaar ofzo,maar ik merk wel goed verschil tegenover de 750,en dat had ik niet verwacht zeg maar :1big_boobs:

ja me buik,phffff komt wel goed,met geduld :80::D:D:D

ja me borsten moeten nog vormen,en als zeg ik het ook zelf,vind ze nu al mooi,word mooier,jee ben blij dat ik deze stap gezet heb,al ik best lang getwijfelt heb.

blijf erbij dat ik de eurosiliconen ook zachter vind aanvoelen als de Macghan,best een verschil ook :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zachtheid is toch een woord? of mischien zet ik het verkeerd neer? :blush::blush::blush:

met de 750cc had ik eerste 3a4weken echt stenen zeg maar,en erna waren ze zachter geworden,zachter dan ik ooit had gedacht eigenlijk(want had de meeste vaste gel ivm kans op rimpelen met grote maat) maar stond verbaasd hoe zacht ze alsnog waren,nu heb ik ander merk prothesen,en merk dat ze zelfs nu nog zachter zijn,dus dat beloofd wat he over tal weken,vocht is er dan uit,en zijn ze nog zachter :43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Heb even gelezen in je topic en hopelijk voel je jezelf al beter ondertussen.

Je hebt ook 2 ingrepen gehad he , da's toch niet niks dus je lichaam moet toch serieus hard werken om het allemaal te laten genezen.En jij bent ook geen zittend gat he :P

Zo'n lipo , hersteld dat sneller of net trager dan een bv want moet eerlijk zeggen , daar ken ik helemaal niks van hoor.

Ja en zo'n baaldag daar wordt je echt chagerijnig van he , had ik 3 dagen geleden ook , kon helemaal niks meer verdragen en vond alles maar lastig en dan heb je soms die hormonen er nog eens bij... :77:

Kop op meid , morgen gaat het weer beter :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje..

Hoe is het allemaal met je?

las dat je ff een baaldagje had..

Hebben we allemaal wel eens he :) morgen voel je je vast beter!

als je nou vanacht een beetje lekker kunt slapen!

ben echt benieuwt op welke maat je uitkomt..

ik vind je boobs in ieder geval echt super mooi!!

zou ik ook foto;s mogen zien van je buik? :blush:

Liefs en nog een fijne avond :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje,

Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik heb ook soms zo'n vreselijke baaldag. Dan kan ik echt wel janken! En dan zegt iedereen maar geduld hebben, en daar heb je dan ff helemaal geen boodschap aan he <_<

Ff door de zure appel heenbijten, en hopen dat het allemaal snel wegtrekt, en we weer snel mooi strak zijn!!!

Knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve moon,

Zie het ook wel hoor op je foto's, maar denk dat het nog wel bijtrekt allemaal. Kan vies tegenvallen hé als alles zo anders aanvoelt dan je gewend bent, met harde plekken en alles, maar dat zal ook weer veel tijd vergen om te genezen allemaal. Het topje van m'n man z'n neus in nu nog steeds een beetje hard/gevoelloos en is al van februari geleden, die dingen hebben echt heeel veeeel tijd nodig. Hoop dat je je spoedig weer beter voelt en anders kom je hier maar even je zorgen posten hé meis, geeft niets hoor, wij kunnen daar allemaal tegen! :147:

Dikke knuff!:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Moontje,

Hopelijk voel je je vandaag weer ietsjes beter.

Heb net even in je album gespiekt: maar WAUW!!! Wat een prachtige grote boobs en je buik is ook echt super! Die rug foto ziet er ook heel goed uit! Helemaal een strak lichaam!!!

Nog een paar weken, even helemaal herstellen en jij hebt echt een droomfiguur!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Hopelijk is de baaldag al over!!!

Ik heb vandaag een paniekaanval, deze morgen op mijn rechterborst rode strepen ontdekt en ze staan er nog.

Hoop dat dit geen striemen zijn!!!!!!!!!

Heb je foto's nog niet bekeken maar ga ik zo meteen is eventjes doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii A70

bedankt,ja mag denk ik wle super trots zijn he over tal weken/maanden :136:

Evi,hoe bedoel je rode striemen?is het niet van je bh die erin staat?in je huid,als het echt je gescheurde huid is,als de donder met olie smeren meid,je huidje soepel houden,zo voorkom je nog meer huidscheurtjes :rolleyes:

ik heb zelf enorme goede ervaring met de huidolie van nivea,paarse fles,trekt snel in,voelt na 5niet vet meer en werkt super :)

heb zelf ook van kneipp ,werkt ook goed,maar blijft lang vettig op je huid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Kom ff bij je buurten.Heel normaal hoor dat jij ook je baaldagen hebt...heeft niks met t resultaat te maken,oneffenheden zie je zelf toch altijd terwijl een ander wellicht denkt: heuy?

In jouw geval: big boobies vooruit,neus de lucht in en bibs naar achteren,komt vanzelf weer goed!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,vlinder een Itsme,thanks voor jullie rekatie,s en leuke medeleven :116:

het komt ook wel goed,en ik verwacht soms ook gewoon te veel in 1keer,beetje me slechte eigenschap mischien :68::44:

toch toen ik vanmiddag mezelf om kleden was,dacht ik wel weer even in de spiegel kijkend,geen rol over me jeans,geen uitpuilende zwangerschapslook buik,dus ik word dan wel weer ff blij,tot ik savonds weer me zelf een balloonie vind :39: dan krijg ik weer ff die dip

gaat vanzelf wel over voor ik een jongetje ben geworden :75:

verders gaat het met me boobie,s superrrr! merk toch wel nu dat ik echt duidelijk een grote maat vooruit ben gegaan,in sommige kleding puilen ze echt enorm uit,en dat met sport bh aan die nu alles platdrukt :3: dus ik ben echt momenteel in love van me boobies :57:

kleding waarvan ik denk,ik verberg ze wel hierin,dan springen ze zowat me kleding uit,en kleding waarvan ik denk ooh dit gaat mega eruit zien,zie je ze dan weer amper,zo gek soms hihihi

ik dacht dat de 250cc verschil beetje verschil zou geven,maar is toch meer dan ik dacht en durfde te dromen,dus ben echt in de wolken,kan het wel van de daken schreeuwen :37::14:

:43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43::43:

(als ze nu maar niet te veel slinken :70::39::23: )

morgen me draadjes verwijderen,oooh heerlijk idee,ze kriebelen,vooral die van me lipo

dus almetal gaat het weer wat beter met moontje :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Ben blij te lezen dat je je al beter voelt!!

Ik twijfel omdat er op die plaats geen naden zitten op die bh maar misschien dat hij wat verfrommeld zit onder die band.

Normaal heb ik ook geen rode striemen hoor (toch niet bij gewichtschommelingen en zwangerschap) maar van die fijne witte lijntjes.

Ben sinds gisteren aan het smeren gegaan met een decoltez (verdorie hoe schrijf je dit nu weer) crème.

Kan misschien beter van de winkel iets meenemen morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa Moontje, kan me goed voorstellen dat je in love with your boobies bent hoor!!! Ik ben het stiekem ook een beetje haha.

Ben blij dat je je wat beter voelt!!

Succes morgen met je draadjes verwijderen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh :43: :43:

Ik ben echt blij dat jij zo blij bent met je boobs.. :D

3 maal is scheepsrecht he !!

Eindelijk je droomboobs !

Ik hoop dat ze niet teveel slinken,

ben echt benieuwt hoe ze er over een aantal weken uit zien!

Wat vind je man ervan?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadjes eruit,heerlijk,was weer een eitje,dat is eruit voor je opkijkt :rolleyes: normaal doe ik het zelf,maar dit keer toch ff langs kliniek want arts wou toch even kijken naar de borsten en de buik enzo.alles was enorm rustig en zag er goed uit,ook de wondjes.

harde plekken in me buik en rug,hebben tot zeker 4mnd de tijd nodig te helen,vocht heeft ruim 2weken nodig,en ik hou lang vocht vast dus kon best nog wel eens duren dus met me buik,geduld geduld en nog eens geduld :D

me boobs,zoals hij voelde had ik daar amper geen vocht meer,dus dat betekent geen slink meer,wel nog het dalen en vormen,maar daar ben ik altijd wat trager mee geweest,bij me eerste bv,bij me 2de en dit keer zal dit weer zo zijn,heeft bij de 750 ook wel 5weken geduurd,komt door me dikke taaie huid,dus hij gokte dat dit nog wel een week of 2kon duren eerder alles beetje gedaald en gevormt is,maar dat wist ik al,dus dat komt vanzelf allemaal op zijn tietjes terecht :3:

Korset echt anahouden,is nodig om me huid weer aan te laten hechten aan me binnen huidwand,dus een maat groter geen optie,zou het zijn werk niet doen.

vrijdag mag ik snachtds zonder bh en korset slapen,nog wel 2weken overdag de meut aan.

tot zo ver me update :6:

ga voor volgende week beginnen met de lymfedrainage(voor vocht en betere doorbloeding) en over 6weken start ik de bindweefselmasage(voor de harde plekken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon ,

Ik lees dat het alweer beter met je gaat , SUPER :35:

Ja , wij vrouwen , rare wezens soms he , de ene dag hebben we zo'n baaldag dat we iedereen wel voor zen kop kunnen slaan :85: (met manier van spreken he) en de volgende dag kunnen we het van de daken schreeuwen.

Hoe gaat het met de boobs en met de buik , gaat alles zoals je wil ??

Was aan't rondneuzen op de Pabo site , kan het toch niet laten om een paar slaapkleedjes te bestellen.Dat kan toch al wel met de maat denk ik he , of niet?Heb helemaal geeeeen geduld :159:

Veel liefs meid

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.