Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi mooi verslagje javaantje.....hoop dat het nu beter aanvoelt xx

Thnx meis hihi... Maar t voelt nu wel ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoe ging je na controle? Wat zei dr de Meyere? xx

Meis ik zie toevallig jou berichtje! Weird dat ik geen bericht heb ontvangen... Mssn door de storing?

Vind je het goed dat ik me verslagje ga afmaken, waar alles instaat ook de nacontrole?...

Zo weet iedereen hoe en wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BF vriendinnekes,

Zoals sommige van jullie weten heb ik, 4 nov, mijn eerste nacontrole gehad. Wat er uit is gekomen, zal ik later in het verslag vermelden. Maar nu ff een terugblik hoe ik eea heb beleefd.

Owowow de eerst paar weken. Ik kon bijna niks, alleen zelf eten opwarmen (eten opscheppen dat nog niet eens) en drinken, tja koffie en alleen water en groene thee. Zelfs me eigen afvegen ging niet eens. Daar moest manlief aan te pas komen... Awkwaaaaard! :141: en poeh wat een ellende hahaah.

De eerste 2 weken kon ik ook niet me eigen bed in en uit... Ff men boobs vasthouden, ontspannen en manlief duwde me zo overeind en legde me rustig neer.

En douchen hahah wat was het heerlijk om weer de bh aan te hebben. Hoe veilig het wel niet kan voelen he... Maar douchen was ook wel een verwennerij hoor :57: . Mannetje die mijn haartjes ging wassen en tegelijk een massage gaf, hmmmm ... Mag hij wel vaker doen! :125:

Jaja en dan de band, oftewel de martelband... Wat een drama! :93: 2 weken dag en nacht, 2 weken alleen overdags. Ergens in de 3e week werd de pijn zo ondragelijk, dat ik wel kon :102: Blijkt het zenuwpijn te zijn.. Medicatie voorgeschreven gekregen en na een week of 2 was het zo wat verdwenen.

En dan niet te spreken over het huishouden ed. Wat een ellende hoor!.., maar ow wat was ik zo blij en opgelucht dat ik weer kon :viannen_81: so fresh, so clean! :P ...

En dan is het 6 weken! We mogen BH's kopen :101: Sta je daar in de Hunkemöller. Je weet niet wat je te wachten staat. "Nou mevrouw ik zoek een bh (duh) maar ik weet niet welke maat ik heb. Opgemeten en hup de paskamer in. Aantal bh's gepast, pffff 1,5 uur lang...Blij dat ik alleen was, dit had mannetje niet leuke gevonden ;)... En natuurlijk mijn eerste jarretels, die ik van manlief heb gekregen op de Kamasutrabeurs... OEF! wat vond ik dat zoooo spannend, beetje onzeker en schaamte "gaat het mij staan? Ben ik wel sexy genoeg? Zal bebsie mij zo aantrekkelijk vinden?" ... Maar uiteindelijk blij toe dat ik met zo'n pakje naar huis ben gegaan hihi

En dan hebben we ook nog de rollercoaster van emoties :22::74::139::20::30::84::98::145::134: , maar geen :101::3::wub: ... Ik wilde zo graag die WAUW effect, maar dat was er totaal niet. Wat ik heel teleurstellend en jammer vond. Het waren allemaal zo tegenstrijdige gevoelens.

De onzekerheid, verdriet, teleurstelling, onbegrepen, schaamte, stress, ongeduld, vraagtekens, afgrijns, walgen, depri?, onacceptabel, maar momenten heb gehad dat ik maar blij moest zijn wat ik heb gekregen.

Klein, waarom kan De Meyere het niet en Nio wel? Wat nou als ik naar Nio was gegaan? Heb ik de juiste keuze gemaakt? Ik wil groter. Vind mannetje het mooi? Vind hij me nog steeds sexy? ..

De vordering van me boobs... Wel een heel groot verschil ...

Denk je dat het met de boobs wel goed gaat, word je wakker sta je voor de spiegel en eerste wat opvalt is dat de rechter niet goed staat (8 weken PO) :145: ... Dan slaat je hoofd op hol. Wat is er nu weer aan de hand? Is de prothese naar binnen geschoten? Heeft DeMeyere de prothese niet te ver naar binnen geplaatst? Of zou het misschien door de band komen? Heeft De Meyere juist een fout gemaakt?..

Een week later ziet het erger uit... Hoe frustrerend!

De nacontrole was in Naarden, gelukkig scheelt weer tijd en auto regelen ;)...Ik had De Meyere vantevoren een mailtje gestuurd met foto's wat er met de rechter aan de hand was. Wat was ik zenuwachtig :66: zeg, niet wetende wat hij gaat zeggen. Mssn wel dat ik gewoon geduld moet hebben, want tja ik ben best kort PO eigenlijk.

Ach we zien t wel...

Zitten we daar in de wachtkamer, praatje gemaakt met Nederlandse secretaresse van dr. De Meyere. 15 min later komt die naar beneden gelopen. En eerste wat er bij mij opkwam was "oow wat is die afgevallen zeg"...

We lopen naar boven, kamertje in en ik kleed me uit terwijl we ondertussen aan t praten zijn. Hij schuift de uitvergrote foto's van mijn voorsituatie onder me neus... En ik begin te :lol: "omg".... Kan je je voorstellen hoe het was? Pfff nee kijk dan, ooh wat erg...

de Meyere gaat zitten en ik loop naar hem toe: "Het ziet er goed uit", voelend aan mijn borst, "en ze zijn mooi zacht, maar ze worden nog zachter" ... En dan de rechter, tja dit heeft die nooit gezien. De spier had de prothede naar buiten moeten drukken maar is niet gebeurd. Het kon ook door de band of bh komen, maar dat kon die niet met zekerheid zeggen. Het heeft iig averechts gewerkt...

Eindstand... Dat wordt een correctie, ruimte creeren zodat de prothese kan zakken. Opgelucht zeg ik "jaa is goed"! gelukkig dat er wat aan gedaan kan worden... Ik kreeg weer de nodige medicaties voorgeschreven en weg waren we... Wachtend bij de bushalte had ik eigenlijk nog een aantal vragen. Toch maar weer ff terug gegaan...

En werd ons duidelijk hoe zijn kijk is op bepaalde dingen. Respect voor de anatomie van de borst. Hij zal nooit de pocket groter maken, want langs de zijkanten van de borsten lopen de meeste zenuwen. Houd het lichaam in tact. En daarom ook waarom er maar 250 in kan... Want wie weet waren mijn tepels nu wel gevoelloos (want had idd aangegeven dat ik het gevoel in mijn tepels wilde behouden) En dat ik echt geduld moet hebben want ze gaan heus wel zakken, alleen duurt het bij mij wat langer vanwege de spier en gaat de bolling wat weg.

Nu ik dit allemaal weet kan ik het voor mezelf afsluiten en accepteren dat er maar 250 inzit...

En ja respect voor dr. De Meyere, dat zeker.

Dus dames, 25 novemer om 13.30 heb ik de hersteloperatie en zal ik weer alles moeten herbeleven (hopelijk nu wel minder pijnlijk), maja daar heb ik het wel voor over. Vind het ook wel sneutjes voor manlief, maar gelukkig vind hij het niet zo erg. :55:

Laten we hopen dat het straks goed is en kan ik eindelijk genieten...

Nou dit was het dan hahahha..

Meeste dingen mssn niet van toepassing maar ach, een beetje leuk maken kan geen kwaad... toch? ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je opnieuw onder het mes moet, maar super dat er wat aan gedaan kan en gaat worden!! Dat zal zoveel onrust wegnemen! En accepteren dat groter afgeraden wordt, is lastig. Denk wel dat het straks makkelijker wordt als ze naar je zin zijn. En wie weet wat het advies over een aantal jaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi en duidelijk verslag!

Fijn dat je het nu zelf een plekje kan geven, dat er 250cc in zit en dit het max. is..

En natuurlijk een opluchting dat De Meyere wel degelijk zag dat er iets niet goed zit.

Nog 20 dagen, en dan is het al zover!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat er wat aan gedaan kan worden! Helaas moet je daardoor wel weer onder het mes.

Mag je gewoon weer gaan aftellen ;) Gaat helemaal goed komen met die boobs van jou!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super zeg! en wat een kundige man toch die De Meyere. Hoe jij het zo uitlegt. Helemaal vertrouwen in die man.

Fijn dat je zonder problemen voor de tweede keer onder het mes kan en niks hoeft te betalen. Heel netjes van hem!

hopelijk gaat het nu prachtig worden!

aftellen maar weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag javaantje!!

En idd eigenlijk respect voor de meyere, dat hij zo met het lichaam om gaat en het zo behandeld!

Word aftellen naar je heroperatie. Hoop dat het dan wel goed komt! Je moet tenslotte wel tevreden zijn met het resultaat voor wat je betaald.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Wat een verhaal zeg jeetje, heb er inderdaad ook nog nooit van gehoord. Wel mooi dat je snel voor een her kan... dat gaat helemaal goedkomen! En wat Demeyre betreft, hij komt idd over als een hele kundige arts. Cc's proppen zoals sommige pc's doen brengt ook veel risico met zich mee. En beter iets kleinere borsten zonder problemen dan grote borsten met problemen toch? :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss. Leuk verslagje (ofja leuk) jammer dat je weer onder het mes moet maar dan is het dadelijk wel helemaal naar je zin en kun je lekker gaan genieten van je boobies! :)

dat word weer aftellen, spannend!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je opnieuw onder het mes moet, maar super dat er wat aan gedaan kan en gaat worden!! Dat zal zoveel onrust wegnemen! En accepteren dat groter afgeraden wordt, is lastig. Denk wel dat het straks makkelijker wordt als ze naar je zin zijn. En wie weet wat het advies over een aantal jaar is.

Naah vind het juist niet vervelend. Ik ben juist blij... Had het vervelender gevonden als ik af zou moeten wachten tot de prothese zelf wat gaat doen. En over een aantal weet ik wel zeker dat de 500cc zal passen :P

Heel mooi en duidelijk verslag!

Fijn dat je het nu zelf een plekje kan geven, dat er 250cc in zit en dit het max. is..

En natuurlijk een opluchting dat De Meyere wel degelijk zag dat er iets niet goed zit.

Nog 20 dagen, en dan is het al zover!!!

Thnx meis... Dat ik straks eindelijk een plekje kan geven vind ik al goed en blij om.

We gaan weer aftellen ;)

Leuk verslagje en wat goed dat je er zo goed mee om gaat. Je moet ook wel blij zijn dat er wat aan gedaan kan worden natuurlijk! Nog snel ook! :)

Thnx meid! Ja wilde het zelf zo snel mogelijk, liever vandaag dan morgen ;)

Super zeg! en wat een kundige man toch die De Meyere. Hoe jij het zo uitlegt. Helemaal vertrouwen in die man.

Fijn dat je zonder problemen voor de tweede keer onder het mes kan en niks hoeft te betalen. Heel netjes van hem!

hopelijk gaat het nu prachtig worden!

aftellen maar weer!

Hopelijk gaat het nu wel prachtig worden idd... Jij morgen he meis! :D spannend he ...

Hoe laat moet je?

Mooi verslag javaantje!!

En idd eigenlijk respect voor de meyere, dat hij zo met het lichaam om gaat en het zo behandeld!

Word aftellen naar je heroperatie. Hoop dat het dan wel goed komt! Je moet tenslotte wel tevreden zijn met het resultaat voor wat je betaald.

X

Thnx girl! ... Dat is het ook, heb het niet zomaar in me porttemonnee zitten ;) Het gaat zeker goed komen. Ben gewoon een apart gevalletje hahah

Super leuk verslag!

En goed dat je even bent terug gegaan omdat je nog vragen had!

Ik duim voor je dat het straks wel allemaal goed is !!

Spannend !!

x

Thnx vrouwke... Idd spannend hoor. Je weet nooit wat er strakjes uitkomt zeg maar. Maar heb wel vertrouwen in hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Wat een verhaal zeg jeetje, heb er inderdaad ook nog nooit van gehoord. Wel mooi dat je snel voor een her kan... dat gaat helemaal goedkomen! En wat Demeyre betreft, hij komt idd over als een hele kundige arts. Cc's proppen zoals sommige pc's doen brengt ook veel risico met zich mee. En beter iets kleinere borsten zonder problemen dan grote borsten met problemen toch? :P

Xx

Ben ook zo blij dat ik deze maand nog terrecht kan. Hebben we het maar gedaan ;) ... Is ook hoor meis, heb je zeker gelijk in! Liever nu kleinere boobs en over een jaar of 2 weer onder t mes, dan in 1x grotere en tja mssn wel geen gevoel meer in mijn tepels hebben (want dat vond ik ook heel erg belangrijk :P )

Wordt vervolgd dus.....

Pffff..... Veel herkenbaar trouwens van de eeste weken PO, wat je schreef....

Wel netjes dat het hersteld wordt... En tja bijzondere gevallen heb je altijd ;):)

Wordt vervolgd indeed ;) ...

Hee meiss. Leuk verslagje (ofja leuk) jammer dat je weer onder het mes moet maar dan is het dadelijk wel helemaal naar je zin en kun je lekker gaan genieten van je boobies! :)

dat word weer aftellen, spannend!

X

Thnx meis, liever 10x onder t mes en me eindelijk wel lekker in me vel voelen dan op de manier hoe ik er nu 10weken erbij loop... Spannend naar hoe t eruit zal gaan zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat fijn dat er wat aan gedaan wordt! Dan kun je er eindelijk van genieten.

Denk dat je mannetje blij is als jij gelukkig bent!

Xx

Hey meis, vind het zeker fijn. Hopelijk dat ik eindelijk kan genieten en in de spiegel kan kijken met een smile...

Link naar reactie
Delen op andere sites

he javaantje

ik ben super blij voor je dat er iets aan gedaan kan worden en dat er naar je geluisterd is door de pc

ik wil je heel veel sterkte wensen voor de volgende operatie

hopelijk is het dan achter de rug en kun je eindelijk van je boobies genieten

je verdient het

Link naar reactie
Delen op andere sites

he javaantje

ik ben super blij voor je dat er iets aan gedaan kan worden en dat er naar je geluisterd is door de pc

ik wil je heel veel sterkte wensen voor de volgende operatie

hopelijk is het dan achter de rug en kun je eindelijk van je boobies genieten

je verdient het

Hey Lins,

hartstikke bedankt :56: Ik wil echt eindelijk genieten van mijn boobs, maar vooral me zekerder voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.