Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hey ladies, heb weer 2 nieuwe foto's er bij gedaan. En zelfs 1 zittend. Ik durf ze nog niet echt lekker te laten hangen namelijk.

Verder gaat het goed hier, heb nog geen pijnstillers genomen, en er lekt ook niets. Vanmorgen even de grote pleisters waar de drains hebben gezeten weg gehaald. Ze jeuken! En de bh even in een wasje gedaan. Dus had ik even op bed gelegen tot ie droog was. Voelt wel vrij dan. Die bh zit niet echt heel lekker namelijk!

Verders geen nieuwtjes, er wordt goed voor me gezorgd en slik braaf alle vitamientjes en zo.

Tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Cee: Ik weet niet precies hoelang het duurde, toch zeker wel een week of 6 denk ik, voordat het er enigzins toonbaar uit zag. Het is in ieder geval helemaal goed gekomen (nou ja, onder m'n rechterborst zit nog een soort richel, die is links al wel weg, dus zelfs na 6 maanden veranderd de vorm nog ;))! Maak je geen zorgen, zo ziet het er bij iedereen die sleutelgat heeft gehad uit! Komt echt helemaal goed!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Adies, ziet er echt heel goed uit!! Fijn dat je je goed voelt ook :D

@Annemieke, dankjewel, de sleutelgat-ervaringsdeskundigen zijn helaas in de minderheid, super fijn dat je even reageert :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Ladies, probeer zo rustig mogelijk te doen maar vind het al best moeilijk, verveel me ook al n beetje. Maargoed veel films en series kijken. Ik kan nog niet echt heel lang achter de pc zitten, dat zit niet lekker als ik te lang zit. Dus dat is wel jammer.

Ben nu al n beetje angstig voor donderdag, wanneer ze de plakkertjes er af gaan halen. Lijkt me gewoon echt doodeng. Ik denk maar van zolang t dicht geplakt zit kan er ook niks open schieten of zo.

Nah ja zal even een bikkel moeten zijn dan!

Fijna avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Wat verschilt dat per PC dan, jij moet na een week al terug komen. Ik pas na 13 dagen.

maar dat lijkt mij ook eng die plakkertjes eraf. En bij mij zitten ze er nog geeneens op :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles zo goed is gegaan!!

Die plakkertjes vond ik ook eng, maar ik heb ze er uiteindelijk zelf afgehaald omdat ik niet wou dat de pc dat zou doen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ben ik weer even! Gaat goed vandaag kon tot de middag zonder pijnstillen, maar na het douche avontuur (voor t eerst staand rn zo) deden ze toch wel beetje pijn.

Vooral rechts doet een beetje pijn. Heb een soort steken van binnen uit.

Ik kan er nog niet echt heel lekker meezitten dus hang grotendeels n beetje lang uit op de bank.

@Melissa: na hoe lang had jij de stickertjes er af gehaald?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey adies

heb net ff gekeken bij mijn ervaring(ben al weer heel wat vergeten)maar na 4 dagen heb ik zelf de plakkertjes eraf gehaald en ging goed.

maar er zijn er ook die ze veel langer laten zitten ik weet niet wat beter is.hebben ze het niet tegen je gezegd?

weet nog wel dat ik het heel eng vond.maar was blij dat ze er af waren.

ben je er blij mee?

vast wel want ik heb je foto's gezien en ze zien er super uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, was alweer om half 7 op vandaag. Poe lekker vroeg maar kon echt niet meer slapen. Sinds de operatie slaap ik niet zo heel lang. Beetje raar maar ben overdag niet moe, dus kennelijk vindt mijn lichaam t wel best zo (niet werken, niks tillen, veel liggen en zitten, etc).

@Marjan, Hey! De kliniek heeft idd gezegd dat ik de stickertjes moest laten zitten en dat ze dat donderdag bij de controle zouden doen. En over je andere vraag.. ik kan het nog niet zeggen. Ik kijk een paar x per dag naar mn nieuwe aanwinsten, en de ene x schiet ik vol en ben ik bang en zo en t andere moment denk ik van nou t is wel netjes gedaan, en t ziet er rustig uit. Ik kan er nog niet aan wennen. Vind de verandering wel moeilijk zeg maar, voelt echt of ik niets meer heb nu namelijk. Weet inmiddels wel dat dat niet zo is maar toch.. hoop dat het een kwestie van tijd is dat ik ze echt mooi ga vinden en dat ik er heel blij mee ben. Ik kan wel zeggen dat ik t echt super vind, dat ik best wel makkelijk rechtop kan zitten nu. Dat verschil voel ik al. Voor de bvk trokken mijn schouders altijd in een soort quasimodo houding. En nu voel ik dat helemaal niet meer trekken. Dus mijn houding voelt al wel veel beter.

Nou ik ga eens kijken of er iets op tv is behalve t nieuws op dit tijdstip.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, daar was ik weer. Nou net controle gehad dus bij dr.de Blecourt. Hij was tevreden, en heeft de plakkertjes er af gehaald. Ik had de afgelopen wel gedouched maar de borsten eigenlijk weinig onder de straal gehad. Dacht dat dat weinig nut had omdat het helemaal dichtgeplakt zat.

Nou moet komende dagen veel douchen en spoelen dus. Er kwam ook nog wel wondvocht uit.

Over een week mag de bh al snachts uit. Als ik dat durf haha. Hoop dat het deze week lekker helemaal dicht gaat want mocht al over week op de dichte stukken beginnen met insmeren.

Over 3 weken moet ik terug komen. Nou ben best gerust weer,

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wennen heeft ook lang bij mij geduurd hoor haha, ik dacht ook dat ik niks meer over had. Pestte mijn zusje en moeder er nog altijd mee, die gaan ook een bvk doen, alleen mijn moeder moet nog wat afvallen en m'n zusje moet nog een jaartje ouder zijn.

Die plakkers waren er na een week al helemaal af, ik kon kiezen of ik deed het zelf of ik liet het doen. Nou dan is de keuze vrij snel gemaakt hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adies,

Fijn dat alles goed was met de controle! Het is inderdaad wel snel s'nachts zonder bh. Ik denk dat ik het ook niet zo snel zal durven.

Hoe voelde het eigenlijk de plakkertjes eraf halen?

Had jij trouwens drains gehad? Ik niet daar was ik wel blij om.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Nou hier niet heel veel nieuws. Word beetje gek van de gaatjes die maar niet dicht gaan. Bij mijn rechtertepel zit echt best nog n groot stukje wat niet dicht dicht wil. En het linker drielandenpunt wil ook maar niet dicht. Als het schoongemaakt is zie je wit, maar ik weet nou niet of t pus is of weefsel. Ik krijg t er in ieder geval niet uit. AAAAAAAAAAAAAaargh. Gister weer zitten huilen. Vind het echt vreselijk. Maar moet mezelf steeds herpakken en denken dat het normaal is na iets meer dan een week dat het nog niet helemaal dicht is. Maargoed.. ik ben niet zo van het geduldig zijn zeg maar. Heb ook mijn oude bh's weggegeven. Bij nader inzien was dat ook n beetje emo haha. Ja ze zijn echt weg.

Gister heb ik wel een beetje online gekeken naar mooie bh-tjes en daar werd ik wel echt vrolijk van en ook van de prijsjes!! Inmiddels lijken de nieuwe borstjes ook niet zo heel plat meer. Ik weet zeker dat ik nog wel een C of misschien wel D over hou. Dat stelt me dan wel weer een beetje gerust.

Heb nog geen nieuwe fotos. Hoop vandaag weer te maken (als ik t zelf doe lukt t niet zo) als iemand t voor me doet.

Nou meiden tot snel weer!

Groetjes

@Marianne, Ja ik had wel drains en die werden er de volgende dag uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

Hoe gaat het met de wondjes niet ongeduldig worden hoor het is en blijft een grote ingreep.

Je bent nu toch 1 1/2 week kan je er nu al een beetje aan wennen of is het nog niet eigen??

Nu hopelijk gaan het allemaal snel dicht en dan kan je zeker gaan genieten.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Adies,

dat is balen zeg! dat je je zo verdrietig en emo voeld.

maar idd,na een week hoeft een wond nog niet helemaal dicht te zijn.

daarom moet je vaak ook pas na 2 weken terug komen. en iedereen geneest weer anders natuurlijk.

veel sterkte en succes meid!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Heeft een van jullie ook gehad dat de huid rondom de plekjes die nog niet dicht waren heel veel ging vervellen? En werd het er om heen ook rood?

Ik heb nu 3 plekken die nog open zijn, zowel links als rechts het drielanden punt en rechts onder de tepel. Vooral rondom en zelfs een stukje van mijn tepel is best erg roze en er zitten veel velletjes. Is dit iets wat vaker zo gaat of moet ik de Bergman kliniek bellen?

Ik zet het morgen ochtend online dan kunnen jullie het ook zien.

Fijne avond nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

nou dat vervellen heb ik ook last van gehad.dat duurt ook nog wel ff.ik had 1 ieniemienie plekje maar het vervellen was gewoon bij alles littekens en ook de tepels.

ga morgen wel even je foto's bekijken.zal binnenkort er ook weer een paar nieuwe bijzetten.

slaap lekker

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi heb fotos geplaatst van donderdag toen het tape er af ging. En fotos van gisteren. Heb t idee dat t erger is geworden.. Maar de PC zei wel dat de littekens de komende tijd wel lelijker zouden worden.

Nou ik hoor graag wat jullie er over zeggen!

Thanks alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies,

Ik vind het heel erg mooi geworden. En dat voor nog maar 11 dagen geleden.

Dat roze zie ik inderdaad ook geen idee hoe dat verder word, maar ik vermoed dat dat nog heel mooi wegtrekt.

Volgende week mag mijn tape eraf ik ben benieuwd hoe het er bij uit ziet?!

Hoe gaat het met het slapen?

Ik slaap nog steeds niet al te best. Veel rugpijn en zo. Ik denk dat dat komt omdat je maar in 1 houding ligt.

Vind jij ze ook zo klein nu? Elke keer als ik kijk denk ik wat klein, maar heeeeel mooi hahaha

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Adies,

Heb je nieuwste foto's gezien en vind de vorm van je borst echt prachtig en qua grootte heel goed bij je passen (voor zover ik dat kan zien dan). Het blijft echt een heftige operatie als je de littekens ziet, dus geen wonder dat dat de tijd nodig heeft.

Ik denk dat ik straks ook enorm zal moeten wennen aan kleinere boobies. Je kijkt al zoveel jaar tegen ze aan. Wij vinden "klein" wat een ander waarschijnlijk "groot" vindt.

Veel sterkte met herstellen.

Groetjes Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Adies

Ik vind ze echt heel mooi enne beter roze dan heb je in ieder geval een goede doorbloeding.

En inderdaad qua grootte ziet het er prima uit.

En in het begin hoor je best wel vaak dat er nog wat open is en die velletjes had ik bij mijn 1ste bvk ook schijnt door het derinfecteren van de huid op de o.k.te komen althans is mij verteld.

groetjes Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.