Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bij mij is het supermooi gemaakt, maar het is nu pas 4 dagen geleden en ze zijn natuurlijk nog helemaal strak en gezwollen en plat en lijken klein haha...maar ja in vergelijk met wat het was is het natuurlijk klein.....maar het valt reuze mee...maar je moet wel een goede klik en goed gevoel met je pc hebben.

Wat iemand hierboven beschrijft als oh jij hebt last daar helpen we je vanaf maar of het mooi wordt moet je maar zien dat vind ik niet dat je dat voor alles in NL moet denken.

Ik ben bij een chirurg geholpen die zelf een eigen kliniek heeft en samen met zijn collega ook in het Elkerliek Ziekenhuis in Helmond werkt en niets dan lof voor beide heren en assistentes!! Zeer veel verstand van zaken en staan goed aangeschreven, heel goed zelfs....als je in NL gaat ga dan voor een pc die aangesloten is bij de NVPC!

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi,

Ik ben 2,5 week geleden geopereerd en ik heb geen spijt van de operatie.

Ik ben alleen niet 100% tevreden met de vorm, vooral nadat ik hoorde van de arts dat dit weinig meer zou veranderen waarschijnlijk was ik wel even teleurgesteld.

Ze zijn niet lelijk, maar wel een klein beetje te breed aan de zijkant naar mijn smaak. De arts had een dag voor de operatie gezegd dat dit bij mij niet zou gebeuren, omdat ik een mooie vorm had, en toen

ik op controle was na de operatie zei ze dus dat ze er niets anders van had kunnen maken. Dat was dus wel even jammer.

Nu accepteer ik het verder wel en het is ook niet zo heel erg, ik heb geen spijt van de operatie.

Denk er goed over na, maar als je echt last heb zou ik zeker wel een verkleining laten doen.

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb absoluut geen spijt van de operatie en ben 100% tevreden.

Er is voldoende weggehaald en heb ook voldoende overgehouden (van E/F) naar een mooie C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

@adies174.

Ik wil graag reageren op je vraag.

Ik ben vorig jaar geopereerd aan een bkv. Ik heb zo'n ontzettende spijt van mijn operatie.

Ik had gevraagd of ze zo klein mogelijk wilden verkleinen, aangezien ik er zo'n hekel aan had en zo veel pijn.

Nou, operatie achter de rug, wordt ik alsnog wakker met een C/D cup. Ik kom van een F cup. Ik had echt zo graag een B gehad.

Na de operatie had ik niet veel pijn, pas toen het herstel begon werd het erger.

Ik heb nu 5 maanden later last van klompen littekenweefsel, steken, branden en jeuk aan beide borsten. Ook worden ze weer zwaarder door het littekenweefsel. Bij de PC zeiden ze dat ze er wel een spuit in konden zetten, daar was ik niet blij mee. Ik voel mij helemaal niet serieus genomen.

Ik ben vandaag terug geweest voor onderzoeken en vrijdag weer een consult bij de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

@ T-Xoxo: bij wie ben je geweest dan?

Lijkt me verschrikkelijk als je niet tevreden bent. Is ook mijn grootste angst om met lelijke borsten achter te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.