Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Simone, wat me nog even te binnen schiet is dat volgens mij de Medical care afdeling van Bergman alleen in Bilthoven zit. Dat is denk ik een klein uurtje van Den Haag vandaan. Ik woon in Amsterdam voor mij is het ook 3 kwartier rijden, maargoed only the best for our bvk toch?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe, nog 1 week voor mijn afspraak bij de Bergman kliniek, ik hik er echt een beetje tegen aan de laatste paar dagen, ik droom over bvk, mijn gedachten gaan er telkens weer naar toe, ik heb geen rust. Hoop dat als er een datum geprikt wordt dat het wat beter gaat. Dit is echt niks. Sjonge en dan heb ik nog niet eens een datum geprikt! AAarrgh! Oke ik word er soms een beetje gek van, maar ik ben zo iemand, dat als je wat in je hoofd hebt het ook maar meteen moet gebeuren ;)

Sorry dat was mijn geklaag weer even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here!!! Ik kan gewoon niet wachten tot die verrekte goedkeuring op de mat ligt. (kijk al iedere dag hoopvol in de brievenbus, ook al kan hij nog helemaal niet binnen komen!)

En ik ben wat dat betreft precies hetzelfde. Wat ik in mn hoofd heb, moet liever gister nog dan vandaag gebeuren!

Dus meid, ligt niet aan jou hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Hahaha ik moet even lachen, misschien rust als je een datum hebt. Nou helaas pindakaas dan wordt het alleen maar erger.

Ik moet er telkens aan denken, dromen, sta voor de spiegel ze omhoog en platter te duwen :D

Dus rust eerder :107::wacko: hahaha

Succes meiden met wachten hier nog zo'n ongeduldige teut.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij precies hetzelfde. Ik heb een 'deuk' in mijn rechterborst, daar schrik je wel van, maar ik heb nooit de gedachte gehad dat ik er spijt van heb. Totaal niet zelfs, het is een hele opluchting. Ik deed het in eerste instantie voor de rug-, nek- en schouderklachten en omdat ik beperkt was in zoveel dingen, het feit dat je er beter van uit gaat zien en je ineens alle kleren past is gewoon heeeeeel mooi meegenomen! Maar precies als blokkendoos, als de pc er bij mij ook zo weinig af had gehaald had ik echt wel een 2e bvk overwogen. Maar dit was totaal niet het geval (als je kijkt wat er allemaal vanaf is gehaald, pfff..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog heeel even geduld Marianne, je wacht al zoooo lang, dan is een korte 2 maanden ook niks meer toch ;)

Mijn moeder wil ook naar de Bergman Kliniek (die wil ook al jaren een bvk maar haar bmi is nog net te hoog, ze is er bijna haha), ze heeft daar het beste gevoel over. En als ik wat meer had rondgekeken voor ik naar de huisarts ging, had ik er misschien ook wel voor gekozen. Niet dat ik nu tevreden ben haha. I loveeee my boobies! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog geen nieuwe foto's. De laatste zijn van 3 weken geleden (staan niet in mijn album). Ik maak vanavond wel even nieuwe.

Misschien goed om te weten als je mijn foto's bekijkt: ik heb nergens mee gesmeerd (bio-oil of littekencremes e.d.). Volgens pc kon smeren het proces wel versnellen, maar is het resultaat uiteindelijk hetzelfde. Ik heb ook geen openspringende wondjes gehad of zo. De littekens zijn nu hier en daar nog wat stug, maar dat wordt ook al minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer!! Vanmorgen gesprek met dr. de Blecourt gehad dus. Prima gesprek, aardige man (hielp natuurlijk dat hij mijn vriendin kende) en was erg informatief. Heeft ook uitleg gegeven waarom ik ankermethode moest en geen sleutelgat. Is nu helemaal helder en absoluut goede keus dat bij mij anker toegepast moet worden.

Maar nu het slechte nieuws... ik zou pas in januari of zelfs februari geopereerd kunnen worden!! Wat een hel. Ik was best wel enorm teleurgesteld. Ik had zo gehoopt op nov/dec! Mijn hele plan met vakantie ervoor e.d. kan niet. Want ja ladies, dit was wel zo een goed gesprek dat ik mijn besluit genomen heb, het bij de BERGMAN kliniek te laten doen ;).

Nu maar even operatie uit mijn hoofd zetten en proberen er iets minder mee bezig te zijn. Anders ga ik de komende tijd niet volhouden. Was al zo naar 'het eind' aan het leven. Niet bij stil gestaan dat ik echt nog heel erg geduldig moest zijn... :unsure:

Dus nu vakantie anders plannen.. en ik merk wel wanneer het gaat gebeuren.

Grtjs sippie Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je nu voor de Bergmankliniek hebt gekozen. Maar inderdaad wel balen dat het nog zo lang duurt :wacko:. Misschien kun je aangeven dat je ook wel eerder wilt als iemand anders uitvalt? Ik kreeg tenminste dat aanbod toen ik belde hoe laat ik geopereerd zou worden. Heb ik niet gedaan omdat het me toen nogal overviel.

En anders inderdaad verstand op nul en wachten tot het Oud en Nieuw is geweest. Dan is het maar zo zover.

Sterkte met het geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je je keus heb kunnen maken!!! Fijn voor je zeg.

Wel heel erg balen dat je nog zolang moet wachten. Maar inderdaad, misschien valt er wel iemand uit!

Nog even volhouden dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Adies,

Goed dat je je keus hebt gemaakt, maar je had toch ook een goed gevoel bij de 1ste Pc kon je daar niet eerder dan?

Of heb ik dat mis? Of wil je gewoon bij de Bergmankliniek?

Je kunt ook nog bij Dr. Luijendijk proberen bij de Bergmankliniek een erg aardige Pc.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Balen dat je zo lang moet wachten zeg! Als ik jou was, zou ik ze gewoon bellen met de vraag of je op de back-up lijst mag voor het geval er iemand uit valt ;).

Wel fijn om te lezen dat de Bergman kliniek je zo goed bevallen is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, idd het is het wachten vast wel waard moet ik maar denken. Ik heb aangegeven op de reserve lijst te willen staan. Maargoed, dat moet ook maar net kunnen. Heb me nu in elk geval voor genomen rekening te houden met februari, dan kan t alleen maar mee vallen.

Nu weer even op de verzekering wachten en dan maar een datum gaan prikken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.