Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast mariannev

Gefeliciteerd met je goedkeuring. Wanneer komt de beautycoach terug?

Ik ben reuze nieuwsgiering wanneer jij geopereerd gaat worden.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladiesss! HELP!!

Ik kan al 29 oktober als ik zou willen en anders pas 3 februari.. Ik denk dat ik wel 29 oktober kies, maarre wat zouden jullie adviseren?? Is dat te snel?

Ik zit nu te wachten op een telefoontje van een freelancer die mij kan vervangen in die periode.. aarghh. Weet niet wat ik moet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

Jeempie das al snel ik zou niet twijfelen maar doen.

Ik ben vanmorgen geweest en alles door gesproken had nog hoop dat ik eerder kon an 13 november maar helaas.

Maar de beslissing moet jezelf maken .

Succes in ieder gevalmet je beslissing.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Adies,

Het is ook hollen of stilstaan, hè? Ik zou zeggen: ga er voor!

Nog 3,5 weken om aan het idee te wennen. Zou voor mij genoeg zijn. Maar ja, ik ben jou niet.

Als je het wel doet, ben je voor de Kerst alweer tot alles in staat... Dat zou mij ook een fijn idee lijken.

Groet, Annca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 29 oktober!

Wat snel.

Als het goed is ga ik waarschijnlijk ook 29 oktober.

Dus dan gaan we op dezelfde dag onder het mes....

Dat brengt vast geluk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, 29 oktober it is! Heb n datum! En t is ook al snel! Ik was idd eerst van plan van te voren op vakantie te gaan maar dat schuif ik nu maar door naar december en het voorjaar misschien. 4 weken of 4 maanden wachten was wel een erg groot verschil.

Nou ga k binnenkort ook maar eens een bvk operatieverslag topic aan maken en alvast van 'before'fotos schieten ;) en nog even flink sporten de komende weken, na de operatie kan dat een tijdje niet meer natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Adies,

Zo dat is super snel allemaal. Gaaf zeg! Ik had precies hetzelfde gedaan als ik het allemaal had kunnen regelen!

Toppie!!!

Maak je topic maar gauw aan! :D

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Donderdag 29 oktober 2009 laat ik een borstverkleining doen bij dr De Blécourt van de Bergman Kliniek in Bilthoven. Ik heb er enorm naar uit gekeken en nu gaat t al binnen een paar weken gebeuren! Spannend!

Ik heb me bij verschillende PC's georiënteerd (zie voorsteltopic: BVK Adies147 Orientatiefase) en heb dus uit eindelijk zoals velen voor de Bergman kliniek gekozen. Ik heb nu 75F en wil graag een C of kleine D cup overhouden.

Nu kan het echte voorbereiden beginnen; dus extra sporten voor de conditie, heel gezond eten en vooral niet gestrest zijn voor de operatie. Ik heb al wat vestjes met een ritssluiting aangeschaft. En wat comfi kleren voor mijn nachtje bij de Bergman kliniek en het herstel daarna (ik blijf 2 weken thuis van mijn werk). BH's koop ik nog maar niet, want krijg de eerste weken een speciale bh mee van de kliniek. Vervoer en zo is ook geregeld. Moet alleen nog wat vragen beantwoorden aan de anesthesist en kiezen wat ik wil eten op de dag van de operatie.

Iemand nog andere tips voorafgaand aan de operatie?

Nou ik ben al aan het aftellen hoor nog 3 weken en 1 dag.. :D

Groetjes!

ps. ik zal binnenkort ook even de before-fotos online zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek makkelijke schoenen aan. Niet iets met veters of zo. Ook geen laarzen die je echt aan moet "trekken". Als je Crocs hebt of zoiets: die zijn ideaal.

Als je lenzen hebt: die moeten uit tijdens de operatie. Een bril is in dat geval wel handig om mee te nemen.

Heel veel sterkte met aftellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee wat spannend, nog 3 wkn! Ik had zelf wel gewoon schoenen met veters aan (vans, gewoon makkelijk), had er geen problemen mee.. Heb niet echt tips voor je, behalve dat je je niet te druk moet maken. Ik dacht echt dat ik iets vergat mee te nemen, maar eigenlijk heb je gewoon niks nodig.. Je bent na n dagje weer thuis. Ik lag de hele dag in bed daar, had t warm genoeg, dus verder geen pyjama aan.. Voor terug naar huis wel n joggingbroek. Ik moest trouwens wel mn tongpiercing uithalen, die heb ik nog steeds uit. (na 6 jaar vond ik t ook wel mooi geweest met dat ding haha)

Gewoon rustig af wachten als t je lukt.. Die 3 wkn gaan snel voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, rustig afwachten hahah! Nou gister de eerste mega-huilbui gehad, sjonge wat is t eigenlijk toch best eng he?

FF vraagje ben de vragenlijst aan t invullen en de toestemmingsverklaring dat ik op de hoogte ben van mogelijke complicaties en zo. Er staat ook iets tussen waar ik nog niet eerder over gehoord heb namelijk ezelsoren bij de oksels. Weet een van jullie wat dit is?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahha heb ik ook nog nooooit van gehoord!

ja idd, best eng he.. vond ik ook, eerst dacht ik er alleen maar over na en toen ik n datum had werd het ineens zo concreet. hoort erbij! maar probeer t lekker over je heen te laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Adies,

Volgens mij zijn die ezelsoren net zoiets als een dog ear. Zo'n flapje wat dan extra er hangt. Vind het moeilijk uit te leggen.

Maar als je even googled dan vind je er wel wat over.

En welk menu heb je gekozen?

Ik had geloof ik 1 gekozen maar ik weet nu al niet meer wat het was :P

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoenen zonder veters is een heel goed plan, ik had alleen maar schoenen met veters mee en ben tenslotte op mijn sloffen naar huis gegaan hihi..

Nou, dan word het in één keer spannend he. Ergens in het forum staat een lijstje met spulletjes die makkelijk zijn om mee te nemen, dagcreme, labello en verfrissingsdoekjes vond ik errug handig, tiptip :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ezelsoren zitten aan de uiteinden van de horizontale littekens, aan de okselkant. Het zijn een soort uitstekende puntige bulten, vanwege teveel vel en vet ter plekke. Ik heb dat links een beetje. Als je er last van hebt, kun je het laten weghalen.

Wat vakantie betreft, als je je goed voelt en geen open wondjes hebt, denk ik dat het wel kan. In principe moet je na 6 weken zo'n beetje alles weer kunnen. Al moet je wel bedenken dat je met koffers moet slepen op vliegvelden en bij hotels en zo. Dat zou ik zo veel mogelijk proberen te vermijden. En ik zou mijn ziekenhuisbh meenemen, voor als je je toch te veel hebt ingespannen.

Heb je eigenlijk al geboekt? Anders kun je zo'n 2 weken na de operatie proberen in te schatten of het kan of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Annca zegt, probeer een oplossing te vinden voor de koffers. Ik ben ook precies 6 weken na mijn bvk op vakantie gegaan en anderen hebben gewoon met mijn koffers moeten slepen op het vliegveld. Maar verder moet het heel goed kunnen, zwemmen enzo kon ik ook al na 6 weken, gewoon zorgen dat je je niet over the top druk maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees dat je twee weken vrij hebt van je werk? heb je daar wel genoeg aan??

mijn pc heeft me namelijk op het hart gedrukt dat ik echt niks mag 6 weken lang.....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.