Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Yes twee weken.. ik doe kantoor werk dus het moet in principe gewoon kunnen als er niks raars gebeurt natuurlijk. Het is gewoon achter je bureautje zitten en een beetje typen en bellen. Denk dat het moet lukken en zo niet.. dan blijf ik gewoon langer met ziekte verlof.

Verders, ga ik zorgen dat ik naar mn werk wordt gebracht en gehaald. En savonds vroeg bed in. Hoop dat t goed werkt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

In ieder geval goed dat die spanning niet geheel negatief is natuurlijk. Haha en straks word je wakker uit de operatie en dan ga je denken 'waar heb ik me zo druk om laten maken?' :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk je echt dat zo voelt, ik hoop het zo! Ik heb sinds een paar dagen ook een soort schrift waarin in mijn gek-word-teksten schrijf. Helpt op zich wel, als je even t gevoel hebt dat niemand naar je luistert. Of even genoeg van je borstenverhalen heeft haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah ja bijna 9 dagen :101: Nog even naar een beautysalon en zo, alles even mooi maken en laten verwennen en dan ben ik er klaar voor!

T schiet al op!

ja nog 9 dagen nu hahah :43:

maaruhh wel een goed idee,dat van die beautysalon.. ikdenk dat je de eerste week nergens puf voor hebt of zulke dingen kunt/ma doen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaah nog effies!! Het lijkt me gewoon goed om lekker ontspannen de operatie in te gaan dus nog even mezelf goed verwennen en goed verzorgen want ik zie al zo voor me dat ik mezelf niet eens kan scheren of wat de eerste dagen haha. En dan als ik me wat beter voel na de operatie lekker naar de kapper. Ja moeten maar goed voor onszelf zorgen he!

Ik had nog niets van de anesthesist gehoord... dus die heb ik net even gebeld, en ook even gevraagd een tijd wisten. Nou anesthesist kan me een dezer dagen nog bellen en de operatie staat nu om half 9 gepland. Dus waarsch. kwart voor 8 aanwezig zijn. Lekker vroeg allemaal!

Marianne heb jij dat gesprekje wel al gehad??

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat vroeg!! maar das wel fijn hoor, want dan kan je de hele dag lekker uitrusten onder toeziend oog van de lieve verpleging bij Bergman. ik moest n uur van te voren aanwezig zijn, maar het duurde wel heel lang voor ik werd opgehaald uit de foyer!

scheren deed ik trouwens 2 dagen later al, kan er gewoon echt niet tegen als ik haar heb op plekjes waar ik het niet wil. haha... maar ik denk dat scheren met de ankermethode wat lastiger/pijnlijker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adies,

Ik heb het gesprekje ook nog niet gehad hoor, maar ik dacht dat 2 weken van te voren was.

Maar dan is het een week van te voren.

Lekker vroeg ben je aan de beurt zeg. Hopen dat het zo blijft!

En inderdaad dat verwennen heb ik ook al een afspraak voor staan. Ik had het eigenlijk morgen al een lekkere gezichtsbehandeling, voet en handen. Maar ik was even vergeten dat het herfstvakantie is en dat ik de kleine gewoon thuis heb.

Dus nu wordt het volgende week.

Vrijdag lekker naar de kapper, dan zit mijn haar voorlopig weer goed. En het scheren of eigenlijk harsen doe ik zelf 2 of 3 dagen van te voren.

Althans alleen de benen de rest waag ik me niet aan met harsen :19::84: dat word gewoon ouderwets scheren :D

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig om te lezen allemaal.

Afdeling Anesthesie heeft gebeld. Nou niks aan zeg dat gesprek. Hahaha zit je daar dan zo op te wachten... :141:

Vandaag begin ik met de Arnica druppels, en de vitamine C had ik al een tijdje (heerlijk zo een roter bruistabletje). Ben erg benieuwd hoe de Arnica werkt/helpt volgende week. Pfoe nog n weekje. Van t weekend ga ik de computer maar in de woonkamer zetten (staat nu in n klein kamertje) en wat dingen verplaatsen die ik wel eens nodig zou kunnen hebben en waar je dan wat lastig bij kunt. Heb al een site gevonden waar je werkelijk alle TVseries online kunt kijken dus ik ga me niet vervelen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.