Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Ladies hier een verslagje van mij so far!

Gisteren ochtend naar Bilthoven gereden en om 8 uur kwam de verpleegster me al halen om me naar mijn kamer te brengen.

Toen mocht ik het operatie vestje aantrekken en werd mijn bloeddruk gemeten. Daarna kwam al snel dokter de Blecourt om bij af te tekenen en toen mocht ik mee naar de operatie kamer.

Moet zeggen dat ik tot op de operatietafel echt weinig last had van de zenuwen. Toen zei de anesthetist en nu ga je lekker slapen en deed ik mijn ogen maar zelf dicht.

En toen werd ik wakker op de uitslaapkamer, het eerste wat ik deed was naar beneden kijken en toen wist ik dat ik t gedaan had. De borstverkleining is een feit. Moest n btje huilen toen.

Daarna mocht ik vrij snel naar mijn kamer terug waar mn vriendin al op me wachtte.

PC kwam even later langs om te zeggen dat alles goed gegaan is. Ben gister een paar keer in slaap gevallen, maar steeds duurde die slaapjes heel kort. Tot een uur of 15 voelde ik me slap maar niet heel rot. Toen ging mijn bezoek even een broodje eten en werd ik ineens misselijk en moest ik overgeven.

Daarna heb ik even geslapen en rond uur of 6 kreeg ik een beschuitje en wat thee. Daar knapte ik echt van op. En kreeg ik de speciale bh aan.

Toen ben ik rond 21 uur in slaap gevallen tot 3 uur vannacht. Toen was ik klaar wakker. Had de zuster gebeld want had beetje pijn aan mn borstjes. Toen kreeg ik wat paracetamol in mn infuus.

Daarba ben ik tv gaan kijken en heb wat gechat (met mn mobiel) met mijn zusje die net van n feestje thuis kwam. En heb ik gewacht tot ik mocht ontbijten (6 uur).

Na mn ontbijtje (beschuit en thee) gingen ze de drains er uit halen. Vond ik n beetje eng. Maar ging goed.

Nadat de drains er uit waren kon ik gaan proberen te staan en mocht ik me eindelijk opfrissen. En toen was t alweer tijd om opgehaald te worden.

De rit naar huis vond ik ook een beetje engig, maar er gebeurde niks gevaarlijks. En nu zit ik al de hele tijd thuis. Heb nog niet geslapen, wel poging gedaan maar lukte niet. Voelde me hele dag best fit. Beetje stijf van boven en zo af en toe voel ik pijntjes maar slik netjes paracetamolletje als t meer pijn doet.

Nu begin ik wel n beetje moe te worden en daar ben ik wel blij om dan slaap ik straks wat langer hoop ik.

Nou dat is t zover wel, met de borstjes gaat t prima, niks geks. Maar werd wel even emo toen ik mezelf in de spiegel zag, wat een gek gezichtn ZO anders!

Ik ga nog n btje tv kijken en dan lekker mijn bed in!

Grtjes Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Je hebt het gehad. Ik kan me zo indenken dat je heel emo bent geweest/bent.

Want het is niet niks zo'n operatie.

O ja slik je ook die movicox dat is ook een pijnstiller+ onstekening remmend, zou ik wel doen. :141:

Nou maar lekker rusten. En bedankt voor je snelle verslag.

spreek je weer.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

zo jij hebt het achter de rug wat een opluchting voor je ja je kijkt er zo tegen aan en dan opeens hieper de piep is het achter de rug.

Wat voor maat heb je nu en heb je veel zwelling ik heb je ww gevraagd ben wel benieuwd nu over 2 weken heb ik het ook achter de rug.

Marijke blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, bedankt allemaal voor jullie reacties en steunwensen! Heel lief en leuk om te lezen.

Het gaat best goed, voel me best wel fit dus is jammer dat ik niet erg veel kan doen ;) Goede conditie vooraf scheelt denk ik toch wel enorm. Had eigenlijk verwacht dat ik me veel slapper zou voelen. Heb wel wat pijntjes en t trekt nog enigszins. Maar so far vind ik het goed gaan.

Ik heb de eerste sneakpreview foto (met mijn blackberry gemaakt) online. Ik vind het zelf nog wel eng om er naar te kijken en ik heb vanmorgen dus met de bh nog aan, maar een beetje gedoucht.

Nou ga maar weer voor de tv.. verveel me nu al namelijk!

Tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies hier een verslagje van mij so far!

Gisteren ochtend naar Bilthoven gereden en om 8 uur kwam de verpleegster me al halen om me naar mijn kamer te brengen.

Toen mocht ik het operatie vestje aantrekken en werd mijn bloeddruk gemeten. Daarna kwam al snel dokter de Blecourt om bij af te tekenen en toen mocht ik mee naar de operatie kamer.

Moet zeggen dat ik tot op de operatietafel echt weinig last had van de zenuwen. Toen zei de anesthetist en nu ga je lekker slapen en deed ik mijn ogen maar zelf dicht.

En toen werd ik wakker op de uitslaapkamer, het eerste wat ik deed was naar beneden kijken en toen wist ik dat ik t gedaan had. De borstverkleining is een feit. Moest n btje huilen toen.

Daarna mocht ik vrij snel naar mijn kamer terug waar mn vriendin al op me wachtte.

PC kwam even later langs om te zeggen dat alles goed gegaan is. Ben gister een paar keer in slaap gevallen, maar steeds duurde die slaapjes heel kort. Tot een uur of 15 voelde ik me slap maar niet heel rot. Toen ging mijn bezoek even een broodje eten en werd ik ineens misselijk en moest ik overgeven.

Daarna heb ik even geslapen en rond uur of 6 kreeg ik een beschuitje en wat thee. Daar knapte ik echt van op. En kreeg ik de speciale bh aan.

Toen ben ik rond 21 uur in slaap gevallen tot 3 uur vannacht. Toen was ik klaar wakker. Had de zuster gebeld want had beetje pijn aan mn borstjes. Toen kreeg ik wat paracetamol in mn infuus.

Daarba ben ik tv gaan kijken en heb wat gechat (met mn mobiel) met mijn zusje die net van n feestje thuis kwam. En heb ik gewacht tot ik mocht ontbijten (6 uur).

Na mn ontbijtje (beschuit en thee) gingen ze de drains er uit halen. Vond ik n beetje eng. Maar ging goed.

Nadat de drains er uit waren kon ik gaan proberen te staan en mocht ik me eindelijk opfrissen. En toen was t alweer tijd om opgehaald te worden.

De rit naar huis vond ik ook een beetje engig, maar er gebeurde niks gevaarlijks. En nu zit ik al de hele tijd thuis. Heb nog niet geslapen, wel poging gedaan maar lukte niet. Voelde me hele dag best fit. Beetje stijf van boven en zo af en toe voel ik pijntjes maar slik netjes paracetamolletje als t meer pijn doet.

Nu begin ik wel n beetje moe te worden en daar ben ik wel blij om dan slaap ik straks wat langer hoop ik.

Nou dat is t zover wel, met de borstjes gaat t prima, niks geks. Maar werd wel even emo toen ik mezelf in de spiegel zag, wat een gek gezichtn ZO anders!

Ik ga nog n btje tv kijken en dan lekker mijn bed in!

Grtjes Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Even gespiekt bij je. Maar het ziet er goed uit so far.

Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als je staat.

Ik kan me voorstellen dat je het zelf nog eng vind om naar te kijken.

Ik denk dat ik dat zometeen bij mezelf ook heb.

Terwijl ik bij een andere het helemaal niet eng vind, grappig is dat.

Fijn dat je je zo goed voelt, maar kijk uit dat daardoor straks niet teveel doet.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

he adies

wat fijn om te horen dat het goed gaat.je hebt het achter de rug,heerlijk he?weg spanning.

enneh heb ff je foto's bekeken maar ziet er goed uit hoor.is echt wennen,ik had ook de tranen in mijn ogen toen ik ze voor het eerst zag.

moeten de plakkertjes blijven zitten of mag je ze er af halen.

vond het bij mij zelf ook eng de eerste paar dagen.

en tja wat die verveling betreft..dat houd nog wel even aan:(

maar ja alles voor het goede doel.

neem je rust goed meid,en dan ben je er zo weer

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Cee, je bent nog geen maand geleden geopereerd! Misschien iets te voorbarig om je daar nu al druk over te maken ;). Je weet toch dat het minimaal 3-4 maanden duurt voor alles een beetje normaal is? Bij de meesten nog wel langer.

Ik heb pas sinds een maandje denk ik weer gevoel in m'n rechtertepel, links na 1,5 maand. Reageerden wel vanaf het begin op kou en had in het begin links gevoel, maar na twee dagen allebei totaal gevoelloos. Rechts heeft dat dus echt 5 maanden geduurd.

Dussssssss.... wederom het keyword: GEDULD!!!! :P Oh, wat houden we toch van dat woord ;). So, no worries, het komt allemaal wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh echt..! Haha dan zal ik maar geduld hebben ja.... Sorry dat ik soms zo'n zeurkous ben.. Ben zo bang dat dingen niet meer veranderen, zoals de vorm. Vanochtend nieuwe foto's gemaakt en ik word echt onzeker en verdrietig van de vorm.. Verder mag ik echt niet klagen, de littekens genezen super mooi.. Annemieke, hoe lang duurde het bij jou tot de onderkant een beetje begon te zakken? Bij mij blijft de bovenkant bol staan.. Zal later de fotos plaatsen, dan kan je zien wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.