Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi meid,

Ik ben weer terug uit het mooie azië!

Wat shit zeg dat je zo aan moet modderen....

Wat heeft de pc gezegd inniddels??

Leef ontzettend met je mee en krijg nu zelf wel heel erg de kriebels.....

Liefs sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Had paar dagen geen internet dus kon even niet updaten. Maar we zijn weer online! Yaay!

Geen zorgen maken hoor, het gaat wel goed..

De controle bij dr. Blecourt was eigenlijk wel zoals ik verwachtte, hij heeft even gekeken en zei: "Nou je hebt geluk als het voor de kerst dicht is, en rechts zal nog wel verder open gaan staan." Zwaar shit dus. Mag niet met de open wonden zwemmen, maar er zijn wel pleister/plak methoden om het waterdicht te maken voor een frisse duik. Ik ga mijn vakantie dus wel door laten gaan.

Dr. Blecourt zei dat ik doorbloedingsproblemen heb op de 3landenpunten. Dat heeft iedereen na een bvk daarom hebben vele anderen ook last van wondjes op dat punt. Alleen omdat ik altijd een lagere bloeddruk heb dan gemiddeld, gaat mijn genezing nog veel langzamer.

Het linker 'gat' lijkt wel de goede kant op te gaan, maar rechts wordt inderdaad steeds groter. Is nu een 50 ct munt ongeveer.

Moet echt elke dag tegen mezelf zeggen dat het goed komt. Het zal ook ooit wel dicht gaan, maar ja.. nu kan ik me nog niet vrij bewegen en dat is niet lekker.

Mocht sinds donderdag zonder de strakke bh, het maakt geen verschil voor de wondgenezing zei de PC. Wat een verlichting zeg! Dus ik draag m ook niet meer, alleen als ik ga sporten (maar dat ga ik voorlopig nog niet). Ben meteen weer op zoek gegaan naar bh's, maar de beste die ik kon vinden was die van de hema. Een sportbh met een beetje voorgevormde cups. En wat is het zoiezo moeilijk zeg als je nog niet echt je definitieve maat hebt. Bij de hunkemoller kon ik zowel D als C cups niet goed aan en het is ook een beetje gedoe met de omvang. De ene is 75 beter en de andere 80. En soms is de 80 weer veel te groot. Heb nu 2 van de hemasportbh's in 80D en dan op de kleinste stand. De maat 75D is kennelijk nog een lastige maat! Wie had dat gedacht. En heb 1 bh in 75C van de hunkemoller gekocht, maar ga m straks denk ik toch terugbrengen. Het is een heel zachte stof en de cup is te diep eigenlijk. Mijn borsten vallen er nog niet goed in zeg maar. Alle bh's trouwens wel zonder beugel. Denk dat dat niet lekker zit nog.

Voor 'snachts draag ik een topje (net als vroeger toen ik nog weinig borstjes had haha) omdat het dan nog een beetje in bedwang zit en ook de gaasjes niet van mn wondjes gaan. De gaasjes heb ik er los op want mijn hele huid ging er aan door al dat plak-tape.

Probeer nog steeds een beetje op mijn zij te liggen 'snachts, maar hou dat ook niet heel lang vol mijn littekenweefsel vindt het niet zo prettig nog.

Nou dat was het wel weer even. K hou jullie op de hoogte!

Groetjes! Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Adies,

Ik ben niet meer actief op het forum, maar ik lees af en toe even hoe het jullie gaat. Wat naar dat het niet zo snel geneest bij jou. Aan de andere kant wel fijn dat je pc (dat was ook de mijne) je vertelt heeft hoe dat komt en wat je de komende tijd kunt verwachten.

Qua hemdjes wilde ik je vertellen dat ik bij de Hema iets had gevonden dat heel lekker zat: een figuurcorrigerend hemdje (ze hebben alleen witte en zwarte), kost 17 euro (zie bijlage). Op de website van de Hema staan ze ook, maar ik weet niet of ik hier wel een link naar dat hemdje mag plaatsen. Ik heb ze heel lang 's nachts gedragen. Omdat het figuurcorrigerend is, geven ze het gevoel de boel lekker op zijn plek te houden, zonder zo vervelend strak en aanwezig te zijn als die "compressiebeha". Verder heb ik ook bij de Hema een fijne beha gevonden zonder beugels, die er bovendien in leuke kleurstellingen is (roze/oranje en zwart/grijs). Iets van 13 euro dacht ik. Ze hebben de beha die ik bedoel met en zonder beugels, dus je moet wel even graven in de rekken, want meestal hangt alles door elkaar en zo op het oog zie je het verschil ook niet meteen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je ondanks alles een geweldige vakantie hebt. En wat de littekens betreft: volgens mij gaat dat nog heel erg meevallen straks. Ik heb heel wat foto's bekeken destijds, ook van vrouwen waarbij het allemaal niet van een leien dakje ging en ik stond verbaasd hoe mooi het er dan uiteindelijk na een half of heel jaar uitzag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus ook die twijfel of dat het wel mooi gaat worden. Als je er eenmaal voor gaat is er geen weg meer terug. Bovendien heb ik niemand in mijn omgeving die ik om raad kan vragen. Ik hoop dat ik hier op de forums wat wijzer ga worden.

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annca wat lief van de tip! Ik heb inmiddels zo een hemdje en het is idd wel lekker voor snachts!

Met de wondjes gaat t nog niet echt oke, links lijkt stabiel nu en rechts wordt erger en erger :(

Vandaag even bij mn huisarts geweest ook voor advies mbt vakantie volgende week. Ze gaf het zelfde advies als de PC spoelen en gaasjes er weer op. En heb een receptje gekregen voor antibiotica mocht het op vakantie gaan ontsteken.

Verder is de vorm van mijn borsten al erg mooi. Ik geniet er ook steeds meer van hoe mooi ze in kleding passen en zo.

Nou dat was het wel even weer haha, er gebeurt gewoon niet zo veel helaas.

Tot snel weer meiden, hopelijk volgende keer weer positief nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

Wel fijn dat je anti-biotica meeneem op reis das toch wel een veilig gevoel.

Wel jammer dat het nog niet helemaal naar wens gaat en dat het nog steeds open is dat gaat ook inhouden dat je niet kunt zwemmen maar in ieder geval even lekker weg en dan maar op een andere manier genieten toch!!!!!!!!

Hoe is het met het verdere herstel nog moe of valt het wel mee.

Ik merk dat het elke dag een stukje lekkerder gaat,ik slaap al volop op mijn zij gaat prima.

Nu nog even en je kunt beginnen met je koffer in te pakken.

Ik heb vanmiddag vakantieboeken gehaald ben wel toe aan een vakantie maar zal wel febr.of zo worden nu ook nog even mijn schoonvader afwachten zijn toestand is onveranderlijk.

Groetjes Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies :48:

Heb even een beetje in je verslagtopic zitten lezen...

pfff vind het vervelend voor je dat het zo rottig geneest dat wondje.

En nou ga je de 9de ook nog op vakantie..

Het word wel een beetje luiervakantie neem ik aan.. of was je iets anders van plan?

Wel voorzichtig doen hé... en als ik je niet meer 'lees'...

Wens je iig alvast een supervakantie en succes met dat wondje :116:

grtzzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay Ladies,

Goed nieuws! Links (de grote plek) is kleiner aan het worden. Ik durfde t eerst niet te geloven, of dan dacht ik dat ik t me inbeelde. Maar het is nu duidelijk te zien. Jeeej!!

Nu de 3 andere nog.. die lijken nog steeds groter te worden. :(

Gelukkig is mijn vakantie grotendeels chillen en mooie dingen zien dus daar zit geen gevaar in.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI dames,

Nou het moment is daar.. ik heb 2 nieuwe fotos in mijn album. Best lastig van jezelf fotos maken :). Ik moet zeggen dat het op de foto roder en 'heftiger' lijkt dan in het echt. Het is niet heel erg op de wonden ingezoomd en wil niemand er ook mee afschrikken. Je ziet dat nu ook de rechter plekken kleiner worden (voor de kijker links dus), Joepie! Alleen links boven is nog aan t groeien (maar die was ook nieuw).

Ben ontzettend blij dat rechts nu ook de goed kant op gaat. En de grote wond was ook weeer kleiner, dus word hier heel blij van. Ben wel bang nu ik ze ook even zo bekijk, dat ik bij zowel links als recht van die deuken krijg. Er komt natuurlijk heel veel littekenweefsel.. Nou ja laten we maar op het beste hopen.

Nou ik hoor graag jullie reacties, de vorm verder vind ik zelf al erg mooi en het horizontale litteken is al bijna niet meer te zien :D

Groetjes en truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

Op de foto kan je het probleem niet zo goed zien wat precies open is .

Ik zie wel dat bepaalde littekens rood zijn, maar wel super dat je zelf ziet dat het beter aan het worden is, dat geeft de burger moed vooral nu je vakantie lekker aan het opschieten is.

Dus voor overmorgen een hele goede reis geniet ervan{dat gaat zeker lukken denk ik]en we horen van je wanneer je weer terug bent .

Met misschien dan wel goed nieuws van alles is dicht.

Veel groetjes Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marijke,

Dankjewel, ik ga zeker genieten.

En ja het klopt ik wilde het niet al teveel zichtbaar want het ziet er vreselijk uit als je het inzoomt.

Waarschijnlijk ben ik op vakantie af en toe ook wel even op het forum, neem mijn laptop mee en in Singapore heb je overal gratis internet!

Nou hoop dat je herstel super verloopt en ik lees je vast snel weer!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Net even je foto's bekeken maar wat een mooie vorm zeg! Daar ben ik jaloers op :blush:

Ze zijn heel mooi vol om het maar zo te zeggen.

En met je wonden komt het vast helemaal goed, maar inderdaad je moet geduld hebben. Zeg ik als een van de meest ongeduldige mensen op de planeet hihihi

Nou mocht ik je niet meer spreken. Een hele fijne vakantie en volop genieten daar.

O'ja wat voor maat heb je denk je nu? Ze lijken namelijk nog best groot.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden bedankt voor de vakantiewensen! Ik ben er nog 1,5 dagje hoor ;)

@Marianne, ik heb nu een D-cup aan. Dus inderdaad heel klein zijn ze niet. En ik begin de vorm ook steeds mooier te vinden. En het voelt al steeds meer van mezelf, dus dat is erg fijn!

Groetjes! Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Hoi Adies!

Ook van mij vast een fijne vakantie gewenst. Fijn dat je de vorm mooi vindt en dat het een beetje eigen begint toe voelen. Zou ik ook je ww mogen van de foto's? Ik ben erg benieuwd hoe het eruit zie!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.