Ga naar inhoud

Adies147 : 29 oktober 2009 : Dr.de Blécourt : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bij de Bergman kliniek stonden ze op het receptje, maar je kunt ze idd ook gewoon zonder recept krijgen.

Over een week heb ik t als t goed is al gehad!! Raar idee hoor. Dan zou de last van mn schouders moeten zijn.

Het valt me de laatste dagen redelijk mee qua zenuwen gelukkig, behalve dat ik er wel aan denk ben ik nog steeds niet angstig of zenuwachtig. Tuurlijk zal het onbewust wel wat met me doen. Maar lijkt me meer dan normaal. Komende dagen nog lekker veel leuke dingen doen en zo en dan is t bijna zover! Nog 7 nachtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt lekker dichtbij nu ja. Laat het maar alemaal gebeuren, meer kan je toch niet doen :106:

Ik droom er heel erg veel over moet ik zeggen. Op de meest vreemde plekken en manieren wordt de bvk uitgevoerd heel erg wazig allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat droom jij dan Sophie? Ik had 't 'n tijdje geleden heel veel en toen niet meer. En vannacht op eens weer. Weet niet eens meer wat er in de droom gebeurde. Maar had vanmorgen wel ineens allemaal vragen waar ik nog helemaal niet eerder bij stil had gestaan. Bijv. over pijn en krijg je morfine of zo? En hoe beperkt zou ik zijn na de operatie..

Nah, dat vroeg ik me dus vanmorgen ineens af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik droom vooral over de bvk zelf. niet over daarna. iedere keer een andere arts en een ander ziekenhuis/ruimte. heel wazig. vannacht heb ik er niet over gedroomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droom vooral over de bvk zelf. Niet over daarna. Iedere keer een andere arts en een ander ziekenhuis/ruimte. Heel wazig.

Mijn pc heeft me op het hart gedrukt dat ik 6 weken niks mag, maar of je zolang ook niks kan weet ik niet. Volgens mij valt dat wel mee.

En de pijn is denk ik voor iedereen anders. Die drains zullen niet prettig zijn verwacht ik, maar ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

woh spannend...

schiet nu lekker op.

volgens mij heb ik tijden de operatie morfine gehad en verder de hele dag niks.sávonds vroegen ze of ik ook nog pijnstillers wou.

heb gewoon paracetamol genomen maar meer uitvoorzorg dan dat ik echt pijn had.

tsja en wat betreft je beperkingen,dat is voor iedereen weer anders.ik kon gelijk wel een shirt over mijn hoofd sliep ook gelijk met de handen omhoog.gelijk zelf naar de douche en wc.zorg dat je alles laag hebt staan zoals de koffiekopjes en dat soort dingen.die je veel gebruikt.

rustig aan en alles komt goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Het valt nog mee met de zenuwen, maar soms heb ik wel even zo'n kriebel in mijn buik. Maar de tijd gaat wel heel langzaam vind ik. Heb jij dat ook?

Verder gaat het goed eigenlijk, alleen soms slaat de twijfel toch wel toe hoor. Dan denk ik ach zo groot zijn ze toch niet. En ik ben al 1 cup maat kleiner door het afvallen. En dan denk ik weer ja maar de last met sporten is nog niet weg. Die ingdeukte schouders zitten er ook niet voor niets. De haat-liefde verhouding is ook niet over . En met kleding kopen erger ik me dood. En het blijft toch een 75F Dus gewoon laten doorgaan. Dus dan word ik wel gek vanmezelf.

Ze hebben inderdaad de volgende dag nog gebeld van de Bergman, maar het was inderdaad niet veel bijzonders.

Gisteren nog even een pyama gekocht met voorsluiting voor erna :141:

De kapper gisteren nog even zijn gang laten gaan met mijn haar.

Dus ik ben er bijna klaar voor.

Voor jou begint het nu echt op te schieten. Ik ben zelfs zenuwachtig voor jou hahaha.

Nou meid succes met aftellen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morfine kun je gewoon krijgen hoor ;) heb zelf alleen een pijnstiller gehad voor de narcose but that's it, verder zonder morfine gedaan. Hoop dat het bij jou ook zo gaat lukken!

Nog 3 dagen meid, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ja nog 3 daagjes.. Pfoe vannacht kon ik er weer even niet van slapen. Nog heel even. Zo raar als je de was doet en 'oh die Bh doe ik toch niet meer aan' en 'Oh deze gooi ik gelijk weg'. Echt een soort van afscheid nemen is het de laatste tijd.. :103: echt beetje raar!

Maargoed, kijk er nog steeds naar uit.. ff geduldig zijn nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adies,

Wat raar dat ik er een uur van moet zijn. En jij maar een half uur.

Dan heb ik nog wat speling met de files zullen we maar zeggen. :141:

Nou meid nog 3 dagen voor jou, SPANNEND!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adies,

Morgen is je grote dag! Hoe gaat het nu met de zenuwen? Ben je er klaar voor?

Blijft toch een wat vreemd fenomeen hier op de site he....de ene laat de boel opvullen en bij de ander gaat er een stukkie af! :38:

HEEL VEEL STERKTE! :116:

Liefs Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adies,

Heel veel succes morgen!!! :53: Ik leef in gedachten met je mee.

En ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd natuurlijk naar je verslag straks!

Tot gauw!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adies

Nog 1 nachtje slapen dan is het zover morgen om deze tijd ben je aan het bijkomen en kan je je nieuwe boops gaan bewonderen.

Bij deze wens ik je heel veel toi toi en we zullen best snel je verslag lezen.

Hoop voor je dat je kan slapen vannacht douchen in de auto stappen en je maar overgeven .

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, nog één nachtje maar!

Ontzettend bedankt voor alle lieve sterkte- en succeswensen, waardeer ik enorm!

Heb gisteren alvast wat voor foto's gemaakt. Best gek hoor om ze zo te zien. Is toch weer anders dan in de spiegel of van boven. :D

Ik denk dat ik morgen niet meer online ben (ik vertrek al voor 7 uur morgen ochtend) dus zal jullie alvast mijn ww mailen. Kunnen jullie al een beetje kijken! B)

Groetjes en tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.