Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha ja ik ben dat wachten nu ook wel echt zat hoor :( en ik zie ook echt op tegen het voor de eerste keer slapen op mijn rug.

Wanneer kan ik weer gewone kleren aan ? wil toch echt niet weken in mijn jogingsbroek lopen hoor :)

wat trek jij aan, naar de operatie, en na die tijd, ik heb namelijk geen idee wanneer wij ons zelf weer normaal kunnen aankleden.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou morgen is het dan eindelijk zover !!

Maar hoe weet ik nu of ik high profile, medium of low profile krijg. Ik heb er niks over gehoord tijdens het consult.

Weet iemand wat bergmankliniek over het algemeen gebruikt met eurociliconen rond ?

Xxx simone.

P.s de zenuwen zijn vandaag wel wat erger hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

MORGEN!!!!!!!!!!!!! Oeh krijg nu wel de kriebels hoor!

Ik trek m'n trainingspak aan met een paar makkelijke slippers/instappertjes, ja kan wel snel weer normale kleren aan hor, maar ik weet nog van vorige keer dat het me allemaal geen donder kon schelen, omdat ik zoveel pijn had, ik liep zeker een week in trainingspakken, haha....Dat was het enige wat ik kon velen.

Ik weet idd ook niet of het high profile wordt, niet over gehad, vergeten eigenlijk....Maar dat kun je altijd morgen nog even vragen/aangeven hoor, ga ik ook doen.

Brrrrr......toch wel spannend nu hoor!

Ben jij er klaar voor? Ik zal straks alles vast even klaarleggen, kleding, spulletjes voor in de auto (cola, dextro, spuugzakje, een kussen, broodje, water, hihi)

Vergeet je medicatie niet mee te nemen Simoon!

Dat werd mij bij het consult verteld...je pijnstillers en/of antibiotica....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa het word nu echt spannend, ik ga ook alvast mijn spullen klaar leggen hoor, maar een broodje ? voor op de terug weg of wanneer ga jij die eten ?

Water moet ik zeker meenemen ik moet mijn laatste medicatie innemen in de auto om 7 uur, ja niet handig maar wat moet dat moet.

Ik trek ook gewoon een trainingsbroek aan met slippers, niet echt modieus maar goed...... we moeten er iets voor over hebben toch :)

En van die high profile, moet ik dan ook nog maar even vragen morgen, want het is toch wel fijn om te weten toch.......

Verder neem ik ook een kussentje, spuugzakje en dextro mee, want ik wil wel weer snel een beetje fit zijn hoor.

Maar die medicatie die ik 1 uur van te voren moet innemen neem ik mee, moet ik die andere voor na die tijd ook meenemen dan? :(

Xxx Simone we gaan ervoor, op naar morgen, vanmiddag gaat lekker snel en vanavond natuurlijk nog even hier op het forum !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een broodje voor de terugweg, ik hoorde dat van anderen dat dat wel lekker is omdat je zo flauw bent, kan ook wel wat bij een tankstation halen natuurlijk.....

Moet jij die medicatie echt stipt op hetzelfde tijdstip nemen dan? Ik heb 3 pillen, 1 voor vandaag, 1 morgen en 1 overmorgen, maar vandaag heb ik 'm om 08.45 uur ingenomen, maar morgen moet ik 'm voor 07.00 uur in hebben genomen, zal toch niet echt uitmaken?

Ik zou voor de zekerheid gewoon al je medicatie meenemen, je weet nooit, je kan het maar beter bij je hebben toch? Het weegt niks! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga je met roken eigenlijk?

Ik rook nog gewoon hoor, in de papieren staat dat ik 6 uur van tevoren beter niet kan roken, daar moet ik me maar aan houden helaas, ben bang dat ik anders misschien misselijk wordt....

Wat heeft jou pc aangeraden? Ook 6 uur, of is er niks over gezegd?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffffff ja dat stoppen met roken wil bij mij ook niet echt lukken, ben wel een groot stuk geminderd.

Maar hij heeft niks over de tijd gezegt dat ik zou moeten stoppen van te voren, maar ik weet uit ervaring

dat je beter niet kort voor de narcose moet roken.

Dus vanaf het moment dat ik nuchter moet zijn, stop ik ook met roken dat is dus ruim 9 uur van te voren !!

en de medicatie neem ik inderdaad maar gewoon mee, want het weegt inderdaad niks haha

En of de tijd uitmaakt dat je jou medicijnen inneemt weet ik eerlijk gezegt niet, ik heb er maar eentje die ik 1 uur voor de ingreep moet innemen.

xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ook niet echt een poging gedaan om te stoppen of te minderen hoor eerlijk gezegd, ik hou me maar gewoon aan die 6 uur van te voren niet roken, dus ik mag de laatste voor 07.00 uur nog, pfff dat wordt wel even afzien!

Nee nou dat van die medicijnen...het zal wel goed zijn hoor, volgens mij moet het gewoon binnen hetzelfde dagdeel vallen, in beide gevallen heb ik 'm in de ochtend genomen, nou prima hoor...

Krijg jij ook van de kliniek een bh of heb je er zelf 1 gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tietenmiep, ik krijg 1 bh van de kliniek, maar heb er zelf eentje bij gekocht ook bij de kliniek, zodat ik in iedergeval kan wisselen

want al die weken dezelfde bh aan vind ik niet zo'n fris idee.

@liesje2, ja als je kan stoppen met roken, kunnen wij inderdaad veel bh's kopen maar als ik stop en ga stressen vliegen de kilo's eraf hier

en dat kan toch echt niet de bedoeling zijn zo net voor de operatie. En ach na die tijd, slapen we toch veel dus roken we niet ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je weet de maat nog niet van te voren, die weet ik ook niet, maar ik kon bij de bergmankliniek

gewoon extra bh's kopen, hun weten de maat na de operatie natuurlijk dus die krijg ik dan ook gewoon nieuw mee.

Dus niet uit de winkel en haha inderdaad die nieuwe bh's komen er toch wel, weer een kadootje voor op het verlanglijstje van kerst :)

Ik moet 5 oktober terug voor de eerste controle, en de laatste controle is 18 december, moet jij ook ongeveer zoiets ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh...spannend dames!! En wat leuk en fijn dat jullie allebei morgen mogen. Jullie hebben nu al zoveel aan elkaar gehad hier op het forum om de zenuwen te delen. En dadelijk met het herstel helemaal!

Ik leef met jullie mee en alvast heeeeeel veel succes voor morgen! Hoop snel wat van jullie te lezen hoe het is gegaan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ook aan pc gevraagd of ik er daar nog 1 bij kon kopen, dat was geen probleem, was 50 Euro.

Maar ik wilde er zelf nog wat bijkopen....

Ik hoef niet terug voor controle, mits er iets niet goed gaat uiteraard, het is 2,5 uur rijden voor mij, hij vond dat niet nodig, ik weet waar ik op moet letten en ik mocht zelf de hechtingen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dankjewel stones, de verslagen komen vanzelf :)

En wat tietenmiep zegt voor je het weet is het 18 oktober !!

Nou ik hoef maar een uurtje te rijden, maar moet toch terug komen haha

geen probleem hoor heb het er wel voor over.

Maar ff nog een vraagje, moet jou bed ook iets omhoog zodat je niet helemaal plat ligt na de operatie de eerste 48 uur ?

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het voor mij een uurtje was, zou ik het denk ik ook wel gedaan hebben hoor.....Maar ik ben dan bij elkaar 4 uur onderweg voor 5 min voelen en kijken, hahaha, hij stelde het zelf al voor gelukkig....

Nee daar is mij niks over gezegd en heb ik de 1e keer ook niet hoeven doen, ik mag op m'n rug en op m'n zij liggen, dat laatste kan ik natuurlijk nog helemaal niet, maar het mocht wel.....

Hoe ga je dat doen dan? Misschien veel kussens in je rug.....of wat kussens onder je matras leggen zodat je toch iets schuin ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha hoe ga ik dat doen, ja daar breek ik nu ook mijn hersenen over.

Wij slapen natuurlijk in een twee persoonsbed, dus het valt niet mee om 1 kant van het matras omhoog te leggen.

Dus het zal wel slapen op veel kussens worden haha.

En dan maar hopen dat ze allemaal blijven liggen de hele nacht.

Ik ben er ook bang voor dat we niet op onze zij kunnen liggen, maar goed ook dat zal met de tijd beter gaan toch ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wordt idd lastig Simoon.....misschien een goeie tip van BB, ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen....

Nee en mocht je per ongeluk op je zij rollen, dan wordt je daar echt wel wakker van want dat is geen pretje weet ik nog, haha!

Jeetje vanavond gewoon voorlopig voor het laatst op onze buik liggen...pffff....dat zal wel weer even afzien worden......Ik haat het om op m'n rug te slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet niet hoe het is om op mijn rug te moeten slapen, maar ik heb het de afgelopen dagen wel een paar keer geprobeerd

maar na 4 uur de klok te hebben gezien lag ik nog steeds wakker, dus het ging niet echt goed zeg maar !!

En ik hoop niet dat ik op mijn zij draai, want dan zal ik wel pijn krijgen :(

Ik hoop dat BB nog even uitlegt wat het precies doet die rugsteun

Xx simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.