Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik heb vandaag ook gewoon weer op mijn rug geslapen hoor, dat op mijn zij vind ik toch nog een beetje eng.

Maar hebben jullie ook smorgen zo'n last van je rug, of althans links achter in mijn rug aan de onderkant van mijn ribbenkast

krijg ik steeds van die steken :( Komt dat door verkeerd lopen of liggen ?

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simone! Ik had een vraagje.... ik heb die pakket met info van bergman gister met de post gekregen he, er staan ook allemaal medicijnen in die ik moet gaan gebruiken. Moet ik die halen bij bergman of bij de apotheek? Misschien beetje een domme vraag.....

Xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk zelf ook dat het inderdaad aan de druk van de bh ligt. Ik kan mezelf nu helemaal zelf aankleden en douchen

en heb gisteren tijdens het slapen mijn pyama ertussen gedaan, ben vanmorgen pijn vrij opgestaan :)

dus blijkbaar helpt dat wel. nu 9 po en helemaal opgestaan zoals voor de bv :) ben helemaal blij vandaag !!

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey alles heeft natuurlijk tijd nodig, en bij iedereen verloopt het herstel anders. Maar ik hoop ook zeker met jou mee

dat je volgende week ook lekker zelf uit bed kunt :)

En ja mannen die hebben we nu wel echt nodig he , ben blij dat ze toch voor ons klaar staan en lief zijn als het nodig is ;)

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand last van zijn spier in de bovenkant van zijn oksel ? ik heb dus nergens geen last van, alleen van mijn spier rechterarm bij mijn oksel ?

Als iemand dat ook heeft , de vraag wat kan je er tegen doen ? want het is geen hevige pijn maar gewoon heel irritant.

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spier, die wordt belast doordat hij moet rekken voor die prothese ;)

En ik heb wel vaker gehoord dat op die plek de pijn zit.... Ken iemand die er na 6 weken mee naar de fysiotherapeut mee gegaan is en die fysio zei dat het vaker voorkwam bij bv's!

Gewoon rustig aan dus en wat bewegen ermee, al zou ik nog niet gaan zwaaien met je arm haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zwaaien doen we nog maar niet :45: al zou ik jou bijna uit moeten zwaaien naar spanje toe :)

Maar ik doe al rustig aan, en de ene keer is het erger, dan de andere keer, maar vooral bij het opstaan

heb ik er erg veel last van, maar bedankt voor de tip en informatie, zoals gewoonlijk :53:

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat harstikke goed met mij, de controle gehad, pleisters eraf, en het is echt fantastisch mooi dicht :)

Geen last meer mag eigenlijk alles weer doen behalve zwaar tillen.

Vandaag beginnen met de littekencreme en dan voor de aankomende 3 - 6 weken.

Bh eindelijk lekker uit savonds :) en alleen nog overdag aan 2 weken en dan nieuwe bh's kopen yeah !!

En hoe is het met jou liesje ?

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga vandaag nog even foto's maken en dan vanavond erop zetten, word wel laat

want ben pas na 20 . 00 uur terug van streetdance met mijn jongste zoon.

Maar houd het in de gaten de foto's komen eraan :)

En fijn om te horen dat het met jou nu ook goed gaat. en ach nog maar 2 weken en dan eindelijk van die stomme bh af haha

Liefs xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.