Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja toch, altijd wel bijzonder om samen op 1 dag te gaan, wie weet komen we wel bij elkaar op de zaal te liggen.

En ja zenuwen ik word er gek van, ben nu maar begonnen met steppen en de trilplaat want door verveling lijkt het allemaal nog veel langer te duren.

Ik probeer mezelf maar gewoon zoveel mogelijk te vermaken, dan vliegen de weken voorbij :)

Wat doe jij om de tijd te versnellen ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik was dat ook wel van plan, maar daar moet ik pas de 13e mee beginnen !!

dus nog even geduld, maar nu het zo dichtbij komt, krijg ik er wel steeds meer zin in hoor.

Zeker als ik al die verhalen en ervaringen van anderen hier zo lees :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geopereerd door Dr Maas , aankomend 20 september , half onder de borstpier, rond, eurocileconen, en 260 cc.

Begint voor mij al op te schieten :) nog maar 15 dagen, maar heb er nu echt zin in hoor !!

En jij ? welke dokter ga jij als je een datum hebt vast gesteld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr. Luijendijk geweest. Hij adviseerde me 300cc, anatomisch, dual plane geplaatst.

Heb jij maar 1 consult gehad trouwens? Ik heb achteraf toch nog best wat vragen... Heeft dr Maas bij jou ook de breedte van je borsten gemeten? Bij mij is namelijk alleen de afstand van de tepel naar de plooi gemeten..

Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Helaas duurt wachten erg lang ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ja bij mij heeft hij ook de afstand gemeten, ik zou eigenlijk eerst 240 cc krijgen maar heb sinds 2 weken besloten om toch te gaan voor de 260 cc zodat ik zeker weet dat ik achteraf geen spijt krijg :) en anatomisch wilde ik niet, omdat als ze draaien je dat gelijk ziet, en rond blijft rond he haha

Ik ga zelf van een 75 a naar een C cup als het goed is, natuurlijk maar toch mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm geen idee of het geld koste... Volgens mij is het gratis? Bij mij hadden ze er niet over dat ik moest betalen ofzo... Ik was wel zo klaar... Dat wel. Ik was zo weer de deur uit, maar ik had wel antwoord op al mijn vragen. En meteen ook een operatie datum afgesproken :D Als ik nog vragen had kon ik gewoon bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dropje heeft wel gelijk, je kan beter even bellen of langsgaan met al je vragen.

Ik heb daar ruim 45 minuten binnen gezeten, ik had een hele lijst gemaakt met mijn vragen erop en wilde op alles een antwoord haha.

Maar met een gerust hart vertrokken en een operatiedatum vast gesteld.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend! Ik ben nu nog helemaal niet zenuwachtig.. Voor mij duurt het nog 3 maanden.. Nog zo ver weg! Kon eigenlijk ook al in september terecht, maar dat kon helaas echt niet ivm school :(

En je gaat ook bij dokter Maas he, ik ook! Echt een hele aardige, grappige man haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga ook bij dokter maas, echt een kei gezellig man. Toen ik mijn consult had duurde het ook nog 2 maanden ruim, maar moet zeggen die zijn eigenlijk best

wel voorbij gevlogen als ik terug kijk. De laatste dagen duren wel lang, maar goed volgende week beginnen met de arnica en vitamine c en voor ik het weet is het zover :)

Wanneer ga jij precies dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de tijd vliegt voorbij! Mijn eerste consult was in maart... 6 maanden gelden!! Afgelopen maandag ben ik weer langs geweest omdat ik nog wat vragen had..

Mijn operatie datum is 10 december. Vind het allemaal wel heel eng als ik erover na denk.. Ik denk dat we het gewoon over ons heen moeten laten komen, en denken aan de vele bh's die we gaan kopen als het allemaal genezen is :D Noooooit meer elke bh voelen in de hunkemoller of er wel genoeg vulling in zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens nu al begonnen met de vitamine c tabletten. Die beauty coach zei tegen me dat ik er nu al aan kon beginnen, want vitaminen zijn altijd goed en je lichaam slaat vitamines niet op. Dus als je teveel binnen krijg scheid je lichaam dat gewoon weer uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, ik moet 18 december al voor mijn eindcontrole. Ik word 20 september geoperereerd en dan 5 oktober terug voor de hechtingen en eerste controle.

ja vitamine c is inderdaad goed voor je, maar die krijg ik dan teveel binnen want eet nogal veel groene groente's en drink op het moment veel jus orange :)

dus ik wacht gewoon tot 1 week van te voren. Ga jij ook bij dokter maas in bilthoven of een andere vestiging ?

haha en wat wacht ik met smart op dat moment van bh's kopen, lekker net voor de kerst, en heerlijk eindelijk zonder vulling !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan ze die hechtingen eruit halen dan? Ik dacht dat ze oploshechtingen gebruikte... Jaa ik word ook geopereerd door dokter Maas in Bilthoven! Gelukkig is het voor mij maar een kwatiertje rijden.. Ik had gelezen dat je het beste op de terugweg een kussen onder je boobies kan doen, zodat het schudden minder pijn doet ofzo..

Waarom heb jij eigenlijk gekozen voor ronde protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van die kussens had ik ook al gelezen, misschien wel handig voor mij, want ik moet ruim 1 uur rijden :(

En ik heb gekozen voor ronde protheses omdat ik gezien heb wat er gebeurd als anatomische proteses draaien. Vandaar eigenlijk de keus.

ik weet dat ze natuurlijker ogen, maar wilde zelf het risico niet nemen.

En nee volgens mij halen ze de hechtingen er niet uit hoor, het zal meer de controle zijn of alles goed geneesd denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tietenmiep, ja de tijd schiet nu op he, we zijn druk aan het aftellen :beach: Maar ik heb er zin in hoor, jij ook ? heb jij nu al dingen gedaan of ben je aan het doen voor de voorbereiding ?

Oh ja, ik las ook ergens dat je geen normaal shirt of trui aan kan doen na de operatie dus iets met knoopjes is makkelijk, ik heb alleen een blouse dus dan moet ik die maar aan haha

en wat trekken jullie aan erheen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gelukkig maar!

Hmm ik zat er ook super erg over te twijfelen... Rond of anatomisch... Heb uiteindelijk toch voor anatomisch gekozen, omdat de kans toch klein is dat ze gaan draaien. Als je goed je rust pak is er volgens mij niks aan de hand. Ik doe denk ik een groot vest aan.. Die lekker ruim zit. Ik heb zelf alleen maar strakke vesten dus die moet ik nog ff kopen haha of van me moeder lenen...

OOooh wat spannend meiden! Die twee weken zijn zo voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.