Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, , ja het gaat erg goed met mij, ik mag heerlijk de kliniekbh uit savonds en snachts :)

Ik slaap alweer lekker op mijn zij en kan me weer zelf verplaatsen.

douchen heerlijk ontspannen, helemaal geen pijn of last meer, doe inmiddels weer alles behalve zwaar tillen dan .

Verder mag ik lekker over 6 dagen nieuwe setjes gaan halen yeahhhhhhh heb er zin in :)

Liefs simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

wat fijn!!! Lekker op je zij slapen.

Let op dat je niet te los gaat met setjes kopen. ik hoor ook van meiden dat ze die na een poosje weer weg moesten doen omdat de borsten toch nog waren veranderd.

(ik weet ook niet of ik me kan inhouden hoor. :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat!!En dat je geen last meer hebt en zo goed kan slapen!!Jazeker fijn als je setjes kunt gaan scoren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor het gaat allemaal kei goed hier, de kliniekbh is inmiddels te groot geworden zelfs op het strakste haakje,

maar heb nu mijn eerste gewone bh aan, maat 75 D yeah !! ben echt helemaal blij.

voor mij is het nu bijna 4 weken geleden, en de bh zit gewoon lekker overdag, smeer nog braaf elke keer mijn littekens in met die fantastische olie :)

beugel bh is ook geen probleem, zolang ik hem savonds maar uit kan doen ;)

Groetjes simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merkte vandaag dat ik bij bepaalde bewegingen mijn rechterborst een soort klot gevoel geeft.

je kan het niet horen,maar het is gewoon een raar gevoel. is dit nog normaal na 4 weken po ?

verder geen klachten of zo, ook geen pijn.

Graag jullie mening !!

Xxx simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.