Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Dat denk ik ook wel! En dat je zo moe bent omdat je niet kan slapen, dat het lijkt alsof je droomt... Ik hou echt van dit forum! Bij mij thuis worden ze nu zo langzamerhand gek van me... Ik heb het alleen maar over borsten.. Haha en hier kan je gewoon lekker je hart luchten! want we zijn allemaal zenuwachtig en kunnen maar aan 1 ding denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

haha ja we denken allemaal aan 1 ding dat moment dat we onze nieuwe boobies mogen bezichtigen :)

Ik kan in iedergeval niet wachten hoor. En mijn hart luchten beetje ervaringen uitwisselen en lezen is voor mij ook erg belangrijk geworden.

Hier worden ze ook gek hoor ze zeggen steeds : he mam we weten het nu wel hoor dat je nieuwe tieten krijgt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het schiet zeker al op, en mijn kids zijn 12 en 16 dus al echte jongens. Ze kunnen gelukkig met veel dingen helpen en voor me zorgen :)

Ik hoop ook op 75 c uit te komen, die draag ik nu ook alleen dan met vulling haha maar als het goed is hoeft dat straks niet meer :P

dus laat 20 september maar komen. :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maximizers draag ik toch wel graag, maar ja die vulling wil ik nu echt niet meer hoor.

En de jongens zullen zeker goed helpen, vaatwasser uitruimen, was draaien eten koken, stofzuigen gaat allemaal nog wel.

Maar strijken laat ik ze maar niet doen, tenzij ik verbrande kleding wil :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou mijn jongens boden het zelf aan, en ze hoeven het niet helemaal voor niks te doen, ze zijn tenslotte nog maar kinderen he.

Ze krijgen allebei een kleinigheid voor het helpen, al weten ze dat zelf nog niet haha.

En rond hoofd voor de zonnebril, ik dacht dat alle hoofden rond waren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke, weer iets geleerd :)

en ja voor mij nog maar 9 dagen, het schiet nu al echt op, ben vanmorgen al begonnen met de vitamine c

en vanaf donderdag natuurlijk de arnica druppels erbij, de anesesist had nog gebeld, en alles was goed.

dus nu alles compleet , tijd duidelijk geen vragen dus kom maar op met 20 september haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een schoonheidssalon aan huis, ideaal met die 2 kleine jongens, lekker je eigen tijden indelen, ik werk wel minder dan voorheen hoor, eerst maakte ik 40/50 uur per week, nu nog geen 15 uur per week, heb het zo druk met de kids, 4 keer per dag halen en brengen (school), 2 keer per week peuterspeelzaal, 2 keer per week zwemles, clubjes enz.

Gelukkig zit ik in een situatie waarin ik niet HOEF te werken, doe het er gewoon bij voor wat extra's....Mijn man heeft een aantal bedrijven in de woninginrichting.....

Jij werkt niet he Simone? Heerlijk toch....

Kan gewoon niet geloven dat we over 9 dagen onze 'nieuwe meiden' hebben!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool een eigen schoonheidssalon, dat wilde ik vroeger ook graag, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen.

En ja de kids naar school ik ken dat, gelukkig hoeft dat met mijn jongens nu niet meer, groep 8 en 4de jaars willen ze dat niet echt meer haha

ik werk inderdaad niet, maar ik zou anders ook alleen maar werken voor de extra's hoor.

Mijn man is rotatiediepdrukker, en heeft een goed salaris, dus nodig zou het niet echt zijn.

en inderdaad ik kan het ook niet geloven dat we over 9 dagen onze nieuwe vriendinnen hebben !!

Hoelaat moest jij ook alweer ?

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is toch fijn dat het allemaal niet hoeft, heerlijk zo.....Alle tijd voor de boys....

Ik ben om 13.00 uur aan de beurt, zou eerst 10.30 uur zijn, maar hij belde me in de vakantie of ik 13.00 uur ook oke vond, want hij had een grote operatie in de ochtend gepland staan...

Nou ja, prima hoor, het is 2,5 uur rijden voor mij, dus dan hoef ik niet zo vroeg op, hihi..

Jij zou waarschijnlijk als eerste aan de beurt zijn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels hebben ze gebeld, en ik ben inderdaad om 8 uur gelijk aan de beurt.

Ik moet er om 7.30 uur zijn dus voor mij wel vroeg op, moeten om 6 uur al aanrijden, ivm de file's :(

Maar ja ik heb het er wel voor over. Ik hoop wel snel te horen hoe het met jou verlopen is.

Ik probeer 's avonds al mijn verslag te schrijven, als ik tenminste me eigen goed voel en niet al te moe ben....... want dat

verschilt heel erg per persoon he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn zeg 8.00 uur! Wel vroeg op idd, maarja, we moeten er iets voor over hebben he, hahaah!

Ja, ik slaap de 1e nacht in Gent in een mooi hotel, lekker ff rustig bijkomen, dus ik breng m'n verslag de volgende dag uit...

Maar als ik niet was blijven overnachten had ik het meteen gedaan hoor.....De arts verwacht dat is amper pijn zal ervaren deze keer, dus dat hoop ik dan maar.....

Misschien kan ik nog ff shoppen in Gent de volgende dag! Hahaha, nee hoor, zou het wel leuk vinden maar is niet echt verstandig.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey liesje spannend jij mag dus de 27 ste, dat is ook al snel toch, er zijn meiden die nog moeten wachten tot oktober of november :S

Dus we mogen eigenlijk best blij zijn dat het voor ons nog maar zo kort duurt :)

En rotatiediepdrukker, is een drukker die aan een diepdruk pers werkt. Mijn man maakt onder andere de buitenkant van de douwe egberts koffie

of de kleine vierkantje labeltjes die aan de pick- wick thee zitten , ook lipton ice tea etiketten maken hun.

Hoop dat je nu een beetje een idee hebt van wat hij precies doet. :)

@ tietenmiep, ja ik zou ook wel gelijk de volgende dag lekker willen shoppen, maar ben bang dat we toch echt moeten wachten tot 6 weken , of december na de eindcontrole

want met 3 maanden is alles pas echt duidelijk kwa maat enz.......

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk werk is het zeker, het is in iedergeval afwisselend.

Maar ze sporten ook tegelijker tijd, een machine van ruim 22 meter lang, daar lopen ze aardig veel aan hoor 12 km per dag is niks haha

Maar echt mannen werk, geen vrouwen in het bedrijf............. slecht he :)

Ach het enigste nadeel van alles is dat hij 3 ploegendienst draait dus weinig thuis is.

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ook ik heb de zenuwen.De tijd lijkt op dit moment wel stil te staan.

Ik word zelf 23 september geholpen! Kan niet wachten.

Ik had na het consult vrijwel meteen een afspraak,13 dagen later dus en nu nog 11.

Vandaag ook begonnen aan vitamine c!

Ben me kast vast aan het opruimen...hopelijk kan ik al mijn truitjes weggooien!

Prima afleiding!

Gr Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor jou schiet het ook al heel erg op he! nog zo'n last van de zenuwen?

Ik ga morgen voor mijn wissel, zinnin!!!! totaal niet zenuwachtig of wat ook, raarrrrrr....moet me om 7.00 uur melden in het SLAZ.

Ik tel met je mee af meis.....het is zover voordat je het weet!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.