Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja nog steeds pijn vrij, en heb weer nieuwe fotos gemaakt, ze zijn weer mooi ingedaald en het litteken is ook al een stuk beter :)

maakte me er gisteren nogal druk om maar nu ziet het er al echt mooi uit, moet je maar ff kijken als je wilt natuurlijk :)

xxx simone oh en ik kom nog wel steeds om van verveling hoor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

nu werd ik vanmorgen wakker en lag ik ineens op mijn zij :103: kan dit kwaad ben vandaag 3 dagen PO ?

het zal wel gekomen zijn omdat ik helemaal geen pijn meer heb, ik hoop alleen dat ik nu geen schade heb gekregen of zo.

Hopelijk kan iemand mij gerustellen ?

Liefs xx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet gewoon beter opletten met wat ik doe, want doordat ik dus eigenlijk niks meer voel

doe ik blijkbaar gewoon te snel dingen :( maar moet natuurlijk nog wel rust houden he haha

vandaag nog maar een beetje computer, en bankhangen en dan nog een dag of 4 dan ga ik mijn tweede week in :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik schrok me eigen inderdaad wezeloos :( dacht oh oh als er nu maar niks mis is gegaan.

maar het valt mee, heb geen pijn of zo, ook niet bij het opstaan vanmorgen dus het kon misschien toch geen kwaad :)

en ja droomherstel, ik wens iedereen zo'n herstel toe , mooier kan het echt niet.

vanmiddag weer even wassen en nieuwe foto's maken ben benieuwd hoe het er nu uit ziet na alweer 3 dagen !!

Xxx

nog maar 4 dagen voor jou, ben benieuwd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal, kan iemand mij misschien helpen?

ik heb zoals iedereen zegt een droomherstel, geen pijn enz.

nu slaap ik alleen al 4 nachten ontzettend slecht omdat ik op mijn rug moet slapen.

Vanaf wanneer mag ik weer op mijn zij liggen, want val nu overdag om van de slaap omdat ik dus geen rust genoeg krijg.

Liefs Simone. :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Tegen mij is helemaal niet gezegd dat ik niet op de zij mocht draaien. Ik heb gelijk en buikwandcorrectie gehad, en ging na een nachtje alweer op m'n zij hoor! Niet helemaal, maar toch wel zo half. De verpleging (moest 3 dagen in zh blijven) zei ook niet dat dat niet mocht ofzo. Je kunt zo toch wel je rug een beetje ontlasten. Als je billen maar een beetje naar opzij kunnen wijzen he. Anders mail je pc ff of jij al helemaal / of half op je zij mag slapen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker doen, maar ik heb zo'n kaart waarop staat wat ik allemaal wel en niet mag, en daar staat bij de eerste week dat ik dus op mijn rug moet slapen

maar ja als je helemaal niet slaapt of althans maar halve nachten word je daar niet echt vrolijk van he.

Maar ik ga zometeen idd maar even opbellen naar mijn pc, en gewoon eens vragen !!

Xxx en bedankt voor je snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nee ik heb niet beter geslapen, en volgens mij pc gisteren is het zelfs beter om 2 weken op mijn rug te slapen

Maar het resultaat is dus dat ik overdag gewoon omval van de slaap :(

Nou ja, ik moet er iets voor over hebben he.

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is misschien een idee, maar ben niet zo weg van medicijnen. Ik neem nu ook alleen paracetamol in omdat ik erg last heb net onder mijn ribbenkast

zal wel verkeerd gelegen hebben vannacht :(

maar ja het is het een of het ander he, of niet slapen, of wel slapen............... kies ik toch maar voor het laatste.

Ik hoorde trouwens dat ik al mocht douchen ? hoe doen jullie dat, ik heb alleen de kliniekbh, met daaronder gaasjes en daaronder de pleisters met de hechtingen !

Moet ik dat er allemaal op laten zitten en dan verschonen na het douchen of ??

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee na i dag al Diesel??Ik moet een maand op mn rug slapen..prop wel een kussen

onder mn zij,ligt t iets beter.

alleen als ik wakker word strek ik me automatisch uit,maar jij mocht na een week al je aemen strekken Simone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1 dag diesel ? wat doet zij na 1 dag haha

En ja in mijn adviezen staat dat ik na 1 week alweer mijn armen mag strekken, maar denk dat het per kliniek pc verschild.

Ik moet ook 2 weken op mijn rug slapen, tenminste dat advizeren ze :)

Xx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik slaap gewoon voorlopig op mijn rug, dat begint nu na 6 dagen eindelijk een beetje te wenne :)

dus ik houd dat gewoon vol zolang het mogelijk is haha

En ja pc's zeggen allemaal iets anders, verschilt gewoon heel erg per kliniek.

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik mag vanaf vandaag weer langzaam mijn armen omhoog bewegen, op mijn zij slapen mag, maar liever niet....... en de gaasjes moeten er nu af blijven.

bergmankliniek had vanmorgen terug gebeld na dat ik een verzoek had ingedient haha.

Liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne mogen er 5 oktober uit, maar vind het eigenlijk niet zo erg hoor, heb er helemaal geen last of pijn aan

en het zit me niet in de weg haha

en ach iets langer geeft me ook een fijn gevoel, stel je voor dat ze nu eruit gaan en dat de boel los springt, het is vandaag pas 7 dagen he

Liefs simone

P.s gaat alles verder naar je zin, of heb je nog een beetje pijn af en toe ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.