Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik word aankomend 20 september geholpen door Dr Maas in de bergmanclinics Bilthoven.

Ik heb er erg zin. Nu weet ik alleen een aantal dingen niet, misschien kunnen jullie mij daarmee helpen ?

Vitamine C wanneer begin ik daarmee ?

Hoe zit het met douchen na de operatie ?

En wanneer moet ik met de annicadruppels beginnen ?

Wanneer gaan de hechtingen eruit, en de drains ?

Iemand hier ook ervaring mee ?

Ik heb nu een redelijke A cup, ik ga naar 240 cc per borst, weet iemand ongeveer op welke cup ik ga uitkomen ?

Zijn er buiten het tillen enz nog dingen waar ik rekening mee moet houden de eerste ................. weken ?

Graag hoor ik een reactie van jullie allemaal :)

Groetjes Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal, ik word aankomend 20 september geholpen door Dr Maas in de bergmanclinics Bilthoven.

Ik heb er erg zin. Nu weet ik alleen een aantal dingen niet, misschien kunnen jullie mij daarmee helpen ?

Vitamine C wanneer begin ik daarmee ?

Hoe zit het met douchen na de operatie ?

En wanneer moet ik met de annicadruppels beginnen ?

Wanneer gaan de hechtingen eruit, en de drains ?

Iemand hier ook ervaring mee ?

Ik heb nu een redelijke A cup, ik ga naar 240 cc per borst, weet iemand ongeveer op welke cup ik ga uitkomen ?

Zijn er buiten het tillen enz nog dingen waar ik rekening mee moet houden de eerste ................. weken ?

Graag hoor ik een reactie van jullie allemaal :)

Groetjes Simone.

Hoi Simone,

Gefeliciteerd met je datum :35:

Vitamine C ben ik een maand vantevoren gaan slikken

ArnicaDRUPPELS zou je eigenlijk moeten vervangen voor Arnicapilletjes. Ik heb hier op het forum gelezen dat er alcohol in de druppeltjes zit, en dat deze niet goed zouden zijn voor een operatie (bloedverdunnend)

De Arnica moest ik een week voor de operatie mee beginnen.

Douchen mocht ik na 48 uur alweer, maar ik had een kliniekbh gekregen die toen uitmocht. Sommige worden een tijd ingetaped en dan duurt het langer dan 48 uur voordat ze mogen douchen.

De kliniek zal je deze info zeker nog gaan geven.

Je kan best douchen (als je dit lichamelijk ook al lukt) alleen moet je erop letten dat je borsten/tape/hechtingen niet nat worden. Vaak zit er een dooschijnende pleister (folfie) op je litteken zodat je uiteindelijk gewoon met je borsten ook onder de kraan kan :35:

De hechtingen worden tussen de 10-14 dagen erna verwijderd.

Drains.... niet iedereen krijgt ze ;) Ligt eraan hoe of wat. Maar soms mogen ze eind van de dag al weg, soms na 3 dagen pas maar dat is ergggg drastisch bij een vergroting. Je mag max 30cc verliezen, en dan mag je drain eruit. Kans is groot dat je geen drain krijgt.

Ik denk, maar dat is echt een gok... dat je op een mooie c cup uitkomt met 240cc (krijg je ze onder je spier???)

Dingen waar je achteraf rekening mee moet houden...?

\Hmz... goed luisteren naar je lijf, doen wat je aankunt maar zeker niet stil gaan zitten. Lekker blijven bewegen anders wordt je zo stijf als een plank en dat zorgt voor extra ongemak. Je kliniek bh nonstop blijven dragen de eerste 4 (of 6) weken!!! Je armen de eerste weken niet boven schouderhoogte proberen uit te strekken.

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Ik was 2 weken van te voren begonnen met de druppels en vitamine c.

Bergman zegt 1 week van te voren mee te beginnen.

( ik wou het zeker voor het onzekere nemen)

Drains zijn bij mij niet geplaatst.

Maar als ze die plaatsen proberen ze die meestal te verwijderen voordat je naar huis gaat, sommige gevallen uitgesloten.

Wat hechtingen betreft weet ik nog niet, moet 2 aug op controle terug.

Kwa cupmaat die je krijgt is zo verschillend.

Iemand gaat met 240cc maar 1 cupmaat omhoog terwijl een ander er een d mee krijgt.

Dus daar kan ik niets over zeggen.

Hoe worden ze geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, bedankt voor jullie reactie's , ze worden half onder de borstspier geplaatst.

ik ben blij om te horen dat ik ongeveer na 48 uur weer mag douchen.

@ tietenmiep, welke kliniek ga jij ?

Oke nou ik heb er zin in, nog maar 8 weken te gaan.

Ik heb het net nog even opnieuw opgemeten ik zit op

75 aa heeft iemand enig idee wat het minimaal gaat worden met 240 cc ?

Groetjes simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi simone ik word 13 aug geholpen in bergman kliniek den haag en ik krijg 260 cc onder de spier en dan zou ik op een grote B kleine C uitkomen en ik ben 1m55. Het pakt echt bij iedereen anders uit! Gefeliciteerd met je datum ik ga je volgen ben benieuwd hoe het bij je uit gaat pakken Xx LaDy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lady, ik ben benieuwd hoe het jou gaat verlopen, voor mij duurt het nog 8 weken !!

Ja klinkt lang, maar ik denk dat ze sneller voorbij zijn als ik verwacht.

rookt iemand eigenlijk hier ? want ik begreep dat je 3 weken voor en 3 weken na die tijd volledig zou moeten stoppen.

nou vind ik het stoppen geen probleem maar wel als dat van de 1 op de andere dag moet :(

iemand hier ervaring mee of tips ?

Groetjes Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone

Ik ben drie jaar geleden gestopt met roken. Niet voor een bv, maar omdat ik graag wilde stoppen, terwijl ik het wel nog echt lekker vond..... :)

Ik ben toen eerst gaan minderen naar 4 sigaretten per dag. Dat was er 1 na de lunch, 1 tegen 16 uur en dan 1 na het avondeten en dan 's avonds nog 1

Eigenlijk was dat best te doen.

Daarna ben ik helemaal gestopt. En dan is het evengoed nog even doorbijten, maar ik ging me zoveel beter voelen, dat het het echt waard was!

Geen rochel meer 's ochtends, geen gehoest meer als ik een stukje gefietst had enz :D

Succes! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou helemaal stoppen heb ik al eens geprobeerd, maar helaas zonder suc6 :( ik ben nu wel aan het minderen, en hoop over 8 weken bij 3 sigaretten per dag te zijn. Helemaal stoppen zou mij veel stress opleveren, waardoor ik veel afval , en dat kan ik nu net niet gebruiken vlak voor de operatie he.

Tuurlijk is roken slecht, ik probeer het ook niet goed te praten hoor :P

20 september is het zover, kan echt niet meer wachten, alleen nog maar aan het aftellen !!

Xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Simoon,

Nou hier nog 1 hoor, ik rook ook....denk ook niet dat ik ga stoppen hoor, vind ik erg lastig, ik ga wel wat proberen te minderen......

Maar met mijn 1e bv heb ik ook gerookt, niet heel veel hoor en doordat ik me maar moeilijk kon bewegen ging ik vanzelf minder roken....

je bent toch wat minder mobiel, dus dat scheelt wel! Maar mijn litteken is prachtig geworden hoor, niks meer van te zien.

Ik denk gewoon dat je het niet moet overdrijven met een pakje per dag ofzo, maar een paar sigaretjes heeft echt niet zoveel invloed hoor.....Niet te druk om maken....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Simoon,

Nou hier nog 1 hoor, ik rook ook....denk ook niet dat ik ga stoppen hoor, vind ik erg lastig, ik ga wel wat proberen te minderen......

Maar met mijn 1e bv heb ik ook gerookt, niet heel veel hoor en doordat ik me maar moeilijk kon bewegen ging ik vanzelf minder roken....

je bent toch wat minder mobiel, dus dat scheelt wel! Maar mijn litteken is prachtig geworden hoor, niks meer van te zien.

Ik denk gewoon dat je het niet moet overdrijven met een pakje per dag ofzo, maar een paar sigaretjes heeft echt niet zoveel invloed hoor.....Niet te druk om maken....

X

Oke nou ik ben best gerustgesteld nu ik dat lees, ik rook geen pakje per dag, maar een sigaret of 8 gemiddeld op dit moment.

Ik wil het verminderen naar 3 per dag , dan ben ik al heel trots op mezelf en fijn om te horen dat jouw littekens mooi zijn geworden :)

Xxx Simone

@best_boobie dankjewel, ik breng een rapport uit zodra ik geweest ben natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miep,

Ik mag al gelijk om 8 uur gelukkig, en jij ik roep ook steeds nog maar 7 weken en 4 dagen, maar het duurt inderdaad lang :103:

Maar ik denk toch dat de weken snel voorbij vliegen.

Ik mag als eerste omdat mijn kids dan nog op school zitten, als ik weer terug kan gaan naar huis want van Den Bosch naar Bilthoven is nog best een eindje hoor

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou 8 sigaretjes is best redelijk hoor, zeker niet teveel en als er dan nog een paar af gaan, nou dan ben ik ook heel trots op je hoor! :35:

Ja ik hoop zo dat het voorbij vliegt, gelukkig nog even 3 weken op vakantie, dat scheelt ook alweer..... :beach:

Oh heerlijk dat jij al zo vroeg aan de beurt bent i.v.m je kids! Ja ik mocht kiezen uit verschillende tijden en aangezien ik 2,5 uur moet rijden naar Gent, heb ik half 11 afgesproken....ga ik iets van 07.15 uur de deur uit......(mijn moeder doet de kids halen en brengen naar school)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal voor mij duurt het nu nog maar 7 weken, erg spannend hoor.

Ik kan echt helemaal niet meer wachten.

De papieren thuis gekregen en al terug gestuurd ook :)

Nou maar ff verder wachten........... en ach ze zeggen dat het voorbij is voor ik het weet :42:

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Ik heb nu op dit moment maar 75 A ik zou graag zelf naar een C willen.

Dr Maas kijkt even wat beter is 240 of 260 cc dus dat is nu nog even een verassing haha

Maar ik zag wat foto's op het forum waar mensen van 75 a met 240 cc naar ruim c waren gegaan.

dus ik ben benieuwd waar ik op uitkom. Ik geef nog wel even de dag zelf aan dat ik dus uiterlijk een c resultaat wil.

Dr Maas zal het dan wel weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn naam is Simone. Ik sta hier al op het forum met een topic dat ik 20 september naar bergmankliniek mag voor mijn bv :)

Nu ben ik op zoek naar mensen die van 75 A naar een C zijn gegaan.

Had jij 75 A en ben je naar een C cup gegaan ? dan zou ik graag willen weten hoeveel cc er bij jou in is gegaan ?

Op dit moment krijg ik 240 cc dual plane en rond en half onder de borstspier.

Kom ik dan wel uit op een C ?

Graag jullie reactie's

xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oké, ja had gelezen over die C, maar wist niet of je dat zelf ook wilde, of dat dat je geadviseerd werd......

Ik heb zelf 260cc erin en ik kwam op een goede C uit, zou als ik jou was zou ik toch proberen voor die 260 te gaan hoor, de grootte went heel erg snel en het zou zonde zijn als je ze net iets te klein vindt.....Er zijn hier zoveel vrouwen die achteraf toch liever een maatje groter hadden gehad (ook ik)....Tis maar een idee hoor, je moet uiteraard zelf beslissen....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat ik inderdaad toch maar voor de 260 cc ga.

ik denk ook niet dat ze dan in 1 keer heel extreem groot worden......... en ik lees inderdaad dat het allemaal heel snel went :)

Dus moet goed komen toch ? nu maar weer verder wachten, ben blij als mijn kids naar school gaan, dan gaan de dagen weer wat sneller :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil je natuurlijk niet beiinvloeden ofzo hoor, haha, maar denk echt dat je daar goed aan doet, weet zeker dat als je het aan de andere meiden vraagt dat die allemaal zouden zeggen dat je voor die 260 zou moeten gaan......En nee dat verschil is echt niet veel hoor....

Maar gaat uiteraard allemaal goed komen hoor! Weet ik zeker....

Ja ik ga vrijdag eerst nog 3 weken op vakantie en als ik begin sept terug ben, heb ik de 5e m'n consult...Dan hoor ik eindelijk ook hoeveel cc het ongeveer gaat worden, ben ik ook zo benieuwd naar!.......Heerlijk als de kids dan ook weer lekker naar school gaan idd en dan vliegen die laatste dagen vast zooooo voorbij!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.