Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey net ff een pb gestuurd, als ik wat meer weet over die rugsteun zal ik het wel even melden :)

En ach dat rugslapen moeten we maar gewoon even door heen toch, en koffie mag ik dat wel allemaal gelijk als ik thuis kom

of is het beter om daar ook mee te wachten !!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad, wat ik er ook voor over moet hebben,en hoelang het ook mag duren, ik heb het er voor over :)

mijn nieuwe aanwinst is het zeker waar vanaf morgen lekker nieuwe boobie's

Wel een raar idee hoor, vanavond voor het laatst slapen hoe ik er nu uit zie, en morgenochten voor het laatst

douchen met die kleine tietjes haha.

Maar ik heb er zin in !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja apart hoor.. je stapt je bed uit met de huidige situatie.. en morgenavond stap je je bed weer in met big boobs!!

Heb je voor jezelf nog een foto gemaakt van je borsten van te voren?

over een jaar weet je al niet meer hoe het er vroeger uit zag. het is ook leuk om te gaan vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja foto's heb ik al gemaakt hoor, van hoe het nu is.

En ik wil ook iedere dag foto's maken vanaf het moment dat ik terug om van de ok, tot een 10 dagen later.

Om later terug te kijken, maar ook om andere mensen te laten zien dat Dr Maas gewoon zijn werk goed doet.

En ja big boobs, klinkt leuk toch :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wel hoor, wat spulletjes ingepakt, zoals cola, broodjes voor morgen de terug weg.

Mijn kussen ligt al klaar voor in de auto. kleren voor morgen gewoon simpel een jongingsbroek slippers en een blouse met knoopjes.

Oh en ook nog mijn medicijnen............... en jij ook al ingepakt voor morgen? en ook zo veel zin in.

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga zometeen ook lekker betijds naar bed. En voor de laatste keer op mijn buik slapen.

Benieuwd hoe het gaat worden, ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar :)

Maar het gaat zeker allemaal goed komen, daar heb ik de volste vertrouwen in.

Jij ook alvast heel veel suc6 en we houden mekaar op de hoogte !!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.