Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

heel erg bedankt allemaal, ik heb inmiddels mijn eerste nacht erop zitten.

Ik moet zeggen dat de pijn reuze meevalt zelfs het opstaan ging goed vanmorgen :)

ik neem wel standaard de paracetamol in, en de stijfheid is eigenlijk alleen een beetje in mijn ribbenkast.

We houden onze rust goed, door lekker op de bank te liggen.

Xx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd ik vraag me alleen ook af wat nu echt belasten is , gewoon koffie maken, achter de laptop zitten, beetje lopen in huis is toch niet belasten?

Ik rijd geen auto, til geen zware dingen en doe eigenlijk nu ook niks in het huishouden, zit alleen wel veel rechtop, mag dat gewoon eigenlijk ?

Xxx simone.

en ik hoop natuurlijk ook zelf dat het zo goed blijft gaan, dan heb ik weinig te klagen :)

Oh nu heb ik nog wel 1 vraagje ? Vanaf wanneer mag ik mezelf gewoon weer normaal aankleden

dus leuke shirt's over het hoofd zeg maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon je armen er in stoppen (beneden houden),helemaal naar boven(laten)schuiven op je schouders,hoofd voorover enhet over je hoofd laten doen.Dus absoluut niet allen doen hoor!

Uittrekken gewoon vorzichtig vooroverbuigen en armen naar voor(niet tehoog!!)en uit laten trekken ,

Weet iemand misschien hoe je je haar in een staart krijg?

want ik smokkel maar dat doet zeer.

groetjes P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats ik net mijn vraag hier, belt de bergmankliniek om te vragen hoe het met me gaat

en of ik nog vragen heb. Dus ik zeg ja eigenlijk wel, wanneer mag ik weer gewoon aankleden ?

Ze zegt na 1 week mag je jou armen weer gewoon helemaal strekken dus dan nog maar 6 dagen wachten haha

En ja je haar in een staart, ik heb het gewoon aan mijn kinderen gevraagt die hebben mama haar staart gemaakt

knap toch voor twee jongens :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker knap..mn mannie krijgt t niet voor elkaar :106:die is echt zo klunsig met dat soort dingen,

en mn zoon is in Engeland.

Wordt nog wat met haren wassen haha want boven de wasbak gaat niet,,heb lang haar en dat spoelt dan door t putje

en verklit zich en dan hang je vast,had ik al een keer duuuh

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat een droom herstel de eerste dag. kan je dat erbij bestellen? dat wil ik ook. :46:

@ pety: kan je niet naar een kapper? ik denk dat ik dat ga doen. In zo'n stoel achterover. Ik heb namelijk ook heel lang haar dus in een wasbak is idd een no-go. Als je een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag van je. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je kan het proberen erbij te bestellen. Ik heb tot op heden nu dus ruim 36 uur later nog steeds helemaal nergens last van :)

Maar ik weet niet , misschien moet het nog komen, of heb ik echt heel veel geluk gehad en heeft dr maas gewoon alles heel voorzichtig gedaan !!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeey Simoon!!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Wat heerlijk dat je zo weinig last hebt.....geweldig!

Leuk verslagje heb je geschreven!

Bij mij was de 1e dag/nacht een hel, met die strakke band, maar die gooide ik de volgende ochtend meteen af(dat mocht ook hoor) en dat gaf wel een stuk verlichting...

Toch voor dat het m'n 2e keer is vind ik de pijn best tegenvallen.....maar heb er nu dan ook meer dan het dubbele inzitten, 550cc, dus das wel flink, maar het ziet er toch nog wel heel bescheiden uit hoor, uiteraard staat alles nu nog strak en moeten ze nog goed uitzakken.....Maar ben tot nu toe heel tevreden....

Jij ook?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat hoor ik meer, maar het enigste nadeel ervan is, als je je zo goed voelt als ik nu doe

moet je jezelf echt dwingen om niks te doen... maar goed, tot dusver gaat dat geweldig goed. lig lekker een beetje op de bank

en zit veel achter de laptop want ja wil natuurlijk niks missen haha

En liesje ik hoop ook voor jou dat je een snel en goed herstel krijg:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Het is zo jammer dat het per persoon zo verschilt.. dus ik ga maar gewoon voor het ergste uit.

Ik ga dit weekend oefenen met haar wassen en mijn haar in een staart doen met mijn vriend..

eens kijken of hij talent heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.