Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Ik was gister op consult geweest, ging top! Er zal iets tussen de 475 en 550 cc in gaan zei hij, maar hij kan het pas exact zien tijdens de operatie.

Nee, ben nog niet echt bezig met de voorbereiding eigenlijk, ga morgen maar even vitamineC1000 halen, verder hoefde ik van hem niks te doen eigenlijk, ik mag zelfs tot 6 uur voor de operatie nog roken, haha! Jij ook? Jij al aan het minderen? Ik kan het niet hoor....

Het makkelijkst om aan te trekken is een trainingspak, kun je zo dichtritsen, ideaal! En makkelijke instappertjes of slippers (ga toch meteen de auto in)

Ik heb er ook erg veel zin in!! Kom maar op met die 20e!

Hoelaat moest jij ook alweer? Vroeg he dacht ik.....

Mijn afspraak is verplaatst naar 13.00 uur i.p.v 10.30 uur.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

hey nou ik ben wel aan het minderen met roken, maar stoppen lukt me echt niet hoor.

Verder moet ik natuurlijk vanaf 12 uur s'nachts nuchter zijn, mag nog wel tot 2 uur van te voren blijven drinken, alleen thee en water haha veel keus he.

Ik denk inderdaad dat een vest ook geen slechte oplossing is, ik heb er hier nog eentje hangen van mijn schoonmoeder, is nu veelste groot, maar dan misschien wel handig.

ja slippers dat had ik ook al bedacht het is toch maar tot de auto terug :)

En voorbereiden ben ik ook niet echt mee bezig de vitamine c en arnica begin ik 13 september mee precies 1 week van te voren haha

En de tijd, die heb ik nog niet precies die krijg ik pas de maandag ervoor te horen, maar zover het er nu naar uit ziet mag ik al om 8 uur smorgens....... lekker vroeg dus 5.30 in de auto haha ivm de file's he :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb preop gekregen die moet ik opdrinken 2 uur voor de ingreep, en dat zal er dan voor zorgen dat ik dus niet misselijk word ( dat hoop ik dan maar gewoon ) :)

Meer kunnen we toch ook niet doen he, ik weet wel uit ervaring als je net gegeten heb en je word dan onder narcose gebracht dan word je echt ziek na die tijd.

ik had dat met mijn blindedarm die moest er gelijk uit nadat ik bij de dokter was geweest en had net van te voren gegeten............. pfffffff wat was ik ziek :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nou dat roken heb ik de 1e keer ook gewoon gedaan hoor, wel veel minder, omdat ik amper kon staan van de pijn toen....En je ziet niks van m'n littekens hoor!

Ja is ook makkelijk, een lekker groot vest, doe je die toch lekker aan...

Oh dus je hebt nog geen tijd? Nou spannend! Hoop echt voor je dat je de 1e bent.

Ja dat wordt een vroegertje voor je 5.30, jeetje....

Ik moest anders ook vroeg weg, want het is voor mij 2,5 uur rijden, maar nu wordt ik om 13.00 uur geholpen, dus lekker op het gemakje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn kids blijven gewoon thuis, nou ja die moeten eerst naar school en om 14.00 uur komt de eerste pas thuis.

nou zijn mijn kids niet echt jong meer hoor ze zijn 12 en 16 dus kunnen redelijk voor zichzelf zorgen.

@liesje ja 50 uur per week werken dan vliegen de weke zeker voorbij, ik werk zelf niet omdat ik fybromayalgie heb en dus voor 100 % ben afgekeurd.

dus voor mij duren de dagen nu weken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik dat spul tegen misselijkheid ook wel krijg.. Oke dus echt niet eten.. Ook niet stiekem haha

Ik ben blijven zitten van school.. Deze periode moet ik goed me best doen, maar periode 6, dus rond december/januari, heb ik al me toetsen enalles al gehaald. Dus ik kan gewoon thuis blijven dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat je dan rustig thuis kan blijven is ook echt wel nodig hoor.

waar ben je voor aan het leren ?

En eten nee ik raad je echt af, ook stiekem haha , maar goed iedereen natuurlijk voor zichzelf he, alleen ervaringen delen en tips weg geven

daar hebben we allemaal profijt van toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd veel kletsen op het forum helpt altijd, verder speel ik veel spelletjes zoals myfreezoo op de computer.

sinds gisteren hebben we ook nog een trampoline in de tuin dus een mooi moment om mijn buikspieren aan te pakken haha

En ach ik doe een beetje van alles wat, nieuws lezen, email kijken, chatten op de msn, spelletjes spelen, maar echt een hobby nee die heb ik niet.

En jullie wat doen jullie om de tijd te versnellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe de opleiding MBRT, dat staat voor Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutisch Technieken. Röntgen foto's maken, mensen bestralen, echografie, ct, mri en dat soort dingen. Ik vind het echt interessant! Alleen me familie weet dat ik een bv laat doen en 2 collega's... Dus ik moet nog even een smoesje verzinnen waarom ik in december en januari niet meer op school ben haha! Ik werk bij Sunglass Hut in de bijenkorf.. Dus als iemand nog een zonnebril nodig heeft..... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha een zonnebril is het nu een beetje laat voor :) maar interresante opleiding zeg. Ik heb het ook altijd bijzonder gevonden wat ze tegenwoordig

allemaal kunnen in de medische wereld alleen helaas was ik niet slim genoeg zo'n opleiding :( maar goed, het maakt nu achteraf niet zoveel uit.

Ik was al jong moeder 20 bij de eerste en nu ben ik 36 en kan ik lekker genieten van het leven, zonder dat ik iedere keer oppas moet regelen.

Verder weten mijn man en mijn zoons dat ik de bv laat doen. Mijn eigen ouders en 1 zus haha meer is in mijn geval ook niet nodig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Zie je bericht nu pas..

Goed dat je jezelf toch een beetje afleid, dan gaat de tijd toch net ietsjes sneller.

Ik vind vooral afleiding in mn werk. Ben dingen aan het afronden voor mijn 'vakantie' en veel geregel voor daarna.

Verder al veel aan het opruimen, schoonmaken enz. Alles om maar niet te gaan twijfellen en/ of me zorgen te gaan maken haha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja opruimen, dat ben ik hier nu ook contineu aan het doen, om de boel zoveel mogelijk schoon te hebben als het eenmaal zo ver is :)

Maar mijn zoons en man kunnen gelukkig ook allemaal helpen, dat scheelt al een hoop zorgen.

Dingen regelen voor na die tijd hoef ik niet echt, mijn man draait ploegendienst maar is de eerste week erna thuis.

en dan nemen mijn zoons van 12 en 16 de boel over, die kunnen eigenlijk al alles, zoals was draaien, vaatwasser in en uit laden , koken enz.

toch wel makkelijk hoor als je kinderen al wat groter zijn.

En twijfelen daar heb ik geen last van, maar krijg er wel steeds meer zin in en dan lijkt het allemaal nog langer te duren :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik had laatst een discussie over meiden met een borstvergroting met een klasgenootje van mij... Hij zij dat het verminking was! En dat het er nooit mooier op werd! Nou ik werd zo boos.... Ik wilde bijna zeggen wacht maar tot januari... Dan loop je kwijlend achter me aan!! Loser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lees ik ook vaak, twijfel over de grote nou ik had 240 cc pas prothese aan en vond het eigenlijk heel mooi, maar heb na de tweede keer toch gekozen voor 260 cc.

Ik heb op dit moment 75 a en volgens mij pc ga ik nu naar een c cup. En ja volgenden week beginnen met de arnica pillen en de vitamine C en dan is het zover voor we het weten :)

Kan echt niet meer wachten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe de opleiding MBRT, dat staat voor Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutisch Technieken. Röntgen foto's maken, mensen bestralen, echografie, ct, mri en dat soort dingen. Ik vind het echt interessant! Alleen me familie weet dat ik een bv laat doen en 2 collega's... Dus ik moet nog even een smoesje verzinnen waarom ik in december en januari niet meer op school ben haha! Ik werk bij Sunglass Hut in de bijenkorf.. Dus als iemand nog een zonnebril nodig heeft..... hahaha

Welke zonnebril raad je aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dropje, je zal van de spanning niet eens iets door je keel kunnen krijgen, al zou je willen Hahaha. Geen zorgen joh. Ik had juist t idee dat ik niet misselijk werd, omdat ik niks had gegeten en nauwelijks de dag ervoor. Met m'n her zal ik t weer zo doen. Nog even aftellen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke zonnebril raad je aan?

Haha dat kan ik pas zeggen als ik je gezicht heb gezien! Meestal raad ik mensen met een fijn gezicht een bril aan die wand ronder is, dus die mee loopt met de vorm van het gezicht.. En verder is het eigenlijk mensen met een rond gezicht raad ik een bril aan met wat hoekige lenzen en mensen met een vierkant gezicht raad ik een bril aan met ronde lenzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.