Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Nou je hebt flink wat informatie gekregen van de expert! Jeetje BB wat weet jij veel!!!

Maar ik ben ook nog wel een groentje hoor, ben pas 3 weken geleden mijn borsten gekregen (19 juli 2012) en zit ook nog maar kort op dit forum.

Zal ik je nou wel of niet mijn postuur gaan vertellen misschien ga je dan alleen maar meer twijfelen...

Maar goed, ik ben 1.65 cm en weeg zo'n 55 kilo. Ben van boven vrij tenger, smalle schouders, weinig borstweefsel, smalle taille, maar heb wel weer brede heupen, volle billen e.d.

Nu met mijn nieuwe borsten (die nog wel erg strak staan en vol met vocht dus nog niet erg natuurlijk) is mijn figuur veel meer in verhouding.

Ik heb mijn borsten bij de Velthuis kliniek laten doen, bij dr. Moojen-Zaal en ben heel erg tevreden!!

Ook ik heb erg getwijfeld of ik wel de goede maat had gekozen, ik had 1 borst die kleiner was, maar dat kon waarschijnlijk niet met een grotere maat prothese opgeheft worden. Heb toen nog een keer gepast om te kijken of ik dan aan de grote kant een kleinere maat zou nemen, maar ik heb nu toch gewoon aan elke kant dezelfde maat en ook al is mijn linkerkant groter door het vocht, maar dat stoort me niet.

Ik kreeg de tip om 300 gram (300cc) rijst/erwten/mais/suiker/gehakt e.d. in een boterhamzakje te doen en dat in een bh te stoppen zodat ik een goed beeld had van wat het zou worden, maar ik heb dit thuis dus gedaan met rijst en ik kreeg echt ENORME borsten, heel onnatuurlijk.

Ik werd er ZO onzeker van, want nu was ik weer bang dat ze te groot zouden worden en dat iedereen meteen kon zien dat ik mijn borsten had laten doen.

Gelukkig stelde de kliniek mij gerust omdat 300 cc rijst of iets anders niet vergeleken kan worden met 300cc siliconen.

En inderdaad ze zien er precies zo uit als ik ze in de kliniek gepast heb (nou ja mooier eigenlijk, want ze zijn niet zo puntig).

Hopelijk heb je hier wat aan en ga anders gewoon nog een keer passen en neem wat fotootjes zodat je het terug kunt kijken.

Succes!

Groetjes Wientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Als we dan toch aan het vergelijken zijn ;)

Wientje heeft anatomische implantaten en heeft 295 cc. Die geven een projectie van 5,1 cm (van Mentor)

Dan zou je haast denken, dat wientje op een D cup uit moet komen, als je het vergelijkt met de rest... :)

Het blijft allemaal theoretisch, dus pin me nergens op vast :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie rij met informatie :)

ik ben niet erger gaan twijfelen hoor ik ben altijd blij met alles wat ik hoor of lees in dit geval haha

Leuk om te horen wientje dat jij al geweest bent, en gelukkig bent met jou nieuwe borsten :)

Ik mag over 5,5 week maar die zullen wel voorbij zijn voor ik het weet het, zeker nu de kids vanaf maandag weer naar school gaan.

lekker vaste ritme weer terug en dan vliegen de dagen voorbij.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB dat klopt op zich wel, want ze zeiden bij de kliniek grote C kleine D ongeveer. Had ook eventjes een bh maat 70C gepast en die was te klein, sportbh was weer wel 70C.

Maar het duurt nog wel even voordat je je uiteindelijke maat weet toch?

Inderdaad Simone, als je kids weer naar school gaan en je weer een vast ritme hebt, vliegen de dagen voorbij!! Ineens is het dan zover, zo gek is dat, heb je er al die tijd zo op gewacht en duurde het zooooooo lang en dan ineens is de dag al daar!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik probeer iedere dag niet te kijken hier op het forum, maar dat wil niet echt lukken :(

misschien toch al verslaafd hahaha

Ik ben zo blij dat we hier met zijn allen ervaringen kunnen delen, en veel informatie kunnen lezen.

en ach idd voor ik het weet is het zover......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Ja ik ben het weer haha deze keer met de vraag wat ik moet doen tegen de zenuwen.

Ik ben de hele dag alleen thuis, kids naar school, en ik krijg iedere keer de zenuwen als ik aan 20 september denk.

Niet negatief hoor, maar ik heb er zo'n zin in, maar de dagen gaan zo langzaam.

Beginnen met de medicatie 1 week van te voren toch ?

sommige doen 2 weken, wat is daar de reden van ?

Misschien kunnen jullie mij een beetje op weg helpen, want zo duren die aankomende 3 weken wel lang :102:

Groetjes Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker erop verheugen! ik zit precies hetzelfde, thuis, 3 kids op school...en ik lekker de daagjes aftellen en wat Diesel zegt, shoppen en ik zit veel te computeren....

Geniet lekker van de aanloop naar je operatie, lekker dagdromen erover, voor je het weet heb je ze!

Enne, vooraf medicatie?? ik niet....wat neem je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog 4 weken wachten :D tot 1 oktober.. Misschien kun je nog is rond kijken op site's wat voor bh's je straks wilt :) en lekker op visite gaan of leuke dingen doen. Shoppen voor truitjes met een rits of knoopjes..lekker makkelijk voor straks. Dat staat nog op mijn to do list :P Wat voor medicijnen moet je slikken dan ? Ik moet niks gebruiken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne, vooraf medicatie?? ik niet....wat neem je dan?

Arnica pilletjes ;)

Tegen zwelling en kneuzing :P

Wat zou je kunnen doen?

Een nieuwe bh breien? Een tietenwashandje punniken?

:44:

Nee, even serieus, ik zou vooral iets doen wat NIETS met borsten te maken heeft! Gewoon verstand op nul (voor mij heeel gemakkelijk >> blond) en niet over nadenken :42:

Heb je niet nog iets te schilderen, een muur die nog opnieuw ge-wit moet worden, offe de kledingkast die op alfabet gelegd moet worden? ;)

Brrrrr spannuuunnnddddd hè :3::4:Geweldig, ik ben verslaafd aan die spanning -_- tja, iedere gek, zijn gebrek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk dat jullie allemaal zo snel gereageerd hebben. Ik computer nu ook maar heel veel en ben maar weer begonnen met 3D kaarten maken

dan heb ik in iedergeval iets te doen :)

En ja arnica pilletjes en vitamine C dat bedoelde ik inderdaad, maar de 1 begint er een week van te voren mee, en de ander twee weken

ik vroeg me af of daar een speciale reden voor was ?

En shoppen nou ik kijk al wel wat ik straks wil gaan kopen hoor, maar ja het kan wel alleen bij kijken blijven, want de preciese maat is pas zeker rond 18 december

dus dat word een fantastische kerst :P

@ supergirl, bij wie ga jij ? en waar ? ik ga in bilthoven, maar kom zelf uit denbosch dus moet ook nog eens een stukje rijden haha , maar heb er echt veel zin in.

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahaha wat een grappige afleidingstips heeft iedereen voor je.

Ik zit in het zelfde schuitje hoor,ik ben pas 15 oktober aan de beurt,dus duurt nog langer,maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.

En wat betreft die pilletjes administrator???? arnica?? haal je dat bij de apotheek? en is dat echt een musthave dan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh ja grappige afleidingen zijn het inderdaad :)

Maar 15 oktober, dat is inderdaad helemaal nog lang wachten.

en de arnica en de vitamine C die heb ik gekregen bij het pakket van de gezondheidsverklaring enz van de bergmankliniek zelf.

Er zaten gewoon recepten bij die ik op moest halen.

Ik moet er 1 week van te voren mee beginnen. En dan heb ik ook nog twee andere eentje voor 2 uur van te voren tegen de misselijkheid na de narcose

en nog eentje voor een uur van te voren.

xx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wist dat ook niet van die pillen? Heb ze niet gebruikt destijds.

Maar idd, jezelf een beetje bezighouden en sporten is een goeie want dat zul je daarna voorlopig ff niet doen :106:

Maar voor je het weet is het zover hoor.. denk dat je de tv tips eerder nodig hebt wanneer je geholpen bent en je kapot verveeld omdat je nks kan of mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben 12 september aan de beurt en ook hetzelfde probleem.. ben ook zenuwachtig.. Ik heb ook geen medicatie gekregen die ik moest gebruiken voor de operatie.. Mss wel een goed idee om vitamine c tabletten te gebruiken...

Sporten is idd een goede afleiding... Veel succes in ieder geval!!

xx Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, 12 september is net voor mij, ik wens je alvast heel veel suc6 toe :)

En arnica druppels zijn tegen het zwellen en blauw worden. Ze zijn alleen maar goed voor de genezing.

en de vitamine c zorgen er gewoon voor dat mijn weerstand beter is, dus alleen maar goed toch ;)

Oh en sporten is niet echt iets voor mij, alleen is er niet zoveel aan :(

Groetjes Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft die pilletjes administrator???? arnica?? haal je dat bij de apotheek? en is dat echt een musthave dan???

Hahaha, grappig... Bovenstaande 'administrator' heet Piepke :D

En deze 'administrator' BB vind die arnica tabletjes maar flauwekul haha.. De reden dat ik het flauwekul is, is dat het volgens mij niet bewezen is dat het helpt... En er zijn dames die ze wel gebruikten en toch blauw waren en er zijn dames die ze niet gebruikten en geen enkel blauw plekje hadden en andersom natuurlijk....

Ik heb ze beide keren niet gebruikt. Eerste keer geen enkele blauwe plek, de tweede keer wel, maar dat kwam door het kleiner maken van mijn pocket... Echter 10 dagen later was de blauwe plek verdwenen.

Wat ik wel een must-have vind, is de vitamine C 1000mg en goed en gevarieerd eten. En heel veel water drinken na de operatie, zodat alle narcosespul en vocht zo snel mogelijk uit je lijf is :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, het is altijd per persoon verschillend, ik ga het wel allebei gebruiken want ik word nogal snel blauw zeg maar :(

En de vitamine C die vind ik zeker belangrijk......

Ik hoop gewoon dat alles mee gaat vallen, dat is natuurlijk altijd afwachten en hopen op het beste.

xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moet zeggen dat die arnica wel helpt had twee weken geleden een blauw oog uhmmm ja beetje onhandig geweest en rammm met mn oog tegen de boven leuning .

Ik in paniek had een test fotoshoot binnen een week de arnica gebruikt die ik nog over had en binnen een week was ie wel weg !!!!!!

Je zenuwen trotseren : heeel veel schoonmaken dagjes weg , je slaapkamer tot paleisje om toveren .

Echt de grote schoonmaak want dat kan je straks een tijdje niet en dat is erg frustie .

Ik heb echt zwaar de zenuwen gehad dus heb tegen het einde valeriaan tabletten genomen en die hielpen erg goed ook met slapen .

En naruurlijk ook lekker positief verhuegen erop !

Groetjes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thanks voor je reactie MissBooby,

Ik gebruik het gewoon allemaal, ze zullen het niet helemaal voor niks voorschrijven toch.

En ja schoonmaken ben ik nu inderdaad druk mee , want voor ik het weet kan ik helemaal niks meer.

Nou heb ik gelukkig een hele lieve man en twee grote zoons die mij een aardig eindje op weg helpen :)

Nu maar ff wachten en hopen dat de dagen voorbij vliegen haha

Groetjes Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm kilo's sinasappels ik lust helemaal geen fruit haha zijn er nog andere optie's ?

Ik ga nu wel sinds vandaag met de trilplaat aan de gang voor mijn buikspieren en een stepper voor mijn buikspieren en conditie, dus hopelijk

heeft het resultaat en ben ik straks een mooie slanke vrouw met nieuwe boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.