Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Hai Simone,

Wel balen dat hij weinig thuis is, wat is dat apparaat groot zeg!!

OP zich lekker dat hij niet met vrouwen werkt toch? dan ga je ook niet twijfelen als hij een keertje moet overwerken hihi.

Ik tel ook mee af! nog 15 dagen voor mij.. en het vliegt om! Yes.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het is inderdaad voor mij nu aftellen geblazen, vanaf morgen beginnen met de arnica druppels en dan maar hopen dat de tijd voorbij vliegt.

@supergirl, alvast heel veel suc6 morgen, ik zal snel je verslag lezen :)

@liesje Ja geen vrouwen heeft ook zijn voordelen, maar ik vertrouw mijn man volledig hoor, dus of hij wel of niet vreemd zou gaan, maak ik me echt niet druk over.

En jij nog maar 15 dagen , dat schiet ook al echt op, ja sommige dagen gana snel voorbij, maar vandaag en het weekend niks gepland dus zullen wel lang duren :(

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het verslag wil ik zo snel mogelijk plaatsen ik hoop dat ik eigenlijk savonds nog een beetje fit genoeg ben om lekker hier mijn verslag te schrijven.

dus zin heb ik er zeker in, en ach de zenuwen die ik heb zijn gezonde zenuwen hoor :) maar ben wel echt blij als het weekend eenmaal voorbij is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaa het gaat zeker snel !! als jij het zo zegt dan klinkt het helemaal geweldig :) vrijdag al nieuwe boobies.

Nou ja eigenlijk donderdag al, maar dan zal ik er nog wel niet echt van kunnen genieten, hoop in iedergeval dat ik ze wel al zelf kan zien.

Douchen mag geloof ik niet he, de eerste 2 dagen ? maar ja we hebben nu al foto's gemaakt voor hoe het u is, en donderdag hoop ik een foto te maken

van hoe het er dan uit ziet.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ga aankomend 20 september naar de Bergman Kliniek in Blithoven.

Hier zal ik smorgens om 8 uur geopereerd worden door Dr Maas.

De meeste kennen mij al, en leven echt met mij mee :)

Nu wil ik graag alvast weten hoe ik straks mijn foto's moet uploaden ?

Ik heb nu al een foto gemaakt van de situatie nu en wil straks natuurlijk ook mijn nieuwe boobies uploaden.

Ik krijg half onder de borstspier, 260 cc , high profiel, merk eurociliconen.

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik dit moet doen ?

voor over 4 dagen !!

en wat kan ik ongeveer voor een cup verwachten ? zie foto !!

Xxx Simone. :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foto is voor de tijd.

en dit hoop ik te gaan halen met 260 cc , rond , dual plane.

Ja ik ben ook echt heel benieuwd naar hoe het gaat worden .

Zenuwen jaaaaaaaaaaa die zijn er nu wel aan het komen hoor, maar ja 4 dagen is ook al snel he :)

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog effe meid en dan weet je het. :6:

Maar ik denk zeker dat jij met die 260cc zo'n mooi resultaat gaat halen als die foto boven mijn post!

Succes met aftellen..nog 4 nachtjes....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dankjewel, ik ben een stuk geruster nu ik weet dat ik het waarschijnlijk wel ga halen.

Ja helemaal zeker weet ik het inderdaad pas over 4 dagen, maar het gaat vast allemaal goed komen :)

en het aftellen zal wel lukken, alleen duren de dagen ineens 2 x zolang :( haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmmmm nee ik moet niet werken, ik heb fybromayalgie, dus ben volledig afgekeurd :( vandaar ook dat de dagen nu echt gevoelsmatig extreem lang duren !!

Ik probeer al zoveel mogelijk mijn gedachten ergens anders op te vestigen maar dat valt niet mee hoor.

Iedere dag toch even hier kijken, toch weer even reageren, dus ja altijd maar met nieuwe boobies bezig :)

Ja dat dokter maas ze kan maken, daar ben ik wel van overtuigd, alleen het aantal cc's begin ik nu wel te twijfelen.

Misschien is het normaal omdat het nu allemaal zo dichtbij komt.

Ach ik wacht gewoon maar af, morgen nog een lange dag, dinsdag schoonmaken, streetdance kijken bij mijn jongste zoon, dus dinsdag vliegt voorbij.

woensdag lekker douch nog ff schrobben, wc's schoonmaken, dan ff orthodontist met beide jongens, dan schoonmoeder ophalen woensdag

En jaaaaaaaaaaa donderdag morgen om 5 uur opstaan, douchen en om 6 uur moeten we gaan rijden !!

Xxx Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens even een paar topics van jou samengevoegd, want anders zien anderen door de bomen het bos niet meer en wordt het een ratjetoe ;)

Zal ik dat topic: http://www.borstenforum.com/topic/6059-zenuwen-nog-maar-3-weken-wat-moet-ik-doen/

er ook bij voegen, of heb je dat liever apart.... Daar staan namelijk ook dingen over je voorbereidende fase op je operatie in...... Vind je het niet te veel door elkaar staan?

Je operatieverslag kun je straks dus ook in dit topic kwijt, want het staat onder het kopje: operatieverslagen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, je mag hem er ook gewoon inzetten hoor, 1 topic is toch makkelijker als allemaal verschillende he....

maar is dat deze , hebben we het dan over dezelfde ?

http://www.borstenforum.com/topic/6059-zenuwen-nog-maar-3-weken-wat-moet-ik-doen/page__st__80#entry155557

Xx simone, alles op een plaats is voor mij makkelijker reageren en voor de andere ook denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou niet echt hoor, de dagen duren lang, en de spanningen lopen op haha

maar ik ga mezelf maar even richten op het schoonmaken, elke dag, want als ik straks geholpen ben, blijven de grote dingen liggen he.

nou ja helemaal natuurlijk niet, want mijn lieve man zal wel iets doen, maar ik wil natuurlijk niet alles op zijn nek leggen.

gelukkig willen mijn jongens ook allebei graag helpen dus dat moet helemaal goed komen.

Ik wil er alleen graag wel voor zorgen dat de dag van de operatie alles gewoon tip top in orde is als ik terug kom.

Ook gewoon een beetje voor mezelf :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, het begint nu echt op te schieten :):):)

Twijfelen doe ik niet echt meer hoor...... ik ga voor de 260 cc , rond, dualplane van eurocilecone.

Ik ga er vanuit dat ik daarmee op een mooie volle C cup kom.

en jij ? Twijfel jij nog, of heb je er ook alleen nog maar veel zin in ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik twijfel er ook zeker niet over, ze moeten er bij mij sowieso uit nu na 14 jaar, maar ik wil ze ook echt graag wat groter.

Maar ff over jouw 260 cc, ik heb nu ook 260 en ik ben er altijd superblij mee geweest hoor! Er is alleen nu wat meer ruimte in gekomen door de zwangerschappen, maar ik vond het altijd een super maat hoor! Het zal je vast prachtig staan!

Het einige wat ik nog wel moeilijk vind is om een inschatting voor mezelf te maken hoe die 500cc(ongeveer) bij mij gaat uitpakken, ik zie meiden in de galerij staan met 500 en bij de 1 denk ik, nou, ik wil ze nog wel wat groter en bij de ander denk ik, jezus wat een jetsers! Hahaha....natuurlijk komen ze allemaal van een andere beginsituatie, dus daar hangt het ook vanaf...

Maar dat vind ik nog erg lastig in te schatten, wat iedereen ongetwijfeld heeft, niemand weet exact hoe het eruit komt te zien....

Het feit dat je daar geen controle over hebt is niet prettig vind ik.....

Ik heb er wel onwijs veel zin in!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zin heb ik er ook in, ik kan echt niet meer wachten.

Ik heb net nog even fleur aan de telefoon gehad, ivm het aantal cc's

Zij zei ook, het is afhankelijk van een heleboel factoren. Maar dr maas weet natuurlijk wat ik ongeveer aan resultaat wil

dus ze zegt ze passen twee soorten en kijken dan wat heb beste bij jou past, en wat het mooiste is natuurlijk en het dichtsbij komt bij mijn wensen.

Dus ik vertrouw er 100 % op dat het allemaal uiteindelijk zo mooi word, dat ik blij kan zijn.

Ben al de helemorgen aan het schoonmaak geslagen haha, keuken leeg gehaald, alles uitgezocht , kastjes schoongemaakt, wc's gedaan.

De douche is weer heerlijk fris, dus kom maar op met donderdag, huis schoon, man en kids thuis, lekker verwent worden !!

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik loop ook al dagen te poetsen, net weer even gezogen, wat hier elke dag nodig is met die 2 banjers, ach ja, dat houdt me lekker bezig....

We zijn helaas wel allemaal een beetje grieperig hier, hoesten, verkouden, als het maar niet doorzet, want als ik te erg verkouden wordt moet ik contact opnemen met m'n pc...hoop zo dat het niet nodig is, ik moet wel DOODZIEK zijn wil ik mijn afspraak verzetten hoor, haha! Ik slik me gek aan vitamine C1000 pillen en occilococcinum (wat een woord!), probeer op tijd naar bed te gaan, das nog lastig, we liggen er nooit voor 00.30 uur in. Maar alles voor het goede doel he!

Nog 2 nachtjes slapen!! :5:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja hier is ook iedereen verkouden, behalve ik zelf :) dus voorlopig hoef ik mijn afspraak niet te verzetten.

Vitamine c die neem ik nu al ruim 9 dagen in, en die arnica druppels dan 5 dagen, 1 week voor de ok gestart.

Ik heb er nu wel echt zin in hoor, de tijd kan me niet snel genoeg gaan.

Maar het huis is inmiddels helemaal schoon van boven tot onder, zo hoeven mijn lieve man en zoons alleen nog maar de dagelijkse dingen te doen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.