Ga naar inhoud

Simone75 : 20 September 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics.


Aanbevolen berichten

Nou we hebben samen nog 6 weken en 4 dagen om hier lekker te zenuwen hahaha

Maar ik ben er van overtuigd dat we straks over een paar weken prachtige foto's kunnen uploaden en allebei zeer tevreden zijn :)

Jij met een e/f geloof ik toch ? En ik met mijn mooie C.

Heb jij ook kids eigenlijk ? die van mij zijn gelukkig al wat ouder 12 en 16 dus kunnen een hoop zelf, is wel makkelijk he als ik de eerste 2 weken zo goed als niks mag / kan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Gaan we samen bloednerveus zitten zijn, haha!

Ja ze worden vast heel mooi.....Ja ik wil graag voor een E gaan....Hoop dat dat lukt....Ik draag nu altijd 80 D(met vulling) en ben dat nu zo gewend dat ik wel 1 maatje erbij wil hebben...

Ja ik heb 2 jongens, de jongste is vandaag 2 geworden! En m'n oudste wordt volgende maand 5......

Ja voor jou is het wel fijn dat ze al wat ouder zijn, die kunnen zichzelf prima redden, bij mij is dat idd een ander verhaal....die van 5 kan best al heel veel zelf, maar de jongste...dat wordt nog wel een dingetje ja, dat niet tillen gaat best heel lastig worden, maar moet het toch echt volhouden voor een goed herstel. Gelukkig helpt mijn man en mijn moeder waar ze kunnen, dus het komt vast goed, maar handig is anders, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff dan is het voor jou nog een stuk moeilijker, jou kinderen hebben echt nog hulp nodig :(

Gelukkig zijn de mijne al wat groter.

ik ben nu wel echt aan het aftellen hoor :)

Maar ik had die recepten binnen gekregen , en daar staan toch echt anica druppels op.

Maar ik had gelezen dat er alcohol in zou zitten, en in de pilletjes niet, weet jij dat toevallig ?

Ach nog maar 43 dagen te gaan haha die zijn voorbij voor ik het weet, al ben ik er nu wel dagelijks mee bezig hoor

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

De vitamine c slik ik nu ook nog steeds samen met mijn gewone vitamine pillen.

Met de arnica ben ik 2 dagen geleden gestopt, heeft blijkbaar bij mij niet geholpen want zie nu nog steeds beetje blauw.

Maar word zelf altijd wel heel snel blauw.

Misschien als ik het wel niet geslikt had dat ik helemaal blauwe tieten had gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'hahaha oke bedankt voor jullie advies, ik zal wel even kijken of ik het wel of niet ga gebruiken, maar denk van wel

want ik ben zelf ook iemand die nogal snel blauw word vanzelf :(

En de vitamine C zijn zeker nodig, dat is alleen maar beter toch.

Nou nu ik hier weer zit te typen, duurt het wachten me al weer veelste lang.

iemand toevallig ook bv laten doen bij Dr Maas van de bergmankliniek....... ben namelijk best zenuwachtig ( maar wel gezond zenuwachtig :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ben een stuk gerustgestelder :)

Het was allemaal goed gegaan en vrijwel zonder pijn.Ik hoop dat ik dat geluk ook heb haha

Maar goed de dagen tellen is niet te doen, het duurt mij allemaal veelste lang hoor........... maar ach voor ik het weet is het 20 september nog maar 6 weken

vanaf vandaag :) dus het schiet al best op toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo terug denk zat 2,5 maand tuseen mmijn consult en operatie.

Maar als ik zo terug denk is het wel snel gegaan.

dat is achteraf.

Als je iets graag wil dan kan de tijd niet snel genoeg gaan.

Plan de zes weken vol met leuke dingen!!

Dan leef je het een naar het andere en ben je niet alleen maar bezig met 20 sept ;)

Dat heeft mij heel erg geholpen. ( overvolle agenda, druk op werk, druk met leuke dingen doen)

voor dat je het weet!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha vol plannen met leuke dingen............. dat word moeilijk hoor.

Ze gaan hier vanaf aankomende maandag alweer naar school, en dan zullen de dagen ook wel voorbij vliegen :)

dus ik hoop dat het snel september is....

Bedankt voor jullie reactie's zo vermaak ik mezelf lekker op het forum.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Simone,

Leuk dat je een bv gaat doen!!

Ik had 70 A/AA dus niet 75 A...

Bij mij is er 300 cc ingegaan en heb nu 70 C, maar het aantal cc's zegt niet altijd iets over de grootte die je krijgt, het gaat om je postuur, bij een klein iemand is 200 cc al veel terwijl dat bij een groter iemand heel weinig is.

Dus staar je niet blind op het aantal cc's dat is helemaal afhankelijk van wat bij jouw lichaam past.

Succes!

Maar ik wens je heeeeeeeeel veel succes met wachten!!!!! Wat is dat toch erg dat wachten pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wientje,

Allereerst bedankt voor je reactie. Ik zal iets meer over mezelf vertellen.

Ik ben 1.72 cm lang en weeg op dit moment 59 kilo, dus niet echt bijzonder dik haha

Ik wil dus of 240 cc of 260 cc mijn wens is om uiteindelijk op een C cup uit te komen.

Hoelang ben jij, en hoeveel weeg jij, dan kan ik even een kleine indruk krijgen wat voor een resultaat het uiteindelijk heeft ?

en bij welke kliniek ben jij geweest, ook bergmankliniek en is het allang geleden ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone

Wat Wientje zegt klopt, maar wat nog belangrijker is, is je borstbreedte die je nu hebt.... Die bepaalt namelijk hoeveel cc bij welk profiel er in je borst past. De borstbreedte is ook hetgeen de pc naar kijkt.

Als jouw borstbreedte (om een voorbeeld te geven) 12 cm breed is (zelf niet te meten, heb het ook geprobeerd, maar geen idee hoe de pc's het doen...). Dan kan jouw pc ervoor kiezen om een prothese te kiezen die tussen de 10 en 11,5 cm breed is, in principe. Dit is afhankelijk van hoeveel ruimte er in je borst is, en hoeveel eigen weefsel je dus hebt.

Die prothesen van 10-11,5 cm kunnen verschillend aantal cc hebben, dat ligt er aan welk profile er gekozen wordt. Dit is even een theoretisch voorbeeld:

Medium profile 11,5 cm breed, 320 cc met een projectie van 4,0 cm

high profile 10,8 cm breed, 320 cc met een projectie van 4,9 cm

extra high profile 10 cm breed, 320 cc met een projectie van 5,4 cm

Zo zie je dat de projectie (dus het profile) uiteindelijk de cupmaat zal bepalen. En dat dit dus afhankelijk is van jouw borstbreedte. Een medium profile van 10 cm breed bijvoorbeeld zou in dit geval maar 250 cc zijn met een projectie van 3,3 cm

Dit zijn even geen echte getallen, maar meer het theoretische verhaaltje erover.

Er wordt wel vaker gezegd dat het aantal cc bij alle mensen anders valt, maar dat is dus alleen maar afhankelijk van je borstbreedte en welk profile je krijgt ;)

Hoop dat het zo wat duidelijker voor je is, anders roept u maar :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie,

Ik snap een beetje wat je bedoelt.

Mijn borstbreedte is bij mij 11 cm, hoe hij daaraan gekomen is weet ik ook niet hoor.

Maar omdat ik veel lees dat mensen net een beetje meer hadden gehad, heeft mij erg aan het twijfelen gezet.

De projectie ( heb ik echt geen idee van ) wat dat is of hoeveel al sla je me dood haha niet letterlijk natuurlijk.

Ik hoop dat ik dus wel 260 cc kan plaatsen, want denk toch echt dat ik met die 240 misschien niet aan mijn mooi volle C cup kom :(

xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je me vertellen welk merk siliconen je krijgt en welk profiel? Dan zoek ik de projectie (het volume naar voren) op en kan ik je zeggen hoeveel verschil er in projectie zit tussen die 240 en 260... Aan het aantal cc te zien wordt het een Natrelle? high profile?

Waarschijnlijk zit er (zonder even te kijken in de catalogus) tussen 240 en 260 0 of 1 mm verschil in volume naar voren (projectie) of een paar millimeter verschil in breedte. Het scheelt echt maar peanuts :)

Laat maar even weten wat het wordt, dan zoek ik het wel even op, als je wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha dat is het al bijna, maar ja dat is niet erg toch, daar leer je ook weer veel van.

je word ook wijzer he van het lezen van forums,en het is ook nog eens interressant dus zie het niet echt als een straf

plus dat ik kletsen / typen ook wel leuk vind :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosilicone 240: 10,5 breed met 3,9 cm projectie

Eurosilicone 260: 10,7 breed met 4,1 cm projectie

Toevallig komt de 240 van Natrelle overeen met de breedte van Eurosilicone, dus zou voor jou ook geschikt zijn: 10,5 cm breed met 4,3 cm projectie (dus iets meer dan bij Eurosilicone!!)

Natrelle heeft geen 260, maar wel 265 cc. Die breedte is 11 cm (misschien te breed voor je....) met een projectie van 4,5.

Of je met die projectie naar een c-cup gaat? Ja, denk ik wel. Ook met de 240 cc van Eurosilicone. Maar, wat is een C-cup... Heb je daar een goed beeld van? Het is zooooo lastig om te zeggen: dat is een C en dat is een D.....

Zoek eens een foto op internet, van het formaat dat je graag wilt. Voor hetzelfde geld zoek je een foto uit van een D-cup :106:

Vrouwen vinden hun borsten vaak nog te klein na een bv. Dit komt niet doordat ze tegen de pc de verkeerde maat hebben doorgegeven, maar doordat ze een verkeerd beeld hadden bij de maat die ze wilden.

Ik heb nu, na mijn bv een F-cup... Dan zou je zeggen: Huge, maar nee, dit is wat ik in gedachten had (en ik vroeg voor een grote D!! ) :44:

xx BB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.