Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oke, nou ben ik natuurlijk benieuwd of je mij ook hebt gezien Kaat? :rolleyes:

klopt Kaat,ik sta er tussen maar niet met mijn husband. dat is een Chippendaler :wub:. watd acht je? das een lekkere vent?!! haha

en geeft nix hoor,gewoon vragen,ben ik ook,nieuwsgieirg! :38:

liefs Patries

:45:

whahaha!! ja, dat dacht ik zeker!! een heul lekkere vent (en dat terwijl ik zweer dat ik nooit naar chippendales zou gaan omdat ik die kerels maar nix vind, schijn bedriegt blijkbaar), maar allez, het past je wel erg goed, zo'n hunk!

grappig dat ik je gezicht nu kan voorstellen vanachter jouw lading berichtjes :7:

ja, patje, ik kwam via pickwickje bij jou (en je meer dan 900 vrindjes) (ik kende je gezichtje) en er was een corresponderende patries tussen, dat was dus met die babe, toen dacht ik dus dat dat onze patriesnummerzoveel moest zijn.

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, het is wel een stoere foto!

nee, weet niet hoe het werkt, weet het ook liever niet, het zal wel superverslavend zijn, beter ook maar om er met mijn vingertjes ervan af te blijven. vlgs mij zijn wij de enigen in onze vriendengroep die niet aan hyves doen, we missen niet zo heel veel heb ik het idee.

dochterlief zit er wel op, kan ik af en toe via haar spieken :ph34r:B):108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady,

Het is bijna zover..beide patricia"s achter elkaar bij bruno..spannend joh,ga zeker aan je/jullie denken vrijdag.

Is maar goed dat ik op vrijdag op de opleiding zit en niet op de pc kan,want anders zal ik vanaf de middag constant kijken of ik al wat van jullie lees,haha.Hoop dat je je goed genoeg voelt om id avond een berichtje te droppen.

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee das zeker niet te hopen! mijn oortjes zijn prima en zo groot als Pat wilt hoef ik niet :38:

en Els,erg lief van je!

en ik zal heus wel een berichtje droppen vrijdag. ikzelf vind dat ook altijd leuk te lezen van mensen die net geopereerd zijn. of ik moet echt van de wereld zijn van de pijnstillers :38: dan zie je nix hahaha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nogal een rare haha, maar jij bent rustiger omdat je niog niet weet wat je te wachten staat! Maar ook omdat je niet opnieuw bent gestopt met roken en je ook niet zo bezorgd bent over de uitkomst... Maar wel fijn. Wou dat ik nu zo onbezorgd was. Nog even en dan is het achter de rug.

Eindelijk!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt bezorgt ben ik niet maar heb al wel twijfels hoor... doe ik er wel goed aan,komt mijn wens uit... de soort borsten dan... heb er hier op het forum gezien die ik NIET wil. heb ze ook aan mijn lijstje toegevoegd dat ik meeneem met fotos.

en nee,ik heb nog nooit een bv gehad,alleen mn ogen en toen was ik ook niet zenuwachtig hoor,pas in de auto daarheen. zal nu ook wel zo zijn.

ja we gaan aftellen! haha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, het komt nu echt dichtbij he!? Spannend maar ook leuk, omdat je strakjes twee vriendinnetjes, hihi erbij hebt!! Ik ben superblij dat ik een BV heb gedaan. Ze worden met de dag mooier en groter lijkt wel, joepie! Morgen ben ik drie weken PO, en kan niet wachten op de volgende drie weken.

Op naar nieuwe BH's dames, kan ik nog net doen voor kerst. Wil een mooi rood setje halen, hihi

Nou dames, ik tel de laatste dagen, uren, minuten, seconden met jullie mee!!!

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lief Guapamalaga,

ja het komt idd erg dichtbij nu :D

En das gaaf ja! mooi kerstrood :38: ik moet wachten tot volgend jaar hahaha... maar dat geeft nix.

hoop dat ik straks net zo blij ben als jij! de twijfel slaat een ietsiepietsie toe :unsure: maar dat lees je wel vaker he?!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat,

Ik had net als jij ook foto's klaar liggen van de 'zo wil ik het niet!' Maar heeft weinig zin denk ik. Je borst zoals die nu is wordt uitverfgroot met een ronde 'schijf' zo moet je het zien.... Is heel lastig je er een voorstelling van te maken. Maar bij de voorbeelden van hoe jij het niet zou willen, was de vorm van de borsten van die dame in kwestie 'voor de ingreep' vast ook niet mooi. Het kan ook nog zijn dat de plaatsing dual plane of onder de spier is waardoor de vorm anders is etc. etc. te veel bolling van boven (is wanneer jij bijv. te grote vulling neemt met het hoogste profiel. Enzovoort.

Maar ik begrijp je heel goed. hneem mee, wat je wilt laten zien aan Bruno.

Hij maakt je vast heel mooi. Ben ook hel benieuwd voor jou! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die eeuwige twijfel. Ik had dat met de aantal cc, want ik wilde niette groot en topzwaar eruit zien. Dus of 380cc of 430cc. Ik was aardig wat afgevalllen dusse vel over zeg maar. En dat moest goed opgevuld worden, anders is het zonde toch?!

Ben blij dat ik 430cc heb gekregen, ondanks ik maar 1.60 ben, toch staat het echt niet verkeerd of gek.

Oke oke, ik kan strakjes genieten van me kerstsetje, maar wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker is en wat jullie strakjes ook kunnen.............

ZOMER 2010!!!

Was het al maar zover, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.