Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

...dit is de laatste zaterdag zonder Boobs! Geniet er maar van! Hahaha... Leuk! Iedere dag opnieuw is het een hele opgave voor me om m door te komen nu. Heb het nog nooit zo lang vinden duren. Maar nu gaat het toch hard; morgen de laatste zonder zonder en maandag de laatste maandag zonder en... :101:

:119:

wahahaha Pat toch.....

maar idd,de laatste zaterdag met lege borsten... raar idee,volgende week zaterdag vrij.. ben nooit zomaar vrij,nou is dit ook niet zomaar vrij natuurlijk hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Patries!

Heb daarnet een beetje door dit topic heen zitten lezen! Wat cool dat je oma dit betaald joh! & Mag je moeder bij de operatie zijn echt? Ook bijzonder! En fijn voor jou idd. Ik heb nog lang niet alles hier gelezen maar het wordt een beetje verslavend moet ik bekennen... :blush:

t is dat de kinderen rustig tv zitten te kijken nu, maar moet toch zo echt over tot de orde van de dag, haha! Maargoed, je kan inderdaad al lekker aftellen zeg, geen kriebels???

Liefs!!!

jaaaa das echt lief van d'r. En idd,dat mag van mijn pc. Heel fijn idee en dat vind andere Pat ook haha..

en tis zeker verslavend. blijf het een erg leuk,informatief en gezellig forum vinden.

ja aftellen is begonnen en nee,alleen als ik het er echt over heb komen er een beetje kriebels. komt vrijdagmorgen wel,onderweg daarheen. ben ws een koele kikker hahaha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt leuk! :43: hahaha... je hebt gelijk, je hebt wel boobs, maar lege boobs! :38: en strakkies SUPER-BOOBS! :46: Je eerste zaterdag vrij, nee is geen gewone 'vrij' is een reuze verdiende vrij. eentje waar je waarschijnlijk moe zult zijn van de eerste (niet volledig kunnen slapen) nacht, je zult moeilijk omhoog kunnen komen van lig naar zit houding en je zult een strak gevoel hebben bij je boobs. Je hebt misschien ook nog wat pijntjes en je voelt je nog wat sloom van de operatie, je laat je lekker verwennen en al met al zal het een zaterdag worden die je niet snel meer zult vergeten!

:66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zal allemaal wel zo zijn hahaha... en dat zal ik zeker!

eigenlijk hebben we de 20ste 's avonds sinterklaas van Stefan z'n werk,en s'zondag 's middags van de carnavalsclub van Stefan. Ben heeeel bij dat Maurice er geen zin in heeft. Maar weer wel lief dat hij toch mag komen. :38:

maar blijf heel het weekend lekker thuis! :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje :53:

ja gaat wel snel maar ergens ook weer niet. met mijn verstand weet ik dat ik volgende week al geopereerd ben maar gevoelsmatig is er nog weinig,alleen als ik er over praat met iemand. rare ben ik he hahaha...

jij al wel zenuwachtig?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope

ik lijk jou wel, alleen zou je denken dat als je er zo dichtbij staat als jij dat je het onderhand wel een beetje op je heupen zou moeten krijgen.

ik kan zelfs niet eens meer zeggen dat ik me er zeer op verheug, dat is ook raar. het duurt te lang om er continu mee bezig te zijn. zit wel regelmatig op bf, maar das meer omdat ik het gezellig vind en benieuwd ben naar de stories van anderen.

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja snap je ook wel. das een nadeel van het lang van te voren plannen denk ik... dat heb/had ik ook..

maar er komen af en toe (alleen tijdens een gesprek dan) wat zenuwtjes op mijn heupen hahahaha

en ja,tis hier gezellig en ook ik vind het leuk te lezen,reageren en plaatjes te bekijken :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tries,

Hoe lang is het rijden van jou naar de kliniek? Zorg jij dat je er nog eerder bent of zorg je dat je om 9:00 uur daar bent? Ik kreeg te horen dat 10:30 uur prima is voor mij. Niet eerder want dan is de arts nog aan et opereren.(Jou dus :blush: ) Volgens mij is het vanaf Breda 5 kwartier ofzo. Ik zal het nog eens nakijken. T wordt nu toch wel spannend als je daar aan denkt. Neem jij je moeder mee? Ik neem mijn vent mee. Kunnen we ff handjes schudden hahaha...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ja zo ongeveer,ik woon 10 min van Breda af... En tomtom gaf 1 uur en 10 min aan,zoiets.. maar ik rij wel bijtijds weg i.v.m. filles. en ik mocht om kwart voor 9 al komen,op z'n vroegst half 9 want eerder was de dokter er niet zei ze aan de foon haha.

Maar ik rijd dus wel rond half 7 weg ben bang voor druktes,tis vrijdag en spitsuur dat we daar rijden natuurlijk. ik wacht liever meer dan half uur in de auto dan kwartier te laat komen. daar krijg ik dus stress van! haha..

en ja,ik neem mams mee. Stefan moet zelf om half 9 voor een of andere uitslag bij de dermatoloog zijn en die kan dan mooi Maurice naar school doen,en s middags met de lunch helpen.

en mij vertroetelen als ik thuis ben :38:

ja tuurlijk gaan we ff handjes schudden! :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dan... zal het dan toch beginnen bij mij? :unsure: haha...

stond daarstraks onder de douche en bekeek mezelf en dacht; waar begin ik aan?????? doe ik er wel goed aan?

toch die twijfel komt om de hoek kijken..

maar nog maar (eigenlijk) 5 dagen voor mij (ons he Pat ;) ).. :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schat,

Ooow dan doen we er idd even lang over. Frans (mijn vent) kijkt er nu ook steeds meer naar uit. Wel. leuk, hij smste me gisteren om 10:30 uur met de woorden; "nog een week"! Leuk he?! Ik merkte vandaag dat mijn bh's weer iets strakker gaan zitten. Betekent dat ik ook bij mijn borsten ga merken dat ik aan het aankomen ben. Wel gaaf want alle beetjes helpen. Hoe is het bij jou? Nog iets meer vordeing of ng op de 1.5 blijven steken?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bijna even lang idd. das zeker leuk! lief hoor,van hem.

nee ik blijf steken op 1,5 kg. boehoe :( terwijl ik me er toch netjes aan hou hoor! alleen gisteravond ff baal avond gehad. klein zakje paprika-chips op en een halve chocolade letter met nootjes :blush: maar dit is het eerste wat ik echt zondig in 2 weken tijd want het was nog geen weekend voor me.

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bijna even lang idd. das zeker leuk! lief hoor,van hem.

nee ik blijf steken op 1,5 kg. boehoe :( terwijl ik me er toch netjes aan hou hoor! alleen gisteravond ff baal avond gehad. klein zakje paprika-chips op en een halve chocolade letter met nootjes :blush: maar dit is het eerste wat ik echt zondig in 2 weken tijd want het was nog geen weekend voor me. de rest van die letter heb ik vanmiddag op haha..

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meis, ik vind het goed van je! Die 1.5 kilo zijn gewoon het snelst gegaan. Helemaal niet erg als je 1 x smokkelt, daar kom je niet meer van aan en daar gaat het om. Niet meer aankoemn. Je kunt ook gerust afvallen hoor na je operatie. Maar niet te snel en niet teveel. Gun je lichaam de tijd om te genezen. Dan komt het allemaal goed. Ik moet wel weer wennen aan de maat 38, maar het is beter zo.

Hang je lekker op t bankie af te tellen? hihi :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik blijf gewoon zo (probeer dan) te blijven eten. en dan komt het vanzelf goed. gewoon nix te buiten gaan...langzaam is altijd beter.

ja voor jou zijn nu die extra kilo's beter. komt ook weer wel goed en trouwens maat 38 is helemaal niet verkeerd he?!! :140: haha

ja ik hou t zo wel uit hahaha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

ging ff spieken op hyves bij wickje, en toen meende ik jou te zien tussen alle vriendjes en vriendinnetjes :rolleyes:

sta jij er met husband op?

er stonden zoveel triesjes tussen, dacht dat jij er wel 1 van zou zijn!

liefs (nieuwsgierige) Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

ging ff spieken op hyves bij wickje, en toen meende ik jou te zien tussen alle vriendjes en vriendinnetjes :rolleyes:

sta jij er met husband op?

er stonden zoveel triesjes tussen, dacht dat jij er wel 1 van zou zijn!

liefs (nieuwsgierige) Kaatje

klopt Kaat,ik sta er tussen maar niet met mijn husband. dat is een Chippendaler :wub:. watd acht je? das een lekkere vent?!! haha

en geeft nix hoor,gewoon vragen,ben ik ook,nieuwsgieirg! :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.