Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

jaaaaa goed he?! heb het van de Admin hoor,of ik Modzilla niet eens wilde proberen. Bloodelf heeft Opera en dat gaat ook goed. Ik ben er zelf ook erg happy mee en heb hem als standaard internetprogramma gezet.

Had ook al die kwalen die jij opsomt en nu niet meer :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Lady's,

Gek dat het ene programma zoveel meer doet dan het andere he?! Ik heb het probleem alleen wanneer ik op het werk zit. Kan daar helaas niets veranderen. Maar goed, op werk heb ik dan ook helemaal geen tijd eigenlijk :blush: !

Loop nu al de gehele dag met poetsdoekjes in de rondte en moet mijn wekelijkse boodschappen nog doen! Pfff...

Maar erna lekker genieten van een welverdiend weekend! Patries, zullen we ff ruilen? Ik wou dat ik wat rustiger was...

:131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar,

Ben iedere ochtend opnieuw zo vroeg wakker en kan dan maar niet in slaap geraken meer. |Dus eruit... ff naar t bf. Ff bijlezen, status updaten en dan kan ik weer nar bed. :blink: K weet het ook niet. Zullen de zenuwen zijn. Ben ditmaal meer nog (veel meer nog) dan eerdere, zo nerveus! Bij mij speelt de angst dat het mis gaat qua vorm zo erg mee. Dat komt allemaal door mijn laatste bv. Wat zag ik eruit!!! Het kan nu alleen maar mooier worden. K neem denk ik toch wat foto's mee van hoe het was vlak na de plaatsing afgelopen keer. Zodat Bruno weet wat ik heb doorgemaakt. :mellow:

Nog 13 dagen te gaan! Zullen we nu?? :rolleyes:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee das minder zeg!

maar goed,heb ik misschien laatste week ook wel.

en het zal idd wel een heleboel schelen omdat het je 3e is en je toch angst hebt. ik heb dat helemaal niet.

wel heel slim van je ja,dat je die meeneemt. en ook zeggen dat je daar bang voor bent hoor!!

ja van mij mogen we hoor hahaha.. dat weer wel. kan me niet snel genoeg gaan want blijf het ver weg vinden. wat een rare ben ik he?! :38: haha

ik ga werken,hou je rustig meis,tot latersss

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

...dat jij minder de zenuwen hebt is ook logisch. Ik had het voor mijn eerste ook minder. Bij mij was de vorige bv zo'n horror beleving, qua pijn en ellende, dat dit me zo maakt zoals ik nu ben... 1 ding is voor jou wel positief want zoals het bij mij ging de afgelopen x, zal het bij jou en bij mij nu niet meer gaan. De plaatsing van de protheses helpt daar nog voor het grootste deel aan. Het zal een veeeeeel minder pijnlijk herstel worden, met een verbluffend mooi resulaat! :109:

Tot snel meis, werk ze! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning Lady,

Ik heb vandaag geprobeerd wat langer te blijven liggen. Lag om half 8 wel al wakker, maar heb nog een uur gelegen. Morgen weer werken, dan is toch vroeger opstaan gelukkig. Merk ik het niet zo dat ik zo vroeg wakker lig... Vanaf nu gaat het super snel! Was gisteren onder de zonnebank gegaan en dat maakte dat ik even dacht dat ik grieperig werd weer. Had een beetje de rillingen. Kennelijk zaten er nieuwe lampen in de abnk ofzo. Maargoed, gelukkig niet grieperig dus, stel je voor. Niet nu! Denk dat ik dan gek word. Maar dat geld denk ik voor iedereen. Ik heb eens op het andere album gelezen van iemand die verkouden was en moest hoesten op de ok, toen ze al op de opeartietafel/ bed lag. Ze moest er van af komen van de arts en mocht mooi niet meer worden geopereerd! Logisch wel, maar dat wil je niet! Wij worden dus niet meer ziek nu!

Fijne dag lieverdje!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen miss,

ik ook maar lag om half 9 al wakker. we zijn nog ff blijven liggen maar er toch maar uit gegaan. heb al 2 bedden verschoond,vaatwasser leeg en nieuwe was aangezet en 1 in de droger. koffie gezet,bammetje op en nu aan de mail :38:

ik ben dus wel lichtelijk verkouden maar slik al 2 weken vitamine C.

ga vanaf volgende week maar 2x per dan vitamine C slikken denk ik.

staat wel in de papieren dat als je ineens heeeel erg verkouden wordt dat je moet bellen. maar ik ben het al ff dusja? :unsure:

zal wel lukken meis,vanavond de Chippies :123::43:

jij ook een hele fijne dag!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Zo dan! Jij hebt al veel gedaan! Het is zondag he?! Heb ik ook altijd. Moet dan van alles. Nu niet, ben beij mijn ventje en hoef dan even niets. Strakkies thuis nog wel een beetje... :blink:

Wanneer je nu al een tijdje verkouden bent is de kans groot dat je over 12 dagen zo goed als genezen bent. Dat is n=bij mij ook nog steeds het geval. Ik was 3 weken terug heel erg verkouden, maar heb nu nog in de ochtenden een snotterneusje. Dat zal bij mij over 12 dagen ook wel zo ver zijn verminderd dat je er niets meer van merkt. Idd wel veel vitamientjes nemen en goed rusten tot die tijd. We hopen er maar op dat het ons niet gebeurd... Maar klopt dat er stond; 'wanneer je heel erg verkouden bent', stond daar van te kijken... maar gelukkig maar, daar hebben we beiden geen last van. :141:

Op naar de laatste daagjes! :101:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he?!

Ik doe soms veel op zondag en soms helemaal nix haha. Vandaag is zo'n dag dat ik veel doe dus :38:

Straks zoonlief nog helpen met z'n werkstuk ( heeft dyslexie) en dan me optutten haha..

Ja ik denk dus dat je een beetje verkouden bent en al langer dat het niet zo erg is als ineens veel. Dan kun je iedereen aansteken en als je al langer verkouden bent niet. Das toch de 1e tijd dat je anderen aansteekt. denk ik he hahaha...

Ja,ik heb gelukkig niet zo erge drukke dagen,alleen aankomend weekend wel. Heel druk met werken maar neem die week erna ( de laatste week! yessss!!!) wel mijn rust. Op tijd naar bed en zo :unsure: (ahum)...

yesssss :101:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je topic erop nagelezen aangezien ik je overal 'tegenkom' :rolleyes:

Verkouden zeg je ? Héél raar , er zijn er wel meer die ziek worden zo vlak voor de operatie . Ik nml ook ... was eigelijk nog wat verkouden op de 'grote' dag zelf . Zou dat van stress kunnen zijn ?

Ben je'r al uit of je voor een D of DD gaat ? Mijn vriendin heeft nml een (natuurlijke) 85D en eigelijk zou een beetje groter niet misstaan (gelukkig hoort ze't niet :blush: ) , 'k wil maar zeggen : als je kan kiezen , ga voor een maatje groter :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat een hint B-Cupje? :unsure: hahaha...

ja,ik denk dat dat er wel mee te maken heeft?! Door de stress ben je gewoon wat vatbaarder denk ik. Ik ga gewoon wat erxta vitamine C slikken en veel fruit eten. Meer kan je toch niet doen. En heb nog 12 dagen he?! :38:

Ik ga dus zeker voor DD. Ik heb van mezelf ook een 85D gehad en wil graag maatje groter.

En ja dat hoor ik wel vaker. Of lees hahaha.. Dat je altijd maatje groter moet nemen als je kunt kiezen. Grootte went he!!

En je vriendin zou het je niet kwalijk nemen denk ik :)

thnx voor je reactie!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning girly,

T wordt vast een maatje groter. Zo ergens een EE cup haha, oow nee, die bestaat niet. Wordt t een F... :rolleyes:

Ik heb wederom slecht geslapen. Heb gebroken nachten de laatste weken. Ik slaap om en nabij de 6 uurtjes, waarin ik nog zo'n 2 x wakker word... :wacko: Maar ja. Vandaag weer aan het werk. Zo ff douchen en op gaan schieten. Op t werk kan ik je niet schrijven, want loopt vas, dus wil je bij deze een fijne dag wensen! :38:

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen,

ik kon er niet uit vanmorgen. was half 1 geweest toen we naar bed gingen. eerst nog foto's op hyves gezet :D en wat gekletst met Stefan.

en heb daarna als een blok geslapen! kon er weer eens niet uit vanmorgen,pffffffff..

eenuhhh geen F voor mij hoor hahaha. E is groot genoeg :38:

tja,dit lees jij toch pas later maar hoop dat je fijn gewerkt hebt!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.