Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zo dan! Jij bent inderdaad snel weer online zeg whahah!

Halleluja, zoveel CC ;) Dan heb je vast en zeker een E haha.

Fijn dat het zo goed is gegaan, wat grappig dat je moeder ook nog even een consult heeft gehad.

Leuk dat je Pat hebt gezien. Hoop dat ook met haar alles goed is. Ik weet niet of ik je ww al heb (ik ga zo kijken) zou ik je ww anders mogen? Ben wel benieuwd, zo snel foto's... dan wil ik ook wel even kijken :D

Heel veel beterschap!!!

En rust goed uit!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Dat zal idd een flinke E worden! Wel mooi hoor! Ben heel benieuwd!

Fijn dat alles zo goed gaat en dat je zelfs al weer een heel verslag kan typen :blink: dat kon ik echt niet hoor......

Laat je lekker verwennen, en ik ben heel benieuwd naar je foto's!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,gefeliciteerd meid!

Ik moet lachen om je,heb het idee dat je even borsten bent wezen halen,haha,.zo fanatiek dat je alweer bent hier.

Maar erg goed te vernemen dat het je goed gaat,en wat een cc"s joh..ja,ik heb nog meer,maar jij had van jezelf al borst..ben errug benieuwd..klinkt alsof ze flink ad maat zijn!

Leuk dat je pat hebt gezien,jullie hadden hier zoveel contat,dan zie je toch de mens erachter( toch anders als op foto) ,enlogisch dat je nog slaperig was,is was patje vast ook na die tijd.

Meid,ondanks dat je je duidelijk goed voelt,neem wel je rust,komt de genezing ten goede!

Tot snel,groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Els,

ja zo voeld het wel een beetje. valt to nu toen niet tegen! vriendin belde net,was zo nieuwsgierig (is nog aan het werk; koopavond) en was ook verbaasd. ga zo nog ff album hier opnieuw doen wat ze staan niet op volgorde dat ik wil en voor de rest ga ik lekker op de bank hangen. gtst en voetbalvrouwen kijken ;)

en ja... ik had zeker geen 520cc verwacht!!! hooguit 400cc ofzo.. was wel ff schrikken toen ik ze zag. :5: ook al weet ik dat je het nu nog niet kan zeggen wat het straks wordt natuurlijk. maar ik heb liever wat te groot dan dat ik denk; oei ze hadden wel wat groter gemogen,tja daar weet jij trouwens alles van ...

hoe gaat het met je meis?

lief van je.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij nog hetzelfde...lief dat je het vraagt,maar ga er verder nu niet op in,niet op zn plaats nu.Hier gaat het om jou!

zet je de link naar je album hier neer zodra die klaar is? Ben superbenieuwd ofcourse.

En mocht je een wachtwoord gebruiken zie ik die graag via een pb tegemoet!

Take care,liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Fijn dat het al zo goed gaat met je. Dat had ik ook!!!

Het aantal cc is idd wel wat meer!!! Maar wordt vast en zeker super mooi!! Ben heel benieuwd naar het resultaat!! Dus ik wacht met spanning af.

Rust lekker uit en geniet er maar flink van!!

XX

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Meid, gefeliciteerd!!! Echt super dat je al thuis bent en je zo goed voelt joh! Jee, 520 cc, whoei! Hihi.

Mag ik jou ww en link voor de foto's? Ben erg benieuwd!

Rust lekker uit en dat commanderen, hihi, dat moet je natuurlijk gewoon doen!

Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen!

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverdje,

Ben nog niet bijgelzen hoor, maar wil even laten weten dat ik nog leef...en wel met 800cc in iedere tiet! :rolleyes:

Ik ga eerst even lezen hier. Met mij gaat het nog niet zo top. Voel mijn oren ook wel.

X

!wat ben ik blij je te lezen meid! ja jij hebt dubbelop he...

en mooizo,toch 800cc haha! take it easy!!!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Fijn dat het al zo goed gaat met je. Dat had ik ook!!!

Het aantal cc is idd wel wat meer!!! Maar wordt vast en zeker super mooi!! Ben heel benieuwd naar het resultaat!! Dus ik wacht met spanning af.

Rust lekker uit en geniet er maar flink van!!

XX

Daantje

hey Daantje,

ja voel me erg goed,beetje zeurende boobs maar ja,wat wil je he haha. weet dat ik moet rusten maar heb geen rust in mijn lijf. lig wel op de bank hoor en doe verder nix dan beetje tv kijken en laptoppen. ga zo mijn foto's nog eens proberen te plaatsen. het lukte me niet boehoe :139:

en tja,is idd veel meer dan verwacht!!! en ik ben ook heel benieuwd hoor! morgen pas foto van naakte borsten. heb nu nog verband eromheen.

doe mijn best! :D

liefs Patries X

Link naar reactie
Delen op andere sites

update

zo lady's

tis alweer kwart voor 10!

vanavond heel de avond bankgehangen. maar heb niet echt rust in m'n kont haha. beetje hoger zitten/liggen dan weer lager,ff omhoog,rondje naar de badkamer,nog eens in de spiegel kijken en steeds weer schrikken.

ik lees steeds dat het tegenvalt dat ze te klein zijn,nou ik schrok echt wel van de grootte! en iedere keer weer als ik kijk.

vanavond mijn foto's in mijnalbum gezet,die ik heb dan,morgen komen er zonder verband en bh in :D

ben toch wel erg nieuwsgierig!

het lukte me niet om de foto's in de galerij te krijgen in de volgorde die ik wil. vandaar dus,anders had ik ze daar wel in gezet.

tot zover...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :-)!! Lekker dat je het achter de rug hebt! Ben ook erg benieuwd naar je foto's.

Nog een tipje: als je de volgorde wilt wijzigen, zet je gewoon nummers (vooraan) in de bestandsnaam.

Sterkte!! Hoop dat je goed slaapt vannacht,

groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeeej Patries!

gefeliciteerd met je nieuwe GROTE aanwinst! Heb met een grote glimlach net je verhaal opgeslokt! Wat ben jij al lekker actief zeg! En wat super dat je je zo goed voelt zeg!

Nou, eh, ik wil ook wel erg graag het resultaat zien natuurlijk! Stuur je me ook ffies je ww?

Rustig aan en laat je lekker vertroetelen!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou inderdaad, je leest wel eens anders hier, maar door jou heb ik er echt gewoon zin in, haha!

Ga snel even koekeloeren naar je pics! Je voelt je ECHT gewoon goed he? Je leest het gewoon!!!!

Echt superfijn gewoon!!!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,bedankt voor je ww,al1 kom ik niet in je album terecht als ik dat adres intyp?

Weet niet of aderen dat ook hebben? Jammer,want kan op zn vroegst morgenavond weer kijken..

Hoop dat je goed slaapt vanacht.Liefs mij

hu das raar? stuur je wel ff andere link,privé.

ja dát hoop ik ook haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

was weer s ff bij je aan het neuzen, zag dat je je album inmiddels? wel hebt geplaatst?

mag ik please please je ww?

thank you, heel goed om te lezen dat je je zo goed voelt, super!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

was weer s ff bij je aan het neuzen, zag dat je je album inmiddels? wel hebt geplaatst?

mag ik please please je ww?

thank you, heel goed om te lezen dat je je zo goed voelt, super!

liefs

kaatje

hey Kaatje

ja klopt maar nog geen naakte boobs hoor,kan morgen pas als het verband af is.

en tuurlijk mag je dat! komt eraan girl.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.