Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ja dat doen we denk ik allemaal.... uitzonderingen daargelaten.

zo nu en dan? :152: wahahaha

we zijn echt hetzelfde! ik heb het ook al geprobeerd. kom wel op de site en kan alles lezen maar kan me niet inloggen om zelf te posten..

jaaaaaaaaaaaaa net zo erg als moi :38:

ok... leuk! hoop voor je dat het lukt!

liefs Patries

ga het wel een x in alle rust proberen, vlgs mij moet het wel lukken,maar ik ben zo'n centenpieser, (al mijn geld gaat straks op voor sinterklaas en de pc en die bh's)

ik ben altijd bang dat internet op telefoon heel duur is, dus wil er niet meer dan 10 minuten aan besteden, ik zal kijken of ik iets kan posten met mijn telefoon.

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik heb het ook een beetje tussen door gedaan maar het lukte me dus niet. heb abo met internet dus dat maakt mij niet uit. maar tis wel redleijk duur geloof ik,als je het zomaar doet. maar dat weet ik niet zeker hoor. gaat dan per mb? of kb? wahahaha echt blond daarmee,ben ik.

ja die dure tijd komt er weer aan.. en dan idd die bh's hahaha. heb al zitten surfen,en zitten kwijlen ;)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die patries

ik zag dat je zelf ook al had gekeken bij beertje, haar beginsituatie lijkt wel wat op de jouwe. ziet er nu ook super uit, met ronde mcghan van 310. zo heb je toch al een beetje een idee van hoe het kan worden.

geen idee of dat ook per kb gaat, heb proberen te zoeken op internet maar nog niets bruikbaars gevonden, alleen over belminuten. Als je internet op je telefoon dan bel je als het ware in op een bepaald telefoonnummer, net als met je modem. lijkt alsof providers daar erg terughoudend over zijn over dat soort info.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Kaatje,

ja klopt,de mijn zijn ietsje voller vanonder dus kom met 280cc wel op hetzelfde uit denk ik?en ja helemaal mee eens! echt mooi al en na zo'n korte tijd.

aha... geen idee. ben nooit op zoek geweest daarnaar haha. thnx voor het deleb van je info en het zoekwerk.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

he patries,

vroeg me af waarom jouw naam blauw is? admin is ook blauw en de rest is zwart, heeft t soms met chatten te maken of weet jij het ook niet?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, onze patries is moderator! ach ja, je bent hier ook zoveel aanwezig, je kunt nog wel eens wat goed werk verrichten. je mag me straks ook wel een keer 'verhuizen' naar de operatieverslagen. hoeft nu nog niet.... een maand van tevoren of na je eigen bv is ook nog tijd genoeg...

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja geloof je meteen Karolka... vanmorgen lag ik weer eens op mn buik in bed toen ik wakker werd... dat zal ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen maarja,je moeet er wat voor over hebben he?!

kijk ook steeds,hoe gek kun je zijn :38:

en tis zeker spannend!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Het rugslapen in het begin kan echt klote zijn. Je merkt er de eerste dagen nog niet zo heel veel van omdat je heel stijf bent en er zoveel meer meespeelt. Maar de dagen en weken daarop kunnen echt KILLING worden. Het gaat zeer doen, je kunt niet op je zij of buik draaien, doordat je weet dat het niet mag, ben je extra voorzichtig en wod je uiteindelijk zo stijf als ene plank. I have bin there! Dat is dan misschien voor mij een voordeel. Ik weet al wat me te wachten staat. Maar ik weet zeker dat je er goed doorheen rolt. Het gaat om een 'op de spier' plaatsing en dus zal het herstel niet heel pijnlijk zijn.

En ik ga je om je oren slaan met up to date foto's! Hahaha... iedere dag opnieuw hihi...

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Patje...

ja zal wel goedkomen,dan slaap ik overdag maar op de bank ofzo hahaha.. als ik slaap gebrek krijg. hoort erbij en daar moeten we maar doorheen. je moet er wat voor over hebben he hahaha... praat misschien straks wel heeeeeeeeel anders hoor :38:

tuuuuurlijk moet je dat doen,is leuk!

ook ik maak iedere dag fotos hoor. ik vind hetzelf ook altijd leuk te zien van anderen dus dan kan ik weer voor iemand anders een voorbeeld zijn misschien?!

en anders is het maar voor die boobverslaafden net als ik hahahaha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning girl,

Hoe heb jij geslapen? Ik was er potver pas om 12 uur uit!!! Nu kan ik vanavond vast niet bijtijds slapen, pfff en morgen weer om 6 uur opstaan! Maar ben zo blij dat ik nog even aan het werk kan. De dagen duren anders zo LANG! :wacko: NOg maar 19! Dat scheelt wel! Heb je het berichtje van Daantje gelezen? Leuk dat ze ff langs kwam. Zij vind het ook gaaf dat we samen naar de datum toe leven. Nog even volhouden dus. Maar het schiet al op! Nog even en dan is het zover. Ik heb nog eea te vragen aan Bruno, jij ook, fijn dat daar nog gelegenheid toe is voor de ingreep.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.