Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi!

Niet zenuwachtig zijn! Het is juist iets om naar uit te kijken, hihi. Maarja, makkelijk praten he voor mij, ik heb het al gehad. Komt helemaal goed joh! En idd , de eerste dag dacht ik echt, Oh My God waar ben ik aan begonnen! Maar na 2 dagen vind je het al helemaal leuk en hoop je dat die stomme sport bh snel uit kan, hihi.

sterkte morgen!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Niet zenuwachtig zijn! Het is juist iets om naar uit te kijken, hihi. Maarja, makkelijk praten he voor mij, ik heb het al gehad. Komt helemaal goed joh! En idd , de eerste dag dacht ik echt, Oh My God waar ben ik aan begonnen! Maar na 2 dagen vind je het al helemaal leuk en hoop je dat die stomme sport bh snel uit kan, hihi.

sterkte morgen!

Merel.

haha idd,jij hebt makkelijk praten! :38: maar snap je wel hoor,zo praat ik na het weekend ws ook. :)

thnx meis!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx Excella,

jaaaa,vandaag zijn de zenuwen gekomen. kan hele dag al niet eten,knoop in mn maag,draaierig in mijn hoofd hahaha. maar komt goed :D

ja dat ga ik zeker doen! zo lang niet buikslapen <_< haha

dank je meis en dat komt goed! zo gauw ik beetje bekwaam ben typ ik mijn verslag.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hey meiss

het is zo ver!!! nog een paar uurtjes en je bent voorzien van 2 mooie meiden :131:

ik wens je heel veel sucess! en kijk uit na je verslag en je foto's natuurlijk.

heel veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Patries!

Nou, de grote dag is bijna aangebroken voor jou zeg! Zie ik voorgaande berichtjes dat je er al helemaal klaar voor bent. Spannend hoor! Hoe voel je je nu? Ik wens je heel veen suc6 voor morgen, we gaan echt wel aan je denken! Ben nu al zeer benieuwd naar je verslag, maar eerst maar aan jezelf denken!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ChiChi,

ik sta/lig/zit/hang stijf van de zenuwen.... zo cool ik tot gister was zo erg heb ik het nu.

ben ook niet gebeld vandaag???? ze zouden bellen? maar heb Pat ook niet meer gesproken of gelezen,of zij wel gebeld is? en dat geeft me nu extra zenuwen... maargoed... nix aan te doen haha.

komt allemaal goed

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal je zeggen,ik heb echt aan je gedacht vlak voor ik naar ok ging,en ook aan pat en de rest

vind het ook zo spannend voor jullie.

tot gauw,en hopenlijk valt het mee allemaal

hoop je gauw te lezen hoor.

ik ga ook gauw vandaag of morgen me verslagje doen,heb best pijn nog aan 1kant(linker)

dikke knuff moontje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schattieeeeeeeeeee!!!

Ik ben zojuist aangekomen in Breda. Nu alles klaar leggen voor morgen, nog even in bad en dan zo heerlijk slapen?? Ik heb al zo lang niet geslapen dat ik morgen misschien niet eens een slaapmedicatie nodig heb, hahaha, val zo al neer... :rolleyes: Gaat goed komen. Onderweg naar Gent zal ik aan je denken! Jij bent dan aan de beurt! Als ik daar ben, heb ik al begrepen van Sandy dat ik even bij je langs mag lopen.

Vergeet je 2e pil niet in te nemen morgenochtend zo vroeg mogelijk!

Succes :71: girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieverd,

ik ben al ff klaar haha. alleen tongpiercing nog. wil ergens al naar bed maar ben bang dat ik dan slecht slaap ( te vroeg gaan slapen). dus wacht nog maar ff. ja neem pil mee naar boven en als ik wakker word neem ik hem in,na 00:00 dan..

thnx meis,ik zie je morgen!

liefs en dikke kus

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

EINDELIJK!!! morgen is het zover, lang gewacht maar je bent eindelijk aan de beurt!

Ik ben erg benieuwd naar je resultaat, en je verslag..

Nou ga nog maar even heeeeerlijk op je buik slapen, want das voorlopig de laatste keer,

maar je weet wat je er voor terug krijgt das het aller belangrijkste.

veel succes morgen

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.