Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Joehoe!!!!!!!!!!!! ik heb je gezien :123:

Lief, je koppie in het zh bed, vind het eigenlijk nog heel erg meevallen, qua grootte. maar tzit nu ook nog wel heel stevig ingepakt... het is alvast geweldig om een stukje resultaat te hebben gezien.

t is zeker wel heel spannend om het verband af te halen, of nie? o lieffie, ik leef zo met je mee!!!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ben je toch een schat Kaat!!!

nou,het viel mij "tegen".. had zulke niet verwacht haha.. maar morgen zien we meer :D

en ja,lijkt me erg spannend en leuk! husbi moet meteen foto's maken haha.

liefs Patries X,

ps; we spreken elkaar wel weer als jij je boobs hebt! :38: over het volume :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps; we spreken elkaar wel weer als jij je boobs hebt! :38: over het volume :D

haha, ik denk dat die van mij enigszins magertjes af zullen steken tegen die van jou! ik krijg "maar" 395, platte en heb nu kleine lieve borsjes, maar laat me niet beïnvloedden door de triesjes op het forum, al denk ik daardoor wel soms dat die 395 van mij wel meevalt.

ben je nog niet een beetje slaperig?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik denk dat die van mij enigszins magertjes af zullen steken tegen die van jou! ik krijg "maar" 395, platte en heb nu kleine lieve borsjes, maar laat me niet beïnvloedden door de triesjes op het forum, al denk ik daardoor wel soms dat die 395 van mij wel meevalt.

ben je nog niet een beetje slaperig?

liefs

Kaatje

ja misschien wel maar ik ging ook niet voor zoveel he?! had een 350cc of 400cc misschien?

ja en nee... ik was wel slaperig maar was bang voor de nacht. maar ben al wel snel gaan slapen toen hoor Kaat. je moet toch he haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ joow en Fjo; jaaa ben happy en nu nog meer dan gister. ik schrok echt van de grootte die erin gegaan was en hoe groot het leek. deels door het verband dus... heb net het verband eraf gehaald en dat was me een verademing!!!

thnx meiden,zo lief!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen Poppy,

nou,dat idee/gevoel had ik echt hoor. en gelukkig valt het reuzen mee! net verband afgehaald en ff zonder bh gekeken. ze zijn groot maar gelukkig niet te groot! pfieuw haha...

en ja das zeker vocht. vanmorgen nog 3 kg zwaarder.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Ik heb het verband er ook af en zelfs de eerste kiekjes gemaakt. Ben blij! Het ziet er nog niet helemaal uit zoals zou moeten, komt ook een beetje doordat ik nog zo stijf ben. Hoe voel jij je nu? Mag ik jouw linkje ook? ben benieuwd naar het resultaat strakkies. Ik plaats de foto's dadelijk in mijn album.

Liefs! X Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

nee dat had ik ook al door want ze zitten nog redelijk hoog haha.. en heb net nog 2 fotos gemaakt met bh half uit. die zet ik er nu eerst bij en dan stuur ik wel de link ( aan iedereen)

heb het gevoel idd dat ik met mijn schouders naar voren loop door het gewicht. gister dan,vandaag iets minder. wat een opluchting was het dat verband eraf!!! gelijk een stuk minder strak.

heb ook redelijk goed geslapen. werd half 5 wakker en heb 2 paramolletjes ingenomen. tot half 6 tv gekeken en ben toen weer in slaap gevallen tot iets voor 9. wel aantal keer beetje wakker geweest maar dat is omdat ik niet lekker lag. maar viel me eigenlijk niet tegen,als je soms leest,pffff.

neem vandaag en morgen gewoon om de 4 uur 2 paramolletjes in hoor. heb geen zin in pijn haha..

nou ga eerst foto's plaatsen:D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schattie, k heb je foto's gezien, ze zijn echt mooi vol geworden! ER zit veel in he? hahaha... Jij ook goed gekozen hoor meis. Met minder was je waarschijnlijk ook minder blij geweest. Deze maat staat je super! Wat leuk dat je ook foto's hebt van jou in bed in de uitslaapkamer. Frans had een toetsel bij zih, maar niet gemaakt... Achteraf had hij graag een foto gemaakt van mijn boobs; 1 al in het groot en 1 in het klein toen De Meyere aan het passen was, maar hij durfde niet. Ik heb ook nog dat ik mijn schouders naar voren hou maar verder gaat het best. Ik heb nu 1 celebrex genomen en ik ga net als jij om de 4 uur wat paracetamolletjes nemen. Mijn borstenpijn gaat wel, mijn oorpijn is iets heftiger...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey schatteke,

ja in 1e instantie vond ik ze te groot hoor,met verband eromheen. maar vanmorgen was ik happy.

en denk ook dat met minder niet mooi geweest was. ga ik ook vragen als ik terug moet,of ik met 280cc/300cc (even) volle borsten had gekregen?

snap wel niet even vol natuurlijk maar of ze dan vol genoeg geweest waren. denk het haast niet want ik heb (had haha) best veel huid en daarom heeft hij ook 520cc erin gedaan.

ja jij hebt 2 pijntjes he. gewoon slikken de eerste aankomende dagen

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries

Je hebt het achter de rug wat een heerlijkheid en wat ik lees ben je aardig de nacht door gekomen,en je bent super tevreden daar doe je het voor toch.

Wel raar de 1 haalt wat weg om gelukkiger te worden en de ander doet er wat bij maar het doel is dat we zelf tevreden zijn.

En mooi dat we elkaar op dit forum begrijpen.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

haha, heb je weer gezien! :120:

het zijn nu al mooie volle boobies, denk dat het bij jou nog redelijk wat gaat veranderen aan de vorm, ivm grootte voor de operatie, (ik denk dan maar weer aan Jinxx) ben superbenieuwd hoe je er over een maandje of 3 uitziet. brunootje heeft inmiddels zoveel reclame gemaakt, ben er eigenlijk niet goed van (komt natuurlijk ook dat ik niets nieuws meer heb gelezen over mijn pc), maar allez, ik zou Gent echt veel te ver vinden als ik weet dat ik dichterbij ook goed geholpen kan worden

genietse, en blijf maar lekker fotookes knippen, vind het heerlijk om te zien

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Hoe gaat het met je? Nu heb ik je ww wel maar je link werkt niet? Hihi. Ben wel erg nieuwsgierig naar het resultaat hoor!!

Vlot herstel toegewenst!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

daar is ik weer :D heb net lekker een dutje gedaan. heb nix gedaan vandaag en was na het eten zo slaperig.. nix gek want das van de roes en operatie natuurlijk. maar heb wel ff 2 uurtjes te pakken haha.

ja tis wel te hopen dat ze nog een stukje gaan zakken haha.. want ze zitten nu nog erg hoog.

en Bruno is zeker een topper! maar ik zou er de reistijd wel voor over hebben.je moet toch veel vertrouwen hebben in je pc!!! en wat is dan een aantal km of min verder reizen?

ik zag dat Bruno z'n site nog steeds niet klaar is. zei al tegen mams,dat hoeft hij niet! hij krijgt zo al gratis reclame genoeg hahaha. want hij vond het toch wel erg leuk dat Pat en ik elkaar via het forum hebben leren kennen en dat we via Daantje bij hem gekomen zijn.

ja morgen komen er weer een aantal fotootjes bij hoor haha. ik vind dat leuk. vond ik en vind ik nog steeds bij andere ook leuk te zien!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Merel,Pickwick en Moontje; komt eraan per pb. ik vind het wel een beetje omslachtig zo maar ik vind het niet leuk dat gasten mij kunnen zien. want jullie allemaal hier op het forum mogen me gerust zien.

en @ Merel,wat las ik? wil je je topic naar de wisselaars? laat maar weten :)

en @ Pickwick,heeft Mexico je te pakken? tjonge jonge,beterschap girly!! :54:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.