Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

O leuk, dus er volgt ook nog een mini meeting :lol:

Ook toevallig, allebei op dezelfde dag bij dezelfde arts!

Waarom moet je een andere piercing in je tong? In mijn navel had ik netjes een plastic staafje maar was die voor mijn tong vergeten en bleek dus dat het helemaal niet hoefde (?) heb mijn tongpiercing dus ingehouden. Zeiden ze bij jou wel waarom het uit moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen allemaal...

tadaaaaaaaaa. today is the day :D

heb heerlijk geslapen en ben maar 2 keer kort wakker geweest. 2e keer om half 4 netjes mn pil ingenomen. maar voor het slapen gaan dus wel met die tongiericng aan het vechten geweest. die retainer werkt voor geen meter! haha.

dus maar lange plastic in gedaan.

en wat lees ik nu Excella? misschien niet nodig? haha... nee er is nix van gezegt tegen mij maar begreep gewoon dat eigenlijk met iedere operatie je altijd alles uit moet. niet dus? :unsure:

nouja,ik kan nu dus niet praten door zo'n lange piercing. haal hem tegen ik daar ben wel uit en als ik vanmiddag thuis ben doe ik hem wel weer in. van de paar uurtjes gaat hij niet dicht.

haha ja,een minimeeting idd. wel erg leuk. 2 Patrcia's bij Bruno :104:

nou meiden,ik ga me aankleden en dan ben ik er van tussen. tot later deze dag,

en thnx voor alle!!! lieve berichtjes.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve patries..er brandt nu een kaarsje voor je hoor! Ik denk aan je!

Pfff...ik merk dat ik gewoon een beetje zenuwachtig ben omdat ik zo met je mee heb geleeft! :119:

Ik wacht met smart je verslagje en tekentje van leven af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meissie

gefeliciteerd met je 2 nieuwe meiden ik weet niet of me voorgaande bericht geplaatst is geworden

vandaar een nieuwe hoe ogen ze op het eerste gezicht??? heb je veel pijn?

doe rustig aan meid en veel suc6 met je herstel kijk uit na je pics en verslag

heel veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he die triesje

heb nog vaak aan je gedacht vandaag, eindelijk DE dag! ga je al zo snel picjes plaatsen, ik hoop dat ik je ww en albumlink nog ergens kan vinden!

PROFICIAT!!!

heel veel geluk met de balletjes! wat is er nu uiteindelijk ingedaan? hoeveel cc?

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

lief van je! en anders roep je maar voor mn ww hoor. ben nu bezig met typen van verslag maar wilde jou eerst wel ff snel antwoorden. dat lees je zo :D VEEL iig haha.. en ja,heb 3 fotos. 2 van daar en 1 van wat erin zit. maak morgen wel foto van als het verband af is..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

verslag van mijn bv

foto's komen wel...

nou heb vannacht redelijk goed geslapen. 2 keer wakker geweest en om half 4 mijn pil ingenomen. 6;10 werd ik wakker en ben nog ff blijven liggen. ben nog ff op mijn buik gaan liggen,dacht bij mezelf; dát kan ik voorlopig niet meer!!

zoon wakker gemaakt,ff geknuffeld en toen naar beneden. mezelf gewassen,laatste was aangezet,eentje opgevouwen en vaatwasser nog aangezet. tegen 7 uur me aangekleed en naar mams gelopen.

gewoon op het gemakkie naar België gereden en we waren er om half 9. ruim op tijd dus haha. vorige keer konden we het niet vinden want het staat gewoon in een rij met mooie huizen :38:.

wij stonden te wachten want ik mocht op z'n vroegst om 8:45 naar binnen,eerder was er Bruno toch niet hahaha. Maar er kwam een Porsche aanrijden en die ging wel naar binnen. een vrouwtje en die had heel wat meer platische chirurgie gehad zo te zien. ze had net geen windtunnelgezicht hahaha.

Dus tegen 9 uur naar binnen en in de wachtkamer gaan zitten. kwam meteen eentje in het groen aan en mams kreeg een kop koffie. ik moest eraf blijven :140: zei ze :).

net na 9 uur naar binnen en mocht meteen meelopen om me uit te kleden en badjas en sokjes aan te doen. kreeg ook zo'n blauw mutsje maar da hoefde nog niet op :141:

terug naar z'n kamer met bureau en toen vertelde hij dat er met dikke stift in z'n agenda stond; grotere! hahahaha. wel erg leuk.

mijn verhaal gedaan en hij zei; laten we eerst maar eens kijken of het kan. omdat ik geen lege borsten heb,tja is wat voor te zeggen natuurlijk. dan houdt alles op he :9:

dus hij keek en vroeg wat ik dan wilde,of het natuurlijk moest blijven of dat ik wilde dat het eruit zag dat het nepborsten waren? ik had mijn foto's mee genomen en mams pakte ze voor me. ik liet dus zien wat ik mooie vond en wat ik dus niet! wilde. GEEN Victoria Beckham! hij begreep me en zei dus dat ik dan uitkwam op een DD of (kleine)E. Prima! :3:

nou,terug naar z'n bureaukamer ( zo noem ik het maar ff hoor) en betaald. kon ook nadien maar zei al; als ik nu al betaal doet hij misschien beter z'n best. vond hij wel grappig.

daarna gesprek met anesthesist gehad en toen kwam Bruno weer terug. een paar foto's gemaakt,en toen heeft hij me bekladderd ;)

Bruno deed mijn mutsje op en ik mocht naar de ok. ik mocht gaan liggen,benen werden vastgebonden en ik kreeg een verwarmingsdeken. lekker hoor. het was toen iets voor half 10.

de bel ging,bleek achteraf Pat te zijn :D

daarna werden plakker geplakt en de naald gestoken voor de verdoving. ik keek weer op de klok en het was bijna 9:35. toen ik terug keek was ik wat draaierig in mijn hoofd. toen kwam Bruno binnen en had het over protheses van 400cc en 500 cc.

mee zegt de anesthesist dat ik wel eens wat draaierig kon worden. iid zeg en het volgende moment word ik wakker in bed op de "uitslaapkamer". :D

ben dus zelf naar dat bed gelopen ( weet ik nix van) en toen vroegen ze me of Pat mocht komen. jaaaaaa zei ik. :D

ff met Pat gepraat maar eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik precies gezegd heb. was nog erg slaperig haha. maar wel erg leuk! kreeg zelfs nog een bloemetje,zo lief. en ik had nix voor haar :blush: .

toen kwam ook mams ( ik dacht pas daarna,toen Pat weg was maar nee dus haha). ging goed,was alleen erg slaperig en had het een beetje koud. ook wat zeurende borsten. toen pas keek ik onder de dekens. wow :wacko: daar zat aardig wat hahaha!

beetje overeind gaan zitten maar was toch wel draaierig. kreeg een slokje water en nadien een sapje. ben niet zo'n cola-mens.

ging allemaal redelijk alleen draaierig. mams sokken aangedaan,mijn broek aangegeven en toen mijn jasje aangedaan. moest toen wel ff terug gaan liggen omdat de wereld weer ging draaien haha.

ik heb altijd al een lage bloeddruk en nu misschien een beetje meer?

toen hoorde ik dus dat Pat al onder zeil was en dat Frans mocht gaan kijken. toen zat er dus de pasprothese al in. vond dat wel snel gaan eerlijk gezegd maar goed??? hij vond het prima,wat ik hoorde.

tussendoor heeft Bruno nog bij mams gekeken voor een bv. :)

Pat was toen al op de ok maar nog niet klaar om te beginnen haha.

in de auto vertelde mams hoe het gegaan was. op een gegeven moment mocht ze komen kijken (zat ze net op de wc haha). er zat toen 420cc in. maar mijn bolling had ik nog niet. ok zei Bruno,doe ik er 460 in. maar toen mams terug kwam kijken zat er 480 in. moeilijk zei mams. ja dat was ook zo zei hij maar meer moest ik echt niet doen wilde het natuurlijk blijven. ok zei mams en ging terug.

maar in mijn papieren staat dus 520cc. want die pasprotheses zijn blijkbaar wat kleiner dan diegene die erin gaan???

voel me nu dus echt maatje Pam hoor :21:

maar begrijp ook wel dat je er nu nog nix van kan zeggen. zit ingepakt in verband en er zit een hoop vocht bij.

ging net ff op de weegschaal staan,wantja,er zit bijna 1,5 kg aan prothese in haha maar ik was 4 kg ! zwaarder. <_<

onderweg zo'n zware Crebex(??) ingenomen en dat verzachtte de zeurende pijn in en onder mijn boobs.

thuisgekomen manlief mijn maatje Pam laten zien,zo voeld het echt hoor haha. mams heeft koffie gezet,hebben we samen bammetje gegeten en oma en pas kwamen op de koffie.

dat commanderen valt vies tegen. pak eens dit,wil je dit doen,doe eens ff zo,pfffffffffffffffffffffffff.....

en net weer gebeld,naar Bruno,om afspraak te bevestigen voor mams. ze moest wel lachen dat ik al belde. vroeg meteen hoe het ging. zei ook dat ik altijd mocht bellen,ook het weekend en dat ze misschien niet meteen antwoordde maar dat ze dan wel terug zou bellen. lief hoor! tja,tis toch weekend he.

zo dat was mijn relaas,ga nu ff foto's plaatsen in mijn album en dan ga ik ff echt liggen. lig al wel op de bank met toppie en voel me nog steeds prima maar nu ff helemaal onderuit zeg maar.

hoop dat ik nix vergeten ben :unsure: .

nou lady's,wordt vervolgd! :D

veel liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha moppie

wat een relaas! leest heerlijk weg, kan me voorstellen dat je je pam voelt, maar wie weet is het nog een maatje meer! je bent niet voor niets 4 kg zwaarder! haha

en je mams gaat ook bij der Bruno?

je fotoalbum link had ik al weer gevonden maar kon ik niet openen, geen idee, mss omdat jij er nu ook net in bezig bent?

neem je rust meisje, lekker onder de wol, bf kan wel ff wachten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Leuk om zo snel alweer wat van je te horen!! Ik ben eigenlijk verbaasd? Gaat dit altijd zo snel met bv???

Rust lekker uit meid en tot schrijf ze weer.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kaatje,

ja ben er ik bezig maar lukt niet. had alle oudere foto's verwijderd Z( had vanmorgen nieuwe gemaakt) maar er gaat steeds iets fout. kijk vanavond nog wel,of vannacht als ik niet kan slapen :132:

hey ga je lekker :46: haha

en ja mams gaat ook bij onze Bruno :D

ja ga ik nu doen,

thnx girly!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou Marianne,

jou ook nog ff antwoorden en dan ff echt aan de rust haha.

ik heb geen flauw idee meid! ik voel me goed,ze gaan nu weer wat zeuren dus neem zo een molletje voor het eten. en verders beetje moe maar ja wat wil je he?!

tot snel weer :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.