Jump to content

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Hallo lady's,

ik stel me zelf eerst maar eens voor;

Patricia,36 jaar. Getrouwd en heb een zoon van bijna 12. Woon in Brabant,tegen de Belgische grens.

Ik wil dus een bv.

Heb dan wel geen kleine borsten (80D) maar ze zijn van boven zo leeg en hangen redelijk. Heb gelukkig al meerdere vrouwen gezien met hetzelfde "probleem"en nadien met het resultaat. Precies wat ik wil ;-)

Heb op het andere forum ook al wel contact gehad met wat vrouwen en ben er dus uit dat het een bv wordt en geen borstlift. Wat ik eerst dacht dat het zou moeten worden. Ben ik ook wel erg blij mee want zit niet echt op die littekens te wachten eerlijk gezet.

Heb ook een emailconsult gehad met een pc en die adviseerde me een bv ( na het sturen van foto's) maar raadde me wel aan om gewoon op consult te komen. Begrijpelijk..

Nu op zoek naar een goede pc in de buurt met een redelijke prijs! Want daarin zitten nogal grote verschillen vind ik.

Dus ben erg blij met alle reactie's,

liefs Patries

• Replies 980
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Patries :D

Welkom op het forum :38:

Zoals je bij mijn foto's al gezien had, is een lift idd niet altijd nodig!

En wat de kliniek/pc betreft.. dat is altijd afwachten, bij wie en waar je je prettig voelt. Want de prijzen lopen dan wel heel erg uiteen, maar gevoel dat het goed zit, is toch wel belangrijk(er)

Gewoon een aantal consults plannen, evt foto's meenemen als voorbeeld wat jij graag wenst te bereiken met je BV, dan weet je gauw genoeg waar en bij wie je wilt :38:

Succes meid!!

:116: andere Patries :D

Hey Patries :D

ja,ik ga morgen bellen naar 2 pc's in België. Wil toch wel redelijk in de buurt een pc vinden. Zal hier nog wel eens rondneuzen naar ervaringen van pc's in Brabant/België.

Ik heb al een foto van jou gejat om mee te nemen :blush:

En thnx!!!

groetjes Patries :116:

• 3 weeks later...

Hoi,

Ik heb je eigen topic even opgezocht, is wel zo netjes ;)

Ik had ook foto's laten zien van borsten die ik mooi vond, toevallig kwamen die uit de brochure van MCS....

Als je zelf van te voren al goed weet wat je wilt aan cup maat en wat voor 'model' dan ben je al een heel eind. De pc kan je dan, aan de hand van jou wensen, een advies geven! Soms kan het ook niet anders, ik had interesse in anatomisch vanwege de druppelvorm die met een echte borst overeen komt. Maar daar moet je borstweefsel voor hebben en dat heb ik niet. En mijn huid is dun boven de borst waardoor je randen zou kunnen gaan voelen. Dus toch op ronde protheses uitgekomen....

Succes woensdag!

Liefs Bo

Hoi,

Ik heb je eigen topic even opgezocht, is wel zo netjes ;)

Ik had ook foto's laten zien van borsten die ik mooi vond, toevallig kwamen die uit de brochure van MCS....

Als je zelf van te voren al goed weet wat je wilt aan cup maat en wat voor 'model' dan ben je al een heel eind. De pc kan je dan, aan de hand van jou wensen, een advies geven! Soms kan het ook niet anders, ik had interesse in anatomisch vanwege de druppelvorm die met een echte borst overeen komt. Maar daar moet je borstweefsel voor hebben en dat heb ik niet. En mijn huid is dun boven de borst waardoor je randen zou kunnen gaan voelen. Dus toch op ronde protheses uitgekomen....

Succes woensdag!

Liefs Bo

hey Bo,

zeker netjes van je :D!

En thnx voor je reactie. Ben erg benieuwd naar/voor woensdag.

liefs

Patries

Hey!

Als ik jou verhaal lees denk ik dat jij ook op ronde protheses uitkomt, daarvan krijg je bovenin wat meer bolling/volume.

Dan zou er nog de keus zijn voor low medium en high profile. Ik had in eerste instantie de low maar bij nog een keer passen zouden ze aan de zijkanten van mijn borstkast steken en dat vond ik niet mooi. Ik heb dan ook voor de medium profile gekozen, de higd profile projecteerde het volume wel meer naar voren maar ik zou dan hele smalle borsten krijgen en dat was ook niet wat ik in mijn hoofd had...........

Ik ben benieuwd en hou je topic in de gaten!

Liefs Bo

Hey!

Als ik jou verhaal lees denk ik dat jij ook op ronde protheses uitkomt, daarvan krijg je bovenin wat meer bolling/volume.

Dan zou er nog de keus zijn voor low medium en high profile. Ik had in eerste instantie de low maar bij nog een keer passen zouden ze aan de zijkanten van mijn borstkast steken en dat vond ik niet mooi. Ik heb dan ook voor de medium profile gekozen, de higd profile projecteerde het volume wel meer naar voren maar ik zou dan hele smalle borsten krijgen en dat was ook niet wat ik in mijn hoofd had...........

Ik ben benieuwd en hou je topic in de gaten!

Liefs Bo

hey Bo...

ja,ik wil ook ronde daar ben ik al achter. maar die profile's daar heb ik me nog niet in verdiept eerlijk gezegt. toch maar eens doen haha..dan weet ik waar de pc het over heeft woensdag.

lief van je! Woensdag is er meer nieuws!

liefs Patries

hoi patries, beruchte shoutster :101:

heel spannend hoor, morgen zal je wel een en ander duidelijk worden, had ik ook na mijn 1e consult, maar goed als je meerdere consulten hebt en iedereen adviseert wat anders dan weet je het vervolgens ook helemaal niet meer. ik heb mn eerste afspraak op 12 mei gehad, kun je nagaan hoe lang ik me al aan het orienteren ben. moest toen nog wel alles gaan vertellen en bedenken hoe ik het zou gaan regelen met werk, kids en prive... die drempels heb ik nu inmiddels genomen. alleen zit ik nu dus met de cc's in mijn maag.... altijd weer die cc's. belgie is in ieder geval wel een stuk goedkoper, ik kom straks uit rond de 5000 euro!!! maar goed, even slikken en een paar jaar niet roken, en tis ook voor mekaar!

veel succes morgen en veel wijsheid.

Kaat

Een goeiemorgen allemaal :126:

@ Kaat; ja ik hoop dat er vandaag het een en ander duidelijk wordt. ben ook wel beetje bang voor 2 verschillende adviezen... maarja,dat zie ik dan wel weer. je leest het wel :125:

en thnx!

@ JinXx; thnx,zal het nodig hebben :106:

liefs

Patries

Hallo lady's,

hoewel ik al een paar topics gemaakt heb en mezelf al voorgesteld begin ik maar bij het begin ;).

Ik ben altijd heel blij geweest met mn borsten. Zelfs na mijn zwangerschap waren ze mooi. Kreeg toen zelfd een D-cup.

En heb ook altijd gezegt; als ze gaan hangen,minder vol worden laat ik ze liften of opvullen haha.

Ik ben vorig jaar ruim 30 kilo afgevallen en tja,daar lijden ze toch wel mee. In het begin nog niet maar nu na een jaartje op gewicht te zijn toch wel. Afgelopen zomervakantie kwam het gesprek daarop. Dat ik het erg vind en ga sparen voor een BV of lift. Wat er nodig zou zijn. Mijn lieve oma was erbij en ze zei; dan moet je dat laten doen. Krijg je van mij. Lief he?! :D

Dusja,toen ben ik na mijn vakantie gaan surfen en kwam op bf.nl. Via iemand daar ( thnx Daantje :D ) ben ik hier gekomen. Heeeeeeeel veel gelezen en borsten bekeken. Blijf ik trouwens doen haha. Lijkt wel een verslaving/tik waar ik niet vanaf kom. Op tv,irl,plaatjes,foto's overal kijk ik naar borsten en als ik een dag heel veel bezig ben ermee droom ik snachts over borsten en operaties. Hoe gek kan je zijn?!

Ben toen op zoek gegaan naar een chirurg. Tjeeeee,je ziet werkelijk de bomen door het bos niet meer.

Dus dan maar weer gaan lezen op het net. Kwam toevallig bij een pc uit die emailconsulten houdt. Fijn,mijn vraag voorgelegt en die adviseerde me ( na fotos'gestuurd te hebben) om voor een BV te gaan. Minder nadelen en meer voordelen. Maar wilde me wel graag eerst zien irl voor de zekerheid ( dat de borsten niet te groot worden enzo). Snap ik wantja "papier" is geduldig he ;)

En verder heb ik een afspraak gemaakt bij een pc waarvan ik fotos gezien heb die ik geweldig mooi vind.

En dat is/was 16 sept...

En dat werd het dan ook uiteindelijk haha..

Om half 11 had ik een afspraak met Dr Bruno de Meyere.

Was net optijd daar ivm het (niet goed kunnen) vinden van de kliniek.

Dusja,naar binnen. Eerste indruk was goed.

Hij nam ruim de tijd,vertelde zowat alles (wat ik al wist haha) en liet me ook de prothese zien en voelen. Vertelde over het hele reilen en zeilen daar ( 2 zusters en een anesthesist zijn daar constant aanwezig tijdens de operatie) en hoe de operatie in zn werk ging en liet me de operatiekamer en "uitslaapkamer" zelfs zien. Een hele rustige releaxte man! :D

Waar het dus op neer kwam; ik kan ook een lift nemen maar omdat de littekens me tegenstaan raadde hij het me af. Kan altijd nog zei hij. Hij vertelde er wel bij dat dan mijn borsten dus niet omhoog gaan. Maar alleen voller worden. Dat ik me daar wel van bewust moest zijn.

Maar dat hoeft ook niet. Ik wil gewoon weer volle borsten.

Het zou dus dan MaGahn worden,op de spier en dan 280cc/300cc. Anders zou het te veel worden en niet mooi worden met de onderkant van mijn nog redelijk volle borsten.

Kreeg meteen een recept mee voor antibiotica,pijnstillers en papieren om in te vullen voor de anesthesist en het kostenplaatje. En een lijstje met eventuele datums die nog vrij waren in nov,omdat ik daar naar vroeg.

Ik ( en mijn moeder ook,die miss ook wel een bv wilt haha) ging met een heeeeel goed gevoel naar buiten.

Op weg naar consult 2 Dr Patrick De Doncker.

We moesten min of 40 rijden,onderweg nog wat gegeten want had tijd genoeg. Hoefde daar pas om half 3 te zijn.

Was ruiiiiiiiim optijd,ingeschreven ( was in een ziekenhuis) en toen naar de kantine om nog maar wat te drinken. We moesten anderhalf uur doorkomen ;-).

Hij was precies optijd ( wat ik al raar vond in een ziekenhuis,die zijn toch nooit optijd?!) en wij dus naar binnen. Vroeg me of ik dat van het mailen was en dat ik voor een borstlift of vergroting kwam?

Hij wilde me eerst zien. Uitgekleed dus. Hij begon met meten van het borstbeen naar de tepel en toen begon hij te vertellen;

Er was een borstlift nodig want zo werd het niet mooi. Tepel moet zeker cm of 5-6 omhoog. Dan kon ik wel een opvulling erbij doen maar van 200cc tot 300cc. Anders werden ze te groot. Zag wel dat het het merk Monobloc was. Kon nadat ik aankleed was nog wel vragen naar de genezingsperiode. Die was erg kort volgens hem. Als ik woensdag geopereerd was kon ik die dinsdag weer wel kappen ( haren doen he haha). En kreeg ook nog de prijs door. Met 10 min stonden we buiten.

Zo zei mams; dat was dat ( met een raar trekkend gezicht haha).

Ik zei al; das snel verdiend dat geld van die pc.

Dus jullie snappen al; geen goed gevoel over die man.

Net nog even naar mams gelopen (woont dichtbij) en erover gepraat. Ik wil geen borstlift ( dat hangende stoort me totaal niet) en zou ik die wel doen dan toch bij Dr de Meyere. Daarvan ben ik zeker. Misschien over jaartje of 10 ;-)

Mijn man belt straks,die zit in Ymuiden in de kost en dan naar nog ff mee over praten en dan bel ik morgen de datum door. Ik ben er zelf al uit. (biiiiiiiiiiiiiiig smile)

Alleen...... ik ga wel zeggen op de dag van de operatie,dat ik zeker een volle D wil. Mams gaat ws ook met de operatie mee dus ze zei al; zeker die 300cc en anders miss wel een 330cc als het kan. Want zij mag komen kijken tijdens de operatie of het niet te weinig of te veel wordt. Ook een pluspunt vind ik.

Zo lady's,dat is/was mijn relaas van mijn consulten.

En thnx voor alle reacties.

Is fijn,voeld goed!

liefs

Patries

hoi patries

zo... lekker doortastend bezig, en wat een verschillen inderdaad in hoe je ontvangen wordt en wordt voorgelicht. Dus geen lift voor jou. Denk dat je daar al goed over hebt nagedacht. Als zo'n arts dat ook nog eens steunt, dan is de keuze niet zo moeilijk!

ik was natuurlijk nieuwsgierig naar die de Meyere, maar kan niet zo 1,2,3 plaatjes van hem vinden, heb jij internetadres van hem? dan ga ik zelf ook s kijken wat voor een wonderdokter jij hebt uitgekozen!

Nu nog een datum, en jij kunt ook beginnen met aftellen....

gr. Kaat

oja, wat ik ook zo belachelijk vind, heb het nog niet gemeld aan de pc, dat er bovenop de chirurgische ingreep, dat is ruim 4900 euro ook nog de bh extra moet worden betaald. (dat even terzijde). ga sowieso nog even onderhandelen...

Guest selina1212

heey meid!!

wat zie ik nou heb je een datum? Super hoor dus toch meteen een goed gevoel?

hoe vondt je je eerste consult?

spannend over 2maandjes is het zover.

i'm jalous hihi

Veel Liefs Selina

tot shouts!!

goeieavond meiden.. ten eerste bedankt voor jullie reacties.

@ Kaat; klopt,ik was er bijna al zeker van toen ik buiten ging bij hem maar wilde wel onbevangen naar die andere gaan. Maarja... dat viel dus niet mee haha. En nee ik heb geen internetadres van hem of plaatje. Z'n website is under construction. ( www.artemedis.com) dus heb je weinig tot nix aan haha.

Ik had alleen goeie dingen gelezen,gehoord en fotos gezien. Dat was voor mij genoeg om een poging te wagen voor consult. Ook de prijs valt reuze mee.

Hierin zat/zit alles inclusief. Moest nu wel een consult betalen maar als ik de ingreep daar laat doen dan gaat er dat weer af. En heb al datum hoor,kon kiezen,alleen morgen ff de juiste doorgeven.

@ JinXx;thnx meid ,jaaaaa aftellen nu he ;) en ja haha,ik roddel wat af over je :106:

@Selina; ja meid,1e consult was meteen goed gevoel. En idd,morgen ff datum kortsluiten,die ik wil kon nog gemakkelijk. Hij had maar wachttijd van 2-3 weken. En ik wilde rond 19-20 november. Dus geen punt.

Jou tijd komt ook nog wel. tot shouts haha

liefs Patries

Yes,yes,yes!!! :106:

Net even gebeld met de kliniek en hij ligt nu echt vast. 20 november 2009 om 9 uur.

Gelijk gevraagt of gezegt dat ik toch echt wel voor een volle D wil gaan.

Maar alles wordt nog doorgesproken op de operatie dag zelf en dan kan ik (of hij indien nodig) alsnog beslissen voor grotere (of kleinere ;écht niet!!! hahaha) protheses..

Helemaal happy nu :126:

Guest selina1212

hey lieverd

super!! you go girl laat er een mooie volle D van maken,en niet vergeten mij ff een linkje te sturen met de pics van je nieuwe meiden.

nog 2 maandjes spannend!

veel liefs Selina tot shouts

Hey Selina :54: ,

haha dat zal ik zeker laten doen!Ben ook helemaal happy.

En tegen die tijd zal ik je zeker een linkje sturen. Fotos van voor heb ik al. Nu van erna ;)

En anders gewoon nog een keer vragen als ik nix stuur hoor!

Tot shouts,

liefs Patries

hoihoi

hartstikke goed! lekker snel beslist, alleen nog wel een tijdje geduld hebben nu! en je niet bedenken! ik ben nog altijd in afwachting van een reactie van pc op mijn vragen, maar begin steeds meer te neigen zijn advies over te nemen, hoe meer ik weet hoe meer ik overstag ga. (395 cc anatomisch voor de spier)

zat net ff naar expeditie robinson te kijken, heb jij dat ook gedaan. daar zit er in ieder geval 1 tussen die ik verdenk van een bv, een belgische, weet haar naam niet, met bruine bikini.

enfin, borsten borsten, ze komen overal voorbij en overal kijk ik en vergelijk ik.... hopelijk wordt dat na de bv wel beter!

gr. Kaat

Hey Kaat,

ik heb geen mailtje gehad van deze reactie van jou. Sorry voor de late reactie van mij dus.. :unsure:

Ja,ben best wel vlot daarin haha. En nee, bedenken doe ik me niet. Zal heus wel twijfels (zenuwen) krijgen tegen die tijd maar ben nu nog wel relaxed haha. :rolleyes:

Tja,zo moet het ook,je moet hem vertrouwen daarin. En wacht ff je gesprekjes af. Hoewel ik je wel snap dat je ook het liefst zo snel mogelijk wilt moet je wel zeker zijn!

Wahaha :lol: nee ik heb dat niet gekeken maar ik kijk idd wel naar elke vrouw,op tv,in een boekje,op internet of irl waar ik maar kan naar de borsten. :wacko:

En dan inschatten of ze echt zijn of betaald.

Dat kijken zal heus wel wat minder worden maar ik denk dat je ook als je zelf al geholpen bent je toch blijft kijken.. we hebben een borstentic :43:

liefs Patries

kijk dan toch maar a.s donderdag, al die vrouwen die daaraan meedoen lopen in bikini, dus is mooi vergelijkingsmateriaal :141:

hopelijk kom ik ook van die obsessie af, ben ik gewoon s een keertje tevreden met mezelf! wat denk je? missen wij daar een gen voor (wij=zij die een bv wensen), wordt het ons opgedrongen of???

in dat programma is ook grappig om te zien hoe vrouwen zoal met elkaar kunnen omgaan.... achterbaksheid, gemeen, jaloers, krengen. Vooral negatieve dingen vallen erg op. dit bf is een positieve uitzondering (tot nu toe, hahaha)

groetjes

Kaatje

Zal ik eens doen (als ik het niet vergeet haha).

nee,dat dnek ik niet. ik denk dat je een soort radar houdt voor "neppers"... dat je toch gemakkelijker blijf kijken..

ben verder wel teverden met mezelf en als ze straks voller zijn ben ik helemaal happy.

ja ik weet ook wel dat vrouwen zo kunnen zijn haha.. ja op 1 reactie na heb ik nix negatiefs hier op het forum gelezen of ervaren. gelukkig!

je komt hier toch allemaal voor hetzelfde. steun en info.

liefs Patries

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.