Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

joepie! tis alweer bijna woensdag!

nog 2 nachtjes slapen en dan is het tijd voor DE GROTE BEURT

ik zie er dan ook wel weer de humor van in als dear Bruno jullie patriesjes door elkaar zou halen

(jullie wrs niet!)

haha, komt allemaal goed met jou en patje, jammer dat gent zo'n eind hiervandaan ligt, twordt een gezellige boel as vrijdag

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverdje,

K ga nu al naar 'n bedje toe. Ben zo versleten. vannacht hopelijk fijn slapen en dan morgen wordt t laatste daggie werken voor mij! Jeah!!! Ooow kijk er zo naar uit girl!

Veel liefs! :54:

heu meis,hoop dat je vannacht lekker/beter slaapt. ik ben net thuis. ff mailen en dan ga ik ook mn bedje opzoeken. morgen ben ik vrij en moet donderdag mijn klantjes nog doen. maar geeft nix,is die dag zo voorbij.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

joepie! tis alweer bijna woensdag!

nog 2 nachtjes slapen en dan is het tijd voor DE GROTE BEURT

ik zie er dan ook wel weer de humor van in als dear Bruno jullie patriesjes door elkaar zou halen

(jullie wrs niet!)

haha, komt allemaal goed met jou en patje, jammer dat gent zo'n eind hiervandaan ligt, twordt een gezellige boel as vrijdag

liefs

Kaatje

haha nee Kaat,ik xie er niet de humor van in :38: dan kom ik met megaboobs thuis hahahah. wil wel groter aar zo groot als Pat ze wilt hoef ik niet :140: haha.

ja nog idd,nog 2 nachtjes... is toch wel snel gegaan achteraf. leek toen zoooooo ver weg. maar jij bent er nu ook zo hoor!! :D

ja dat denk ik ook...

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey schatje...

nee nix nerveus. ben home alone ( man zit in Ijmuiden in de kost en zoon ligt op bed) en zit op mn gemak tv te kijken,speeltje op hyves te doen en beetje forummen ( tis wel erg stil vind ik )

maar ben wel blij dat het bijna zover is. de tijd is gevlogen,achteraf dan haha..

jij niet aan het werk?

liefs moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed! Je bent dus vrij ontspannen?

Ik weet nog dat ik 2 avonden ervoor (voor jou dus NU) een vreselijke huilbui kreeg.. :102: Het werd me gewoon allemaal teveel. Ik zag tegen de narcose op en dacht ineens: "Wat ga ik in vredesnaam mezelf aandoen??"

Maar na de huilbui was ik plots relaxed en kreeg ik een soort gelatenheid over me heen. En dat is gebleven tot het moment dat ik op de operatietafel lag...toen werd ik pas weer zenuwachtig.

Ik heb net 6 diensten achter de rug. Ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen dus nu weer even vrij. Vrijdag ben ik ook vrij dus ga ik de hele dag een kaarsje voor je branden! :143:

Slaap lekker straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog wel hoor... ook die twijfels komen wel eens op,wat doe ik mezelf aan,waar begin ik aan,doe ik er wel verstandig aan?? nou ja,je kent ze wel haha.

ik zie eerlijk gezegd niet op tegen de verdoving (ik krijg slaaproes met plaatselijke verdoving) maar meer tegen na de operatie,het niet mogen doen.

zoals je al wel gelezen hebt weet ik al wanneer ik zenuwen krijg haha. je leest het vrijdagavond of zo wel. :38:

en dat vind ik zooo lief van je!

:54:

zo dan.. wel weer lekker ff vrij.

ja jij ook he?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo lady's,

ik lig met toppie op bed. bed standje omhoog en bedenk me dat ik zo de aankomende nachten moet gaan slapen haha. heb al kussens opgezocht om aan de zijkanten te leggen. ben een echte buikslaper en zal dat zeker gaan missen :139:

maar kan overdag straks ook dutten he?! komt wel goed haha.

is weinig op tv,weinig hier te doen dus ga maar een keertje vroeg slapen. morgen nog een klein dagje (paar uurtjes maar) werken en dan is het bijna zover!!!! :104:

slaap lekker allemaal en tot morgen

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Succes met de laatste loodjes vandaag! Ik heb ook mijn pil al ingenomen. Voelt wel goed he? Ik wil vandaag nog even van Sandy horen of ik idd morgen een bh krijg. Zo niet, moet ik toch nog maar even op zoek naar de grootste maat sport-bh die ik kan vinden... :107: Hahaha...

Tot strakkies lief,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Pat,

ben wel heeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik zo mag gaan werken ( half 10) want nu zijn officieel ook de zenuwen toegeslagen bij mij :107:

heb megaknoop in m'n maag en beetje de bibbers :rolleyes:

en ja,voeld écht nu voor me haha..maar die kregen we toch?! dat begreep ik eruit hoor. maarja,dat was met dat vernband net zo,weet jij ook nix van is het wel? haha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.