Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hey lieve meiden,

ik ga niet iedereen meer apart antwoorden hoor. maar ik ben wel heeeeeel erg blij met jullie reacties!!!

op Moon na zegt iedereen niet doen! en daar ga ik ook voorlopig voor. ben er de laatste dagen weer heeeeel veel mee bezig geweest want ook Moon heeft natuurlijk wel een punt. dán ben ik klaar!

maarja,hoe zien ze er dan uit he?! en nu zijn ze gewoon nog mooi :D

en zolang ik ze nog niet over mijn schouder kan gooien :154: laat ik ze ff zo. ben er toch een beetje huiverig voor.

weet ook,dat als ik het toch te erg ga vinden of als ik er wel aan toe ben (hoop dat dat pas over jaar of 10 is maar dat is ijdele hoop dat weet ik ook wel :141: ) kan ik altijd terug naar Bruno.

ben ook erg blij dat ik niet de enige ben die het ziet wat ik mis/wil.... zelfs Bruno begrijpt me daarin en dat doet me goed. :126:

zal deze week nog wel foto's maken van 1 jr po.

wow.... 1 jaar al voorbij. :101:

is voor de liefhebbers van foto's misschien wel leuk :1bouncingboobs:

dus lieve lady's.... voorlopig blijft deze topic hier staan en zal wel weer onder een laagje stof komen :153: maar tis goed zo...

blijf ook wel hier komen,me een beetje op de hoogte houden van Jan en alleman :38:

heel veel liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Patries,

Denk dat je voor nu de beste keuze hebt gemaakt, uitstel is het beste zolang je er niet helemaal klaar voor bent! Een voordeel is dat je het altijd nog kunt doen, in de toekomst.

Moon heeft zeker ook een punt, en was de keuze zo makkelijk geweest dat je er met een wissel alleen van af was, had je ook niet die twijfel gehad en ben zeker dat als Moon meer dan dat nodig had gehad (lift met bijbehorende littekens) dat ze ook menig twijfelmoment gehad zou hebben vooraleer de ze de knoop had doorgehakt!

Om maar te zeggen, je tijd komt nog wel om er voor te gaan en dan zul je vanzelf wel het gevoel hebben van 'ja! nu ga ik ervoor!'

Ja, laat maar komen die foto's! :32: hihi, goh, alweer een jaar voorbij, phoeh, wat gaat de tijd toch snel!

Veeel liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Patries

ja overal zitten voor en nadelen aan,en aan je lift met prothesen ook uiteraard.

en ja je hebt groot gelijk,nu niet,dan ooit een keer,is al heel dapper dat je in elk geval het serieus neemt en er goed overna gedacht heb,en jou tijd komt nog wel.

als je nu weet wat je in huis hebt,hihi qua boobs,houden zo,ik weet zeker dat je voor nu de juiste keus hebt gemaakt,en ben blij dat je eruit bent gekomen,was niet niks he zo een beslissing.

geniet er nu maar lekker van want ze zijn zeker mooi,ookal knaagt er een klein puntje in je bol.

mischien heeft dat gewoon even tijd nodig beetje te vervagen,komt allemaal wel goed hoor,jou kennende.

en je foto,s die sla ik dus ook niet over he,kom maar op ermee,maak ons gek!!! :D:01::01::01:

blij dat je eruit ben Patries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.