Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

minuutjes moet je zelf uitrekenen, dat kan ik niet op mijn vingers

haha, lijkt me heerlijk als het al zo dichtbij komt!

je hebt je joggingspak toch zeker wel op de groei gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, jullie zijn een stel!!! :rolleyes: Dat pak is heerlijk voor de week erna! Eerder kun je niets anders meer aan, een strakke spijkerbroek gaat je niet lukken, maar ook zelfs maar een topje over je hoofd zal erg lastig worden, tsja, niets aan te doen, het is niet anders, hihi, heerlijk charmant! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

...dit is de laatste zaterdag zonder Boobs! Geniet er maar van! Hahaha... Leuk! Iedere dag opnieuw is het een hele opgave voor me om m door te komen nu. Heb het nog nooit zo lang vinden duren. Maar nu gaat het toch hard; morgen de laatste zonder zonder en maandag de laatste maandag zonder en... :101:

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries!

Heb daarnet een beetje door dit topic heen zitten lezen! Wat cool dat je oma dit betaald joh! & Mag je moeder bij de operatie zijn echt? Ook bijzonder! En fijn voor jou idd. Ik heb nog lang niet alles hier gelezen maar het wordt een beetje verslavend moet ik bekennen... :blush:

t is dat de kinderen rustig tv zitten te kijken nu, maar moet toch zo echt over tot de orde van de dag, haha! Maargoed, je kan inderdaad al lekker aftellen zeg, geen kriebels???

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.