Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ha die patries,

mijn berichten abonnement gaat dus nog steeds niet goed, las nog een mailtje van je dat ik niet eerder gezien had! enfin, we zijn zo weer een hoop dagen verder! de maand oktober is echt voorbij gevlogen!

wel spannende ontwikkelingen hiero. vriendjelief begint net met een nieuwe baan, daardoor kwam de operatiedatum weer onder druk, maar met wat gepuzzel lijken we het nu op te kunnen lossen. zo zie je maar... als je tever vooruit plant komen er ook weer dingen tussendoor waaien, hopelijk was dit het laatste windstootje en blijft de datum gewoon staan!

volgende week herfstvakantie, moet ik me nog een laatste keer met veel tegenzin vertonen in badkleding, ik hoop niet meer dan 1 of 2 keer, 3 keer zou me wel eens fataal :122: kunnen worden! kan me daar nu al druk om maken, kun je nagaan. (maak je niet druk, ik OVERLEEF het wel, tis alleen een drama in mijn hoofd!)

maak me nu niet meer druk om het resultaat, wel eens als ik foto's tegenkom van de pc die ik niet zo mooi vind, vind vaak de tepels te hoog en de borsten teveel als koplampen eruit zien, maar heb ook wel andere resultaten gezien, dus zal het van mijn kant gewoon een mededeling zijn die ik hem voor de bv zal doen als hij mij opmeet.

veel groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he das ook balen. bij mij wel. misschien toch iets niet goed aangevinkt?!

oehhhhh... tja daar heb je een punt. de mijne gaat alleen niet door als mijn pc of ik ziek ben hahaha. de rest moet maar wijken :38:.

ja hier ook,ik weet niet of ik ook naar een zwembad moet. hoop van niet.. praat het wel uit zn koppie haha.

ja,gelijk heb je. zo moet ik ook eerst nog met hem ( mijn pc) babbelen,als je mijn veranderde onderschrift/handtekening gezien hebt?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEPS

ga jij maar s snel met die jongen praten!

wie of wat gaf de doorslag? jij of hem? of na veel lezen, wikken en wegen hier op het bf? (je wilde niet onderdoen voor de rest)

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee IK wil grotere borsten.

na veel lezen en na gepraat te hebben met husbie en mams. ik heb altijd al van grote borsten gehouden ( mijn man nog meer haha) en na dat vele gelees op het bf en na veel nagedacht te hebben wil ik toch gaan voor grotere nu ik de kans krijg/heb.

dus niet alleen wat voller maar wil ook echt een maat groter. ben bang dat ik spijt krijg als ik dat niet doe. en zoals je de meeste hoort went grootte ( hoe schrijf je dat eigenlijk haha) al snel.

dus nog ff beetje babbelen met mn pc de 20ste,gelukkig hebben ze alle maten protheses op voorraad :D

wat bedoel je met onderdoen?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

... nu ik dit nog heb gelezen, weet ik het zeker. Bleek net al een beetje uit wat je me schreef... Ga voor de duidelijke vergroting, ipv de opvulling. Wanneer je van grote borsten houdt en je laat opereren, is dit idd je kans om dat te doen. Je gaat naar een arts die daar iig oog en oor naar heeft. Leg uit wat je wilt en kijk wat mogelijk is... Succes met je beslissing. Het wordt vast prachtig!

Nu ga ik echt slapen, hahaha

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Patries,

ten 1e thnx voor je reactie!

ten 2e hierna ga ik ook echt slapen. is al ver na mijn bedtijd maargoed,moet kunnen voor een keertje haha.

ten 3e; zijn assistente zei dat ze alle maten op vooraad hebben en je die dag nog kunt beslissen voor groter of kleiner.

( heb nl na mijn consult al gebeld dat ik echt voor een echte volle D wilde gaan en of ze die maat prothese altijd wel op voorraad hebben dan?)

en ze zei ook dat je voor de operatie nog een gesprekje hebt om alle puntjes op de i te zetten. dus komt wel goed.

ik heb al mooie groote gezien van hem (Daantje77). zal weer zeggen dat ik die mooi vind en dat ik die nu ook wil haha...en dan moet hij maar beslissen of dat kan of wat er kan bij mij en dan moet wat hij maar kijken wat hij erin stopt haha.

slaap lekker en tot gauw :38:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning naamsgenoot,

Kan t niet laten direct te reageren, maar heb dan ook de tijd. Zit nog steeds met de griep thuis. Gaat al iets beter gelukkig. Heb het ook liever nu dan ergens in december... Al weet je dat natuurlijk nooit. Zie je het voor je? Dat je verkouden beny en geopereerd moet worden? Gaat mooi de operatie niet door... Pfff... moet er niet aan denken.

In antwoord op wat je schreef, wil je een volle D, kan je pc die je zeker geven, maar een E of groter zal in jou geval ook gemakkelijk gaan. Daantje heeft prachtige borsten. Mijn voorbeeld! Maar helaas, de hoeveelheid die zij heeft; 800cc hoog profiel op de spier en daarmee een G-cup zal ik nooit krijgen. Gaat er bij mij geloof ik niet in. Tenzij ik naar Florida afreis en daar een arts vraag ze de daar op te vullen, hahaha... maar dat gaat me iets te ver.

nee, ik ga nu wel voor die 560 omdat ik denk dat dit precies past en me mooi zal staan. Ik ben afgevallen en het komt nu mooi overeen met de rest van mijn lijf. Ik ben zelf nog bezorgd dat mijn arts op t laatste moment toch nog van de maat af zal wijken en kleiner zou plaatsen, zoals 6 maanden terug gebeurde. Ik had van te voren afgesproken dat hij zou zien wat zou passen en had ook alle maten in handbereik Toen ik wakker werd zei hij; er is 450cc in gegaan. (Vanaf die maat spraken we erover). Ik was best teleurgesteld toen... Hij zei me dat vanwege de plaatsing dual plane hij niet meer kon zetten omdat ze anders te hoog hadden gaan zitten. Daar heeft hij wel gelijk in gehad. Ze zitten nu al tot mijn oksels...

Liefs en een fijne dag!

Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen Patries,

tjeee das balen! maar idd..beter nu dan in december. ik ga zo de griepprik halen en begin dan al met iedere dag vitmineC te gaan slikken. hoop dat ik er goed vanaf kom,zoals andere jaren :)

ja Daantje heeft zeker prachtige borsten maar ik hoef ook geen G hoor! maar wel het soort volle borsten wat zij heeft. snap je me haha?

en wat hij daarin duwt? zal mij een zorg zijn. ik hoef zeker geen 800cc maar wil gewoon een DD of E misschien. en dat zal zeker geen probleem zijn met mijn borsten. heb altijd een D gehad.. ook door afvallen zijn het koffiefilterzakjes geworden ( ik heb vanonder best nog wat vulling,tis alleen van boven leeg/plat dus geen theezakjes)

tjee,wel erg dat je eigenlijk van het begin al niet tevreden was. hopelijk gaat het nu wel goed hoor meid! iig krijg je nu wel wiebelborsten haha..

en eerlijk gezegt,ik vind 560 al veel :44:

liefs van mij :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Heb even je hele topic overnieuw gelezen. Ga nu bijna twijfelen of ik ook niet een bezoekje moet doen aan dr. Bruno de Meyere. Al is het alleen al dat hij de partner (of begeleider) mee laat kijken naar wat hij insteekt. Wel heel gaaf. Maar goed. Ik heb een uitstekend arts. Ben nu al zo vaak door hem geholpen. Hij is onderhand bijna mijn lijfarts geworden hahaha...

Klopt wel. 560cc is veel. Maar voor mij niet. Ik had kleinere/ lege borsten om te beginnen (in totaal een jaar borstvoeding gegeven aan 2 kids). Jij hebt grotere/ vollere borsten over. Wanneer je nu gaat vullen heb je minder nodig... Ik denk dat wanneer jij voor 300 of iets meer zou gaan, je een flinke E zult krijgen. Zal er schitterend uit zien. Een beetje zoals die van Jinxx denk ik? (Al heb ik jou borsten van nu niet gezien). Anyways; wanneer je meer zou nemen, kom je uit op de grotere maten en lijkt het meer op wat Daantje nu heeft.

Maar komt erop neer dat ik meer nodig zal hebben dan jij om op het zelfde resultaat uit te komen. Waarbij jij een wat 'natuurlijker resultaat zult krijgen en ik een iets minder natuurlijk resultaat. Je uitgangspositie is heel belangrijk bij een bv. Dat heb ik nu wel gezien. Wanneer je een AA hebt en heel groot wilt, is dit niet mogelijk. Je zult dan echt moeten bouwen en wissel na wissel moeten ondergaan. Maar onnatuurlijk zal het altijd blijven ogen. Hoe voller je borsten zijn van de start, hoe natuurlijker het zal worden en des te minder heb je nodig om tot een geweldig resultaat te komen.

Ik ben benieuwd joh. Jij bent eerst aan de beurt! :71: Laat je erna je foto's zien? Ben nieuwsgierig!

Leuk hoor dit.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

me again.. heb tot kwart voor 11. dan moet ik naar mijn huisarts, en idd,dit is leuk! :D

tja,ik kan hem wel aanraden. kost je 30 euro en de tijd om er heen te rijden. neemt echt de tijd voor je tijdens een consult. ik vond het meteen erg fijn. dan hoef je er perse nog nix mee te doen. maar heb je wel een idee/uhm hoe zeg je dat? van een andere pc. en dat meekijken vond ik ook een erg fijn idee! diegene weet wat je wilt of juist niet wilt..

ja ik raadde me dus ook 280/300cc aan. en zal je zo mijn linkje sturen,kan je zien dat ik vollere borsten heb dan JinXx bij het begin van haar bv. en zij kreeg 350cc dus zal idd op hetzelfde uitkomen ws. al ben ik wel voller van lijf dus lijkt het misschien weer minder? maar ben met een flinke D/DD/kleine E ook al tevreden hoor haha.

ja,maar groter dan E wil ik niet. je moet ook nog leuke bh's kunnen kopen vind ik.. al vind ik ze wel mooi van Daantje. dat is de reden dat ik naar dr Bruno gegaan ben voor consult.

ja zoiets zei dr Bruno ook al,ik heb een mooie start haha..

en tuurlijk laat ik die zien,ik was/ben ook blij met alle fotos die ik heb mogen zien van anderen. alleen nu heb ik nog maar voor fotos haha. dus het linkje komt straks in mijn handtekening te staan als ik geopereerd ben.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha.. we worden steeds meer nieuwsgierig naar het resultaat he?! Wat ik er zo leuk aan vind is dat ik het naast voor mezelf heel leuk vind het dus ook voor jou leuk kan vinden. Ben al helemaal benieuwd naar hoe het voor jou wordt! Zal dat komen omdat we totaal anoniem met elkaar schrijven hier? Nu moet ik zeggen dat ik nooit gevoelens van jaloezie heb gevoeld naar andere vrouwen toe, juist andersom. Vaak genoeg als ik met vriendinnen ben, hebben zij wel dat ze moeilijk met schoonheid van andere vrouwen om kunnen gaan. Bij mij is dat andersom. de meeste vrouwen kijken mij boos aan, terwijl ik kan roepen dat ik een ander mooi vind. Vreemd he?!

Maar, ik blijf m'n arts trouw. Wil en kan nu niet meer naar een ander gaan. Zou niet goed voelen. Maar dat van dat meekijken, is wel fantastisch ja. Maar ik zou er ook niets mee winnen. Meer dan die 560cc kan er bij echt niet in. Ook niet bij een andere arts (denk ik)... hahaha... Vwb je linkje. Leuk. Ben benieuwd. Vwb je griepprik, had ik dat ook maar gedaan!!! Grrrr...

Tot gauw meis, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niet vreemd,ik kan een vrouw ook mooi vinden,wat dan ook,gezicht,haren,of borsten. ben wat dat helemaal niet jaloers aangelegt. ben alleen maar blij voor diegene dat ze dat juist heeft. en ik heb die borsten nu niet dus koop ik ze maar :38: haha.. en jaaa,ik word echt nieuwsgierig naar het eindresultaat!!!

ja kan ik ook weer wel begrijpen. ik zou ook niet zomaar naar een ander gaan. en dan heeft hij nog nix voor me gedaan in princiepe.alleen consult :)

en 560 cc is al aardig wat he.. ben benieuwd waar we beide op uitkomen straks. wij gaan de kerstdagem vol en groot en wiebelig in hahahaha

thnx!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

... al moet ik zeggen dat ik toch een tikkie jaloers op je ben...

...

...

...

...

... jij staat op t forum al bij de gebeurtenissen van komende tijd en ikke nog niet... Snik

X

waarom jaloers??? dat kan jezelf invullen he meid! zo gedaan... heb ik ook gedaan :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee IK wil grotere borsten.

na veel lezen en na gepraat te hebben met husbie en mams. ik heb altijd al van grote borsten gehouden ( mijn man nog meer haha) en na dat vele gelees op het bf en na veel nagedacht te hebben wil ik toch gaan voor grotere nu ik de kans krijg/heb.

dus niet alleen wat voller maar wil ook echt een maat groter. ben bang dat ik spijt krijg als ik dat niet doe. en zoals je de meeste hoort went grootte ( hoe schrijf je dat eigenlijk haha) al snel.

dus nog ff beetje babbelen met mn pc de 20ste,gelukkig hebben ze alle maten protheses op voorraad :D

wat bedoel je met onderdoen?

liefs Patries

Grootte is goed geschreven, als je grote borsten wilt dan zegt dat iets over de grootte die je wenst

ging nog ff bij je spieken, hoopte dat je mijn opmerking goed had opgenomen, was je een beetje aan het plagen omdat ik dacht dat jij er wel tegen zou kunnen, kan de zaken dan nog wel eens 'droog' opschrijven, zonder smilies e.d. maar gelukkig snapte je m niet helemaal...

onderdoen voor de rest was dus een grapje.

maareh patriesje, wat betekent het nu concreet, je gaat voor grotere? is dat nog niet tot uitdrukking gekomen in je consult? die cc's die nu in je handtekening staan, ik bedoel de maximale (weet het ff niet uit mijn hoofd) daar ben je nog niet over uit?

als ik jouw boezem bekijk, dan vind ik je boezem al behoorlijk, in vergelijking met mijn .... {{ahum}} niets. ik ga ervanuit dat je met 360 al aan een aardige E zit, hangt er ook wel een beetje vanaf wat je afmetingen zijn, borstbreedte etc en natuurlijk de prothesevorm, is die hoog, heeft die veel projectie etc. blij dat jij voor mij mag! haha, vind het ook reuze spannend meid!

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootte is goed geschreven, als je grote borsten wilt dan zegt dat iets over de grootte die je wenst

ging nog ff bij je spieken, hoopte dat je mijn opmerking goed had opgenomen, was je een beetje aan het plagen omdat ik dacht dat jij er wel tegen zou kunnen, kan de zaken dan nog wel eens 'droog' opschrijven, zonder smilies e.d. maar gelukkig snapte je m niet helemaal...

onderdoen voor de rest was dus een grapje.

maareh patriesje, wat betekent het nu concreet, je gaat voor grotere? is dat nog niet tot uitdrukking gekomen in je consult? die cc's die nu in je handtekening staan, ik bedoel de maximale (weet het ff niet uit mijn hoofd) daar ben je nog niet over uit?

als ik jouw boezem bekijk, dan vind ik je boezem al behoorlijk, in vergelijking met mijn .... {{ahum}} niets. ik ga ervanuit dat je met 360 al aan een aardige E zit, hangt er ook wel een beetje vanaf wat je afmetingen zijn, borstbreedte etc en natuurlijk de prothesevorm, is die hoog, heeft die veel projectie etc. blij dat jij voor mij mag! haha, vind het ook reuze spannend meid!

gr. Kaatje

ok,ik was ook al zover maar begon te twijfelen haha

dacht al.... ben toch niet blond (sorry voor de blondienes hier haha).. maar ik kan heus wel tegen plagen hoor,dus hou je niet in :)

nee,klopt helemaal Kaat,ik ging voor opvulling. ik heb altijd een D gehad en nu een C. en wilde mijn D terug,wat dus eigenlijk alleen opvulling zou worden. van de bovenkant.

en de cc's zouden dan 280 of 300 worden. dus wat er nu in gaat weet ik niet. maar als ik een beetje rondkijk en lees kom ik met een 300 cc idd wel op een DD of misschien wel E uit. omdat de mijne idd niet leeg zijn.

ja ik heb ook ,vooralmet bh aan,een redelijke boezem maar ik wil ook zonder bh een grote boezem haha!

weet allen dat ik McGhan krijg een zachtere (die vervormd als je gaat liggen of staat) maar hoe hoog? of welke profile? geen flauw benul van. ook niet over gehad eerlijk gezegt. laat ik wel aan hem over. hij heeft er meer verstand van dan ik :125:

haha,ja maar tis toch weer niet te vergelijken he?! ik of jij ervoor en ik of jij erna,toch?! maar ben wel blij dat ik voor je mag hoor! dan heb ik het ergste weer gehad tegen die tijd dat jij onder het mes mag :10:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik ben erg blond

dacht ook nog toen ik van je relaas in je kapsalon las, dat er mensen zijn die elke 2 weken komen, dat ik je dan als kapster niet echt zou missen als je 3 weken of langer uit de running zou zijn, mij had je het dus niet hoeven te vertellen, laatste knipbeurt is van juli alweer! vind het niet erg om er 3 maal per jaar als een neanderthalervrouwtje bij te lopen. kapsters hebben aan mij niet echt een vetpot!

dat is ook zo, als jij vertrouwen hebt in je pc dan is dat genoeg. ik moet wel zeggen dat ik het wel erg prettig vind om iets meer vat te hebben op de hele materie van bv's, ik denk dat ik er heel goed aan heb gedaan om meerdere consulten te doen, en eerlijk is dat ik bij alle pc's een goed gevoel had, ik ben nou eenmaal goed van vertrouwen, dus heb alle adviezen als zoete koek geslikt.

ik dacht uit mijn hoofd dat het bij jou tussen de 330 of 360 zou worden, en vond dat al een behoorlijke maat, zeker gezien jouw beginsituatie. ga je dit nog eerst bespreken met de pc?

tis nu nog niet zo spannend maar soms heb ik wel al de kriebels, maar weet gewoon dat het mijn tijd nog moet duren, hoop alleen dat er geen andere rare dingen, nieuwe banen etc tussendoor komen

liefs, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps haha

ik heb klanten die iedere week komen en de rst komt om de 4-5-6 weken. en die maken vooraf een afspraak ( ik werk alleen op afspraak) en dan kan het dus uitkomen dat ze juist die 2 weken willen komen vanaf mijn operatie,wat niet kan. tegen die klanten vertel ik het wel... komen ook al jaaaaaaaaaren bij me.

haha nee 300cc hooguit zei hij me maar dat was met de opvulling.

zal vragen waar ik dan op uit kom en zeggen dat ik nu groter wil.ja dat bespreek ik dus vooraf. kon nog zei zn assiestente aan de foon tegen me. je kan die dag zelf nog beslissen of je groter of kleiner gaat. alles is op voorraad. ik wil dan ook wel vragen wat hij erin doet met dat profile enzo. maar ik neem aan dat hij weet wat hij doet..

ja ik krijg nu soms ook al wel kriebels hoor... heb vannacht weer veel gedroomd.maar ben ook tot laat aan de shout geweest mt Pat71 e dan ga je daar toch mee slapen. ik dan. maar het was vannacht wel leuk hoor haha.

nou,dat zit er bij mij niet in,gelukkig.. maar jij betn wel op zoek naar wat anders?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik ga ook voor de bv een en ander nog even duidelijk aangeven (ik zag mezelf al in een gedachtenflits op het bedje liggen de operatiekamer in gerold worden met mijn wensenlijstje en foto's naar hem toezwaaiend). en daarna denk ik dat ik heel heel erg tevreden zal zijn, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ontevreden zal zijn, raar he, daar heb ik nu zo'n rotsvast vertrouwen in. stel me nu voor dat ik na operatie echt een tijdje op wolkjes zal lopen

haha, jij bent een echte addict, ik ook zo nu en dan :125: . Komende week herfstvakantie, lekker veel met kids op stap, wie weet neem ik mijn laptopje wel mee als we een paar dagen weggaan! die luxe heb ik nog nooit eerder gehad, zit ik straks toch nog in mijn vakantiehuisje met bf.com voor mijn neus, haha, dat is toch eigenlijk wel het toppunt van addict-zijn. of op de uitslaapkamer je minilaptopje mee en posten op bf! ik heb het ook al geprobeerd met mijn telefoon om te zien hoe bf er daarop uitziet, maar nog niets gepost! Ik erken dus dat ik er ook erg aan toe ben!

ja, ben zelfs in de running voor iets anders, ik hou wel van wat gezonde uitdaging, dus het zijn en blijven spannende tijden op dit moment!

doei!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat doen we denk ik allemaal.... uitzonderingen daargelaten.

zo nu en dan? :152: wahahaha

we zijn echt hetzelfde! ik heb het ook al geprobeerd. kom wel op de site en kan alles lezen maar kan me niet inloggen om zelf te posten..

jaaaaaaaaaaaaa net zo erg als moi :38:

ok... leuk! hoop voor je dat het lukt!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.