Ga naar inhoud

Patries473 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Spannend hoor patries, je hebt volgens mij een goede keuze gemaakt mbt de chirurg, heb hele mooie (.)(.) gezien die gecreëerd zijn door hem..

Ben heel erg benieuwd..

En kaat, ook ik kijk nu op tv of ze gekocht zijn ja of nee dus ik weet precies wat je bedoelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Kaat; haha nee Kaat!

dat was er een die was negatief over een pc. en het gesprek daarna was erg negatief vond ik. maar niet vrouwen tegen vrowuen hier hoor.

@ Marije; ja ik heb er een heel goed gevoel over/bij. en ook ik ben erg! benieuwd haha

Ja dat hebben we denk ik allemaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was je even kwijt, sta jij al onder de operatieverslagen!

dat was wel gezellig, zo live verslaan van de bikiniboobs op tv!

volgende week tafeltennistoernooi met mn dochter, moet beetje trainen, gelukkig zitten mijn boobs dan nog niet zo in de weg als met die 395 cc!

moet nog ff snel vanavond (tis al laat!) kijken wat we doen met datum... wordt het 15 of 21 december

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he bah,weer geen melding van gehad dat je gereageerd had in mijn topic :(

maaruhhh ja,klopt. Heeft B-cupje gevraagt en gedaan voor mij ( geen flauw idee hoe dat moet haha) omdat ik al een datum heb en dat het dan handiger is. Zal bij jou ook wel gebeuren als je zover bent ;)

Ja was leuk he :)

en? en ? en ? wat wordt het? :lol:

liefs Patries

p.s; alvast veel succes met de wedstrijd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn dr nog niet uit, wat een geregel met 3 kleine kids!! de ene datum heeft voordelen en de andere ook, vrijdag was idealer geweest met alvast een weekend tussen alle verplichtingen door, maar goed, we gaan er wel uitkomen. ik denk dat ik 15e ga doorzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja van die kant ben ik blij met mijn dan bijna 12 jarige zoon. snapt alles en kan alles zelf doen. tenminste,je snapt me wel...kan veel doen als het moet.

en daarom doe ik het ook op vrijdag idd. kan ik donderdag nog mijn klanten doen en word vrijdag dan geopereerd. kon ook op donderdag maar dan zit ik met mijn klanten weer moeilijk.

en dan lekker een weekend waaron nix moet. en dan bijna 2 weken rust (tjeeee dat zal tegenvallen haha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahoi

ja, had ticker erbij gezet, maar zal nog wel wat gaan experimenteren (ben in dat opzicht wel weer echt een miep, die zich kan verliezen en bezondigen aan allerlei onbelangrijke details). heb het vandaag vastgelegd! tis eindelijk gebeurd. ben inmiddels ook beter gewend aan het aantal cc's, dus heb er vertrouwen in.

vrijdag is inderdaad ideaal. mijn pc opereert donderdag en vrijdag in amsterdam in een kliniek, blijkbaar komt het daar nogal eens voor dat datums worden verzet etc, op maandag en dinsdag zit hij in boxtel, dat ligt dichterbij en is bovendien een ziekenhuis, daar staat de datum echt zo vast als een huis, vandaar toch mijn keuze voor boxtel Ik overweeg om een nachtje daar te blijven, dat kan daar op voorhand worden geregeld. Heb in november nog een voorbereidend onderzoek tbv narcotiseur, op eigen verzoek. Hopelijk leef ik dan iets rustiger naar de operatie toe. Ik reageerde vorige keer slecht op de narcose, mijn bloeddruk zakte weg en ben een nacht bewaakt. Sochtends vroeg was ineens alles weer normaal, alsof er niets was gebeurd en kreeg ik veel bezoekjes van personeel die zich allemaal erg zorgen om me hadden gemaakt. Je snapt dat ik dat liever niet meer meemaak, het kwam toen echt uit de lucht vallen. wil nu iets beter gecontroleerd aan dit avontuur beginnen.

Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I DID IT!!

tegen die tijd, de 15e zijn jouw boobies al een beetje voor de helft ingedaald, en zitten ze ter hoogte van je oksels!!

wel lang nog he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk je dat je in de loop van de tijd, richting bv, minder behoefte krijgt om hiero rond te hangen? ik bedoel, je weet nu gewoon wat je wilt, je hebt geen echte vragen meer, tis alleen nog maar een kwestie van afwachten...

al blijf ik wel benieuwd naar nieuwe ervaringen met de pc die mij gaat opereren, en ook de gang van zaken van diverse bf-ers. maar echt de grote kwesties, de vragen die ik had, zijn opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:80: Blehhhhhhhhhhhhhhhhhh :81: ik ontvang dus echt nix meer van mezelf ( mijn eigenste topic). tis dat ik lees bij nieuwe berichten... :89:

1e berichtje ;maar fijn te horen Kaat dat de kogel door de kerk is en dat je ook je er nu "lekker" bij voeld bij het aantals cc's.

en zit dat zo dus?! ik kreeg van mijn pc een aantal datums door (op donderdag en vrijdag) dat hij daar in België opereerde ( opereerd ook bij schiphol op de maandag)met tijdstip en al. kon nog kiezen maarja das natuurlijk een voordeel als je zo lang vooruit een afspraak maakt.

en ja,dat snap ik zeker Kaat! Ik ga geheel onbevangen (ahum :unsure: ) de narcose in. lijkt me idd heeeeel onprettig zo en erg fijn dat je nu echt voorbereid onder zijl kan gaan ;)

ja,dat hoop ik ook,dat ze dan redelijk op zn plek zitten. ik hoef nl alleen maar echt opvulling aan de bovenkant. ga niet echt veel groter dan dat ze ooit geweest zijn.

en ja,nog lang ^_^

2e berichtje ; :160: grrrrr zoals ik hierboven al zei; ik krijg nix. hoe doe je dat? staat bij mij al aangevinkt dat ik dat wel zou moeten krijgen

3e berichtje; ja,deels wel idd,maar ik blijf toch elke dag ff kijken en lezen. ben gewoon benieuwd hoe het iedereen met een bv verloopt. denk dat je na je bv daar minder behoefte aan hebt dan nu,als je helemaal klaar bent,na 3 mnd ofzo..

ga nu fijn :163: mijn boekhouding doen,ontkom er niet aan haha..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

BOEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet schrikken!

Lukt t nu wel?

oja, die van mij zijn ooit in een ver ver verleden heel groot geweest! denk wel dat het iets minder wordt als toen!

bleh, ik moet eigenlijk ook maar ga ff in tuin zitten met buukske.

veel succes met boekhouding toegewenst en weinig afleiding

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een vluggertje! :35:

bij mij gaat dat uren kosten, omdat ik het altijd zo uitstel ligt er weer een hele stapel, blehhhh

bij mij werkt het niet, die onmiddelijke emailnotificatie.... :angry:

heb wel ffkes 1 dingetje gedaan, van de 50

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Patries, mag ik vragen wat de kosten zijn bij dr. de Meyere? Wil namelijk ook een bv en lees goede verhalen over hem. Ben alleen nog nergens een prijs tegengekomen, in deze tijd althans. Wel prijzen uit 2004, maar zal inmiddels wel duurder zijn helaas......

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries, mag ik vragen wat de kosten zijn bij dr. de Meyere? Wil namelijk ook een bv en lees goede verhalen over hem. Ben alleen nog nergens een prijs tegengekomen, in deze tijd althans. Wel prijzen uit 2004, maar zal inmiddels wel duurder zijn helaas......

Alvast bedankt!

hoi hallo,

tuurlijk mag je dat.

ik heb €30,00 voor het consult betaald en mocht ik daarna besluiten daar mijn bv te doen gaat dat weer van de prijs af.

en die is € 3000,00.

en hij is erg vriendelijk,geduldig,neemt de tijd voor je.. fijne man vind ik maar dat had je al wel gelezen in mijn topic ;)

laat je me weten of je er heen gaat al dan niet voor consult of bv?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Patries

Ik heb ook een borstvergroting laten uitvoeren vorige maand bij dr. Demeyere met de Mcghan 510 (anatomische prothese) en ben tevreden hoor. Het enige wat ik wel niet zo leuk vind, is dat je de bovenrand van mijn prothese kan zien maar de dokter zegt dat dat nog zal beteren omdat mijn borsten nog verder moeten indalen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Angie,

wat leuk,nog iemand die daar geweest is. zoveel mensen zijn er niet.

heb je fotos?

tja,je moet toch op de pc vertrouwen he?! dank je en jij ook succes met het indalen!

liefs Patries

hallo Patries

Ik heb ook een borstvergroting laten uitvoeren vorige maand bij dr. Demeyere met de Mcghan 510 (anatomische prothese) en ben tevreden hoor. Het enige wat ik wel niet zo leuk vind, is dat je de bovenrand van mijn prothese kan zien maar de dokter zegt dat dat nog zal beteren omdat mijn borsten nog verder moeten indalen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu komt het echt dichtbij he....

geen maanden meer aftellen maar weken, en dat zijn er niet veel meer pffffffffffffff.... :D

je zult ook wel blij zijn als je zelf aan de beurt bent toch?

Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.