Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou ja .. Heb nu al zo vaak mijn bh moeten uitdoen maakt mij niet meer uit of het bij een man of een vrouw is. En of ze knap of lelijk zijn maakt mij ook niet uit, maar bij bergman nemen ze volgens mij geen lelijke mensen aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha.

Me berichtje is tegelijk gegaan met anma.

Had hetzelf nog niet gelezen van die penisverlenging. Haha

Ziet er idd nu wel raar uit.

Nou kreeg het echt warm van hem.

Was ie beetje over mijn borst aa. Het aaien om te kijken of ik overal gevoel had. Haha.

Helemaal geweldig.

Er was helemaal niets mis mee zei tie. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.

Me berichtje is tegelijk gegaan met anma.

Had hetzelf nog niet gelezen van die penisverlenging. Haha

Ziet er idd nu wel raar uit.

Nou kreeg het echt warm van hem.

Was ie beetje over mijn borst aa. Het aaien om te kijken of ik overal gevoel had. Haha.

Helemaal geweldig.

Er was helemaal niets mis mee zei tie. ;)

:35: :35:

De mijne zijn nog steeds een beetje doof aan de onderzijde...

Ik kan toch voor de zekerheid het even door hem laten testen..kan geen kwaad toch??? :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Ff vanaf de iPad. Want ik heb 2 waakhonden rondlopen en moest gaan liggen.

Vanochtend was ik al helemaal happy. Ze waren heerlijk voor mijn neus aan het eten. Die geur!!!! Ohhh maar ja. Hield t dus bij dat kopje thee.

Daarna lekker met de hond gelopen. Was ook lekker.

Bij thuiskomst stond manlief al klaar met de auto. En toen begon het,,,,

Ben je nerveus???

Eh nee...... Jij.......

Zegt ie t is wel raar. Moet je gewoon gepland ff wegbrengen en betaal ik mensen om aan je tieten te mogen zitten!, mijn dochter en ik in een deuk natuurlijk...

Wat zoun hij erin gaan stoppen???

Zegt mijn man.........

Ik zou een nieuwe tiet gaan ontwikkelen. Eentje via iPhone istaleerbaar. Op t knopje cupmaat invoeren richten en hoppa!

Hoe manlief t zei werkte zoop onze lachspirenen dat anderen moesten lachen om ons!!!

Maar ff verder. Want kreeg net ok al weer ff visite.

Alles liep uit. Ik was er om 10.0u. Om 11.30 ok in. Mar daar een half uur nog gelachen met de manen daar. Koopman was ff bezig.

Na een 30 min mocht ik dan toch onder zeil en werd ik weer om 14u wakker.

Met wel een lage bloeddruk. Maar die schijnt bij mij dan misschien altijd wel lager te zijn???

Ook vooral al lager met een lagere hartslag dus ik was echt relaxed erin gegaan en kwam er heeel relaxed uit!!

350 cc

Zie zien er uit alsof Ik die maximeer aan had in die zin bedoel ik zeker niet te groot waar ik nog even bang voor was.

nu ietsje of was meer zwelling. Maar geen pijn.

Ik vroeg om wat te eten en drinken maar mocht nog niet.

Een uur daarna eerst n voorzichtig slokje water. En een uur daarna koekjes!!!!!

Oooohhhhh wat was ik daar aan toe zeg. Honger!!!!, en lekker thee.

Of ik allemaal helder genoeg was...

Ja wel. Kom maar op.

Maar de verpleegsters haden t druk met t kamertje naast me.

Cajo ik hoop dat jij t niet was, want die mevr. Was echt ziek...

Vroeg ik of ik nog iets kon doen?!!!

Maar om 16.3 gingen de drains eruit. Om 17.00 uur medicatie ivm de terugreis.

Tot op heden nog geen pijn.voel me echt goed?!

Ben heeeeeeel blij!!!

Zal morgen wel wat spierpijn krijgen denk,ik???

Sorry voor dit kortere verslag maar heb nog wat visite binnen.

En wil t toch rustig aan doen om mijn "waakhonden" niet te activeren ff boven gaan liggen.

Hahahahahahhaha

Zomaar t zijn s jatten van waakhonden!!!

Dikke kus, dank jullie voor t medeleven. Cajo hoop dat jij je ook zo super voelt!!

Kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey tietenpietje! Fijn om te horen dat het goed met je gaat, grappig om te lezen dat jij helemaal blij werd van die koekjes, ik had eerder zoiets van: koekjes? Ben je wel helemaal goed? Haha. Hoop dat je morgen niet teveel spierpijn zal hebben, heb jij ook dual plane? Een goed herstel gewenst en geniet van het niks doen;)

Xx Miss_ booblover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

wat een lieve berichtjes allemaal....

en sorry dat jullie gisteren zo lang moesten wachten. had net de Ipad op schoot en dacht ff snel een stukje te posten. Het was inderdaad geen boeket reeks geworden! sorry!

hahaha ik heb die mooie verpleger wel gezien hoor nana! en anima..... volgens mij jij ons idd ook!

jij mocht met hem mee en niet veel later werd ik ook weg geroepen.

(ik had zo'n mega thuisjurk aan, met knoopjes aan de voorkant) haar op mn kop.

het rare was dat ik gisteren helemaal geen pijn of iets dergelijks had. Is voor mij best gevaarlijk, want dan zou ik wel eens te veel kunnen doen...

maar..... ik had natuurlijk 2 waakhonden bij me 's avonds... :93: :93: Je bed in!

drinken...

gelukkig mag ik wel zelf mn billen vegen na het gaan. Ook het schoonspoelen lukte me zelf gewoon en daarna hoppa zo mn bed in.

om 23.00 uur was het paracetamolletjes tijd en een uurtje later die diclofinac....

Doc... sorry... het slaappilletje heb ik niet durven nemen. volgens mij kon ik mijn vingertoppen eraf snijden zonder iets te voelen, zo sterk kwam het op mij over.

mijn bloeddruk daalde ook weer wat, dus toch maar buikspieren aangespannen, benen intrekken uitrekken. en toen werd het wat minder licht in mijn hoofd. Mede daardoor durfde ik niet die slaappil in te nemen. :106: . Sorry

het slapen is enigzins tegengevallen. ondanks alle kussens die ik had klaargelegd, was het toch moeilijk een draai te vinden. Ik durfde niet diep te slapen uit angst op mijn zij te draaien! :44: ....

maar het is gelukt.

wel moest ik er een aantal keer eruit om te plassen.

Ik moet zeggen het in en uit bed gaan valt mij alles mee. handen houd ik op mijn buik, zodat ik de borstspieren ook niet kan gebruiken.

vanochtend na het wakker worden voelde ik voor het eerst de spierpijn in de borsten wat opkomen. Het valt me nu nog alles mee. hoop maar dat het zo blijft. Een waakhond is naar huis.. :46: en de grote waakhond is bij me in de buurt. Wel lief en goed van ze dat ze me in de gaten houden.

ik ben stiekem wel blij met wat gevoeligheid / spierpijn zodat ik mezelf niet kan gaan overbelasten.

manlief heeft me net schoongemaakt. het ergste van dat roze spul eraf gehaald. tjeee zeg,,... waarom ze ook je rug ermee insmeren!

:45: .....

Wel heb ik vannacht nog aan Cajo moeten denken. ohhh hoop dat ze goed heeft kunnen slapen en dat ze zich lichamelijk ook beter voelt.

ik vond het zo erg... je kon horen hoe beroerd ze zich voelde en ik zat daar te :63: stuiteren op het bed om naar huis te gaan. was heel helder en voelde me echt prima...

Dus Cajo.... nog extra beterschap!!!

ik ga hier nog ff genieten van een kopje thee / koffie... ik verwacht dat ze zo de boodschappen komen bezorgen :44: eehhhh ik maak gebruik van ah.nl... ideaal zeker nu !

zetten ze alles netjes in de keuken... alleen nog even pinnen.

manlief ruimt het vandaag allemaal op! ohhh net een prinses vandaag. MET BOOBIES!!!!!!

hahhhaha

het lijkt er wel op dat ze wat uit elkaar staan. zal vast normaal zijn. moet zo ff wat foto's uploaden.

het tape in het midden is nu wat gebubbeld.. tjee hoe zeg je dat, wat gerimpeld... snappen jullie het nog? alsof het toch wat meer bij elkaar gaat komen?

verder voelen ze niet extreem hard aan. niet pijnlijk... wel wat spierpijn van de spier natuurlijk.

de pc was erg tevreden. was nog wel een keer extra langsgekomen ivm lage bloeddruk,, maar ik zag er goed genoeg uit???!! :152: wat dat ook moge betekenen. hahahahahha

manlief is ook erg blij met mijn boobies....

en dan de jongste dochter..... :107: mamamaaaaaaa.... het is helemaal roze@!!!!!! wat is er gebeurd??!!!

en je borsten... ze zijn helemaal niet zo heeeeeelll groot... gewoon normaal net als bij andere mensen..... en net alsof je die dikke bh (daarmee bedoeld ze de maximizer) nog aanhebt.....

maar dat roze... dat hebben ze niet mooi gemaakt hoor! :152:

of ze ook heeel voorzichtig mocht kijken,.. voelen... tuurlijk!

ahhhh ze zijn nu heel zacht! .. wat een lieverd...

ze draait om... en zegt... zo nu mag jij wel in bikini met mij naar het zwembad volgende keer hoor mama.... en als je nu op het strand ligt hoef ik me niet meer te schamen!

ohhhhh van je "kleine" meisje meot je het hebben. de brugwup! ahahahah :154:

maar tot zover ff....

anders wordt het weer een veel te lang verhaal?!

dikke kxs van TIETENPietje... hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe frontje! Heel erg vermakelijk om je verslagen te lezen!

Zal vanaf vanmiddag iets minder frequent op het forum zijn, omdat ik vanmiddag naar Spanje vlieg voor 11 dagen. Maar... we hebben internet dus ga zeker van tijd tot tijd ff checken.

Een voorspoedig herstel toegewenst!

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, tietenpietje, leuk verslag weer!!

En joh: geen sorry hoor.... Voor mij hoef je die slaappil niet te gebruiken! Ik heb er ook geen gehad en ben er ook geen fan van :)

Die dochter van jou :45: Die is echt niet op haar mondje gevallen he! Wat ontzettend grappig!

Handig die ah.nl :lol: Nu nog een kok.... :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Gefeliciteerd! Lekker de operatie achter de rug en wat is het super verlopen bij jou joh!

Deze week lekker rustig aan, laat jezelf maar een keer verwennen.

Oh en die slaappillen vond ik totaal niet werken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi.....

er staan wat foto's op!

heb vanmiddag in de bank zowaar een 1,5 uur heelijk gedut na de film 21 jump street. hahaha.

ik werd dit keer gewekt door een hele lieve hond. bruin. donkere ogen een kwispelend staartje....

die wilde wel ff uit... maar 't baasje was in de tuin.... ik werd wakker van een natte grote tong in mijn oor... jakkie... hoewel het vast lief bedoeld is...

gelukkig sprong ze niet boven op me... wat ze nog wel eens wilt doen rond half 5, want rond 5 uur krijgt ze altijd d'r brokken... hebben ze toch in de gaten dat je niet voor niets ligt te pitten op de bank.

toen de GROTE waakhond dus zag dat ons hondje mij wakker maaktje snelde hij zich zo naar binnen..... ohh ik moest wel lachen. niets aan de hand...

@clarissa... ja wat gaat de tijd toch snel he...

zo ben je een groentje...

dan groentje-af

en nu ben ik tietenpiet... zou ik het druk krijgen met sinterklaas denk je? :152: of hebben ze toch liever de kerstman?

:154:

m;n jongste dochter moet nu echt gaan leren hoe ze bepaalde dingen wel of niet kan zeggen. ze flapt er zo alles uit. Zeker bij ons.. wat nogal eens grappige taferelen oplevert.

de oudste had dat ook hoor! is gelukkig nu minder. en die is idd ook aan het sparen... ze is zoo benieuwd hoe het strakjes bij mij is...

onze zoon moest gister toch wel ff lachen en kwam vandaag even kijken.

hij is een medic in het leger en keek ff of ze het infuus netjes hadden gedaan.

hmmm mooi gaatje weinig blauw.. kan er mee door! (kan er mee door zeg ik... voel er niets meer van!). hahahah moest ie lachen.

zijn 1e prikje bij mij had een grote blauwe plek tot gevolg... maar daarna petje af... ook geen problemen meer gehad.

ik heb er net een paar foto's op gezet. van net na de operatie.

zag wel dat ik ze niet super gemaakt heb, dus als morgen het plakband verwijderd gaat worden... dan maken we ff nieuwe foto's....

ehhh de maten: als ik mij goed herinner: na de operatie 84 onder... 102 of 103 boven....

de bh maat is een 38D.. dus zal strakjes wel op een 85 C uit gaan komen misschien een D'tje? mooie maat toch?!

ben wel blij!!!

:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat n verschil he!

Rust maar goed uit. En geniet van je nieuwe aanwinsten. Ennuh, die pilletjes om te slapen die je meekrijgt zijn geen echte slaappillen.. T zijn slechts inslapers, je wordt er iets relaxter van, en na een paar nachten op je rug is het 1 nachtje goed inslapen toch wel fijn...

Hahah ennuh had ik nu toch maar pietje geroepen in de wachtkamer... Ben benieuwd wie er de volgende keer weer zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.