Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

YEAHHHH B-DAY............

Je zit nu in de auto........we laten het maar over ons heenkomen vandaag.......hoop je vandaag echt te zien...zou wel even gezellie wezen....samen bijkomen....hopelijk mag dat van de verpleging.....en anders mis ik mijn worstebroodje :74: mag ook al niet ontbijten.....dus ga straks best trek krijgen......

We houden contact.........

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

PIETJE!!!!!!!!!! jij ligt nu in katzwijm voor je pc en je krijgt je tietuuuuh!!!!!

De doop heeft reeds plaatsgevonden, je heet voortaan Tietenpietje!!!!!! :45:

Oh man, wat ben ik benieuwd hoe het er straks bij jou uitziet! Laat maar gauw wat van je horen als je bij je positieven bent en een worstenbroodje met Cajo gegeten hebt :lol:

Ben ook benieuwd naar de anekdotes die onderweg nog plaatsgevonden hebben tussen jou en je man ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tietenpiet...(klinkt cool..)

proficiat met je nieuwe boobs. :43:

Hopelijk is alles goed gegaan.Laat je het ons snel weten?..ben zo benieuwd..kan niet wachten.. :107:

En heb je nog samen een worstenbroodje met Cajo gegeten??..hahaha..volgens mij liggen jullie nog in de bedjes te kletsen daar... :141:

XXX :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die knapperd van een verpleger bruine ogen..... Dan heeft hij vandaag mijn boobies weer gezien. Gelukkig nooit mijn oude!

Pietje waar blijft je verhaal nou?

Zat je in de wachtkamer vandaag... Hele gezin was druk boekjes aan het lezen.. Later dacht ik oeps dat moet pietje wel zijn...maar dan had ik moeten roepen ben jij pietje... .?

Hoop dat alles goed is gegaan en kijk uit naar je verhaal.

X anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha..

en wat bedoel je me JA..Nana?? Dat je het er warm van kreeg, of dat ze penisverlengingen doen.. :46:

oo, ik word nu wel erg nieuwsgierig..

die is natuurlijk aangenomen om de tepels te controleren. :45: Yihaaa....Als het zo'n lekker ding is, kan het erger toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.