Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Gelukkig ben ik niet de enige met een vaseline achtige huid doc!

al moet ik toegeven dat het al wat minder wordt!!!

dit ook n.a.v. het bericht van nana!!!! dank je nana (eeej kul!) het blijkt nu dat nana zo ongeveer bij mij op de hoek woont!!!!!!

nou ja.. helemaal om de hoek is een groot woord, maar toch?! hahahah

verder gaat het hier erg lekker!

flappie houdt zich rustig! Bloedt niet meer, komt niets meer uit... dus nog schoonhouden en soepel smeren.

en dan mijn boobies... wauw... wat voelen ze goed!!!!

de blauwe plekken... zover je van blauw kan spreken zijn echt al een stuk minder ... nog lichtgeel..... ik zag t op de foto van de week want in het echt kon ik het niet goed zien.

ik zal nieuwe foto's maken na 1 wk PO....

vanochtend was ik ff naar het centrum gegaan. moest ff wat elastische bloesjes hebben... want kan ik mezelf toch wat makkelijker behelpen.

nog een kopje koffie gedaan... kadotje gehaald voor weer eens een verjaardag vanavond... en toen manlief gebeld of hij me op wilde komen halen.

al was het niet ver lopen.. heb het maar niet gedaan....

vanmiddag heerlijk in de bank gelegen en nu ff aan mijn "verslaving" hier op het forum.....

ik heb alleen 's ochtends de paracetamol ingenomen en vanavond ook nog maar 1....

vannacht heb ik heerlijk geslapen. het duurde even voordat ik goed lag. maar met die verzameling kussens om me heen.. o heerlijk....

en vannochtend wakker geworden omdat mijn wekker afliep! denk dat ik anders nog ff had geslapen. maar omdat ik een huishoudelijke hulp geregeld had vandaag wilde ik zorgen dat ik verder niet in de weg zou lopen...

zojuist ook even een heerlijk fris washandje onder mijn oksels gedaan. die witte band onder je oksels geeft wat irritatie...

net als een sok die een randje achter laat in je enkel zeg maar.... dus ff gekoeld met washandje en even mijn boobies wat gestreeld met het natte washandje.

moet zeggen dat hij lijkt alsof ze al indalen... wel erg snel denk ik?!

vooral rechts... foto's maak ik van de week wel ff....

dikke kxs voor jullie allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Tietenpietje

Wat gaat het toch allemaal lekker bij jou he! Echt fijn!

En goed dat je toch oplet, dat je niet TE veel doet. Geef je lichaam even alle energie voor het herstel, dan kun je er straks weer tegenaan! :)

Indalen, dat is snel!! Maar wel goed zeg! Fijn dat je lichaam zo snel alles op de plaats wil hebben. Jouw lichaam kent jou zeker ook al langer dan vandaag :D

Lekker he, om een 'gezonde' verslaving te hebben ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc....

ik voel me idd gewoon heel erg goed.

gelukkig heb ik "ervaring" in luisteren naar mijn lichaam en ben echt trots op mijzelf :) dat ik dat nu ook doe....

boodschapjes die ik wilde hebben gedaan, koffie en de "taxi" gebeld om terug te gaan.

daarna heerlijk op de bank...

dat indalen... lijkt mij eigenlijk wel wat snel...

maar de "bobbels" aan de bovenkant zakken al omlaag. mijn tepels staan al bijna in het midden......

of gaat dit gewoon te snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah doc!!! :152:

ja stel je voor..... kom je je brief inleveren bij je huisarts dat je een bv hebt ondergaan.....

ziet ie 2 bulten ter hoogte van je navel zitten!!! :154: ohhhhh

gelukkig... dat het alleen maar goed is dan..

manlief is ook erg verrast dat het zo goed gaat! spierpijn is alleen s ochtends bij het opstaan. verder wel gevoelig of juist ongevoelig aan onderkant van de borst. (zeg maar dat tandartsverdovendegevoel.....)

heb aan onderkant ook wel wat jeuk... en ehhhh... van die genezende steekjes... hoe moet je dat nu weer omschrijven...

je snapt m vast wel!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TP,

wat gaat je herstel toch goed....genieten dus!

En gelukkig voor jou word die glim-bol al minder, want de komende dagen word het weer zonniger en warmer. Zo jammer als die zon terug-ketst.. :45:

Liefs. :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis...wat gaaf om te horen dat het zo super met je gaat..... :125:

En dat je zelfs al gezellig bent wezen shoppen. Ik hou het nog gewoon op een rondje wandelen....heb ik nog mijn handen vol aan....merk ook wel dat die gebroken nachten op gaan breken...ik begin in bed maar halverwege verhuis ik naar de bank....en tja ook daar lig ik dan op een gegeven moment niet lekker meer....maar dan weer even tv kijken, dummelen en hopen dat het snel weer licht wordt.....

Maar ik voel me vandaag verder goed.......minder opgezwollen dan gisteren...dus dat scheelt ook weer.

Die band....heb jij dit strak zitten of iets losser............ik namelijk iets losser maar ik weet eigenlijk niet of dat wel kan/mag/of de bedoeling is....... :106:

Ik moet trouwens donderdag om 10.20 uur...dus een uurtje eerder...dus ben bang dat we elkaar niet gaan treffen....... :139:

Had wel heel erg leuk geweest.............dat dan weer wel......of Koopmann moet weer uitlopen en jij wat te vroeg aanwezig zijn..... :4: dus wie weet..........

Ik maak ook pas weer foto's als ik een week po ben......dan kan je hopelijk echt goed verschil zien....

Ben zelf ook wel benieuwd hoe ze er dan uitzien...........

Pas op jezelf en doe rustig aan....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd waar jij woont.

En misschien kennen we elkaar al wel ;) hihi

Heb het hier op het dorp tegen niemand gezegd.

Alleen familie en vrienden. ( is hier wel altijd de vraag of er toch iemand lult)

Maarja mij maakt het niet uit.

Ben er super blij mee ;)

Hoe gaat het nu met je?

Weer stukje beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal....

ja 't is gek dat ik me zo goed voelt... mede door de verhalen hier had ik het veel zwaarder verwacht. manlief werkt deze hele week op kantoor, om maar in de buurt te zijn. Voor hem ook wel fijn om zo het e.e.a. weg te werken, maar aan de andere kant voel ik me toch schuldig!!!!

moet ie voor taxi spelen omdat ikke wilde shoppen...

op zich is dat al een wonder... want ik ben geen pretje om te shoppen... heb er bijna een hekel aan....

maar wilde ff wat hogere shirtjes en wat bloesjes met drukkers zodat ik die makkelijk aan en uit kan schieten zonder hulp. ben geslaagd. gelukkig....

wel moet ik deze winter nog voor een winterjas... wat iedere zoveel jaar een drama is... mijn dochter gaf al aan (terwijl zij echt een baan zou willen om te shoppen!! :152: ) dat ze die dagen geen tijd zou hebben.

maar komt nog wel...

is nog te ver weg....

flappie houdt zich rustig en geeft nu bijna geen last meer.

wel krijg ik volgens mij last van een schimmeltje. door de antibiotica.. heb ik eerder gehad met deze medicatie. dus zal morgen ff vragen bij de kliniek of ik daarvoor naar de huisarts moet, of dat zij me iets voor kunnen schrijven.

uit ervaring weet ik dat eerste de kuur af moet zijn en dan na 24 uur pas het "eitje" zou mogen plaatsen omdat het anders geen zin heeft. gaat dus ook weer wel over.....

@ cajo... eerst had ik om 10.00 volgens mij een afspraak staan, maar mijn man had juist die ochtend om 08.00 uur een afspraak op kantoor zag ik vorige week in het ziekenhuis...

dus is die verplaatst naar wat later... Dan kan ik het wel halen!

dus vandaar... maar idd wie weet loopt hij "weer" uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel moet ik deze winter nog voor een winterjas... wat iedere zoveel jaar een drama is... mijn dochter gaf al aan (terwijl zij echt een baan zou willen om te shoppen!! :152: ) dat ze die dagen geen tijd zou hebben.

Ben jij zó erg??? :45:

Die dochters van jou hebben de humor volgens mij niet van een vreemde ;)

En die schimmel, idd, dat eitje, handig, ben je er met 1 keer geklooi vanaf :lol:

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

doc....

ik ben echt heel heel erg!!! maar dat komt omdat de mouwen altijd... en dan ook echt altijd te kort zijn!!!! niet 1 of 2 cm.... maar 6 of 7!

we hebben in de familie een afwijking van lange armen... (ook lange tenen maar dat is een ander verhaal... :152: )

dusss.. je snapt m al....

eigenlijk zou je maat 38 of 40 moeten nemen omdat deze past in de taille, maar voor de schouders en armen zou ik dan een 46 (!!) moeten nemen... waardoor voorheen zeker op de borst het er NIET uitziet...

als je zo al een winkel of 20 gehad hebt en na 3 hele dagen shoppen... gezellige terassjes (dat dan weer wel) nog geen jas hebt,.... wordt ik toch wel erg vervelend... sjachie... en als ik ERGENS een hekel aan heb, is het als ik sjacie wordt...

dan wil ik dus niemand vervelen met mijn hummie....

en idd.. wij hebben hier allemaal wel humor... vind mijn man en ik ook wel belangrijk...

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

dat eitje kan je zeker niet zelf ff halen he!?! moet alitjd op recept toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het tp,

ben jij nu alweer bezig met een winterjas...hahaha..niet alleen de mouwen zullen een probleem worden dit jaar.. :01:

Maar..het moet nog zomer worden/blijven...ga jij straks maar eens eerst op zoek naar een azuurblauwe bikini... (pff..wat een eisen. :19: ..)

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahahah...... :152:

ik lig helemaal plat!!!! :154:

al die eieren! lees ik het allemaal ff door op mijn foontje terwijl ik op de bank lig.... vraagt manlief... of zullen we een eitje eten??!!! :44: :44: :44::154:

ohhhh ik lig dus ineens dubbel!!!!!

tja... blond... blont... kunstmatige intelligentie...

ik had er voordat ik na een antibiotica vorige keer ook nog nooit van zo'n ei gehoord hoor! hahahaha

was n eitje achteraf... en was er daarna ook zo vanaf...

het enige nadeel is, dat je dus pas kan doen NA de antibiotica. en dan na de laatste pil 24 uur wachten....

dus voor ik m kan "zetten / gebruiken" duurt dat nog ff....

tot die tijd.. gewoon doorgaan met water spoelen!!!

hahahahahaha

gelukkig gaat verder alles gewoon goed... daarom schrijf ik het verhaaltje van vandaag nu ook maar ff.... want ik ga zo mijn haar wassen....

pppppfffffff. ... die douche he... kijk ik al de hele dag naar uit! heerlijk... ff lekker water over me heen.

maar dan mijn manneke die mijn haar moet wassen! heb sinds een dag of 3 heel "subtiel" een handcreme op tafel liggen :44: :44: :44: :44: ...

en af en toe ... nog eens de hint... joh.. is lekker.. trekt snel in,... krijg je zachte handjes van!!! :44: :44: :44:

kent iemand dat? dik krulhaar OP je hoofd... en dan met eeltige handen wassen... en helaas ik kan dus niet zonder cremespoeling of een masker in mijn haar....

en daarna... het uitkammen!!!

had misschien toch een dameskapper moeten trouwen? :154: ohhh nee dat neit.. hoe van mijn manneke... ondanks zijn grote (toch nog wat ruwe) handen....

't is al zo lief dat hij het voor me wilt doen!!!

in ieder geval... het "eitje" is opgelost. was een eitje toch??? denk het wel....

en ehhhh waarschijnlijk tot morgen?!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.