Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo lieve Allemaal,

Hier ben ik weer .... met een nieuwe topic!

Vandaag mijn gesprek gehad EN een datum kunnen prikken. :126::126:

Manlief en ikzelf op ons gemakje naar Den Haag. Waar we konden wachten in de wachtruimte.

Vriendelijk ontvangen mag ik wel zeggen.

Lekker kopje koffie gepakt.... nog ontspannen aan het kletsen waarna er een kort beleefd kuchje ons deed opkijken...

... Of we misschien tijd hadden voor het consult?.... JAAAA Natuurlijk wel! :125:

In de spreekkamer aangekomen, leg ik mijn lijstje ook op tafel. Pengereedschap erbij... Een blik van de lieve man... waarna hij ons aankijkt....

... wat kan ik doen...???

We komen tieten kopen! :152:

maar dat heb ik dan toch maar wat beleefder uitgedrukt...

Of ik een wilde gaan staan... hmmm ... je bent best lang?!! :21: (valt wel mee met mijn 1.76 toch?? had niet eens hakken aan).

Na wat gevoeld te hebben.... armen hoog... armen laag... armen in de zij.... spieren aanspannen.....

nog eens knijpen.... (volgens mijn man HET IDEALE BEROEP)....

even meten.... hmmmm.....Doe je nog veel aan sport? dus ikke... eigenlijk niet zo heeeel veel meer? maar altijd wel gedaan.... :20: ooohh zegt ie.... maar dan ben je nog wel regelmatig actief bezig??!!

Dus mijn man... ja... ze zit ook nooit stil! Dan in de tuin.. of met de hond aan de wandel... of op de power plate... of aan het werk... of met de kids .... zolang ze maar niet op d'r kont stil hoeft te zitten...

AHA! :124:

(zoals hier al gezegd werd... en man van weinig woorden!)

Of ik even een bh en een shirtje wil aan gaan doen.... hij rommelt in een doos... JA DEZE ZOCHT IK!! :126: ...

Wat vind je ervan?

Zegt ie tegen mijn man... Als ik jou was zou ik ook even voelen...

dat was uiteraard niet tegen dovemansoren gezegd... Hij vliegt omhoog uit de stoel. legt zijn handen om mijn borsten.... JA... zegt manlief... een mooie maat!

de PC gaat weer zitten.....

ik stel voor:.....

350 CC, dual plane, rond, medium high.

hier netjes uitleg over gekregen waarom hij hiervoor koos. Waarom hij niet voor iets anders koos.

Kort en krachtig mijn lijstje afgewerkt, waarna hij zegt. Daar is voorbereiding aan te pas gekomen..... ikke ehhhhh :67::67: .. tja.. het is geen pakje boter bij de supermarkt natuurlijk!

Hij lachen!!!! Zegt ie.... Ze heeft wel humor he! Tegen mijn man!

Of ik NOG meer vragen had.... hij ging al staan... dus ikke...

eigenlijk nog 1!

Ik heb nu een koortslip! STEL... STEL.... dat dat ook zo is bij de OK datum... wat dan????

Tja... dan heb je pech... dan plannen we een nieuwe datum. want dan opereer ik echt niet!!!!

Duidelijke taal...

Of we nog even met de beauty coach aan tafel wilden gaan zitten, kon zij nog wat details doorspreken n.a.v. mijn lijstje... of ik het nog een keertje wilde herhalen...

:67: ehhh meent ie dat nou???

Dus naar die beauty coach...

Ikke toch wel heel brutaal.... mijn 1e vraag......

wat zijn de wachttijden voor OK... ze zegt. ik zal de agenda eens openen....

mijn week voorgelegd.. want dat zou mij met ons werk wel erg goed uitkomen!

3 augustus....?????

Mijn man.... JAA :126::126: pefect... Reserveer die datum maar voor mijn vrouw!

:20: ... zal ik ook nog maar wat uitleg geven over hoe en wat??

Ook hier ruimschoots de tijd gekregen voor mijn vragen... Wel liep het wat uit ivm een nieuw computer systeem wat ze vandaag in gebruik genomen hadden.

Vragen lijsten, contracten meegekregen... medicatie formulieren.... wat ik alvast moet gaan halen bij de apotheek....

dus ikke..... ehhh :66: mag het ook in zetpil vorm... ben niet zo'n liefhebber van die pillen inslikken.....

Waarop mijn man zegt... :153: daar doet ze zoooo lang over om die dingen weg te krijgen.... en dat gezicht!!! Als het kan, dan maar een zetpil.. gaat sneller en werkt bij haar ook beter...

Kon allemaal , moest ik maar even aangeven bij de apotheek!

Dus zal ik daar volgende week ook nog maar ff langsgaan.

het "verslagje" is wat uitgebreider geworden dan ik gedacht had... Sorry :66::66::66::66:

groetjes,

groentje af???

Pietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Pietje, wat een ontzettend leuk bericht zeg! Je humoristische manier van schrijven is echt om te gieren!

Maaruh, gefeliciteerd met je datum meis! Nu kun je gaan wachten totdat je aan de beurt bent. Leuk!!

Nog 2 maandjes dan heb je weer boobies ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha Pietje

Jij hoeft niet meer met groen te schrijven hoor!! Erg leuk verslag, en ja, je hebt gelijk.... Het is geen pakje boter dat je kwam kopen! :45:

Fijn dat het zo goed verlopen is en dat ook jij je op nieuwe boobies mag gaan verheugen. Het is al snel..... 5 weekjes!!!!!!!! :43:

Heel veel aftelplezier en we kijken met je mee uit naar je operatie!! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha Pietje

Jij hoeft niet meer met groen te schrijven hoor!! Erg leuk verslag, en ja, je hebt gelijk.... Het is geen pakje boter dat je kwam kopen! :45:

Fijn dat het zo goed verlopen is en dat ook jij je op nieuwe boobies mag gaan verheugen. Het is al snel..... 5 weekjes!!!!!!!! :43:

Heel veel aftelplezier en we kijken met je mee uit naar je operatie!! :D

liefs, BB

YES.....

geen groen meer typen!

DANK U WEL!!!

hahahahhah :152:

we gaan zeker aftellen... zal vast snel gaan...

en als ik gek wordt van het wachten... dan val ik jullie gewoon lastig!! HAHAHAAH :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Nog een paar weekjes, een vakantie tussen door, nog even wachten, en dan is het alweer augustus! De tijd vliegt voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Hihi je mag een week naar mij!!!

Snel gaat het hoor!

Ben nu al best zenuwachtig.

Had me eigen voor genomen om niet meer zoveel op het forum te kijken.

Maar zelfs dat kon ik niet. Hihi.

Ben continu met tieten bezig! Wil ze ook zoooo graag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Allemaal,

wat een lieve reacties! DANK je WEL!!!

de maand juli is aangebroken, het gaat alweer opschieten. ...

het is wel fijn om inderdaad een datum te hebben... Heb je in ieder geval iets om naar toe te leven... De tijd zal mij inderdaad wel snel gaan....

komende week druk ivm de vakantie die voor de deur staat.

Mijn laatste jaartje op het strand zonder een gevulde bikini! :46:

Ik ga nu gewoon genieten van het feit, dat dit de laatste keren wordt, dat ik de zee uit loop, en die sponsjes in mijn bikini moet uitknijpen!!!

:152: ... ik ga er nu gewoon om lachen! :44:

lekker met het gezinnetje ff ontspannen, aan andere dingen denken. (heb daar helaas niet overal wifi of internet, dus zal ik maar zeer beperkt op het forum zijn :102: :102: :102: :102: .... hellluppp hoe ga ik dat overleven????)

maar dan kom ik terug van mijn vakantie... gaat het werk beginnen!

- wassen, strijken, opruimen, poetsen, de tuin, nieuwe boeken halen en dan vrijdags hoppa naar de kliniek voor die lang gewenste tieten!! :106:

krijg het nog druk denk ik voordat ik mijn nieuwe boobs mag gaan halen!

MAAR moet allemaal goed gaan komen denk ik zo!

hahaahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey ex-groentje..

Wat een leuk verslag zeg! Ik zie het helemaal voor me hoe dat is verlopen. En die uitspraak van je mannetje over "Het mooiste beroep ter Wereld"...hahaha...dat had mijn mannetje destijds ook. Volgens mij willen die allemaal wel eens stage lopen bij zo'n chirurg :45:

Nou meis, geniet nog van je vakantie en dan is het al zover! nog maar een paar weekjes!

Ik vertrek morgen naar Mallorca ...dus voor mij 14 dagen geen forum.. :( :( Of ik ga in het hotel achter de pc en neem de hele avond de computer in beslag.. :92: Zal ik vast veel vrienden mee maken.. :83:

Liefs

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lucky!

ja denk inderdaad dat alle mannen wel stage zouden willen lopen....

ehhh dokter... zou ik ook even mogen voelen..... en ehhh..... waar let u precies op... Hoe kan ik mijn handen het beste leggen :152:

hahahahah.... ook ik zie ze het al helemaal doen!

nog een even en mag jij op vakantie genieten! je nieuwe boobies loslaten! hahaha heerlijk toch!

lekker bijbruinen... wat zullen de mensen naar je kijken.. zo van... sjeeee die heeft mooie boobies!!!

vooral als die mannen gaan kijken... en dan 's avonds ook nog de pc in beslag neemt! :154:

DAT zie ik ook al gebeuren...

ik weet niet of ik op vakantie wifi zal hebben...kijk wel even...

soms zullen we een kaartje kopen op een bepaalde camping of we halen een lokale kaart. Voor het bedrijf moet man man toch nog bereikbaar blijven. dus zullen we wel ff zien hoe het gaat.

komt vast goed, maar helaas niet zoveel chat ruimte (wordt afkicken!!!)

geniet van je vakantie... en ik kijk uit naar je verslag hoe het was!!!!

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc....

komt goed.. is absoluut geen haast bij....

je was nog laat op!!! ppfffff.....

te veel gerust de afgelopen weken??? jeetje zeg.. en dan te bedenken dat ik nogal eens een nachtbraker ben?! niet dus... vergeleken met jou?! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een paar dagen... en ga ik eerst op vakantie....

helaas kan ik dan niet zo veel op t forum zijn...

wordt echt afkicken...

hoop maar dat een lokale kaart daar wonderen kan verrichten!!! :44:

maar als het lukt... kijk ik zeker nog regelmatig ff hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bluebird.

ja joh... de tijd vliegt voorbij! er is alweer bijna een week voorbij...

dank je wel... zal wel moeten lukken... een laatste jaartje "afzien" met die sponzen in je bikini.. hahahhh...

komt vast wel goed...

een voordeeltje. ik kan nog makkelijk op mijn buik liggen als ik dat zo hoor en lees. maar als lucky strakjes terug is van vakantie hoor ik wel hoe het haar vergaan is....

nog een paar dagen.. ga ik er ff tussenuit en dan nog maar een weekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.