Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen vrouw,

YEAHHHHHHHHH het is donderdag........nu kunnen we echt gaan aftellen...

Ik denk trouwens dat het met de file wel mee zal vallen, het is tenslotte midden in de vakantie tijd.....

maar oke ik geef toe je weet nooit wat je tegenkomt........ :19:

Dat is dan weer een voordeel voor mijn persoontje.....hoef maar een half uurtje....... :131:

Hoe laat eet jij nog wat van te voren.....Weet eigenlijk niet hoe laat ik "geholpen" ga worden....moet ik nog even navragen als ze bellen.......anders wordt het wel heel erg lang nuchter zijn.... :51:

We liggen er morgen in ieder geval op en top bij.....dan dan weer wel.....hoop echt dat er een mogelijkheid is dat we elkaar even kunnen zien.....ben zo benieuwd....gewoon gedeelde smart is halve smart....en we kunnen daarna elke dag bij elkaar aan de bel om te vragen hoe jij je voelt en of jij ook hier of daar last van heb....of het normaal is of........whatever :106:

Deze dag komen we ook wel weer door........

dikke knuff :54:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

wat heerlijk al die opbeurende berichtjes!

maar ik voel me SUPER!!! :5: :5:

met flappie gaat het ook de goede kant op!

Dank je wel voor jullie goede adviezen. De huisarts had al wel gezegd, dat als de "ontsteking" niet verder doorzet het geen probleem mocht zijn.

Gisteren dus nog maar even een lauw warm badje genomen... lekker schoonspoelen, massage... creme erop! en bedje in...

heerlijk geslapen. geen centje pijn.

vanochtend... na mn bakkie koffie ook weer een normale stoelgang geen extra pijn, daarna weer lekker spoelen, massage, creme erop.

jongens heb me wellicht druk gemaakt om dat flappie, maar die is volgende week echt helemaal weg.

Dan mag ik over een maand of 3 onder het mes voor het flapje, aldus de huisarts... komt dus helemaal goed...

nu ga ik me concentreren op mijn boobies...

althans van DIE flapjes. hahahahaha :154:

ach... vandaag al weer lekker op dreef.

meisje lief is naar de manege, mocht weer als leshulp werken en daarna als beloning nog even zelf een paardje onder handen nemen die de laatste tijd moeilijk deed in de les. Dus ook lekker onder de pannen.

Ik ga zo nog even de laatste puntjes op de i zetten hier op kantoor, zodat het (weer) zonder mij op rolletjes kan verlopen. een weekje moet toch kunnen!!!!

gelukkig is het bouwvak, dus is het echt wel wat rustiger.... :62:

wat dat betreft komt de operatie in de juiste tijd voor ons! :63:

Beddegoed zit nu ook ff in de was, al zal het niet buiten gedroogd kunnen worden. Weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier is het bewolkt en ziet er wat dreigend uit?! :118:

maar achter die wolken schijnt vast de zon en kan het alsnog ff lekker buiten uitwaaien en dan het bed weer op!

Daarna nog 1 wasje (denk ik) en dan is dat ook allemaal weer klaar.

Vanmiddag naar de 1e verjaardag, daarna door naar een 2e verjaardag... :64: ...

Vanavond ons meissie naar haar vriendinnetje brengen voor het logeerpartijtje.. en dan kan ik zo ongeveer mijn bed al weer wel in denk ik!!! :4:

Caro...

ik wilde vanavond bij het avond eten, een rijst schotel maken met kip en wat wokgroenten, daarbij een salade van tomaat en mozerella...

Dan verder op de avond nog een paar kopjes thee en wat water.

morgen vroeg, denk ik nog een kopje thee en een glas water te nemen en verder niets.

lijkt mij nuchter genoeg?

Rijst is normaal gesproken ligt verteerbaar, dus dacht ik dat het een ideale oplossing was...

in ieder geval.... de laatste 24 uur met deze boobies breken aan!....

hahahaah nu niet meer in dagen Cajo maar gewoon in uren gaan tellen!!!

:152:

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ben hartstikke blij om te lezen dat het goed met je gaat :43:

Ik reken helemaal op je steun morgen hihihihih

Raar he morgen om deze tijd ben jij er al....en ik bijna.....want ik zorg wel dat ik er op tijd ben natuurlijk......

En yep we gaan nu in uren tellen............jij elk uur een uurtje minder dan mijn persoontje :P

Gelukkig heb ik nog genoeg te doen vandaag....dus als het ff meezit gaat die klok ook nog een beetje door...........

Denk aan je.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nana....

kom maar langs op de weg terug van den haag?!

:152:

wel ff melding maken als je het doet hoor! maak ik wat extra's klaar.

vind zelf de tomaat-mozerella- basillicum zo lekker... en dan met de italiaanse balsamico dressing erover. heerlijk.

de rijst is gewoon ff snel te doen. en licht verteerbaar!

komt dus helemaal goed.

dadelijk nog ff naar 't centrum racen... kadotje ophalen....

ben benieuwd... zal zeker nog een aantal keer ff inloggen!

kxs.

leuk he dat we allemaal zo met elkaar meeleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje

Het is zoooo leuk om met jullie mee te lezen en mee te leven!! Morgen is het gewoon al zo ver!! Ongelooflijk toch?

Morgen ben je niet meer gewoon Pietje, ook niet meer Groentje-af, maar vanaf morgen heet jij: Tietjepietje :lol:

Heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen en gewoon lekker daar gaan liggen en wakker worden met gloednieuwe borsten!! Daar kunnen geen bosche bollen of worstenbroodjes tegenop! :D

Ben benieuwd naar je verslag morgen! Zal voor jullie duimen!

liefs, kxs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat gaat vandaag lekker snel....kom gewoon tijd tekort...of wil ik op het laatste moment gewoon te veel....... :63:

We kunnen gewoon thuis natuurlijk wel whatsapp doen.....moet alleen ff aan mijn mannetje vragen hoe ik jou daarin moet toevoegen.....ben wat dat betreft echt.... :79:

Nog maar 18/19 uur........time flies when youre having fun :75:

Heerlijk dit forum.....merk wel dat ik er een hoop in kwijt kan..... :147: en dat het een goed gevoel geeft......

De laatste loodjes meis......ik hoop dat we morgenavond ook zulke enthousiaste berichten achter gaan laten...... :44:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit te laat op het forum gekeken.

Heb nu een lekkere maaltijd mis gelopen!

Heeft het gesmaakt?

Me hechtingen zijn eruit gehaal door een kei lekkere verpleger! Kreeg er gewoon rode wangen van.

Bloos niet snel!

Zelfs mijn man moest er om lachen.

Misschien heb jij morgen dezelfde verpleger ;)

Hihi

Is alles schoon in huis?

Boodschappen binnen?

Nu vanaaf lekker met de voetjes omhoog en even relaxen!!!

Alvast heel veel sterkte voor morgen!

Alles komt goed!!!

Mocht je er veel te vroeg zijn( was bij mij wel)

Voor de Bergman zit een Eettentje. Met een lekker terrasje waar het zonnetje lekker opschijnt.

Daar had ik me moed verzameld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:119: He vrouw,

Ben jij ook nog gebeld......Ik schrok me een hoedje....was om 19.15 uur....ik dacht echt ze gaan afzeggen.....maar gelukkig alleen om door te geven of ik er aan zou denken dat ik nuchter binnen zou komen :126:

Ik weet nu wel dat ik morgen om 12.00 uur aan de beurt ben...tenminste als Koopmann niet uitloopt....dus Pietje...dat hangt dus van jou af :45: ...dus geen gedonder hihihihihi

Dus ik neem aan dat jij om 11.00 uur aan de beurt ben....dus hij gaat wel door...ppffffff

Slaap lekker voor strakkies........ :lazy2: en we gaan elkaar morgen zien....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve allemaal,

DANK JE WEL .... voor al die lieve berichtjes... mijn hart zwelt er helemaal van op... :119: :119: ... begin gewoon te blozen!

maar ben (bijna) klaar... eindelijk.

zojuist mijn kleine meid naar haar vriendinnetje gebracht voor haar logeerpartijtje.....

op de terug weg moest ik ineens denken aan calimero toen ik een mooie rondborstige vrouw zag lopen (tja... je bent er dus ECHT mee bezig...)

dacht ff bij mezelf.....

het is niet eerlijk, die zijn groot en die van mij zijn UITGEZAKT :152: hahahahaha.....

daarna ging ik als vanzelf het liedje zingen.....

ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk...zo vrollijk....

morgen ben ik NOG vrolijker... nog vrolijker... nog vrolijker....

morgen avond ben ik boobie gelukkig... gelukkig... gelukkig....

man ik moest gewoon om mijzelf lachen! :154: gelukkig kon niemand mijn zien! :5: :5: :5: :5:

Cajo... wees gerust... aan mij gaat het niet liggen als Koopman uit gaat lopen.

en idd ook ik kreeg een telefoontje.... wist dat die ging komen... want dat hadden ze me verteld en stond ook in de papieren dat je bereikbaar moest zijn de dag en avond voor de operatie.... vond het alleen wel erg lang duren voordat dat bewuste telefoontje kwam! hahaha dus precies andersom als bij jou...

toen die telefoon ging dacht ik; EINDELIJK :63: :63: :63: :63:

Nog maar even nagevraagd en eerlijk gemeld van flappie... was helemaal geen probleem. :5: :5:

maar flappie wordt goed verzorgt en slinkt ieder uur een klein beetje...

zometeen ga ik maar s ff uitgebreid in bad.... m'n haar ff goed wassen.. haarmaskertje.... beetje bijscheren... benen waxen, want denk niet dat me dat de komende paar weken gaat lukken....

dan de rest nog maar ff klaarleggen voor morgen. laatste was zometeen in de machine stoppen...

m'n oudste dochter komt zo ook hierheen. die gaat morgen ook mee!

Gaat ze samen met d'r pa DEN HAAG ff onveilig maken. :6::62: .....

o, ja... CAJO... denk je aan het kussen voor de terugweg? heb begrepen dat het erg handig is... je stoel wat naar achteren... en het kussen onder je nieuwe boobies! schijnt toch wel lekker te rijden... maar jij hoeft maar een half uurtje?!

wel is het vrijdag.... vakantie voor velen begint ... er wordt toch wel enige drukte op de weg verwacht morgen vanaf 16.00 uur.... weet natuurlijk niet hoe ver je moet.....

@doc.... hahahaha :152: jij ziet het filmpje gewoon weer voorbij komen... en denkt bij jezelf.... gossie moet je die groentjes zien.... hahahahaah :152: wel leuk toch om het nog eens mee te kunnen maken van een afstandje??

mag jij morgen mijn naam gaan veranderen in tietenpietje... heb je wat te doen om je tijd te doden wachtend op onze verhaaltjes??? :152::62:

@clarissa... thank you... moet helemaal goed komen. verwacht dat morgen de zenuwen wel gaan komen en anders toch wel net voor de operatie als manlief met dochterlief op stap gaan?

@ diesel... dank je wel.. hoop idd dat ik morgenavond tijd heb om het e.e.a. weg te gaan schrijven. dat ik ff in staat ben om achter de pc te kruipen?!

@nana.... meen je niet! en ik gewoon extra eten klaar gemaakt?! hahahahahahah pech! volgende keer beter. spreken we het eerder af....

wat zullen jullie gelachen hebben met die mooie verpleger...

helaas voor Cajo ben ik er eerder dan haar dus kan ik m ff inpalmen met m'n theezakjes??? :118:

die tip van het eettentje ga ik in gedachten houden... terwijl mijn man en dochter wat lekkers kunnen drinken en ik wat toe kan kijken hoe lekker zij van hun drankje kunnen genieten! hahahahah

@anma.... idd... Koopmann moet al het werk doen. ik lig terwijl hij aan het werk is ff lekker te slapen... heerlijk rustig... op bed... en als ik wakker wordt hoor ik wel of hij in zijn werkzaamheden geslaagd is... moet goedkomen... want anders wordt Cajo nog boos op mij!

dusssssss lieve allemaal....

tijd voor het waxwerk, haren wassen.... komt helemaal goed. ben er klaar voor. :63: :63: :63:

en morgen is DE BOOBIE DAG voor Cajo en mijzelf....

komt helemaal goed.

Op naar morgenavond... want dan zal ik zeker ff tijdmaken om hier wat te plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarna ging ik als vanzelf het liedje zingen.....

ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk...zo vrollijk....

morgen ben ik NOG vrolijker... nog vrolijker... nog vrolijker....

Hahahaha, deze is van Alfred Jodokus (schrijf je dat zo?) Kwak!! :152: Zou me echt een breuk lachen als :97: dat liedje zou gaan zingen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

en nu is het bijna zover...

Heel veel succes morgen...Ben echt benieuwd hoe je alles ervaren hebt morgen..

op naar je droom boobies....

Dikke kus..

PS..Door die verhalen van jou en Cajo krijg ik bijna zelf weer de zenuwen...Die verhalen van jullie...TE grappig

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tietenpiet en natuurlijk cajo heel beel succes morgen!

Morgen om deze tijd kijk je naar beneden en verschijnt er als het goed is een big smile op je gezicht :D

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Today is al lovely day!!!!

hallo allemaal, het zonneke schijnt, de vogeltjes fluiten!

bijna Tietenpiet is (bijna) wakker...

jee zeg... wat heb ik heerlijk geslapen. was nog helemaal niet wakker toen manlief me net wakker maaktje....

of ik mijn kopje thee nog wilde?

oooh jaaaaa... voor t te laat is!

Ben normaal wel een stevige ontbijten! Een boterham of 4 gaat er met gemak in! En dan ook 's middags een heerlijke luch...

en nu ik mijn ontbijtje moet overslaan heb ik echt ff zoiets van oooohhhh SHIT...

als ik dadelijk maar niet sta te wiebelen op mijn benen!.

heb dus maar ff theem met 3 (!!!!!) klontjes suiker genomen... normaal doe ik er niets in dus hij is eigenlijk best wel zoet!

Maar goed... hoef toch niet te rijden. want heb vandaag gewoon een chauffeur bij me :152:

Ga zo ff met ons hondje lopen... ff lekker de frisse lucht in... en dan gaan we opweg.

Kunnen de anderen hun ontbijtje opeten en hoef ik het niet aan te zien! hahaha

dames....

mijn volgende bericht is hopenlijk als

"rondborstig" tietenpietje!

dikke kxs voor iedereen.

en tot latersssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.