Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Cajo...

tuurlijk laat ik het je weten! komt helemaal goed.

ben weer lekker schoon gewassen mijn bedje in gegaan. en oh oh oh... mijn manneke had niet alleen mijn haar gewassen. een complete hoofdmassage heb ik erbij gehad!!!! :55: :55: ..... kriebels in mijn buik!!! :55:

maar goed... nog even de gaasjes netjes verwisseld...

hij wilde geen goedje op mijn boobies smeren... alleen wat aaien! te veel goedjes erop is niet goed.. aldus manlief... en ik acht laat ik m maar ff.

daarna mijn haar lekker uitgekamd (toch ff zelf gedaan ging goed!)... dan die handdoek op mijn hoofd vast gezet.. had manlief dan weer ff gedaan..

gossie... wat kan je je dan toch opgeknapt voelen he... zo'n uitgebreide wasbeurt!

:119:

maargoed... vandaag "vleeskeuring" :5:

hahahah... altijd al eens willen zeggen...

de PC zal er wel ff naar kijken... voelen... en dan mogen we volgende week weer terug komen denk ik?

ik heb trouwens wel gewone hechtingen... tenminste... ik heb aan beide zijden een hele lange draad hangen...blauw...

daarover de hechtpleister... en daarover mijn gaasjes.. moet dus alleen opletten dat ik die gaasjes niet op dat draadje plak!

dus dan "moet" je volgende week wel.... om die hechtingen eruit te laten halen.

dacht dat ze met een oplosbare draad zouden hechten... toch ff navragen... horen we weer wel...

tot zover...

verslag van de PC volgt nog:

kxs.

TP :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Haiii beetje je topic doorgelezen :) gaat heel goed met je he super hoor .

En je man ook heel lief ,die van mij was ook zo een super schatje !! weet je weer even dat ie onwijs van je houdt heerlijk gevoel is dat .

Mijne wilde ook niet direct aan mn borsten zitten hoor heeft hem een week geduurt om te kijken en zacht aan te raken .. en nog is ie er voorzichtig mee :)

Heel veel sucses met je herstel ... dat gaat zo te lezen helemaal goedkomen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

nou een bliksemrit naar Den Haag gehad.

daar aangekomen. lekker op tijd! een bakkie gepakt...

we zaten nog niet of de PC riep... mvr TP... komt u mee?

ehhhhhh natuurlijk... we laten de koffie wel even wat afkoelen! hahahaha :154:

binnengekomen...

of ik pijn heb gehad... mwoi, valt alles mee... flappie doet meer pijn! moest ie zo om lachen... ! :152:

ondertussen ik mijn pakkie omlaag.

komt ie aanlopen en geeft een compliment...

ik heb de bh en band op een juiste manier om? in eerste instantie was ik daar nogal verbaasd over!

maar na zijn uitleg begreep ik het ook wel...

mijn rechterborst zit al goed! en mijn linkerborst mag nog ietsje zakken van hem.!

de band MAG / moet losser... ik hoefde toch geen jongetje te worden?!

toen ik zei dat ik de band wel prettig vond, qua stevigheid vertelde hij dat ik m daar nu ook voor moest gaan gebruiken. stabilteit.

hij heeft opnieuw een streep gezet waar de band op vastgezet moet worden. scheelt 5-7 cm! best veel eigenijk.

met slapen nog wel aandoen. want vanaf volgende week mag ik af en toe al eens op mijn zij gaan liggen als ik dat prettig vind. die band geeft dan extra stabiliteit.

bh nog 5 wkn dag en dacht!

komt goed doc gaan we doen.

of ik al tevreden was?

jaaa echt wel.. duuuhuu.....

en manlief... echt een stuk vakwerk hoor! mijn complimenten...

werd ie helemaal blij van! zegt ie trots; ja... ik vind ze ook echt mooi!!! en dat al na 6 dgn! maar voor de perfectie moet die ene borst nog ietsje zakken!

oke doc!

:5: :5: hij blij..... IKKE heel blij... man lief blij :5: :5:

de gaasjes moest ik maar weg laten... kon het beter drogen. het zag er allemaal goed uit... voelde goed heeft ie gezegd.

mag iedere dag ff extra luchten!!!

GAAN WE ZEKER DOEN :63: :63: :63:

volgende week de hechtingen eruit.... daar is alles nu nog te "gespannen" voor...

ook mag ik voorzichtig mijn armen wat boven mijn hoofd bewegen. hij zei uitdrukkelijk voorzichtig... en niet heel veel... maar het kon vanaf nu minder kwaad.

mooi zegt mijn man.. kan je je eigen haar in een knot doen!

weer een big smile van die man...

WAT EEN BOS HE! :68: ik weet 't.....

dus... we gaan nu ff rustig aan doen... bakkie.... wat eten...

en nog maar wat olympische spelen kijken????

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

He vrouw.... ik was al een beetje op de hoogte....maar je brengt het weer heerlijk........

Die big smile gaat nooit meer van ons gezicht af.......... :101:

Ik ga zo nog even aan de wandel......ik wil niet teveel aankomen door al dat bankhangen....duhhhhh.....

Kijk alweer naar volgende week uit :53:

Oja ..... ik ben dan te herkennen aan die waanzinnige borstpartij en daarboven die big smile....... :45:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: cajo toch!!!

dan moet ik je kunnen herkennen hoor!!!!! borstpartij... glimlach..... (spiegelbeeld dus?)

ik had op de weegschaal gestaan en weeg nog exact hetzelfde als vorige week donderdag!

wel heb ik idd vocht in het buikje.. maar komt wel goed.

ik ga vanmiddag ook nog ff aan de wandel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tp,

wat fijn dat het allemaal zo goed gaat..

moet ook zo lachen om die verhalen van jou...

Nu mag je dus weer zelf met coupe "ontploffing" aan de gang...mannetje ook weer blij..

Al ga je straks wel die fijne hoofd massage missen.. :106:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meis, ongelofelijk he...we zijn gewoon alweer een week verder..... :106:

Als mijn skattie tussen de middag thuis komt eten zal ik even vragen of hij foto's wil maken en ze erop wil zetten......ben benieuwd of je verschil ziet met de laatste keer.......

Alleen het slapen is echt een ramp bij me......ik zie elk uur de wekker....de bank kan ik ook wel :77:

dus ik ga merken dat dat toch wel gaat opbreken.....en maandag wil ik weer gaan werken...

Maar zogauw het licht wordt....leef ik weer helemaal op...... :41: ik geniet nog elke dag van mijn boops....en dan komt die smile vanzelf weer........ :101:

Ben benieuwd naar jouw fotoreportage.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

go vorige week om deze tijd lag ik in een bedje in de kliniek!

wat vliegt te tijd dan toch voor bij he!!!! :5: :5:

en wat zijn wij allen samen toch ongeduldig... maar moet goed komen.... :62: ff bijlezen op het forum...

@ cajo... ik ben nu een goed uurtje op.. tjee zeg wat heb ik een gat in de dag geslapen! :122:

daarna ff lekker afgespoeld onder de douche, want flappie is toch weer aan 't opspelen :102: ga er nu niet te veel overin in.. die eitjes. flappies kunnen me vandaag gewoon ff gestolen worden :93: . dus boobie time!

wel ff foto's gemaakt zojuist.

mijn tepels worden al wat gevoeliger... ze blijven niet meer zo "warm" en werden zelfs wat harder onder de douche.

met het maken van de foto's bleef het mij maar opvallen dat mijn linkerborst zo raar piept... dus is mijn linker titie absoluut niet fotogeniek :45:

tja... wat moet je er anders van zeggen. op de foto kijkt ie veel meer naar buiten en lijkt het of ie weer hangt.

ik had daar wel ietsje meer hang... maar zo erg toch ook weer niet als het op de foto lijkt!

anyway... ben tot op heden nog steeds tevreden.

manlief kan niet WACHTEN tot ze echt goed ingemasseerd moeten worden... die taak is voor hem.. :44: tuurlijk!

mag ook toch?!

ik heb vandaag het "zomerjurkje" aan wat ik bij de h&M gekocht had. hoog van voor (je ziet dus geen band) en lager op de rug (tot net boven de bovenkant van de kliniekbh) voorheen had ik zo'n jurkje dus nooooooooit aangedaan, of ik had een enorme bh met vullingen nodig! maar nu... yep... HAPPY!!! :63: :63: :5: :5: :5:

al ben ik niet echt een jurken type hoor! vergis je niet...

zomerjurkjes gaan en van die enorme gevallen die je normaal aan doet als niemand het ziet!

ANMA, jij had me in die verschrikkelijke thuisjurk gezien... ssssst :7: :7:

verder morgen mijn jongste van het kamp ophalen... gossie wat mis ik die kleine...

dat gebabbel 's ochtends aan tafel.. (met al die plannen wat ze die dag wilt gaan doen!)....

maar nog 1 nachtje en dan is ze weer thuis! :63: :63:

ik ga zo ook ff een uurtje werken. moet goedkomen.. want voel me verder prima!

voor iedereen die een bv moet ondergaan...wens ik zo'n herstel toe!! (buiten flappie en het eitje dan!)

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

HA TP

Wat goed dat je lekker geslapen hebt.

En die flappie, verdorie zeg..... Houd m maar goed in de gaten.

Mijn borsten zijn op die manier ook niet fotogeniek, vandaar dat ik altijd de foto's in de spiegel maak, dan ziet het er tenminste uit, zoals ik het ze zelf ook zie! Mijn man vindt mijn borsten ook uitzien zoals die van de foto's in de spiegel en niet zoals ze eruit zien als ik het fototoestel gewoon voor me houd.....

Gewoon goed inzoomen op je boobs in de spiegel en je zult verstelt staan, wat een verschil dat maakt ;)

Fijne, zonnige dag vandaag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc....

zal ik volgende keer eens doen. misschien dan ook maar met een camera ipv met mn gsmmeke...

ik ga strakjes om 16.00 uur toch weer ff naar de huisarts. viel zojuist bijna flauw toen ik omhoog kwam op kantoor. flappie is heel erg gegroeid... geen wonder dat het zo veel last geeft. :102: .....

manlief schrok er ook ff van en zei al dat ik hier niet mee moest gaan wachten tot maandag. officieel mag je niet na 12.00u bellen om een afspraak te maken, dan had ik tot maandag moeten wachten.

na een 25 (!!!) min wachten aan de lijn, toch eindelijk de assistente! en ik heb echt moeten smeken om een afspraak te mogen maken vandaag. kan ik altijd zo boos van worden... tjonge bel niet voor niets....

zou bijna die xxxxx DOL pillen gaan halen voor Flappie :93: ... (doc... jij weet welke pillen ik bedoel) maar dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me...

zojuist nog maar ff m;n onderkantje gespoeld voor zover het ging... want t is nu dik tot aan m;n schaamlippen.

verdikkeme... ben pissed! :93:

sorry dames... moest er ff uit....

dat zo'n flappie voor zoveel last kan zorgen, heb er meer pijn aan dan last van een bv?! is toch niet normaal meer? de PC moest er gisteren eigenlijk wel om lachen... handig om te vertellen zegt ie... als iemand vraagt of het pijn doet. kon hij zeggen... flappie geeft meer last!!! :45: ...

nu denk ik bij mezelf.. lach maar... ik zit er weer ff mee!

en IK WIL morgen mee om mijn meisje te gaan halen.

al moeten we met de camper zodat ik kan blijven staan in de auto!

sorry... :103:

't gaat al weer ff...

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lieve meis.........Zit jij mij ff een goeie peptalk te geven terwijl je zelf zoveel ellende heb.....

Wat ben je toch een kanjer :53:

Heel veel sterkte bij de huisarts.....hoop dat er snelle oplossing voor is...denk aan je...

Liefs mij :119: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och TP toch, wat een gedoe he.... Heb begrepen dat je ondertussen ook in het ziekenhuis geweest bent met Flappie, omdat ie geknapt was..... Wat een pech allemaal zeg, pfffffff.

Hoop dat ie nu eens goed leegloopt en dat ie daarna mooi gaat dichtgroeien, want het was toch echt de bedoeling dat je met twee bulten terug kwam van de pc en niet met DRIE he :(

Heel veel sterkte, rust goed uit, en neem wat diclofenacjes of zo, dat remt de ontsteking!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tp,

wat rot voor je...hoop dat het nu snel allemaal goedkomt! Gaat het wel weer met de pijn nu?? :103:

En nu zijn ze lang genoeg geweest, dat flappie samen met Snotje nu maar eens een retourtje timboektoe krijgen... :81:

XXX :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve allemaal,

gossie wat kan een mens opknappen van die opbeurende berichtjes...

Er is een hoop gebeurd sinds 14.00 uur vanmiddag.

eerder al mijn gegrom omdat ik in eerste instantie geen afspraak kon maken.

ondertussen had flappie het formaat van 2 kanjers van druiven aangenomen.

om 15.00 uur toen ik uit de bank omhoog wilde komen knapte flappie! :98: :98:

hellupppp!!!!

wat een troep zeg... en ja... toen wist ik weer wat pijn hebben is!

chips... :103:

maar... ff goed spoelen in bad... toch maar koud water gebruikt. manlief gauw een imessage gestuurd kwam meteen naar binnen. (schattie toch he!)

daarna hard op mijn tandvlees gebeten en ff doorgeduwd zodat er wat meer vocht en bloed naar buiten kon komen... nu die stuk was.. moest dat lukken.

mwoi... voor zover dat ging. manlief deed het toch liever niet zelf.

niet lang daarna naar de huisarts... man..man.. wat een drempels op een stukkie van ik denk nog geen 2,5 km!

ik heb ze allemaal gevoeld.

toen bij de doc...

ik gaf m gelijk ff mijn brief van de kliniek... bleef netjes staan (zitten ging nog niet zo lekker na die vervelende autorit) en vertelde dat ik een bv had gekregen maar met een 3e in aantocht terug was gekomen.

hij kijken en schrok zich een hoedje! :106:

even de andere arts erbij... of ik op mijn buik kon liggen? nope... net een bv gehad.. gaat m niet worden! (hoe erg mijn pijn ook was... dat zag ik ook niet zitten!)

de andere arts keek.. pakte de telefoon en belde de chirurg...

en meteen door naar het ziekenhuis!

tjee nog meer drempels.

daar aangekomen... dossier lag al klaar... even wachten....

ik bleef staan manlief zat nog niet of de verpleegster kwam aan of ik mee wilde komen zodat ik kon liggen! wat een schat!

na heel wat mensen gezien te hebben (bloeddruk die toch wel wat hoger was nu, voor mijn doen dan!) kwam de chirurg aan...

of ik toch wilde draaien op mijn zij...

pot met vaseline erbij... manlief die al wit wegtrok...

hij vragen over de kliniek en ondertussen had ik het gevoel dat hij met zijn hele arm flappie aan het bewerken was....

gossie zegt ie... :104: daar loop je al langer mee!

heb je geen pijn gehad???

dju... waarom denk je dat ik hier ben?? eerst zelf... dan huisarts.. nu hier???? ;)

hij heeft m dus nog wat verder uitgeknepen maar de ontsteking zit vrij flink.. dus moest ff naar huis...paar keer per dag in de biotex of soda..

zondag om 09.00 uur moet ik terug komen zodat hij kan kijken of flappie wil slinken zodat hij een betere diagnose kan geven. het leek hem namelijk ook wel wat weg hebben van een fistel! (zal toch niet he!).

maar moest maar s ff flinke pijnstillers namen... joh zeg ik... thuis briefjes en pilen zat!

kijkt ie me aan!

dus manlief verduidelijkt... van dr operatie nogal wat pijnmedicatie over en ook nog een briefje met een een of andere DOLly!

hahahh chirurg lachen... : ik schrok al zegt ie: !!!

maar die 3 diclofinac p . d gaan gebruiken... iedere paar uur ff in de soda weken.

je ei nog even niet gebruiken tot na zondag...

zondag kijken we of het minder wordt.. en of we moeten opereren of niet!

okay!!!

manlief heeft dus soda gehaald. (biotex was op). pijnstiller werkt al weer goed...

nu dus oppassen dat ik niet te veel zal doen met m'n armen, want heb t gevoel dat alles is verdoofd.

en dan maar afwachten tot zondag!

MAAR.....

ik had wel mooie borsten!!! zei de chirurg!!! heel natuurlijk!!! :102: :102: :102: :102: :102: :102: hahahahahahahah....

ik weet niet wie er trotser was.. manlief, ikke, of die chirurg zelf...

hij keek nog eens.... tja zegt ie.... vakwerkje hoor.....

echt natuurlijk....

(die had dus echt rontgen ogen... want had m'n bh nog gewoon aan!!!!!!

(en die band!!!)

in ieder geval...

we zijn weer een stap verder!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.